parsifal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 omnislash, συμφωνώ με την ανάγκη που νιώθεις να υπερασπίζεσαι τα πιστεύω σου, αλλά μπορείς παρακαλώ σε πιο κόσμιο ύφος? Ευχαριστώ! (Η κληρονομιά του gay gallery owners' thread που λέγαμε...)
omnislash Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 parsifai αυτό που είπε για τους Σπαρτιάτες με έθιξε.Και ο arioch είναι από τους πολύ συζητήσιμους εδώ μέσα αλλά αυτό ήταν ατοπημα.Αν κάποιος έλεγε ότι ο πατέρας σου ήταν βιαστής χωρίς να έχει στοιχεία τι θα έκανε;.Εγω πως να το κάνουμε θίγομαι όταν προσβάλλεις καποιους που προσέφεραν τα μέγιστα στο να μη φοράει μπούρκα όλη η Ευρώπη (αν μας καταλαμβάνανε οι Πέρσες ο ευρωπαικός πoλιτισμός των gay κατά τον arioch (αφού υποστηρίζει ότι δεν πηγαίνανε τις γυναίκες οι Ρωμαίοι και τη βρίσκανε με άντρες)), χωρίς να έχεις να το στηρίξεις κάπου.
Arioch79 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Κατ' αρχάς, χαλάρωσε, δεν είμαι εγώ αυτός που καίει τα βιβλιοπωλεία του Άδωνη! Το ότι ορισμένοι Σπαρτιάτες είχαν ομοφυλοφιλικές σχέσεις (όπως και πολλοί αθηναίοι) δεν τους κάνει λιγότερο αξιόλογους ανθρώπους. Δεύτερον, απ' ό,τι έχω παρατηρήσει από τα ποστς σου συνηθίζεις (αντί να επιχειρηματολογείς) να απορρίπτεις πηγές άλλων και να ενισχύεις τις απόψεις σου παρουσιάζοντας δικές σου. Το ότι δεν εξηγείς γιατί οι πηγές οι δικές σου είναι αξιόπιστες ενώ των άλλων δεν είναι, λέει πολλά για το άτομό σου. Αντιπαρέρχομαι τους προσωπικούς σου χαρακτηρισμούς (κλασσικό χαρακτηριστικό φανατικών ατόμων που δεν διαθέτουν επιχειρήματα) και απαξιώ να ασχοληθώ περαιτέρω με την πάρτη σου. Για τους υπόλουπους μόνο, θα πω ότι ξαναδιαβάζοντας το ποστ μου, όντως άφηνα να εννοειθεί ότι όλοι οι Σπαρτιάτες κι οι Αθηναίοι ήταν ομοφυλόφιλοι, πράγμα που προφανώς δεν ισχύει (αυτά παθαίνεις άμα γράφεις με 39 πυρετό!), και ζητώ συγγνώμη για τη παρεξήγηση. Σίγουρα όμως, η ομοφυλοφιλία ήταν ένα συνηθισμένο φαινόμενο στην αρχαία ελληνική κοινωνία. Το φαινόμενο των ομοφυλοφιλικών ζευγαριών σπαρτιατών πολεμιστών, δεν το έχω διαβάσει σε βιβλίο. Μου το έχει αναφέρει καθηγητής της φιλοσοφικής σχολής του πανεπιστημίου αθηνών, φίλος του καθηγητή που επέβλεψε τη διπλωματική μου. Δεν θα αναφέρω το όνομά του, γιατί κάποιους εδώ μέσα τους έχω ικανούς και για hate crimes! (μήπως να φορέσουμε και ροζ τριγωνάκια στου ομοφυλόφιλους. Και πάλι, τονίζω ότι ο άνθρωπος δεν μου είπε ότι οι Σπαρτιάτες ήταν όλοι ομοφυλόφιλοι και ότι ήταν στρατιωτική τακτική τους να επιτίθενται ως ζεύγη (όπως άφησα να εννοειθεί στο πρώτο ποστ). Απλά το φαινόμενο των ομοφυλοφιλικών ζευγαριών στον Σπαρτιατικό στρατό ήταν κάτι το σύνηθες και αποδεκτό. Στη νουβέλα