Προς το περιεχόμενο

Skoda vs Alfa Romeo


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

"δηλωνεις γνωστης της στατιστικης, αλλα διαφωνεις με το στοιχημα μου οτι ενα αυτοκινητο που βγαζει στατιστικα απο τις περισσοτερες βλαβες στην αγορα, δεν θα εχει βγαλει βλαβη σε >200.000χλμ?"

 

μπααα αλλη μια απάντηση που δεν την περίμενα..

ως μέγας μαθηματικός που είσαι

θα ήθελα να μου δώσεις το λινκ που δείχνει στατιστικά οτι το αμάξι μου βγάζει τις περισσότερες βλάβες στην αγορά... να το μελετήσω να δώ πόσο κωλος είμαι....

 

βέβαια θα πρέπει να σου δύο πράγματα για την στατιστική και τις πιθανότητες

γιατί μάλλον το πτυχίο σου δεν σε βοηθάει πολύ...

θα ακολουθήσω την νηπιακή μέθοδο μπας και καταλάβεις..

δεν θα χρησιμοποιήσω το ζάρι μια και η πιθανότητα του 1/6 ίσως σε ,μπερδέψει..

 

λοιπόν έχουμε ένα νόμισμα το οποίο έχει πιθανότητες 50% να έρθει κορώνα

και 50% να έρθει γράμματα (ελπίζω να συμφωνείς μέχρι εδώ...)

 

αυτο το 50% ΔΕΝ σημαίνει οτι αν το ρίξεις 4 φορές θα έρθει

2 και 2 ... ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΗΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ..

μπορεί όσο απίστευτο και να σου φαίνετε να ερθει και 3 -1 η και 4-0

και δεν σημαίνει επίσης οτι η αρχική μας υπόθεση του 50-50 ειναι λάθος..

 

αυτό στην περίπτωση που βρήκες όντως κάποια στατιστικά (περιμένω το λινκ)

και δεν μπορείς να καταλάβεις οτι το δικό μου (ισως λόγω του ότι είμαι τυπικός στα σερβις) ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΙΠΟΤΕ!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ.

 

και για να τελειώσω το μάθημα γιατί μπορεί να σου χρειαστεί να βγάλεις κάποιον άλλο ψέυτη αυτό το 50% θα το πλησιάζει το αποτέλεσμά μας (πρακτικά) όσο οι προσπάθειές σου θα τείνουν στο άπειρο..(δηλαδή σε πολύ μεγάλα νούμερα)

 

γιαυτό σου προτείνω (γιατί καποιος είπε για εκκλησίες) αυτες τις γιορτές να μήν ασχοληθείς με τα τυχερά παιχνίδια παίξε στο xbox..

 

περιμένω το λινκ με τα στατιστικά βλαβών των αυτοκινήτων

και το άλλο που να δείχνει ενα ποστ σου απο τα 3000 που να παραδέχεσαι οτι έκανες λάθος και ζήτησες συγνώμη..

 

 

αυτά

καλή χρονια σε όλους και με υγεία να τα λέμε..

 

ευχαριστω για το introductory μαθημα στις πιθανοτητες. προφανως ακομα δεν εχεις συνηδειτοποιησει τι γινεται εδω. :D δεν πειραζει ομως..

χρονιαρες μερες, ας κανω τον χαζο...

 

στη δικια σου περιπτωση, το 50% να εχεις δικιο τεινει στο μηδεν επ'απειρο.

 

jdp2006yz1.jpg

 

> [b][u]Car makers with the lowest satisfaction scores[/u][/b]
Daewoo 768
Renault 768
Kia 767
Citroen 766
Chrysler 766
MG Rover 756
Land Rover 755
Peugeot 746
Fiat 745
[b]Alfa Romeo 734[/b]
Source: JD Power What Car? magazine survey (marks out of 1,000)

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4443689.stm

 

 

