Προς το περιεχόμενο

Skoda vs Alfa Romeo


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απλώς δεν έχεις μπει σε BMW...

 

Έχω οδηγήσει BMW 850. Σου κάνει;

 

Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, να προτιμάει κάποιος το skoda από την BMW.

Το αφήνω ασχολιαστο.

 

Ναι, προτιμώ το Skoda γιατί είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Ενώ η 316 είναι ντροπή για τη BMW και παράγεται για να λένε κάποιοι ότι πήραν BMW και να το παίζουν καμπόσοι.

 

Όσο για το πόσο γρήγορη είναι η 16αρα BMW θα σου δώσω το τηλέφωνο από ένα γνωστό μου που έστησε ALFA GT 1.8 και την καινούρια BMW 1.6 με τις έξι ταχύτητες, στην μεγαλύτερη ευθεία στην Ιταλία Ρώμη - Νάπολη και έχασε 500 ευρώ.

 

Για το γνωστό σου, τι να σου πω. Είτε η BMW φόραγε 13άρες ζάντες για να επιταχύνει τόσο, είτε ήταν φτιαγμένη, είτε ο γνωστός σου δε σκαμπάζει και πολλά. Γιατί πολύ απλά, η GT με 140 άλογα και 1300 κιλά (9,28 κιλά ανα ίππο) δε γίνεται να μένει πίσω από μια 316 με 115 άλογα και 1390 κιλά (12,08 κιλά ανά ίππο). Δεν είναι τι λες εσύ ή τι λέω εγώ, είναι τι λένε οι νόμοι της φυσικής.

 

Ας μη λέμε ότι θέλουμε απλά για να υποστηρίξουμε ένα λάθος που κάναμε στην αγορά αυτοκινήτου.

 

Όπως ξαναείπα, δεν έχω Skoda.

 

Και επαναλαμβάνω επειδή το έχω κάνει, μπες σε μια BMW 1.6 και σε ένα skoda Xathni 1.8 και πήγαινε με 200 χιλιόμετρα. (θα καταλάβεις τη διαφορά)

 

H BMW έχει πλαίσιο που σηκώνει 300+ άλογα και μεγάλο μεταξόνιο. Το Skoda βασίζεται στο Golf. Οπότε σε πολλά χιλιόμετρα, η BMW έχει κάποια εγγενή πλεονεκτήματα. Από την άλλη έχει και μειονεκτήματα. Έχει ανάρτηση ρυθμισμένη για 115 άλογα και επίσης στα 200 πας με την τελική, ενώ το Skoda έχει 30 χιλιόμετρα ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Απλώς δεν έχεις μπει σε BMW...

 

Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, να προτιμάει κάποιος το skoda από την BMW.

Το αφήνω ασχολιαστο.

 

Όσο για το πόσο γρήγορη είναι η 16αρα BMW θα σου δώσω το τηλέφωνο από ένα γνωστό μου που έστησε ALFA GT 1.8 και την καινούρια BMW 1.6 με τις έξι ταχύτητες, στην μεγαλύτερη ευθεία στην Ιταλία Ρώμη - Νάπολη και έχασε 500 ευρώ.

 

Ας μη λέμε ότι θέλουμε απλά για να υποστηρίξουμε ένα λάθος που κάναμε στην αγορά αυτοκινήτου.

 

Και επαναλαμβάνω επειδή το έχω κάνει, μπες σε μια BMW 1.6 και σε ένα skoda Xathni 1.8 και πήγαινε με 200 χιλιόμετρα. (θα καταλάβεις τη διαφορά)

 

μάλλον και εσύ δεν έχεις δει την superb με 23000...

 

πάντως αυτό με την gt 1.8 και την bmw 1.6 !!! και του έριξε!! μου φαίνετε λίγο περίεργο... μήπως ήταν 1.6 μόνο απέξω ? :P :p :P

 

δεν υπάρχει bmw στα 20000 ευρώ καινούργια που να μπορεί να παίξει στην κατηγορία της σκοντα .. δυστυχώς...

το μεν θα είναι 1.6 ξεβρακωτο και το αλλο 1.8 turbo 150 hp.

 

βεβαία δεν το συζητάω για μεγαλύτερες κατηγορίες .. εκεί οι διαφορές ειναι χαώδεις και κατά της σκόντα.. ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΠΕΛΑΤΩΝ.

 

αυτό που λές για μετά τα 200 χιλ έχεις δίκιο αλλα παιζει για τα μικρα μοντελα

κάτι φαμπια 1.4 120 hp..

πάντως εγώ επιμένω οτι τα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία σκόντα

τουοτα και κάτι άλλα κία σεβρολετ είναι αχρωμα και άοσμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για το γνωστό σου, τι να σου πω. Είτε η BMW φόραγε 13άρες ζάντες για να επιταχύνει τόσο, είτε ήταν φτιαγμένη, είτε ο γνωστός σου δε σκαμπάζει και πολλά. Γιατί πολύ απλά, η GT με 140 άλογα και 1300 κιλά (9,28 κιλά ανα ίππο) δε γίνεται να μένει πίσω από μια 316 με 115 άλογα και 1390 κιλά (12,08 κιλά ανά ίππο). Δεν είναι τι λες εσύ ή τι λέω εγώ, είναι τι λένε οι νόμοι της φυσικής.

 

 

 

 

Το γεγονός είναι πραγματικό. Η BMW ήταν 2 μηνών 1.600 χωρίς μετατροπές με 16αρες ζάντες. Το GT ήταν ενός χρόνου.

 

Το τι σχέση έχει η επιτάχυνση όταν βάζεις κόντρα σε μια τεράστια ευθεία δεν μπορώ να καταλάβω. ( από γέφυρα σε γέφυρα περίπου δέκα χιλιόμετρα απόσταση τελείως ευθεία χωρίς ανηφόρες-κατηφόρες)

 

Ήμουν μπροστά όταν έσκασε τα λεφτά και είχε και ξινισμένη φάτσα.

 

Πάντως εκπλήσομαι για την αποψη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός είναι πραγματικό. Η BMW ήταν 2 μηνών 1.600 χωρίς μετατροπές με 16αρες ζάντες. Το GT ήταν ενός χρόνου.

 

Το τι σχέση έχει η επιτάχυνση όταν βάζεις κόντρα σε μια τεράστια ευθεία δεν μπορώ να καταλάβω. ( από γέφυρα σε γέφυρα περίπου δέκα χιλιόμετρα απόσταση τελείως ευθεία χωρίς ανηφόρες-κατηφόρες)

 

Ήμουν μπροστά όταν έσκασε τα λεφτά και είχε και ξινισμένη φάτσα.

 

Πάντως εκπλήσομαι για την αποψη σου

 

ενδιαφέρον. ήμουν έτοιμος να συμφωνήσω στο αναπάντεχο του αποτελέσματος. αλλά είπα να τσεκάρω τα κιτάπια μου πρώτα.

περιοδικό drive, μέτρηση 0-1000m: Alfa gt 1.8 32,1 secs

BMW 316 (e90) 33,5 secs

περιοδικό evo, τελικές ταχύτητες(μάλλον εργοστασιακές): Alfa 205

BMW 206

 

γνώμη μου ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων η 316 τρώει τον αμάζευτο ΕΚΤΟΣ από περίπτωση που ανοίξουν εν κινήσει, από πολλά χιλιόμετρα/ώρα και για τεράστια απόσταση. το μόνο που ευνοεί την 316 είναι η πολύ καλή της αεροδυναμική.

 

ps: Κι ένα παράδειγμα για την ενεργητική ασφάλεια της 316.

μέτρηση 80-110χλμ/ώρα με τελική σχέση στο κιβώτιο(τυπική προσπέραση δηλαδή) Αlfa 13,1secs

316 16,6secs

βέβαια στη μέτρηση φρεναρίσματος η διαφορά είναι χαοτική υπέρ της 316 με 10m λιγότερα (45 έναντι 55) αλλά στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα ΙΣΩΣ να έπαιξαν ρόλο και άλλοι παράγοντες(κατάσταση ελαστικών,δίσκων,τακακιών) που πιθανόν να επηρεάζουν δραματικά το αποτέλεσμα. στην περίπτωση του προσπεράσματος μάλλον δεν έχουμε τέτοιου είδους παράγοντες.

