Προς το περιεχόμενο

Για κατόχους ASUS


Kyro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσοι έχετε Motherboard ASUS και έχετε κάποιο πρόβλημα που πιστεύετε ότι οφείλεται σ'αυτό, να πηγαίνετε στο site της ASUS στο εξωτερικό.

Εκεί υπάρχουν forums για κάθε μοντέλο ξεχωριστά όπου οι χρήστες με τις ίδιες motherboard κάνουν ερωτήσεις/δίνουν απαντήσεις. Θα σας λυθούν πολλές απορίες και το πιθανότερο είναι ότι αυτό που θέλετε να ρωτήσετε το έχουν απαντήσει ήδη.

Δημοσ.

ROFL.

Στα Forum της Asus δεν υπάρχει προσωπικό της Asus [ ούτε καν ο webmaster ελέγχει για τυχόν μπινελικώματα, κλπ ].

Επίσης η user base είναι επιπέδου...χμ... κουνάω το ποντίκι αλλά δεν κουνιέται.

-Μήπως δεν το έχεις συνδέσει ? :P

Δημοσ.

Για το ότι δεν υπάρχουν τεχνικοί εκεί μέσα είναι σωστό. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που ξέρουν. Εγώ μπήκα να δω κάτι για το δικό motherboard και έμεινα ικανοποιημένος (ήταν ήδη απαντημένο) και δεν ήταν τόσο απλό.

Και εκτός από αυτό βρήκα και άλλα που με ψιλοενδιαφέρανε που δύσκολα τα απαντάει όποιος δεν έχει το ίδιο μοντέλο.

Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο θέμα θα διαφωνήσω και δεν ήταν σκοπός μου να το συγκρίνω με το insomnia οπότε μην συνεχίσετε κάποια σύγκριση μαζί του.

Δημοσ.

Ναι φοβερο support.. :rolleyes:Τοσο καλο που εδω και καιρο περιμενουμε ενα bios με subtimings για το P5WDH DLX και μας εχουν γραμμενους να μην πω που.. Και οταν τους αναφερεις το προβλημα σου λενε απαντηση που περιμενεις απο το μαγαζακι της γειτονιας.. Και να ηταν μονο αυτο το προβλημα καλα θα ηταν .. ASUS and their support sucks big time..

Δημοσ.

Ώρες ώρες νομίζω ότι μιλάω Γιαπονέζικα (τα Κινέζικα πλέον τα έχουμε μάθει όλοι :P ) και δεν γίνομαι αντιλιπτός.

Δεν μίλησα για support της ASUS και τέλοσπάντων το έγραψα για να βοηθηθούνε πιθανώς, όσοι δεν μπορούν να βρουν κάποια λύση από εδώ ή όπου αλλού ψάξουν. Thats all

Δημοσ.

Ο καθενας μιλαει αναλογως τις εμπειριες του ...ειναι οντως αληθεια οτι η Ασους οσο καλο ονομα εχει βγαλει στις μητρικες της (Νο1 για την πλειοψηφεια..!) αλλο τοσο κακο εχει βγαλει για το online support της..

 

Απανταω στο τοπικ μονο και μονο γιατι προχτες το βραδυ αργα (μεσανυχτα γυρω..) εστειλα μειλ στο τεχνικο τμημα της ,το πρωι στις 11 που ανοιξα το πισι το μειλ ειχε απαντηθει ....οπως το ακουτε ,κι εγω ξαφνιαστηκα με τοσα που ειχα ακουσει ...αλλα δεν συμβαινει παντου το ιδιο ...

 

Επισης να τονισω οτι η ερωτηση μου απαντηθηκε 100% σχετικα,γιατι εχω εμπειριες απο αλλους μεγαλους του χωρου που απαντανε μεν σε 2 μερες αλλα ασχετα με την ουσια της ερωτησης-προβληματος...