του Frank Miller "300", o Λεωνίδας αναφέρεται σε κάποιο καρέ απαξιωτικά στους Αθηναίους, αποκαλώντας τους "boy lovers". Πολλοί ιστορικοί έσπευσαν να τον διορθώσουν, σημειώνοντας ότι και στην Σπάρτη η ομοφυλοφιλία ήταν αποδεκτό φαινόμενο. Αυτός απήντησε ότι το γνωρίζει, αλλά το έκανε για να ενισχύσει την ιδανική εικόνα του Σπαρτιάτη πολεμιστή που ήθελε να χτίσει, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα. Όπως θα ήξερες αν είχες μια χαραμάδα ανοικτό το μυαλουδάκι σου, οι ομοφυλόφιλοι δεν θεωρούνταν αδύναμα και "γυναικωτά" όντα στην αρχαιότητα. Τότε δεν κρινόταν ο κόσμος από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Μου φαίνεται ότι η ιδεολογία σου είναι τελείως αντίθετη από αυτή των αρχαίων προγόνων μας, που κατά τ' άλλα δείχνεις να θαυμάζεις τόσο... ΥΓ: Ξέρετε τι λένε για τους ομοφοβικούς... ΥΓ2: Είμαι περήφανος για τους προγόνους μου, όχι γιατί ήταν ετεροφυλόφιλοι, ούτε γιατί ήταν ομοφυλόφιλοι. Οι πρόγονοί μας έχουν προσφέρει πάρα πολλά στην ανθρωπότητα για να τους κρίνουμε βάσει του αν τον έπαιρναν ή αν τον έδιναν. ΥΓ3: Έχω σαν πάγιο κανόνα να απαντώ σε επιχειρήματα με επιχειρήματα και να αγνοώ προσωπικές επιθέσεις, αλλά σε αυτή τη περίπτωση έκανα εξαίρεση γιατί μου άναψες τα φυτίλια. Ζητώ συγγνώμη από τους υπολοίπους του forum, αλλά άνθρωπος είμαι κι εγώ... ΥΓ4: Καλό είναι να αποφεύγονται οι πάσης φύσεως παραλληλισμοί, γιατί σπάνια πιάνουμε την σωστή αναλογία. Π.χ. βιαστής = ομοφυλόφιλος; Το 'κανα κι εγώ αυτό το λάθος παλιότερα, μέχρι που κατάλαβα ότι σπάνια καταφέρνεις να βρεις μια σωστή αναλογία. ΥΓ5: Οι Έλληνες έκαναν πάντα ό,τι έκαναν για την Ελλάδα. Προσωπικά χέστηκα για το αν η υπόλοιπη Ευρώπη φοράει φερετζέδες ή σβάστικες, αρκεί να είμαι εγώ ανεξάρτητος ως Έλλην. Κι αυτό το έχουν αποδείξει οι πρόγονοί μου, που δεν άφησαν κανέναν να κάνει περίπατο από τα μέρη μου (βλ. παρελάσεις στο Παρίσι χωρίς καμμία αντίσταση, γραμμή μαζινό και τα @@ μου κουνιούνται, στην Κρήτη τα βρήκαν σκούρα οι Γερμανοί). Εγώ αυτό κοιτάω, όχι αν τον παίρνανε ή όχι. ΥΓ6: Αυτά να τα ακούνε οι Έλληνες νεοναζί, που άμα ανασταίνονταν οι παπούδες τους ή που θα ξαναπαίθαιναν από εγκεφαλικό βλέποντας τα εγγόνια τους να φοράνε τα σύμβολα αυτών που αυτοί πολέμησαν ή που θα τους κυνηγούσαν με το δίκανο. Άσχετο τελείως αυτό το τελευταίο ΥΓ, αλλά είπαμε, 39 πυρετός.
parsifal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 omnislash, δε διαφωνώ στην ουσία, αλλά στον τρόπο. Τα posts σου έχουν την κακιά συνήθεια να ανάβουν τα αίματα. + ότι έχεις έχεις αποκαλύψει την ηλικία σου και οι υπόλοιποι που αρπάζεσαι κατά καιρούς έχουν και αυτοί την κακιά συνήθεια να στο χτυπάνε συχνά-πυκνά. Φιλικά το λέω...
