PATRINOS06 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 καλημερα σε ολους.θα ηθελα να παρακαλεσω αρχικα όσους δεν ασχολουνται με προγραμματισμο να μην ποσταρουν και ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ,μην αλλαξετε τα φωτα στο θεμα! Επειδη οι insomniacs ειμαστε πολλοι και αρκετοι απο εμας εδω (δεν μιλαω για μενα) ειναι "βαρβατοι" προγραμματιστες ξεκινησα αυτο το θεμα για να μιλησουν ατομα που προγραμματιζουν σχετικα με τις "επιδοσεις" του ο καθενας.(φερτε και το καλαμι σας μην φοβαστε!! lol lol) αυτο που ζηταω απο εσας ειναι να μου απαντησετε 1)σε ποια γλωσσα υλοποιησατε το προγραμμα σας 2)ποσες γραμμες ηταν 3)αν ηταν υποπρογραμμα η ειχατε ενα κομματι να postάρετε ποσες γραμμες ηταν το "μεριδιο" σας ευχαριστω πολυ και ξεκινω οντας αρχαριος,σε ANSI C, περ.110 γραμμες περιμενω τις εμπειριες σας
Harkon Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 καλημέρα! το μεγαλύτερο ως τώρα πρόγραμμα που έχω φτιάξει είναι αρκετές χιλιάδες γραμμές στην Visual Basic. Τώρα σε .NET δύσκολα να τις περάσω μιας και πολλά έχουν απλοποιηθεί ή έχουν ενσωματωθεί σε βιβλιοθήκες. βέβαια στον αριθμό των γραμμών έχει ρόλο και ο τρόπος που γράφει ο καθένας. ας πούμε εγώ γράφω αρκετά αραιά και πολλά σχόλια ώστε να μπορώ να βρίσκω γρήγορα αυτό που θέλω.
godlike Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Λίγο λιγότερες από 10.000 για ένα game που είχα φτιάξει πριν χρόνια σε C++ και γύρω 5000 C++ μαζί με 1200 assembly για έναν απλό compiler που έχα γράψει.
shipwrecked Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Γύρω στις 700 γραμμές σε VB 6.0, από τις οποίες οι 50 περίπου ήταν copy/paste από άλλους. Δεν το τελείωσα ποτέ, γιατί το βαρέθηκα, αλλά όσο έφτιαξα πήγαινε καλά. Βέβαια δεν έχει σημασία το μέγεθος του προγράμματος, όσο το τι κάνει, το concept του, το πως είναι γραμμένο και ειδικά το τι ανάλυση έχει προηγηθεί. Στο τελευταίο θέμα δεν τα πάω καλά. Συνήθως ξεκινάω να γράφω, χωρίς να έχω πλήρη ίδεα εκ των προτέρων για το τι θέλω να βγει στο τέλος. Άλλωστε το κάνω μόνο για hobby. .NET δεν δοκίμασα να μάθω, αλλά από τα λίγα που έχω ακούσει είναι πολύ πιο εξελιγμένη από την 6.0 και σε λιγότερες γραμμές κάνεις πιο πολλά μαγικά Κάποτε δοκίμασα και Visual C++, αλλά αποδείχτηκε πολύ βάρβαρο σπορ και την παράτησα πρόωρα.
andreaslfc Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Είχα φτιάξει ένα πρόγραμμα για το μαγαζί του πατέρα μου, έσοδα-έξοδα-ΦΠΑ και ότι άλλο χρειαζόμουνα για την εφορία. Το είχα φτιάξει σε Clipper το 1994 και αργότερα το είχα μεταφέρει σε Ms Access. Εκτοτε, δυστυχώς, δεν έκανα κανένα άλλο, μιας και στην δουλειά τώρα δεν είμαι σαν προγραμματιστής αλλά σαν χειριστής.
capthookb Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Εγώ γύρω στις 9400 γραμμές για ένα freeware πρόγραμμα που είχα φτιάξει παλιότερα σε Visual Basic. Πιστεύω θα μπορούσε να έχει γίνει με πολύ λιγότερες.
