Προς το περιεχόμενο

Το απόλυτο MMORPG - Age of Conan


unknowns5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παλι εχω ενσταση....μετα απο αρκετο pvp στο conan....αρχιζει και μου φαινεται καπως 'arcade'...μακαρι να κανω λαθος,μου θυμιζει πολυ 'consolish'

  • Απαντ. 641
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Από την στιγμή που υπάρχουν άτομα που γκρινιάζουν ότι είναι πολλά κουμπιά τα combos, εγώ καλό το βρίσκω, γιατί οι κονσόλες πάνε σε όλο και λιγότερα. :P

  • Moderators
Δημοσ.

Τέλειωσε το event. :)

Δυστυχώς δεν είμουν μέσα, αλλά να μια φωτογραφία πριν το τέλος. ;)

 

http://i25.tinypic.com/2exxz89.png

 

Θα βάλω και δικές μου μετά σε edit, όπως και βίντεο που πήρα (δυστυχώς με μια exploito-assassin για teammate...).

 

Edit Pics:

arghnh1.th.jpg wherearethenipplespx4.th.jpg sburningheredy4.th.jpg hawknosego0.th.jpg mewithouthelmetut5.th.jpg mewithhelmetuk8.th.jpg hothotua6.th.jpg toplesspriestofmitraky3.th.jpg hugegamemasterkl3.th.jpg prefightpeoplewg3.th.jpg

 

Και μια που είχα πάει πολύ καλά. :D

gousvp7.th.jpg

Δημοσ.
Εγώ πάντως προ παραγγειλα την CE από το Πλαίσιο,που στο κάτω κάτω δίνει και μια prepaid δώρο(αν δεν κάνω λάθος αξίας καμιά 30?)

http://www.plaisio.gr/promo.aspx?show=Conan

 

 

Απο το Πλαισιο με τιποτα. Δεν ξεχναω οτι πολλοι απο εδω μεσα ειχαν προ-παραγγειλει την ce του wow απο εκει, και επειδη δεν τα ειχε διαθεσιμα εστειλαν με το ετσι θελω την κανονικη εκδοση. Ωραιοι ε?

Δημοσ.
Δεν ξέρουμε αν τα races έχουν διαφορά στα stats (δεν το κοίταξα δηλαδή, ίσως μετά)

 

Απ' όσο γνωρίζω όχι δεν θα υπάρξει διαφορά στα stats μεταξύ των races. Και λογικο και ωραίο γιατι σε διαφορετική περίπτωση θα είχαμε το κλασσικό φαινόμενο της βαρετής ομοιότητας των χαρακτήρων. Θα χανόταν η ποικιλία... δε μ αρέσει να λεω πχ οτι assassin=aquillonian, θελω να βλεπω και stygian, δλδ να μην υπαρχει μονο ενα ιδανικο race για καθε class αλλα να έχεις τη δυνατοτητα να προσαρμόσεις το class της επιλογής σου στο race της επιλογής σου.

 

Επαιξα αρκετά την pvp beta και ειδα τοι το μεγιστο melee damage το κανει ο barbarian και μαλιστα το διαπιστωσα με τα talents του. Το τελευταιο του talent λεει αν θυμαμαι καλα οτι αυξανει το melee power αναλογα με το ποσα πτωματα εχεις γυρω σου, και για μεχρι 10 πτωματα... εντυπωσιακο!

 