Arioch79 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Φίλε parsifal, για να μη σε βγάλω ψεύτη, θα πω ότι όντως είχα γράψει τη λέξη "πιτσιρίκος" στο ποστ, αλλά χωρίς να ξέρω ότι ο omnislash είναι μικρός σε ηλικία (ειλικρινά). Είναι απλά μια λέξη που χρησιμοποιώ συχνά μεταξύ φίλων. Την έσβησα αφού διάβασα το ποστ σου, γιατί συνηθίζω να κρίνω άτομα βάσει των λεγόμενών τους και των πράξεών τους και όχι βάσει της ηλικίας τους, των μουσικών τους προτιμήσεων ή οποιουδήποτε άλλου χαρακτηριστικού. Και δεν ήθελα να φανεί ότι χρησιμοποίησα υποτιμιτικά την ηλικία του omnislash. Προσωπικά γνωρίζω εικοσάρηδες που μπορούν να μιλήσουν πολύ όμορφα και ψύχραιμα, και πενηντάρηδες που με το που καταλαβαίνουν ότι τους τελειώνουν τα επιχειρήματα αρχίζουν να βρίζουν. Για μένα η ηλικία δεν λέει τίποτα. Ο τρόπος και τα επιχειρήματα είναι που μετράνε.
parsifal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Αν περίμενες λίγο, θα έβλεπες ότι το πήρα χαμπάρι και διόρθωσα και το δικό μου το post! Αλλά κ μόνο ότι έκανες post για να το ξεκαθαρίσεις, προσωπικά πιστεύω πως μετράει θετικά για το άτομό σου και για αυτά που έχεις να πεις από τούδε και στο εξής... (Γαμώτο, ποιος είχε προαναφέρει τον όρο για τους γκέι γκαλερίστες και το ξενέρωτο πολιτισμένο κλίμα που φέρνουν στο Μπλα Μπλα? O punky πρέπει να ήταν. Καλό είναι να τον πατεντάρει, γιατί θα του τον κλέψω στο τέλος!!!)
SpY Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Η σημερινή ανοχή της κοινωνίας μας φταίει για τον "αέρα" που έχουν πάρει τελευταία οι gay. Σε λίγο καιρό το να είσαι str8 θα θεωρείται " προνόμιο"...
shipwrecked Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δηλαδή τι προτείνεις Spy? Μήπως να ξαναγυρίσουμε στο μεσαίωνα και να αρχίσουμε να καίμε τις μάγισες; Σε τέτοιες περιπτώσεις απλώς χαμογελώ και απαντώ: πρόσεχε, γιατί η βία και η καταπίεση είναι boomerang. Δεν προλαβαίνεις να το σκεφτείς και σου γυρνάει στο κεφάλι. Είδες τι έπαθε ο Saddam; Ε, σκέψου πόσους είχε κρεμάσει αυτός... Επίσης ο ρόλος μου στο σεξ δεν σε αφορά καθόλου. Εκτός αν υπάρχει κανένα άλλο ενδιαφέρον και δεν το κατάλαβα καλά.... Συγγνώμη για το ύφος, αλλά όπως είπε και ο Arioch79, άνθωπος είμαι και εγώ και έχω τα όριά μου!
SpY Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Στην πυρά στην πυρά !!! Η πολύ "δημοκρατία" τελικά βλάπτει. Δεν θέλω ένα παιδί που ακόμα δεν εχει σχηματίσει χαρακτήρα να ανοίγει την τηλεόραση ή να βγαίνει έξω και να βλέπει όλες τις λουγκριτίες και να αναρωτιέται μήπως έτσι πρέπει να γίνω και εγώ; Μήπως αυτό είναι το φυσικό;Και μην αρχίσεις να λες οτι φταίει η παιδεία στην χώρα μας και έλλειψη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης . Για μένα το να γεννηθείς gay είναι λάθος της φύσης. Όπως να γεννιέται κάποιος κουφος η τυφλός.
Eusebius Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Does not add up. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αυτό το ξεκάρφωτο σχόλιό μου κάπου στην 3η-4η σελίδα πήγαινε στο πρώτο ποστ.