>Alfa Romeo: 
[b][u]What's Bad[/u][/b]
Poor score in 2001 NCAP crash tests. 
Problems with Selaspeed gearbox actuator on 156 models and long wait for replacement parts reported by two readers. 
Could be repeated with 147. 
Paddle shift arrangement for Selaspeed on 147 doesn't work very well. 
Not a great drive. 
Paint problems with solid lacquered black. 
Bosch 'hot film' Mass Airflow Sensors seem to be failing regularly. 
FIAT/Alfa joint worst for breakdowns attended by German ADAC during 2001. 
[b]Alfa Romeo 2nd least reliable of 31 makes of car in 2002 'Which?' reliability survey cars 2000 - 2002; [/b]
[b]3rd least reliable cars 1997 - 1999. [/b]
Several reports of 2.0 litre engine failures in 156s due to oil starvation when engines were full of oil points a finger at oil pump failure. 
Timing belts, tensioners and toothed/non toothed plastic rollers need changing way before scheduled 72k miles. 
See TSB to change them at 36k. 
[b]Alfa Romeo had fourth highest warranty repair costs in 2003 Warranty Direct Reliability index [/b](index 155.10 v/s lowest 31.93). 
[b]Average for breakdowns and faults and poor for problems in 2003[/b] Which survey. 
[b]22nd from bottom out of 137 models in 2003 Top Gear survey.[/b] 
[b]147 joint 10th bottom model and Alfa Romeo bottom marque in 2004[/b] JD Power Customer Satisfaction Survey. 
[b]Alfa Romeo 5th bottom of Reliability Index for 2004 [/b]combining average cost of repair of £392.88 with [b]high 39.55 failures per 100 Warranty Direct policies.[/b] 
Link:- www.reliabilityindex.co.uk 
[b]Came 6th from bottom in 2005 [/b]JD Power/What Car Survey of 23,000 cars reg Sep 2002 to Aug 2003 with satisfaction score of 72.5%.

 

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?p_make=ALF&h_make=ALF&p_model=%205

 

 

αει κατσε μελετα εκει περα, και τις εξυπναδες σου κρατα τις για ανθρωπους του επιπεδου σου.

οπως ειπα, εισαι ΤΥΧΕΡΟΣ που εισαι κατερινη, αλλιως στο'χα παρει το διχιλιαρο και μετα να δω που θα ελεγες τις <<μαγκιες>> σου.

πελατη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ευχαριστω για το introductory μαθημα στις πιθανοτητες. προφανως ακομα δεν εχεις συνηδειτοποιησει τι γινεται εδω. :D δεν πειραζει ομως..

χρονιαρες μερες, ας κανω τον χαζο...

 

στη δικια σου περιπτωση, το 50% να εχεις δικιο τεινει στο μηδεν επ'απειρο.

 

jdp2006yz1.jpg

 

> [b][u]Car makers with the lowest satisfaction scores[/u][/b]
Daewoo 768
Renault 768
Kia 767
Citroen 766
Chrysler 766
MG Rover 756
Land Rover 755
Peugeot 746
Fiat 745
[b]Alfa Romeo 734[/b]
Source: JD Power What Car? magazine survey (marks out of 1,000)

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4443689.stm

 

 

>Alfa Romeo: 
[b][u]What's Bad[/u][/b]
Poor score in 2001 NCAP crash tests. 
Problems with Selaspeed gearbox actuator on 156 models and long wait for replacement parts reported by two readers. 
Could be repeated with 147. 
Paddle shift arrangement for Selaspeed on 147 doesn't work very well. 
Not a great drive. 
Paint problems with solid lacquered black. 
Bosch 'hot film' Mass Airflow Sensors seem to be failing regularly. 
FIAT/Alfa joint worst for breakdowns attended by German ADAC during 2001. 
[b]Alfa Romeo 2nd least reliable of 31 makes of car in 2002 'Which?' reliability survey cars 2000 - 2002; [/b]
[b]3rd least reliable cars 1997 - 1999. [/b]
Several reports of 2.0 litre engine failures in 156s due to oil starvation when engines were full of oil points a finger at oil pump failure. 
Timing belts, tensioners and toothed/non toothed plastic rollers need changing way before scheduled 72k miles. 
See TSB to change them at 36k. 
[b]Alfa Romeo had fourth highest warranty repair costs in 2003 Warranty Direct Reliability index [/b](index 155.10 v/s lowest 31.93). 
[b]Average for breakdowns and faults and poor for problems in 2003[/b] Which survey. 
[b]22nd from bottom out of 137 models in 2003 Top Gear survey.[/b] 
[b]147 joint 10th bottom model and Alfa Romeo bottom marque in 2004[/b] JD Power Customer Satisfaction Survey. 
[b]Alfa Romeo 5th bottom of Reliability Index for 2004 [/b]combining average cost of repair of £392.88 with [b]high 39.55 failures per 100 Warranty Direct policies.[/b] 
Link:- www.reliabilityindex.co.uk 
[b]Came 6th from bottom in 2005 [/b]JD Power/What Car Survey of 23,000 cars reg Sep 2002 to Aug 2003 with satisfaction score of 72.5%.