 

ps2: μην κολλάτε σε μάρκες,χώρες. όλα καλά είναι(πάνω-κάτω).

ps3: στις τιμές να κολλάτε. γιατί να δώσετε περισσότερα λεφτά για να πάρετε λιγότερο αμάξι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα καλά εσύ συνεχίζεις να ασχολείσε με την επιτάχυνση;

 

Τι σχέση έχει η επιτάχυνση όταν βάζεις κοντρα σε απόσταση 10 χιλιομέτρων;

 

Δεν ξέρω τι τελική έπιασαν πάντως ή BMW κέρδισε με αρκετά μέτρα διαφορά πάνω από 200.

 

Αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιό αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο για κόντρες αλλά η άνεση που σου προσφέρει στα ταξίδια, η αξιοπιστία, η ευκολία μεταπώλησης (αλήθεια υπάρχουν άτομα που αγοράζουν μεταχειρισμένο skoda;), η ασφάλεια, η εμφάνιση, ακόμα και η "μούρη" που σου δίνει ένα αυτοκίνητο μετράει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός είναι πραγματικό. Η BMW ήταν 2 μηνών 1.600 χωρίς μετατροπές με 16αρες ζάντες. Το GT ήταν ενός χρόνου.

 

Το τι σχέση έχει η επιτάχυνση όταν βάζεις κόντρα σε μια τεράστια ευθεία δεν μπορώ να καταλάβω. ( από γέφυρα σε γέφυρα περίπου δέκα χιλιόμετρα απόσταση τελείως ευθεία χωρίς ανηφόρες-κατηφόρες)

 

Ήμουν μπροστά όταν έσκασε τα λεφτά και είχε και ξινισμένη φάτσα.

 

Πάντως εκπλήσομαι για την αποψη σου

 

Μα καλά εσύ συνεχίζεις να ασχολείσε με την επιτάχυνση;

 

Τι σχέση έχει η επιτάχυνση όταν βάζεις κοντρα σε απόσταση 10 χιλιομέτρων;

 

Δεν ξέρω τι τελική έπιασαν πάντως ή BMW κέρδισε με αρκετά μέτρα διαφορά πάνω από 200.

 

Αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιό αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο για κόντρες αλλά η άνεση που σου προσφέρει στα ταξίδια, η αξιοπιστία, η ευκολία μεταπώλησης (αλήθεια υπάρχουν άτομα που αγοράζουν μεταχειρισμένο skoda;), η ασφάλεια, η εμφάνιση, ακόμα και η "μούρη" που σου δίνει ένα αυτοκίνητο μετράει.

 

Μα αν δεν έχει σχέση η επιτάχυνση, δεν έχει σχέση η τελική, τότε τι έχει σχέση; Η εμφάνιση;

 

Από τη στιγμή που μιλάμε λοιπόν για ευθεία 10 χιλιομέτρων, σημαίνει ότι το GT είχε κάποιο πρόβλημα. Αν δεν το έχεις καταλάβει, αυτό που περιγράφεις, υπό νορμάλ συνθήκες, είναι απλά αδύνατον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ps: Κι ένα παράδειγμα για την ενεργητική ασφάλεια της 316.

μέτρηση 80-110χλμ/ώρα με τελική σχέση στο κιβώτιο(τυπική προσπέραση δηλαδή) Αlfa 13,1secs

316 16,6secs

 

Όταν λες τελική σχέση ξέρεις ότι η BMW έχει έξι ταχύτητες και ότι με 100 χιλιομετρα έχει μια χαλαρή τετάρτη. Δεν ξέρω πόσες ταχύτητες έχει η GT αλλά εάν έχει 5 δεν είναι σωστός υπολογισμός

 

Μα αν δεν έχει σχέση η επιτάχυνση, δεν έχει σχέση η τελική, τότε τι έχει σχέση; Η εμφάνιση;

 

Από τη στιγμή που μιλάμε λοιπόν για ευθεία 10 χιλιομέτρων, σημαίνει ότι το GT είχε κάποιο πρόβλημα. Αν δεν το έχεις καταλάβει, αυτό που περιγράφεις, υπό νορμάλ συνθήκες, είναι απλά αδύνατον.

 

Είπα εγώ ότι δεν παίζει ρόλο η τελική σε μια κόντρα;

Από που το έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι αδύνατο αφού και μόνος σου έγραψες ότι η 316 έχει μεγαλύτερη τελική από το GT;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις δίκιο. κακώς ασχολήθηκα.