Arioch79 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Φίλε shipwrecked, μπορεί ο spy να είναι ακραίος στις απόψεις του, αλλά τουλάχιστον δεν είναι από αυτούς τους κρυφο-ομοφοβικούς που προσπαθούν με δήθεν επιχειρήματα και άκυρες λογικές να πείσουν ότι οι ομοφυλοφιλικές τάσεις είναι ιάσιμη ασθένεια. Σου λέει στα ίσια ότι σε θεωρεί λάθος της φύσης! Εγώ τον επικροτώ γι' αυτό, άσχετα αν οι απόψεις μου είναι τελείως αντίθετες από τις δικές του. Και φυσικά δεν πρόκειται καν να προσπαθήσω να επιχειρηματολογήσω εναντίον του, γιατί είναι τόσο (αφοπλιστικά) απόλυτος που δεν έχει νόημα. Απλά θα πω ότι για μένα είναι εξ' ίσου λάθος να βλέπει ένα κοριτσάκι την Σάσα Μπάστα και να λέει "Α, ωραία, αρκεί να ξεβρακωθώ για δέκα περιοδικά (με το που θα ενηλικιωθώ) για να γίνω κάποια σε αυτή τη κοινωνία". Με ενοχλεί δηλαδή γενικότερα η προκλητική σεξουαλική συμπεριφορά, ανεξαρτήτου προελεύσεως. Και έτσι επιστρέφω σε αυτό που θέλω να πω από την αρχή, ότι δηλαδή ακριβώς αυτή η συμπεριφορά που επέδειξαν οι ομοφυλόφιλοι από την αρχή της "χειραφέτησής" τους, οδήγησε σε αυτές τις ακραίες ή λιγότερο ακραίες ομοφοβικές εκδηλώσεις και προκαταλήψεις από αρκετούς συμπολίτες μας. Αν είχαν ξεκινήσει να εκφράζονται ελεύθερα με μεγαλύτερη εγκράτεια και χωρίς πούπουλα, μέηκ απ και λοιπά αξεσουάρ, η κοινωνία θα τους έβλεπε πολύ διαφορετικά τώρα... ΥΓ (μη φοβάστε, μόνο ένα αυτή τη φορά): Για αναρωτηθείτε ειλικρινά όλοι εσείς οι κατακριτές: φτιάχνεστε ή δεν φτιάχνεστε όταν βλέπετε λεσβιακό πορνό; Αυτό δεν είναι ανώμαλο; Μου φαίνεται ότι η γενιά του 60 έκανε την υπόθεση σεξ πολύ πιο περίπλοκη απ' ό,τι θα έπρεπε, και πήρε η μπάλα και τους straight και τους gay.
vasoula78 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 αν νιωθεις καλα εσυ με τον εαυτο σου τοτε δεν υπάρχει το πρόβλημα και οι φίλοι σου αν ειναι φίλοι σου θα το αποδεχτουν λογικα θα ειναι δυσκολο για τον ιδιο σου τον εαυτο να συνειδητοποιεις οτι εισαι ομοφυλόφιλος ποσο μαλλον για την οικογενεια σου κ να πω κ την αληθεια κ για μενα αν ερχοταν το παιδι μου κ μου ελεγε οτι ειναι ομοφυλοφιλος δεν ξερω πως θα αντιδρουσα εκεινη την στιγμη ειναι θεμα φυσης κ ορμονων, αυτο δεν αλλαζει
Sellers Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2007 Θα συμφωνήσω με τον Spy ότι ο ομοφυλοφιλισμός είναι λάθος της φύσης, όπως ο τυφλός ή ο κουφός. Αλλά όπως δεν με ενοχλεί ένας κουφός ή ένας τυφλός έτσι δεν με ενοχλεί και ένας gay. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω παρέα με έναν gay αλλά φαντάζομαι πως ναι. (Στο μυαλό μου ο gay δεν φαντάζει σαν χαζοχαρούμενος. Φαντάζει σαν ένας κανονικός σοβαρότατος άνθρωπος που απλά έχει άλλα γούστα.) Δύο πράγματα θέλω να τονίσω. 1) Δυστηχώς ή ευτυχώς ο ομοφυλοφιλισμός ΔΕΝ είναι κάτι το οποίο περνιέται απαρατήρητο στην Ελλάδα. (αλλιώς δεν θα ανοιγόταν και αυτό το τόπικ). Ας ζήσει ο καθένας την ζωή του όπως θέλει. Δεν φταίνε οι gay αν η φύση τους έκανε έτσι (γιατί δεν φαντάζομαι να το κάνουν για μαγκιά). Δημοκρατία έχουμε ο καθένας κάνει ότι γουστάρει αρκεί να μην επεμβαίνει στην δημοκρατία του άλλου. 2) Εξάλλου πολλοί χαρισματικοί άνθρωποι ήταν ομοφυλόφιλοι όπως π.χ υπάρχουν υπόνοιες για ένα απο τα είδωλα μου τον Μ.Χατζιδάκι. Βλέπετε όμως τι έργο έχει βγάλει... Για αναρωτηθείτε ειλικρινά όλοι εσείς οι κατακριτές: φτιάχνεστε ή δεν φτιάχνεστε όταν βλέπετε λεσβιακό πορνό; Κατακριτής δεν είμαι αλλά τα λεσβιακά είναι το αδύνατο μου σημείο...