Βασικα αν εχω κατι να πω σε γενικες γραμμες για οσους θελουν να παρουν μια ιδεα για το παιχνιδι απο εμας που το παιξαμε αρκετα στην beta.. ειναι οτι εκαστος στο ειδος του και ο λουμιδης στους καφεδες. Και γιατι το λεω αυτο.. γιατι στην beta ειδα πολλους να παραπονιουνται ασκοπα στο general chat για διαφορα. Οπως ενας λεει σε μια στιγμη ο assassin ειναι κακος, ολο ψοφαει.. ε μα χαιρω πολυ ρε man αλλα ο assassin δεν ειναι frag killer, ειναι δολοφονος, αυτη ειναι η λογικη του. Εβλεπα κατι τυπακια που πηγαιναν και χονωντουσαν σε 4 ατομα... ε πως να μη ψοφισεις! Εγω θυμαμαι επελεγα κυριως enemy με ελαφρια πανοπλια, τον ακολουθουσα αρκετα, και την καταλληλη στιγμη που εκανε το λαθος να απομακρυνθει απο τους δικους του η να κανει rest σε καποιο ανοιχτο σημειο, εσκαγα απο πισω του και μεσα σε 3 δευτερολεπτα τον σκοτωνα... και τσουπ παλι αορατος. Όποτε ομως με ειδαν οι enemies ή οποτε φανερωνομουν λαθος στιγμη ψοφαγα αρκετα γρηγορα... αυτο ειναι ρεαλιστικο, και γι αυτο μου αρεσε.

 

Δειτε τωρα... μεχρι εγω να το κανω αυτο, το 1 kill, ενας conqueror πχ μπορει να εχει σκοτωσει 5 ατομα γιατι πολυ απλα αυτος μπηκε μεσα στο τσουρμο και τους εκοψε ολους. Αυτη ειναι η διαφορα των class λοιπον... πρεπει να ξερει ο καθενας τι διαλεξε, τι πρεπει να περιμενει απο καθε class και τι πρεπει να κανει με την καθε class.

 

Φροντιστε λοιπον πριν απο τη δημιουργια του χαρακτηρα σας να καταλαβετε το ρολο που θα εχετε με αυτον. Μη ζητατε απο classes να κανουν πραγματα τα οποια δεν ειναι ικανες να τα κανουν και επειδη απογοητευεστε, λετε τοι το game ειναι κακο.

 

Θυμηθειτε λιγακι τις class του wow.... ουτε ίχνος ισορροπιας!! αισχος!!

Εβγαινε ο "δολοφονος" ο rogue, και αντι να παιξει με προσοχη για να σκοτωσει το θυμα του, εβγαινε και καθαρισε δυο δυο τους παντες. θυμιζε ανετα fury warrior... α ναι... ξεχασα.... με τη μονη διαφορα oτι ο rogue αντεχε περισοτερο απο τον warrior (ο war φοραει plate ο rogue leather.. αλλα αντεχε περισσοτερο, νια μωρε για το rp της υποθεσης! αιντε απο κει ρε!).

 

Στο Age of Conan αυτο λοιπον ειναι που χαιρομαι πιο πολυ απ ολα... δεν υπαρχουν ψευτοηρωισμοι, υπαρχει ισορροπια στις class, στο dmg, στα hp, στα armor. Και ειδαμε ενα πραγματικα μικρο ποσοστο του παιχνιδιου. Ελπιζω και νομιζω οτι θα μας αφησει ασπροπροσωπους το παιχνιδι στην πορεια του.

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι. Ο priest έχει offensive spells όπως στο WoW? Ή χάριν αληθοφάνειας - όπως λες παραπάνω - θα είναι μόνο medic?

Δημοσ.

O wizard τι λέει τον δοκίμασε κανείς? Οι προηγούμενες ερωτησεις μου για το pvp ήταν για να δω αν υπάρχει ισορροπία στις αρένες στο στυλ του gw που το θεωρώ ένα από τα καλύτερα και πιο ισορροπημένα pvp συστήματα αυτό που έχει.

Δημοσ.
Να ρωτήσω κάτι. Ο priest έχει offensive spells όπως στο WoW? Ή χάριν αληθοφάνειας - όπως λες παραπάνω - θα είναι μόνο medic?

 

Βεβαιως, καθε healing class μπορει να κανει dmg, και μαλιστα καλο dmg.

 

 

O wizard τι λέει τον δοκίμασε κανείς? Οι προηγούμενες ερωτησεις μου για το pvp ήταν για να δω αν υπάρχει ισορροπία στις αρένες στο στυλ του gw που το θεωρώ ένα από τα καλύτερα και πιο ισορροπημένα pvp συστήματα αυτό που έχει.