 

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?p_make=ALF&h_make=ALF&p_model=%205

 

 

αει κατσε μελετα εκει περα, και τις εξυπναδες σου κρατα τις για ανθρωπους του επιπεδου σου.

οπως ειπα, εισαι ΤΥΧΕΡΟΣ που εισαι κατερινη, αλλιως στο'χα παρει το διχιλιαρο και μετα να δω που θα ελεγες τις <<μαγκιες>> σου.

πελατη!

 

καλά έχεις πολύ πλάκα..

σε όλα αυτά που έγραψες δεν έχει πουθενά

το μοντέλο του αυτοκινήτου μου

ΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 147 ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ..

ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΝΕΝΟ SITE ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΤΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΕΙΣΙΑ

"

115 bhp and 140 bhp 1.9 litre fours not really enough except for cruisers. No clever roof like the SLK. Not very sporty to drive. Soft-tops can leak. Optional hardtops offer poor seal for side windows - modification kit available from early 1999. Z3 'M' coupe may be fast but is aesthetically hideous. Pre-November 2001 3 year warranty required expensive top up to be comprehensive in 2nd and 3rd years."

ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW Z3 ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ?

 

 

εγώ δεν είπα οτι τα 133 δεν είχαν προβλήματα ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 156 και οι μόνες 156 που είχαν πρόβλημα ήταν κάτι 2λιτρες που αντικαταστάθηκαν αμέσως..

εκτος απο αυτό με το selespeed στο τέλος όλα τα άλλα δεν έχουν σχέση με το service του συγκεκριμένου αυτοκινήτου...

κι αν ήξερες τι είναι το selespeed δεν θα το εβαζες κάν γιατί ΔΕΝ υπάρχει στα

στον στανταρτ εξοπλισμό της αλφα.. είναι αυτόματος διακοπτης αλλαγης ταχυτήτων και τα πρωτα μοντέλα είχαν πρόβλημα...

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 200000 βγαίνει στην αρχη αν είναι προβληματικό....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2007 ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ

ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΦΑ!!

 

τώρα για τα υπόλοιπα

δεν ξέρω αν

αυτά καταλαβαίνεις τι είναι αυτά τα γκάλοπ

αλλα θα σου εξηγήσω...

αυτά είναι απο αυτά που σε παίρνουν και σε ρωτάνε αν είσαι ευχαριστημένος

ΟΧΙ μόνο απο το αυτοκίνητο αλλα και απο την αντιπροσωπεία το service klp

(το κάνουν και οι τράπεζες ... λες να ρωτάνε αν σου αρεσαν τα λεφτά?)

 

και είναι απολυτα λογικό να είναι πιο ψηλά η κία η σκόντα και η hunday

σκέψου τι απαιτήσεις έχει ενας αλφίστας απο το αυτοκίνητο του τί ένας

που παίρνει ενα getz και τι ένας της σκοντα που είχε μάθει στον

1,2 αρακι και ξαφνικά βρέθηκε με οκτάβια...

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ BMW , ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ , ΤΖΑΓΚΟΥΑΡ!!!

 

 

τελικά έχεις χιούμορ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά έχεις πολύ πλάκα..

σε όλα αυτά που έγραψες δεν έχει πουθενά

το μοντέλο του αυτοκινήτου μου

εγώ δεν είπα οτι τα 133 δεν είχαν προβλήματα ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 156 και οι μόνες 156 που είχαν πρόβλημα ήταν κάτι 2λιτρες που αντικαταστάθηκαν αμέσως..

εκτος απο αυτό με το selespeed στο τέλος όλα τα άλλα δεν έχουν σχέση με το service του συγκεκριμένου αυτοκινήτου...

κι αν ήξερες τι είναι το selespeed δεν θα το εβαζες κάν γιατί ΔΕΝ υπάρχει στα

στον στανταρτ εξοπλισμό της αλφα.. είναι αυτόματος διακοπτης αλλαγης ταχυτήτων και τα πρωτα μοντέλα είχαν πρόβλημα...

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 200000 βγαίνει στην αρχη αν είναι προβληματικό....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2007 ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ

ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΛΦΑ!!

 

τώρα για τα υπόλοιπα

δεν ξέρω αν

αυτά καταλαβαίνεις τι είναι αυτά τα γκάλοπ

αλλα θα σου εξηγήσω...

αυτά είναι απο αυτά που σε παίρνουν και σε ρωτάνε αν είσαι ευχαριστημένος

ΟΧΙ μόνο απο το αυτοκίνητο αλλα και απο την αντιπροσωπεία το service klp

(το κάνουν και οι τράπεζες ... λες να ρωτάνε αν σου αρεσαν τα λεφτά?)