shipwrecked Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2007 Spy, αφού σε ενοχλεί τόσο πολύ η δημοκρατία, γιατί δεν αλλάζεις χώρα; Αν ψάξεις θα βρεις και πολύ λιγότερο δημοκρατικές χώρες. ΥΓ. Και για μένα το να είσαι απόλυτος και να μην έχει ευελιξία ο εγκέφαλός σου είναι λάθος της φύσης.
omnislash Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2007 Το ότι ορισμένοι Σπαρτιάτες είχαν ομοφυλοφιλικές σχέσεις (όπως και πολλοί αθηναίοι) δεν τους κάνει λιγότερο αξιόλογους ανθρώπους. για σένα για μένα τους κάνει Δεύτερον, απ' ό,τι έχω παρατηρήσει από τα ποστς σου συνηθίζεις (αντί να επιχειρηματολογείς) να απορρίπτεις πηγές άλλων και να ενισχύεις τις απόψεις σου παρουσιάζοντας δικές σου ναι γιατί τι πειράζει εγώ όλα τα παραθέτω με επιχειρήματα γιατί οι πηγές σας είανι ανξιόπιστες.Να αρχίζω και γω να σου λέω Ο Καραμανλής ήταν βούλγαρος γιατί το έγραψε το makedonica.net.Θα μου πεις πω πω τι αξιόλογο site ναι έχεις δίκιο. Μου το έχει αναφέρει καθηγητής της φιλοσοφικής σχολής του πανεπιστημίου αθηνών, φίλος του καθηγητή που επέβλεψε τη διπλωματική μου. Δεν θα αναφέρω το όνομά του, γιατί κάποιους εδώ μέσα τους έχω ικανούς και για hate crimes! Μάλλον φοβάσαι μην τον εκθέσεις τον άνθρωπο.αυτός απο που αντλέι τα στοιχεία;Εχει γραπτές πηγές ή όχι;μέχρι τότε θα σε αποκαλώ ψεύτη.Μόνο όταν μου αναφέριες αξιόπιστη ιστορική πηγή θα συζητήσουμε γιατί και εγώ λέω ΄τι ο μπατζανάκης της κουνιάδας μου είναι ανιψιός του Κολοκοτρώνη γιατί έτσι ισχυρίζεται αυτός. Απλά το φαινόμενο των ομοφυλοφιλικών ζευγαριών στον Σπαρτιατικό στρατό ήταν κάτι το σύνηθες και αποδεκτό. Ε ναι γυναίκες τις είχαν για ξεκάρφωμα.Πρόσεχε τι λες είανι βαριές κουβέντες που δεν ευσταθούν. Μου φαίνεται ότι η ιδεολογία σου είναι τελείως αντίθετη από αυτή των αρχαίων προγόνων μας, που κατά τ' άλλα δείχνεις να θαυμάζεις τόσο... Είχαν συγκεκριμένη ιδεολογία οι αρχαίοι και δεν το ήξερα;Γιατί εμένα μου φαίνεται πως καμιά σχέση δεν είχε το πολιτειακό σύστημα των Αθηνών με το σπαρτιάτικο. στην Κρήτη τα βρήκαν σκούρα οι Γερμανοί χα χα το άλλο με τον τοτό το ξέρεις.οι Γερμανοί εκεί που τα βρήκαν σκούρα ήταν η γιουγκοσλαβία και ο χειμώνας.Α και η σθεναρή αντίσταση των Αγγλων πολιτών που δε λύγισαν στους βομβαρδισμούς.Ο Καρντιέ αν δεν κάνω λάθος δεν αναφέρει καν την ελληνική αντίσταση.Αλήθεια το μέτωπο το 40 γιατί σταμάτησε στις πεδιάδες και δεν πήραμε τη Ρώμη;Μήπως γιατί στην Πίνδο δεν μπαίανε τα τανκσ και κολλούσαν;Μήπως γιατί οι Ιταλοί δεν μπορούσαν να παραταχθούν με όλες τους τις δυνάμεις γιατί ήταν στενά;Ασχετο αλλά μην τρελαίνεστε δεν κάνανε τα Κρητόνια και καμιά μαγκιά Για αναρωτηθείτε ειλικρινά όλοι εσείς οι κατακριτές: φτιάχνεστε ή δεν φτιάχνεστε όταν βλέπετε λεσβιακό πορνό; Αυτό δεν είναι ανώμαλο Οχι άλλο να βλέπεις δυο θεσπέσια σώματα και άλλο δυο μαντραχαλαιους.Είναι οπτικό το θέμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.