 

Οι casters γενικοτερα ειναι αρκετα δυνατοι στο παιχιδι, εχουν πολλες δυνατοτες και σκεψου ηταν μολις lvl 20, που να ξεραμε τι μας περιμενει στα μεγαλα lvl.

Οσο αφορα τις ισορροπιες στις αρενες αυτο ειναι κατι για το οποιο θα εχουμε ολοι νομιζω αποψη οταν θα τις ζησουμε με τον καιρο.

 

Αλλωστε πολλα θα αλλαξουν με την πορεια, θα ερθουν patches κλπ, οποτε εχουμε καιρο...

Δημοσ.

Επαιξα αρκετά την pvp beta και ειδα τοι το μεγιστο melee damage το κανει ο barbarian και μαλιστα το διαπιστωσα με τα talents του. Το τελευταιο του talent λεει αν θυμαμαι καλα οτι αυξανει το melee power αναλογα με το ποσα πτωματα εχεις γυρω σου, και για μεχρι 10 πτωματα... εντυπωσιακο!

 

barbarian ftw ;) τελικα εχει "vanish" ετσι ;

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένο class wizard ή priest. ;)

 

Υπάρχουν 4 archetypes:

Soldier, Rogue, Mage, Priest

 

Αυτά χωρίζονται σε παρακάτω classes (3 το καθένα),

Soldier: Guardian, Conqueror, Dark Templar

Rogue: Barbarian, Assassin, Ranger

Mage: Demonologist, Herald of Xotli, Necromancer

Priest: Priest of Mitra, Bear Shaman, Tempest of Set

 

Κι έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους, έχουν κάποια skills παρόμοια που πέφτουν σε όλα τα classes του Archetype (πχ. τα classes του Rogue archetype δεν χάνουν stamina όσο είναι stealthed), αλλά κατά τα άλλα είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.

 

barbarian ftw ;) τελικα εχει "vanish" ετσι ;

 

Έχει hide το οποίο σε κάνει αόρατο (και άυλο, το οποίο φώναξα λίγο στο forum του AoC, γιατί περνάς μέσα από τους πάντες... :/), μπορούν να σε δουν από το search ability (30 sec cooldown) και αν σε χτυπήσουν. Να δούμε αν θα αλλάξει κάπως σε πιο...challenging.

  • Moderators
Δημοσ.

Αν αυτό είναι official (έτσι φαίνεται; ), τότε το παιχνίδι στάλθηκε για gold production.

 

http://www.newsweb.no/newsweb/atmnt/FUNCOM_update220408.pdf?id=53710'>http://www.newsweb.no/newsweb/atmnt/FUNCOM_update220408.pdf?id=53710

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Age of Conan

Update

22 April 2008

Funcom Update

 

The Funcom Group Funcom N.V and subsidiaries

 

Funcom would like to provide an overview of the status and plans for the launch of the Age of Conan game,

planned to take place on May 20th 2008.

 

Before launch Funcom will spend the four weeks leading up to the launch to further increase market awareness as well as continue bug fixing, optimizing and preparing for the retail launch:

 

Maximize market awareness

 

• A general escalation of PR and marketing oriented Age of Conan news messaging should be expected up until launch

 

• An exclusive beta weekend with Gamespot.com, one of the world’s most prominent game sites, was conducted successfully during the weekend 18-20 April

 

• IGN and its partner Gamespy.com, also among the most prominent game sites of the world, will exclusively host an ‘Open Beta’ from May 1st

 

• Funcom and Eidos will conduct a large scale global marketing campaign in conjunction with the launch. Funcom expects to spend from 12% and upwards of the Company’s anticipated gross revenues from the game on marketing and related activities.

 

• Age of Conan has received over 20 front covers of gaming magazines across the world and the Company expects this number to reach above 30 by the end of the launch month.

 

• Funcom has received some pre-order data, but it does not have an aggregated global overview of the number of pre-orders for the game. Different retail chains in various markets follow very different routines with respect to collecting and reporting preorder numbers. The Company interprets the data it has received as positive and is part of the data foundation for the scaling of the server park. The pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMO launched.

 

• Internal surveys indicate that a large proportion of the players who have tested the game would like to buy it. However, the beta tester segment may not necessarily be representative of the MMO gamer segment. Nevertheless, the Company interprets the survey feedback as positive.