 

και είναι απολυτα λογικό να είναι πιο ψηλά η κία η σκόντα και η hunday

σκέψου τι απαιτήσεις έχει ενας αλφίστας απο το αυτοκίνητο του τί ένας

που παίρνει ενα getz και τι ένας της σκοντα που είχε μάθει στον

1,2 αρακι και ξαφνικά βρέθηκε με οκτάβια...

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ BMW , ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ , ΤΖΑΓΚΟΥΑΡ!!!

 

 

τελικά έχεις χιούμορ

 

βρε καημενε!!

η 147 και η 156 παρουσιαζονται στα στατιστικα που σου κρεμασα!

αν και των θετικων επιστημων, δεν σε βλεπω να τα πας καλα με τις ξενες γλωσσες!!

γιααααα διαβασε πιο προσεχτικα. χρησιμοποιησε και καννα λεξικο αν μπερδευεσαι.

 

 

μου αρεσει που ζητας κι απο πανω να δεις εγω αν ζηταω συγνωμη οταν εχω αδικο

κοιτα λοιπον τι κανεις εσυ....

εισαι αστειος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

p3tran τωρα με αυτη την ερευνα του την "ειπες"; Δεν νομιζω...

 

Ειναι μια ερευνα που εγινε στην Αγγλια και δειχνει ποσο ικανοποιημενοι ειναι οι κατοχοι αυτοκινητων απο τις εταιρειες και σιγουρα δεν δειχνει ποσο αξιοπιστο ειναι το καθε αυτοκινητο.

 

 

Απο ολο το post σου το μονο που ειναι σχετικο και οσο το δυνατον αντικειμενικο για την αξιοπιστια της Alfa Romeo ειναι αυτο:

"Alfa Romeo 5th bottom of Reliability Index for 2004 combining average cost of repair of £392.88 with high 39.55 failures per 100 Warranty Direct policies."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

p3tran τωρα με αυτη την ερευνα του την "ειπες"; Δεν νομιζω...

 

Ειναι μια ερευνα που εγινε στην Αγγλια και δειχνει ποσο ικανοποιημενοι ειναι οι κατοχοι αυτοκινητων απο τις εταιρειες και σιγουρα δεν δειχνει ποσο αξιοπιστο ειναι το καθε αυτοκινητο.

 

 

Απο ολο το post σου το μονο που ειναι σχετικο και οσο το δυνατον αντικειμενικο για την αξιοπιστια της Alfa Romeo ειναι αυτο:

"Alfa Romeo 5th bottom of Reliability Index for 2004 combining average cost of repair of £392.88 with high 39.55 failures per 100 Warranty Direct policies."

 

ακριβώς έτσι ..

και δεν αφορά συγκεκριμένο αυτοκίνητο..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι να διαβάσω ρε φουκαρα petran διαβασε εσυ

και πες μας γιατι

η skoda ειναι πιο πάνω απο άλλες γνωστες εταιρίες...

 

ξέρεις το να λες οτι θες και μετα να προσπαθεις με το google να στηριξεις

τις υποθέσεις σου δείχνει και τι ατομο είσαι

εβαλες ενα site που δίνει οδηγιες για μεταχειρησμενα

 

βρες λοιπον ενα που δεν έχει cons

και δείξτο μου

ααα αυτό είναι του corrola

"

The standard 5-door model looks remarkably like a Skoda Fabia. Complaints that the luggage cover of the Verso is restrictive and fiddly to use. On non-airconditioned T2 versions, air entering cabin vents is always slightly warm. One report of a mixture of electrical failures from 16 months old. Some models in short supply, especially automatics, in run-up to July 2004 facelift. Note owners of 1.4 D-4Ds with the MMT transmission should not be alarmed if they find the brake pedal sinking slowly to the floor if they press it while stationary with the engine running. This is a characteristic of the braking system which requires a vascuum pump for its power assistance. 1.6s can suddenly start to suffer suffer high oil consumption. On facelift models, cloth of cloth seats can reach with its fire retardent leaving water stains. Toyota will usually re-cover the seats if the owner complains. Facelift 1.4s have electronic throttle which can play up a bit making the csr difficult to drive smoothly in traffic. Bits can become detached from inside inlet manifold of 1.6 after 3 - 4 yerars, requiring a new manifold.

If the engine intermittantly cuts out and the fault cannot be diagnostically traced it may be due to a faulty safety fuel cut-off solenoid switch. On D-4D cutting out can also be caused by a build of of salts on a hot wire in the airflow sensor. VVT-i engines can start to use up to a litre of oil every 600 miles after 40,000 miles.