MrSeanKon Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Σε C# κυριως γραμμενη η Βιβλος Υπερχρονισμου 1.49 ηταν 194000 γραμμες δειτε εδω και συνεχως αυξανει η εκδοση 1.51 εφθασε τις 234000 γραμμες! Οφειλω να σημειωσω οτι δεν ειμαι καποιος επαγγελματιας προγραμματιστης και φυσικα το ολο πακετο αποτελειται απο πολλα αρχεια.
User_32 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Το μεγαλύτερο πρόγραμμα που έχω φτιάξη μέχρι τώρα Η γλώσσα είναι Pascal >program charactercount; uses crt; var lettercount,digitcount :integer; character: char; begin clrscr; lettercount:= 0; digitcount := 0 ; while character <>'#' do begin readln (character); if ('a'<=character) and (character <='z') then lettercount:= lettercount +1 else if ('0'<=character) and (character <='9') then digitcount:= digitcount +1 end; writeln ('brethikan ',lettercount, ' grammata kai ', digitcount,' psifia'); writeln; repeat until keypressed; end.
belmpas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Πριν 6 χρόνια, 54 οθόνες (δεν θυμάμαι γραμμές) σε Τ.Pascal το οποίο έλεγχε τη συνεκτικότητα γραφήματος. Άθλιο πρόγραμμα, βιαστικά μισοτελειωμένο, δεν δούλευε και με πολλές ακμές αλλά τέλος πάντων τη μία φορά που χρειάστηκε να το τρέξω μπροστά σε κόσμο ήμουν τυχερός και το output ήταν αυτό που έπρεπε.
Sta Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δε νομίζω ότι το θέτεις και πολύ σωστά, μιας και πολύς κώδικας γίνεται auto-generate πλέον. Στο ερώτημά σου: ένα mini λειτουργικό για x86 επεξεργαστή γύρω στα 10k C και assembly. Επίσης, ένα compiler για C για το προηγούμενο λειτουργικό γύρω στα 3K.
Cplusplas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 1) Pascal 2) 2 γραμμές - writeln ("hello world"); readln; Αν και προσπαθησα να το κoμπαϊλάρω εν τουτις μπαγκάριζε
User_32 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 2) 2 γραμμές - writeln ("hello world"); readln; Ξέχασες να γράψεις program στην αρχή
dpolal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Πριν από πολλά πολλά χρόνια για την εταιρεία που δούλευα είχα φτιάξει ένα πρόγραμμα που μετέτρεπε τα daily totals αρχεία από ένα ΙΒΜ ταμειακό σύστημα σε ascii text files για να τροφοδοτήσει το backoffice σύστημα του πελάτη που έτρεχε σε AS400. Το βασικό πρόγραμμα, που έτρεχε σε ένα περίεργο είδος GW Basic, ήταν περίπου 150 γραμμές κώδικα αλλά καλούσε άλλες 4-5 εξωτερικά υποπρογράμματα που το κάθε ένα ήταν υπεύθυνο για την μετατροπή ενώς συγκεκριμένου αρχείου. Το κάθε υποπρόγραμμα ήταν καμμιά 200-300αριά γραμμές κώδικα ανάλογα επειδή έπρεπε να γίνουν και εσωτερικές μετατροπές στα data. Στα παραπάνω υπολογίστε και ένα αρχείο με τις ανάλογες οθόνες για την κάθε εφαρμογή γιατί τότε ΟΛΑ τα φτιάχναμε εκ του μηδενώς. Ήταν ότι ποιό μεγάλο έχω φτιάξει ποτέ... Ωραίες εποχές. Σπαστικές μεν σε σχέση με το σήμερα ΑΛΛΑ πολύ καλές επειδή για να φτιάξεις μία εφαρμογή έπρεπε να σχεδιάσεις και να υλοποιήσεις τα πάντα και να λάβεις υπόψιν όλες τις πιθανές και απίθανες περιπτώσεις...
MrSeanKon Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Ξέχασες να γράψεις program στην αρχή Nαι αυτο χρειαζεται στην Pascal (τι θυμηθηκα κι εγω μετα απο 15 χρονια)....:? Ειχα μαθει εντελως τα βασικα σε Unixoειδεις οθονες τωρα δε θυμαμαι ουτε το 1%!!
Cplusplas Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Ξέχασες να γράψεις program στην αρχή σ'εφχαριστω. Τωρα τρεχει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.