Προς το περιεχόμενο

Εξαπάτηση από συνεργάτες της FORTHnet


abaleo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
....δεν θα επιτρέπεται η μαζική αποστολή φάξ.... μπλα μπλα μπλα.... και γενικότερα η υπερβολική και αδικαιολόγητη χρήση όσον αφορά στη συχνότητα και τη διάρκεια των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, η οποία θα ορίζεται, κατά τη δίκαιη και εύλογη κρίση της Εταιρίας, σε συνάρτηση με το μέσο όρο της χρήσης ενός συνηθισμένου οικιακού συνδρομητή

 

ΛΟΛ, το "απεριόριστες" δεν είναι και τόσο "απεριόριστες" τελικά...

Αυτός ο συνηθισμένος οικιακός συνδρομητής ποιος είναι ρε παιδιά; Θα μου τον συστήσει κάποιος;

 

Αν στελνεις μαζικά fax δεν το κανεις για πλάκα. Το κανεις για να κερδίσεις. για δουλεια. δεν εισαι οικιακος χρήστης, εισαι επαγγελματιας με εδρα το σπίτι σου.

Ο ορισμός του "οικιακού χρήστη" σαφώς δεν προκίπτει απο τους όρους αυτούς.

αλλα αν ψαχνεις για ορισμους, μαλλον δεν θα τους βρεις σε κανεναν πάροχο.

Ευτυχώς που τα γραφουν κι αυτα, οποτε σε οποιον δεν αρέσουν να μη δεσμεύεται.

 

κι οσοι δεν διαβαζουν τα ψιλά, και βάζουν οπου λάχει υπογραφές και άλλα... καλά να πάθουν.

 

 

Αν κανεις σημερα, με χρονοχρέωση, 200 τηλεφωνα, συνολικου χρόνου 2000 λεπτών, το μηνα, θα σε θεωρουσα ακόμα "οικιακο χρήστη", αν εκανες με πάγια χρέωση, 400-500, χρονου 4-5.000 λεπτών.

Αν ομως ξαφνικα εμφανίσεις 2.000 κλησεις / 20.000 min. θα το έψαχνα.

 

Αν δηλώσεις οτι εισαι οικιακός χρήστης, και ο πάροχος αποδείξει οτι εχεις επαγγελματικό ΑΦΜ, και δηλώνεις έδρα δραστηριότητας το σπίτι σου,

και αφου σου προτίνει επαγγελμστικό τιμοκατάλογο, εσυ αρνηθείς, δικαιούται να σου αρνηθεί την παροχή του προϊόντος, ναι ή όχι???

(μην σκεφτεσαι μονο το τηλεφωνο. σκεψου νερό, ηλεκτρικό, κ.ά )

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Για το θεμα με τους πωλητές, παιδιά γινεται τις πόπης στην αγορά.

Πωλητές, πλασιέ, ασφαλιστές, "συμβουλοι", "επισκέπτες", τηλεφωνικές πωλήσεις, κλπ ειναι απο τα πιο δύσκολα επαγγέλματα. Μαυρίλα σκέτη. και λεφτά χάλια. Για το 90% των υπαλλήλων. Οι λίγοι παιρνουν τα καλά λεφτά, και αυτοι ειναι που κάθονται και χρόνια.

Εχω κάνει λιγα χρόνια τετοιες δουλειές και δεν άντεχα ουτε τη σκιά μου.

Ανοιξτε εφημεριδα αγγελιών και δειτε τα νουμερα: 500 αγγελίες για πωλητές, και 500 ολες μαζί οι υπολοιπες ειδικότητες.

γιατί;

Γιατι συνεχεια αλλαζουν εργοδότη ή αντικείμενο. Οι μισοί φευγουν γιατι δεν αντέχουν (τον εργοδότη, τα λιγα χρηματα ή την πίεση), οι μισοι απολύονται επειδη δεν ειναι αρκετά αποδοτικοί. Ετσι οι εταιρείες πρέπει να ψάχνουν συνέχεια νέους.

τελικά για να επιβιώσεις σε αυτα, πρεπει να γινεις τόσο κυνικός, χοντρόπετσος, και αναίσθητος, που θα τα λες τα ψέμματα τόσο φυσικά όσο και το να αναπνέεις. αλλιώς δεν γίνεται. τα μπογαλάκια σου και σ αλλη παραλία. θα πεινάσεις.

 

Αυτα δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω τις εταιρείες ή τους υπαλλήλους.

αλλα για τον πιθανό πελάτη/καταναλωτή. να ξέρεις τι παίζει στη αλλη πλευρα της γραμμης, καθε φορά που χτυπάει ενα τηλέφωνο με "απίστευτες προσφορές και μοναδικές ευκαιρίες".

 

 

 

Απο την περιπτωση του abaleo... πρεπει να ειναι δασκαλεμένα οποια μέλη της οικογένειας θεωρούμε ανυποψίαστους, παπούδες, παιδιά, κλπ., να μην συμφωνούν σε τίποτα με άγνωστους απ το τηλέφωνο, να μη δέχονται καμια επίσκεψη για δώρα, παρουσιάσεις και λοιπά, αν δεν ειμαστε κι εμεις παρόντες. ειναι ζούγκλα. οποιος δεν τρώει, φαγώνεται ο ίδιος.

Να μη δισταζουν να κλεισουν τηλεφωνο με τη μια χωρις ευγενειες και καλοσύνες. ουτε βρισιδια, ουτε τιποτα.

Αυτοι που καλούν πληρώνονται για μια δουλειά. Εμας που θελουνε να τους ακουσουμε, δεν μας πληρώνει κανεις.

 

κλασική ατάκα για πωλητές πιστωτικών: "τι λες παιδάκι μου, εγώ χρωστάω ήδη 10 κάρτες, 5 δάνεια, και αυριο βγαινει το σπίτι μου στα κοράκια. να παρω κι αλλη πιστωτική;"

Δημοσ.
Αυτό να ισχύει τώρα ή έτσι το λές? Υποπτεύομαι πως οι εταιρίες συμβουλεύουν τους υπαλλήλους να πούνε ψεματάκια ή απλά να αποκρύψουν στοιχεία. Αν τώρα κάτι πάει στραβά, π.χ μία καταγγελία, τότε η ηχογραφημένη συνομιλία αποδεικνύει εύκολα ότι την πουστιά την έκανε ο κακός υπάλληλος που προσπαθούσε να τσιμπήσει κανα μπόνους παραπάνω. Του αλλάζουν ένα πόστο και το προφίλ της εταιρίας παραμένει άθικτο...

 

 

Φυσικα και ισχυει φιλε...Ειναι καθαρα στην ευχερεια του καθε εργαζομενου-πωλητη να κανει σωστα τη δουλεια του (η να πει οσες μαλ***ες θελει...).Τον εργοδοτη του δε τον νοιαζει,αρκει να του φερει αιτησεις...

Δημοσ.

αν μια μικρη επιχειρηση εχει προσωπικο αφμ του ιδικτητη κ οχι επαγγελαμτικο...θεωρειτε οικιακος χρηστης.

----

@random ενταξει δεν παιζει πουθενα να λενε στους υπαλληλους να λετε ψεμματα να βγαζουμε αιτησεις γιατι οπως ξερεις μπορεις να κυνηθεις δικαστικα εναντιων τους γι αυτο αλλωστε κ καταγραφονται. απλα οι περισσοτεροι βασικα οι περισσοτερες σε πρηζουν γιατι απο τις θετικες αιτησεις βγαζουν σχεδον αλλο μισο μισθο... κ τα λεφτα ειναι πολυ καλα με τις αιτησεις για 4ωρη δουλεια.κανα 400 βαρια 500ε.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

panta otan se pernoyn thl apo kapou se rotane katarxas an theleis na katagrafei i sinomilia!.....gia asfaleia diki mas na zitate thlefono na pernete eseis!,,,,,kai afoy to diastayrosete tote dinete prosopika sas dedomena!...i etaireia tha arnithei kathe anamiksei file an proxoriseis se agogi

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...