 

Οσον αφορα το θεμα του τοπικ θα συμφωνησω με τον δημιουργο του και θα πω οτι ειναι ασφαλως καλυτερο και πιο ενδιαφερον να διαβαζεις ενα φορουμ που αφορα ΜΙΑ (1) μητρικη και μονο η οποια σ'ενδιαφερει, παρα να ψαχνεις στα τυφλα σε φορα γενικου τεχνολογικου περιεχομενου..βεβαια η απαντηση σε καθε τυχον ερωτηση μπορει να ερθει απο παντου..(Google,ελληνικα η ξενα φορα..)

 

Αυτα ..:)

Δημοσ.

kala, i asus prin apo ta forums giati den prospathei na ftiaksei to site tis gia paradigma??? Ta teuleutaia 3-4 xronia exei to idio. Kai den lew, apo sxediasi den me endiaferei kai poli. Ala re gmoto panta ma panta einai poli agro kai kai den boreis na katevaseis ta drivers apo ton EU server.

Δημοσ.
Ώρες ώρες νομίζω ότι μιλάω Γιαπονέζικα (τα Κινέζικα πλέον τα έχουμε μάθει όλοι :P ) και δεν γίνομαι αντιλιπτός.

Δεν μίλησα για support της ASUS και τέλοσπάντων το έγραψα για να βοηθηθούνε πιθανώς, όσοι δεν μπορούν να βρουν κάποια λύση από εδώ ή όπου αλλού ψάξουν. Thats all

 

Εαν αναφεροσουνα στα official forums της ASUS ε δεν βλεπω και κατι το αξιο αναφορας.. Οταν τα forums εχουν ως σχεδον αποκλειστικη αναφορα τα προιοντα της εταιριας ειναι λογικο να βρεις και περισσοτερες απαντησεις..

Που το περιεργο ή το αξιοσημειωτο δεν καταλαβαινω..;

Νimik δεν ειναι οτι δεν απαντανε.. Το ζητημα ειναι τι απαντανε σε "καιρια" προβληματα που δεν εχουν αντιμετωπισει.. Σε κατι που εχει λυση το απαντανε..Στα αλλα κανουν την παπια οπως στο προβλημα που αναφερθηκα.. Πολυ απλα βγαζουν παρα πολλα μοντελα και σχεδον ξεχνανε το support για τα προηγουμενα.. Βαλανε subtimings στα καινουργια μοντελα και αφηνουν εκτος ενα board 200+ ευρω.. Γιατι; Για να αγορασει το τελευταιο μοντελο αυτος που θελει να κανει την δουλεια του.. Δεν διαφωνω ειναι εταιρεια με τεραστιο ονομα αλλα ειλικρινα αδιαφορουν προκλητικα για τον μεσο χρηστη οταν θελουν να προωθησουν νεα προιοντα..

Δημοσ.
Εαν αναφεροσουνα στα official forums της ASUS ε δεν βλεπω και κατι το αξιο αναφορας.. Οταν τα forums εχουν ως σχεδον αποκλειστικη αναφορα τα προιοντα της εταιριας ειναι λογικο να βρεις και περισσοτερες απαντησεις..

Που το περιεργο ή το αξιοσημειωτο δεν καταλαβαινω..;

Νimik δεν ειναι οτι δεν απαντανε.. Το ζητημα ειναι τι απαντανε σε "καιρια" προβληματα που δεν εχουν αντιμετωπισει.. Σε κατι που εχει λυση το απαντανε..Στα αλλα κανουν την παπια οπως στο προβλημα που αναφερθηκα.. Πολυ απλα βγαζουν παρα πολλα μοντελα και σχεδον ξεχνανε το support για τα προηγουμενα.. Βαλανε subtimings στα καινουργια μοντελα και αφηνουν εκτος ενα board 200+ ευρω.. Γιατι; Για να αγορασει το τελευταιο μοντελο αυτος που θελει να κανει την δουλεια του.. Δεν διαφωνω ειναι εταιρεια με τεραστιο ονομα αλλα ειλικρινα αδιαφορουν προκλητικα για τον μεσο χρηστη οταν θελουν να προωθησουν νεα προιοντα..

