Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Moderators Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2007 Mod για καφέ? Που πάει ο κόσμος. Σοβαρά πάντως, θυμάστε το Inn of the Worlds και άλλα τέτοια ε? Αυτά είχαν πλάκα, αν και ήταν βασικά chat room για RPGάδες (και είχαμε και τον νάνο που ήθελε να με δείρει στο πίσω δωμάτιο γιατί νόμιζε ότι την έπεφτα στην γκόμενα του ).
stormrider Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 ρε παιδιά, όταν κολλάνε οι χαρακτήρες που σέρνεις μαζί σου (Khelgar, κτλ) και δεν σε ακολουθάνε, τί κάνεις για να "ξυπνήσουν";;;
chek2fire Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 μπορεις να δωσεις την εντολη follow me και υπαρχει περιπτωση να ξεκολησουν,η περνεις τον char που εχει κολησει τον ξεκολας και μετα συνεχιζεις.δυστηχως ειναι και αυτο ενα απο τα πολλα προβληματα που εχει το game
bgeorgalas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2007 τι έγινε παίδες? γιατί πέσαμε? πάνω που άρχισαν να βγαίνουν και τα πρώτα Modules.... όσοι απο εσάς έχουν όρεξη να ασχοληθούν ρίξτε μια ματιά εδώ: http://nwvault.ign.com/View.php?view=nwn2modulesenglish.list&show_days_back=10 και συγκεκριμένα για το: Night Howls in Nestlehaven V1.16 έχει πάρει πολύ καλές κριτικές....εγώ το άρχισα εδώ και κάνα 4ήμερο (δεν έχω προχωρήσει πολύ γιατί με έχει φάει το Silent hunter 3 το τελευταίο 3μηνο) αλλά (μέχρι ΄τωρα) φαίνεται πολύ καλοσχεδιασμένο....
bgeorgalas Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Ε ακόμα πεσμένους σας βρίσκω....αν συνεχίσουμε έτσι θα το κλείσουμε το Topic.... Λοιπόν, όπως λέει και ο τίτλος η πρώτη official expansion είναι γεγονός....προχτές την άρχισα αλλα δυστηχώς είχα απεγκαταστήσει το΄σύμπαν πριν οπότε την ξεκίνησα με καινούργιο χαρακτήρα.... μέχρι τώρα φαίνεται αρκετά καλοσχεδιασμένη....επίσης νομίζω ότι έχουν βελτιώσει αρκετά το παιχνίδι, γιατί μου φαίνεται οτι τρέχει πιο ομαλά από ότι πριν....
chek2fire Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 θα την περάσω και εγώ μια από αυτές τις μέρες.Πάντως αν και υπήρχαν διάφορα προβλήματα στο game το ευχαριστήθηκα πιο πολύ για το σεναριό του και για την χρήση των dnd κανόνων.Πάλη καλά που κράτησα και τα save.
chek2fire Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2007 Παίζω εδώ και μέρες το neverwinter mask of the betrayer και μου έχει αφήσει τις καλήτερες εντυπώσεις.Το story ξεκινάει με το ήρωα να είναι πεσμένος σε μια σπηλιά και να μην θυμάται τίποτα αλλά και να έχει χάσει όλους τους συντρόφους του μετά την μάχη με τον king of shadow. To expansioν έχει πολύ πιο σκοτεινό story και είναι πιο σοβαρό μια και του λείπει τελειώς το χιούμορ που υπήρχε.Εμένα με έχει καθηλώσει το story του πάντως γιατί έχω μια αδυναμία να μπλέκω με necromancy και να τους εξολοθρεύω
Steven Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2007 Ρε παιδιά μια ερώτηση γιατί θα τρελαθώ! Πως μπορώ να διαλέξω αυτόν που θα μιλάει? Στα δεξιά δεν μπορώ να αναδιοργανώσω το party μου, δηλαδή δεν μπορώ να τους βάλω με όποια σειρά θέλω ώστε αυτός που είναι πρώτος να είναι και αυτός που προφανώς θα μιλάει. Δεν έχω δει πουθενά καμία άλλη επιλογή που να ορίζει ποιος θα μιλάει και άμα διαλέξω την γκόμενα που θέλω να μιλάει και παω να μιλήσω σε κάποιον, όταν φτάνει κοντά του και του μιλάει, αλλάζει αμέσως με τον δικό μου χαρακτήρα! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει μπας και κάνουμε καμιά φορά κανα intimidate? Thanks!
Steven Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Κανείς?? Όλοι εσείς που το παίξατε μιλάγατε με το χαρακτήρα σας δηλαδή?
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Ε ναι, ο χαρακτήρας σου μιλάει συνέχεια. Αυτός παίρνει τις αποφάσεις.
Steven Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Μπορεί να άλλξαν οι κανόνες αλλά πάντως στο Baldurs Gate πχ δεν ήταν έτσι... Μπορούσες να βάλεις να μιλάει όποιος ήθελες εσυ...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δεν έχω ψάξει για το Mask of the betrayer, αλλά στο κανονικό NWN2, μιλάει ο κεντρικός χαρακτήρας και διαλέγει τις απαντήσεις. Οι υπόλοιποι μιλάνε αν έχουν κάτι να πουν, αλλά δεν διαλέγεις τι θα πουν.
bgeorgalas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δεν έχω ψάξει για το Mask of the betrayer, αλλά στο κανονικό NWN2, μιλάει ο κεντρικός χαρακτήρας και διαλέγει τις απαντήσεις. Οι υπόλοιποι μιλάνε αν έχουν κάτι να πουν, αλλά δεν διαλέγεις τι θα πουν. εγώ που το δοκίμασα στο mask of betrayer μπορώ να επιβεβαιώσω οτι δεν γίνεται....παλί βάζει μπροστά τον χαρακτήρα σου....
Αmbient Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2008 Αν και το παιχνιδάκι έχει ψηλοπαλιώσει κάπως(και δεν μιλάω για τα εξπανσιον) θέλω να κάνω μια ερώτηση(καθυστερημένη)... Λπν ήμουν πολύ φαν του 1ου αλλά περισσότερο είμαι φαν του να φτιάχνω SORCERER ... στο 1ο δεν ειχα πρόβλημα στην αρχή ο sorcerer μπορούσε να σταθεί μόνος του στις μάχες και τα μαγικά ήταν πιο αποτελεσματικά - στην αρχη λέω - αλλα έτσι και αλλιώς μετά τα μαγικά του γίνονταν πολύ πιο βαρβάτα.... Στο 2 όμως ρε παιδιά ε δεν μπορώ- μάλλον δεν προλαβαίνω - να κάνω τίποτα με τρώνε λάχανο και κάνω συνέχεια την κότα και καημένος ο άλλος ο fighter που έχεις στην αρχή ε δεν μπορει να τα κάνει και όλα,έτσι με έχει αναγκάσει να το βγάλω και να το ξαναβάλω 2 φορές για να του δώσω μια 2η ευκαιρία γιατι όπως σας είπα είμαι πολύ φαν. Oπότε πρωτού το ξαναβγάλω,θέλω να μου πείτε κάνω κάποιο λάθος,δεν το χειρίζομαι σωστά ή έχω δίκιο και απλά στο 2 εισαι υποχρεωμένος να πάρεις ότι βρίσκεται σε παίχτη με καλή πανοπλία,δύναμη και όπλα(fighters...)?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα