Προς το περιεχόμενο

Εξαπάτηση από συνεργάτες της FORTHnet


abaleo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

θα σας πω την ιστορία μου που πιστεύω έχει ενδιαφέρον:

 

πριν από περίπου 20 ημέρες δέχθηκα ένα τηλεφώνημα εκ μέρους της FORTHNET, και στο οποίο η υπάλληλος με την οποία μίλησα με ενημέρωσε για ένα πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για τις χρεώσεις και για το δωρεάν χρόνο ομιλίας που παρέχει. Ενδεικτικά:

-13 ώρες δωρεάν κλήσεις ανά μήνα προς ΟΛΟΥΣ τους προορισμούς!!!

-no πάγιο

-πέραν των 13 ωρών/μήνα χρεώσεις κατά 40% φθηνότερες από ΟΤΕ

 

Λόγω των ψευδών αυτών στοιχείων συμφώνησα να εγγραφώ συνδρομητής στη συγκεκριμένη εταιρεία οπότε η υπάλληλος κατέγραψε τα στοιχεία μου και επανέλαβε τους απόλυτα αναληθείς όρους της σύμβασης, επισημαίνοντας μου ότι η συνομιλία καταγράφεται.

 

Την απάτη αντιλήφθηκα με δικό μου τηλεφώνημα στην εταιρεία στις 8/1/2007, στο οποίο ενημερώθηκα ότι δεν υφίσταται πρόγραμμα με τους όρους που είχα ακούσει και ότι είμαι εγγεγραμμένος σε πρόγραμμα με τελείως διαφορετικούς όρους (Πρόγραμμα Αγαπημένοι Προορισμοί - εγώ δεν είχα δηλώσει καν προορισμό!!!). Με πληροφόρησαν ότι η καταγεγραμμένη συνομιλία μου βρίσκεται στο αρχείο τους και ότι είχα συνομιλήσει με εκπρόσωπο εταιρείας που εδρεύει στην Πάτρα και συναργάζεται με τη FORTHNET για την επισύναψη πελατών (κι εγώ Πάτρα βρίσκομαι). Η εταιρεία αυτή στέλνει τις ηχογραφημένες συνομιλίες ως αποδεικτικά για τη σύναψη συμβολαίων.

 

Θεωρώ το θέμα αρκετά σοβαρό και σκέφτομαι μέχρι και να κινηθώ νομικά για απάτη. Δεν έχω δώσει χρήματα μέχρις στιγμής και το προγραμμα που με έβαλαν δεν έχει πάγιο, αλλά έχει προεπιλογή φορέα που επηρεάζει τις συνδέσεις που είχα μέχρι στιγμής.

Για να ακούσω τη συνομιλία μου είπαν ότι πρέπει να πάω από τα γραφεία τους ο ίδιος, ή δικηγόρος μου.

 

Έχω εκνευριστεί απίστευτα γιατί άκουσα ΤΡΕΛΑ ψέμματα :evil:

και θεωρούσα τη FORTHnet εταιρεία με κύρος...

 

Έχει πάθει κανένας τπτ παρόμοιο; Γνωρίζετε ποια είναι η διαδικασία για να κάνω αγωγή - αξίζει;;;

 

Χίλια σόρυ για το τεράστιο πόστ - thanx guyz!

Δημοσ.

ρε παιδιά πως γίνεται να γίνεσαι κάπου συνδρομητής χωρίς να έχεις υπογράψει συμβόλαιο??? Τα οπτικοακουστικά μέσα από όσο θυμάμαι δεν έχουν ισχύ στο δικαστήριο εκτός αν έχει αλλάξει κάτι??? Paredwse για πες μας :D

Δημοσ.

κι εμένα με πήραν τηλέφωνο φίλε μου και έγινα συνδρομητής (κατ' επιλογήν μου βέβαια). . .Κατά τη διάρκεια της συνδιάλεξης μου με την τηλεφωνήτρια έδωσα κάποια τηλέφωνα ως αγαπημένους προορισμούς και μετα από κανα 2-3 μέρες ήρθε σπίτι μου ένα φυλλάδιο ενημερωτικού περιεχομένου το οποίο περιέχει και την αίτηση για να σταματήσω άμα θέλω την forthnet από το παροχέα μου . . .δλδ ως τώρα όλα πήγαν καλά . . Αναμένω βέβαια να δω τον λογαριασμό καθώς έχει 3 βδομάδες περίπου που έκανα την αλλαγή αυτή . . .

Ενημέρωσέ μας πλζ για την εξέλιξη της υπόθεσης . . Μας αφορά όλους νομίζω . . .:/

Δημοσ.

Για το ενημερωτικό υλικό και τη δυνατότητα υπαναχώρησης μέσα σε 20 μέρες μου είπαν κι εμένα, αλλά δεν έχω λάβει τπτ ακόμα.

Εννοείται πως θα φύγω αλλά θέλω να τους κάνω φασαρία πρώτα...

Δημοσ.

Πρωτο ποστ σου φιλε και το κανεις για να κραξεις την οποια απατη σου εκανε η οποια φορθνετ..

Aν και δε ξερω τι και πως εγινε,θεωρω αδιανοητο σημερα που ενω εχεις ιντερνετ,τοσα φορουμ να τσεκαρεις πληροφοριες για συνδεσεις εσυ πεφτεις θυμα επιτηδειων.

Τεσπα εμενα προσωπικα δε με πειθεις στο βαθμο της αληθειας που σου αναλογει.

Ακομα και να εγινε σε σενα κατι τετοιο και σε οποιονδηποτε που πειθεται απο τηλεφωνο να γινει συνδρομητης ΔΙΧΩΣ να την ψαξει καλα να παθει.

Σορυ για το υφος αλλα για οτι μας συμβαινει δε φταινε παντα οι αλλοι.Ευχομαι

πραγματικα να βρεις το δικιο σου αν οντως ετσι εχουν τα πραγματα.Προς γνωση των υπολοιπων..

Δημοσ.

Momotis επειδή εργαζόμουν σε εταιρεία όπως αυτή που έκαν σύνδεση στον abaleo, θα σου πω ότι εμένα με πείθει και με το παραπάνω, γιατί αρκετά ατομάκια προκειμένου να κάνουν πωλήσεις και να κερδίζουν bonus λέγανε τις μαλακίες και τις μουφιές στους πελάτες. Ή πολύ απλά λέγανε τα "θετικά" αποκρύπτοντας συνειδητά τα αρνητικά. Η forthnet είναι υπεύθυνη στον βαθμό που οι "συνεργάτες" της είναι τελείως απατεώνες. Και από την στιγμή που δέχεται να συνεργάζεται με τέτοια άτομα ή εταιρείες υπάρχει και ηθική ευθύνη και νομική...

 

Το θέμα της ηχογράφησης είναι νόμιμο, εμάς μας βάζανε να τους ενημερώνουμε για την ηχογράφηση ακριβώς πριν συμπληρώσουμε την αίτηση, οπότε στην εταιρεία πήγαινε το ηχογραφημένο μήνυμα από το σημείο της ερώτησης μέχρι την πλήρη συμπλήρωση της αίτησης.

Δημοσ.

Πειραματοζωο,εχεις δικιο οτι συμβαινουν αυτα.Το ποιντ ομως ειναι οτι ειναι καθημερινοτητα να βλεπεις τετοιου ειδους προωθησεις στην αγορα και ΕΣΥ καλεισαι σαν καταναλωτης να την ψαχνεις απο παντου.Με ενα τηλ εμενα δε με πειθει κανεις να κανω συνδρομη παντως.Μπες τουλαχιστον στο ινσομνια βρε αδερφε :) και ρωτα.Περα απο την πλακα ομως δυστυχως ο παθων φιλος ουτε ο πρωτος ειναι ουτε ο τελευταιος,οποτε ερευνα και παλι ερευνα αγορας.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Συνδρομητής σταθερής εναλλακτικής Forthnet 3 χρόνια χωρίς προεπιλογή φορέα (σημαντική λεπτομέρεια).

- Τηλ. στον πατέρα μου πριν από 6-7 μήνες (τα δικά του στοιχεία στην σύμβαση) από την Forthnet - κάτι του λένε που δεν καταλαβαίνει - τους παραπέμπει σε μένα.

- Τηλ. σε μένα το ίδιο απόγευμα και δώστε προσοχή τί μου λέει η αρχόντισσα: "Ξέρετε, έχουμε ξεκινήσει την διαδικασία προεπιλογής φορέα της γραμμής σας προς την Forthnet αλλά έχουμε μία ασυμφωνία των στοιχείων της σύμβασης με τα στοιχεία της γραμμής σας (είναι στο όνομα της μάνας μου). Μήπως μπορείτε να μας βοηθήσετε για να ενεργοποιήσουμε την διαδικασία πιο γρήγορα??"

Τα παίρνω και στα 2 ημισφαίρια! "Ποιός σας είπε ότι θέλω να αλλάξω προεπιλογή???" "Ο κύριος που μιλήσαμε το πρωί..." "Ο κύριος που μιλήσατε το πρωί σας είπε να επικοινωνήσετε μαζί μου το απόγευμα και ΣΙΓΟΥΡΑ όχι να ξεκινήσετε μία διαδικασία χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή του" "Ναιαιαιαι... αλλά αρχίζουμε εμείς την διαδικασία και μας στέλνετε μετά εσείς υπογεγραμμένα τα σχετικά έντυπα" ... τα οποία μόλις την προηγούμενη μέρα είχα στείλει στο καλάθι των αχρήστων!

"Και δεν μου λέτε... άν ΔΕΝ σας στείλω αίτηση αλλαγής φορέα και σήμερα κάνω σύμβαση με άλλο πάροχο τί γίνεται?" "Αααααα, αυτό δεν μπορείτε να το κάνετε!" "ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να το κάνω? ΕΣΕΙΣ πώς μπορείτε να μου αλλάζετε φορέα χωρίς να με ρωτάτε??" "... ... ..." (το βουλώνει η αρχόντισσα - λέω κι εγώ τί μου φταίει το κοριτσάκι, οπότε...) "Μήπως μπορείτε να μου δώσετε να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενό σας γιατί μάλλον δεν μπορείτε να μου δώσετε τις διευκρινίσεις που θέλω?" "Βέβαια! Πώς δεν μπορώ!!!" (ανακουφισμένη δίνει το ακουστικό σε μία θείτσα, η οποία...) "Τί θέλετε κύριε και μας απασχολείτε?!? Δεν ευθυνόμαστε εμείς αν ξεκινάτε μία διαδικασία και αλλάζετε γνώμη στην πορεία!!!". Κάπου εδώ γύρω ξεχειλίζει το ποτήρι και την αρχίζω στις μλκίες: "Σήμερα το βράδυ έχω να κάνω μία εξ αποστάσεως εγκατάσταση σε έναν πελάτη μου στην Τσεχία. Για το προσεχές 6μηνο πρέπει να μπαίνω στο δίκτυό του με τηλεφωνική σύνδεση 2 φορές την βδομάδα για έλεγχο της εφαρμογής μου - αυτή είναι η δουλειά μου. Μου εγγυώσαστε ότι θα μπορώ να το κάνω αυτό με προεπιλογή στην εταιριάρα σας?" "Βεβαίως και θα μπορείτε!" "Κι άν ΔΕΝ μπορώ και χάσω τον πελάτη μου ποιός θα με αποζημιώσει εμένα???" κλπ κλπ. Τελικά η θείτσα καταλαβαίνει ότι έχει γίνει μλκία και συμφωνεί να μου κάνει την χάρη να σταματήσει η διαδικασία που είχαν ξεκινήσει χωρίς άλλη γκρίνια.......

 

Πάντως είναι απίστευτοι τύποι - δείτε ενδεικτικά τον όρο 6.9 στο συμβόλαιο του Forthnet 2play και θα καταλάβετε τί εννοώ...

Δημοσ.

....δεν θα επιτρέπεται η μαζική αποστολή φάξ.... μπλα μπλα μπλα.... και γενικότερα η υπερβολική και αδικαιολόγητη χρήση όσον αφορά στη συχνότητα και τη διάρκεια των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων, η οποία θα ορίζεται, κατά τη δίκαιη και εύλογη κρίση της Εταιρίας, σε συνάρτηση με το μέσο όρο της χρήσης ενός συνηθισμένου οικιακού συνδρομητή

 

ΛΟΛ, το "απεριόριστες" δεν είναι και τόσο "απεριόριστες" τελικά...

Αυτός ο συνηθισμένος οικιακός συνδρομητής ποιος είναι ρε παιδιά; Θα μου τον συστήσει κάποιος;

Δημοσ.

Φυσικά και είναι νόμιμο να σε ηχογραφούν αφότου σε έχουν ενημερώσει πρώτα. Και φυσικά και είναι νομικά αποδεκτές οι τηλ αιτήσεις. Το θέμα είναι όμως ότι τέτοιου είδους εταιρείες καταγράφουν τις συνομιλίες όχι από την αρχή (από το καλημέρα/καλησπέρα σας) αλλά από το σημείο που λες το ονοματεπώνυμο σου και τα στοιχεία. Το σημείο που ο υπάλληλος σε ενημερώνει για τις τιμές/στοιχεία της προσφοράς, για ευνόητους λόγους δεν καταγράφονται.

 

Για αυτόν τον λόγο έχω ένα φίλο που:

 

α) 'Οποτε παίρνει τηλ σε οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε λόγο, ρωτάει το όνομα του υπαλλήλου. Αργά και καθαρά, όχι Αλαντάλονοπουλος και τρέχα γύρευε.

 

β) Έχει τηλεφωνο που ηχογραφεί όλη την συνομιλία σε κασέτα (ναι υπάρχουν ακόμα). Έτσι μπορεί ανά πάσα στιγμή να γυρίσει και να τους πεί: 'Κύριοι ο υπάλληλος σας μου έλεγε ψέματα'

Δημοσ.

ektos apo to 1o

ta alla kala sta pan...mono π εκει π λεει 40%φτηνοτερα απο οτε σ ειπε εως 40% αναλογα π καλεις βεβαια χωρις να στο πουν αυτο:P

κ σιγουρα σε ρωτησε αν θες να βαλεις προεπιλογη.

πηγενε ακουσε την ηχογραφηση πριν απ ολα...κ εχε ανοιχτο κ το κινητο σ να ηχογραφει ωστε να εισαι σιγουρος¨.

Δημοσ.

καλησπερα και απο μενα παιδια..εγω δουλευα σε μια εταιρια που συνεργαζοταν με μια αλλη εταιρια σταθερης τηλεφωνιας.Εκανα τη δουλεια του τηλεφωνητη,δινοντας παντα σωστα στοιχεια βεβαια για τα προγραμματα κλπ...Αυτο δεν ειναι κακο,οταν ομως γινεται μια ΣΩΣΤΗ ενημερωση προς τον πελατη..Απο κει και περα,αν ηθελε,προχωρουσαμε στην καταγραφη της συνομιλιας ,η οποια γινοταν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και στην οποια καταγραφονταν και ολοι οι οροι της συμβασης...

 

Απο κει και περα υπηρχαν και ατομα-συνεργατες μου οι οποιοι ελεγαν μαλ***ες για να πιασουν καμια αιτηση παραπανω και να βγαλουν μερικα παραπανω ευρω..Μαλλον ο φιλος μας επεσε θυμα ενος τετοιου πωλητη...

 

Αυτο δεν ειναι θεμα εταιρειας,γιατι σε καθε εταιρεια υπαρχουν κακοι πωλητες..Ειναι θεμα τυχης.σε ποιον θα πεσεις για να σε ενημερωσει...

 

Εγω ειχα πελατη με τον οποιο πιασαμε και φιλια,τι μου λετε τωρα...

 

Καλοι και κακοι επαγγελματιες υπαρχουν σε ΚΑΘΕ επαγγελμα...

Δημοσ.
καλησπερα και απο μενα παιδια..εγω δουλευα σε μια εταιρια που συνεργαζοταν με μια αλλη εταιρια σταθερης τηλεφωνιας.Εκανα τη δουλεια του τηλεφωνητη,δινοντας παντα σωστα στοιχεια βεβαια για τα προγραμματα κλπ...Αυτο δεν ειναι κακο,οταν ομως γινεται μια ΣΩΣΤΗ ενημερωση προς τον πελατη..Απο κει και περα,αν ηθελε,προχωρουσαμε στην καταγραφη της συνομιλιας ,η οποια γινοταν ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και στην οποια καταγραφονταν και ολοι οι οροι της συμβασης...

 

Απο κει και περα υπηρχαν και ατομα-συνεργατες μου οι οποιοι ελεγαν μαλ***ες για να πιασουν καμια αιτηση παραπανω και να βγαλουν μερικα παραπανω ευρω..Μαλλον ο φιλος μας επεσε θυμα ενος τετοιου πωλητη...

 

Αυτο δεν ειναι θεμα εταιρειας,γιατι σε καθε εταιρεια υπαρχουν κακοι πωλητες..Ειναι θεμα τυχης.σε ποιον θα πεσεις για να σε ενημερωσει...

 

Εγω ειχα πελατη με τον οποιο πιασαμε και φιλια,τι μου λετε τωρα...

 

Καλοι και κακοι επαγγελματιες υπαρχουν σε ΚΑΘΕ επαγγελμα...

 

 

 

ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.

Απο κει και περα υπηρχαν και ατομα-συνεργατες μου οι οποιοι ελεγαν μαλ***ες για να πιασουν καμια αιτηση παραπανω και να βγαλουν μερικα παραπανω ευρω..Μαλλον ο φιλος μας επεσε θυμα ενος τετοιου πωλητη...

 

Αυτό να ισχύει τώρα ή έτσι το λές? Υποπτεύομαι πως οι εταιρίες συμβουλεύουν τους υπαλλήλους να πούνε ψεματάκια ή απλά να αποκρύψουν στοιχεία. Αν τώρα κάτι πάει στραβά, π.χ μία καταγγελία, τότε η ηχογραφημένη συνομιλία αποδεικνύει εύκολα ότι την πουστιά την έκανε ο κακός υπάλληλος που προσπαθούσε να τσιμπήσει κανα μπόνους παραπάνω. Του αλλάζουν ένα πόστο και το προφίλ της εταιρίας παραμένει άθικτο...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...