 

Δεν διαφωνω μαζι σου..ετσι ειναι δυστυχως ..

Δημοσ.

Φίλε μου Kyro αυτό συμβαίνει σε όλα τα sites εταιριών που παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών.. Σχετικά με τα ''frequently asked questions ή support section'' ,δεν είναι μοναδικότητα της Αsus για να βρίσκεις απαντήσεις..!

Πάντως πράγματι, προβλήματα ή ασυμβατότητες που αφορούν τα προιόντα της Asus, είναι άψογοι οι τεχνικοί της και δίνουν απαντήσεις άμεσα.. (τουλάχιστον έτσι έχει τύχει σε μένα και εννοώ τον τομέα faq και contact via e-mail) Ίσως αυτό βέβαια να ενσωματώνεται και στην τιμή των προιόντων της..

Δημοσ.
Φίλε μου Kyro αυτό συμβαίνει σε όλα τα sites εταιριών που παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών.. Σχετικά με τα ''frequently asked questions ή support section'' ,δεν είναι μοναδικότητα της Αsus για να βρίσκεις απαντήσεις..!

Πάντως πράγματι, προβλήματα ή ασυμβατότητες που αφορούν τα προιόντα της Asus, είναι άψογοι οι τεχνικοί της και δίνουν απαντήσεις άμεσα.. (τουλάχιστον έτσι έχει τύχει σε μένα και εννοώ τον τομέα faq και contact via e-mail) Ίσως αυτό βέβαια να ενσωματώνεται και στην τιμή των προιόντων της..

 

Δεν καταλαβες..δεν μιλαμε για τα FAQ ...αλλα για ξεχωριστο φορουμ για καθε μοντελο μητρικης...:mrgreen:

π.χ η δικια μου (A8N-Sli Premium ) δες > http://vip.asus.com/forum/topic.aspx?board_id=1&model=A8N-SLI%20Premium&SLanguage=en-us

Δημοσ.

littlelouievegos:

Έχουμε το ίδιο motherboard :P

βρήκα αξιοσημείωτο το γεγονός ότι έχει το forum και είναι για κάθε μοντέλο ξεχωριστά και ας μην απαντάνε τεχνικοί της εταιρίας.

Το έχουν και άλλες εταιρίες αυτό; εάν ναι εγώ δεν το ήξερα.

Στο δικό μας μοντέλο έχουν γράψει κοντά 130 σελίδες, είναι λογικό να βρεις αυτό που ψάχνεις.

Τώρα για το bios και τα υπόλοιπα που λες δεν θα διαφωνήσω ούτε εγώ αν και προσωπικά δε με ενδιαφέρουν τα subtimings και δεν έχω επικοινωνήσει ποτέ με το support της.

 

 

ItsToasted:

Το ότι έχει το ίδιο site 3-4 χρόνια δεν σημαίνει ότι θέλει και φτιάξιμο. Εγώ το βρήσκω λειτουργικό.

Για την ταχύτητα θα συμφωνήσω μαζί σου, ψιλοσέρνεται. Εγώ μπαίνω στο Global δοκίμασε και εσύ σε κάποιο άλλο.

 

 

simply_the_best:

ΑΑΑγιαματακάκι NO FAQ, NO FAQ

NO SUPPORT, NO SUPPORT

FORUM, FORUM!

Τακέσι Κιτάνα, Ντά; :P (χωρίς παρεξήξηση. Δε στη λέω, πλάκα κάνω :) )

Δημοσ.

Relax...

Take a deep breathe and let it out slowly...

Imagine a white bright light...

Let Kyro express himself freely...

:)

Γιατί τον πήρατε από τα μούτρα τον Kyro;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...