κάποιος που αναρωτιέται τι σχέση έχει η επιτάχυνση, ενώ σχολιάζει μια κόντρα.

απ'τα 150χλμ/ώρα στα 200χλμ/ώρα απλά βρέθηκαν?δεν επιτάχυναν?

 

 

 

 

ps2: μην κολλάτε σε μάρκες,χώρες. όλα καλά είναι(πάνω-κάτω).

ps3: στις τιμές να κολλάτε. γιατί να δώσετε περισσότερα λεφτά για να πάρετε λιγότερο αμάξι?

 

keep up the good work

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα εγώ ότι δεν παίζει ρόλο η τελική σε μια κόντρα;

Από που το έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι αδύνατο αφού και μόνος σου έγραψες ότι η 316 έχει μεγαλύτερη τελική από το GT;

 

Δεν ανέφερα τελική. Ο the_end έδωσε τελικές για τα δύο αυτοκίνητα. Αν όμως εσύ πιστεύεις ότι η 316 με τελική 206 θα βγει 200 μέτρα μπροστά από την GT που έχει τελική 205, και ενώ έχει μείνει και αρκετά πίσω αρχικά, και όλα αυτά σε μια ευθεία 10 χιλιομέτρων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O καθένας αγοράζει το αμάξι που του αξίζει....

 

Τώρα εάν κάποιος δίνει σχεδόν 10 εκατομμύρια δραχμές για να πάρει ένα Skoda(ή κάτι ανάλογο) τότε ας τον κρίνει η ιστορία.....

 

Τ Ε Λ Ο Σ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O καθένας αγοράζει το αμάξι που του αξίζει....

 

Δηλαδή αυτό το λες για να με προσβάλεις που σου λέω ότι το Octavia 1.8T είναι καλύτερο από την 316;

 

Ή μήπως οι παππούδες που οδηγούν τις Ε200 Kompressor αξίζουν να τις οδηγούν, έτσι που πάνε;

 

Τώρα εάν κάποιος δίνει σχεδόν 10 εκατομμύρια δραχμές για να πάρει ένα Skoda(ή κάτι ανάλογο) τότε ας τον κρίνει η ιστορία.....

 

Αν μου συγκρίνεις το Superb των 22.000 και την 316 των 29.000, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση πιο είναι πιο Value for money. Αλλά και τα ίδια να έκαναν, πάλι δεν υπάρχει σύγκριση. Αν το Superb είχε απλά το σηματάκι της BMW, και εσύ θα κατέληγες στο ίδιο συμπέρασμα.

 

Τ Ε Λ Ο Σ

 

Μας σκότωσες με τα ατράνταχτα επιχειρήματά σου και τώρα φεύγεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάκριση για τη Ford το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford Ευρώπης στην Κολωνία, κέρδισε τη διάκριση βελτιστοποιημένης παραγωγής "Lean Production Award 2006" από την εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων Agamus Consult σε συνεργασία με το κορυφαίο Γερμανικό περιοδικό παραγωγής αυτοκινήτου Automobilproduktion.quote]

Φιλαράκι μιας και μένω 25 χλμ από την Κολωνία,το ξέρεις η ford πήγαινε για φούντο με την οικονομική κρίση που μαστίζει την γερμανία;Το ξέρεις ότι για να δουλέψεις μέσα στην φορντ έπρεπε απλά να είσαι τούρκος μιας και μόνο τούρκοι δουλεύουν μέσα;Το ξέρεις ότι είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των τούρκων εδω;Ότι πρώην φίλος μου με 6 χρονών φορντ σάπισε η εξάτμισή του και εμένα 11 χρονών ακόμα μανίσια έχει;Σόρρυ φίλε αλλά από τα πιο χάλια αμάξια που υπαρχουν τα φορντ,φιατ,αλφα και οπελ είναι.Και όχι με τις στατιστικές των κορυφαίων περιοδικών αλλά με τις στατιστικές των συνεργείων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά και εσεις συγκρίνεται αυτοκίνητα με κάρα;Η BMW μόνο με mercedes,audi συγκρίνεται.Τα υπόλοιπα ακολουθούν με διαφορά

 

Μα δε μιλάμε για 320 και τα αντίστοιχα μοντέλα. Εδώ προσπαθούν να μας πείσουν ότι η 316 είναι αμαξάρα... Ε λοιπόν, όχι δεν είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...