 

• The Age of Conan community keeps growing and reflects the momentum of the game. There were 475.000 unique visitors at ageofconan.com in the last week (according to Googleanalytics)

 

Continued bug fixing and technical testing

 

• The Company will continue to polish and optimize in the final weeks to achieve the desired quality of the game at launch.

 

• The Company will continue to perform technical testing to reduce risks at launch. Key risk before launch: Unforeseen technical issues that will require more time to correct than is available under current time schedule.

 

At launch

 

Funcom has, in the opinion of Management, prepared well for the launch. However, most MMO’s on the PC platform have experienced technical issues of various severities during launch. The investor community should therefore be prepared that Age of Conan may also experience technical issues during the launch.

 

• Funcom has at present scaled the server park for the Age of Conan game for handling 500.000- 600.000 active subscribers for the launch period, under a set of assumptions for playtime per subscriber, number of subscribers per server, number of subscribers per game clients sold etc. Funcom may, in the period before launch, decide to further adjust the server capacity according to the game momentum leading up to launch.

 

• With the current server capacity projection, Funcom is facilitating for a major success in the MMO market. However, the success of the game will depend first and foremost on the response it receives from players after several hours of playtime of the finished product.

 

• Funcom would like to underline that this server capacity does not constitute a projection for the subscriber levels some months after the launch. Funcom can add additional server capacity within weeks (2-6 weeks) and will do so if required. However, in a very successful scenario, server capacity may become a constraint to the growth rate. In a less successful scenario, the Company may have to write off parts of the investment made into server capacity.

 

• The performance of the game before, during and after the launch is also dependent on the quality and the performance of key partners in the areas of hosting, billing, bandwidth, technology and distribution. The Company’s most important partners/suppliers are IPsoft, SCi Entertainment/Eidos, Cisco, Dell and GlobalCollect.

 

• As for all MMOs, the number of Age of Conan game clients sold through retail and digitally will over time be significantly higher than the number of concurrent subscribers for the game, due to subscriber churn and periods of subscriber inactivity.

 

Funcom has passed the Age of Conan Gold master milestone according to plan and the retail DVDs has been delivered for box production. At launch an online update will be available for downloading where additional content, optimizations and bugfixes will be included.

 

• Key pricing parameters for the game will be:

 

o The Standard game SKU will have a Suggested Retail Price (SRP) of 59,99 USD in North America and at 49.99 Euro in the European markets. Funcom will receive a share of the wholesale price of the product which is the price selling into the retail-chains, which naturally is lower than the SRP.

 

o The subscription fee will be priced at 14,99 USD in North America and 12,99 Euro in the European markets (plus VAT where applicable)

 

• Key risks at launch will be technical issues related to network and servers and to client performance such as stability and frame rate for different hardware configurations.

 

 

After launch

 

In the period after launch, Funcom will focus on ensuring that the game is stable and will adjust its actions to the reception of the game in the gamer market.

 

• Funcom will continue online updates with content updates and technical fixes

 

• Funcom will provide additional guiding before the Second Quarter 2008 reporting

 

• Key risks after launch of Age of Conan will be the quality of gameplay, and thereby the longevity of the average subscription, and the ability of the Company to quickly address potential technical issues during and after the launch period.

 

Funcom will not take investor and analyst meetings in the period from May 4 2008 until May 30 2008 due to

the very sensitive nature of that time period.

 

The Management Board of Funcom N.V. Dübendorf, April 22, 2008

 

For more information, please contact:

 

Company CFO Olav Sandnes on

e-mail: [email protected]

telephone +47 92 22 55 40.

This report is also available at http://www.newsweb.no

 

Investors are encouraged to seek independent information regarding the company and the industry.

 

For more information about Funcom, its games, its organization, please see http://www.funcom.com'>http://www.funcom.com

For more information about the Age of Conan game, please see http://www.ageofconan.com

For more information regarding the risk profile of the Company and its game(s), see document call ‘Funcom Risk Overview’ at http://www.funcom.com under Investor Relations"

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...