Recalls

"

 

 

 

 

εχεις οντως πλάκα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε αμα εσυ δεν γνωριζεις τι εστι JD reports δεν σου φταιω εγω.

αντιστοιχες ερευνες κανουνε και στη γερμανικη αγορα, και στη γαλλικη. (χειροτερα εκει)

αμα θες να το ψαξεις παραπανω, ψαχτο.

 

νομιζω οτι τα στοιχεια που κρεμασα εδω ειναι παραπανω απο αρκετα για να αποδειξουν το αυτονοητο.

 

 

βεβαια βλεπω οτι αντι να ζητησεις συγνωμη οπως μας δηλωνες χτες, το εριξες στην παπαρα τυπου "ερευνα σαν τα τηλεφωνα που κανουνε οι τραπεζες" κλπ

αυτο δειχνει ποιο ειναι το επιπεδο σου.

 

το θεμα αυτο για μενα εξαντληθηκε, μαζι με τις οποιες ελπιδες ειχα να βγεις αντρας με λογο και @@.

τα λεμε (δεν)

 

 

 

Υ.Γ. Petran εγω ειμαι ο πρωην Terzo.K,καλα εισαι αγορινα .Χρονια πολλα.

χρονια πολλα και σε σενα φιλε μου! ο,τι επιθυμεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτες οι ερευνες ειναι για τον ψιλο π,.......εδω το focus στην γερμανια εβγαιλε επι 5 συναπτα ετη το πιο αξιοποιστο...δηλαδη οσοι εχουν mercedes kai BMW ΝΑ τα πουλησουν........Για εμανα τα Ιταλικα δεν ειναι τοσο αξιοποιστα οσο τα Γερμανικα και τα Ιαπωνικα αλλα εχουν την δικια τους Φινετσα και το δικο τους στιλ...ειδικα για την 156 by jioujaro edition που την εχει η νονα μου μονο καλα λογια εχω να πω γυρω στα 70.000 χλμ ....χωρις κανενα προβλημα....Και γενικα επειδη εχω δγηγηση συνολικα καπου 8 αμαξια ....ειχε το καλυτερο πατημα στο δρομο και σαν αισθηση ηταν φοβερη.....Τωρα αυτο το θεμα της αξιοποιστιας ειναι γενικα παραξενο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dηλαδη η ford ειναι τοσο χαμηλα πλακα μας κανει η ερευνα...Καλα αυτη η ερευνα ειναι γενικα χαλια......δηλαδη οι θιγατρικες τις ford και τις VW ειναι ειναι πιο ψιλα απο τις Μαμα εταιρειες...Ερευνα του κολου θα ελεγα εγω....Αυτες οι ερευνες με τις αξιοποιστιες ειναι πολυ περιεργες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτες οι ερευνες ειναι για τον ψιλο π,.......εδω το focus στην γερμανια εβγαιλε επι 5 συναπτα ετη το πιο αξιοποιστο...δηλαδη οσοι εχουν mercedes kai BMW ΝΑ τα πουλησουν........Για εμανα τα Ιταλικα δεν ειναι τοσο αξιοποιστα οσο τα Γερμανικα και τα Ιαπωνικα αλλα εχουν την δικια τους Φινετσα και το δικο τους στιλ...ειδικα για την 156 by jioujaro edition που την εχει η νονα μου μονο καλα λογια εχω να πω γυρω στα 70.000 χλμ ....χωρις κανενα προβλημα....Και γενικα επειδη εχω δγηγηση συνολικα καπου 8 αμαξια ....ειχε το καλυτερο πατημα στο δρομο και σαν αισθηση ηταν φοβερη.....Τωρα αυτο το θεμα της αξιοποιστιας ειναι γενικα παραξενο...

 

spown καλα ειναι να μην ανοιγουμε το στομα μας και να πεταμε οτι τσαρολες μας κατεβουν.

τα JD reports μαζι με τα consumer reports (u.s.a only) ειναι ΜΑΚΡΑΝ οι καλυτεροι δεικτες για τα αυτοκινητα.

επισης ενα αλλος σημαντικος φορεας για τα ιδια στοιχεια ειναι ο οργανισμος επαγγελματιων της γερμανιας. και εκει τα στοιχεια ειναι ιδια.

το "για εμενα" και το "για εσενα" απλα δεν χωρανε ουτε εχουνε κανενα βαρος σε τετοιες περιπτωσεις..

 

 

για τις θυγατρικες της VW αφου ρωτας, πχ skoda, να σου πω με δυο λογια τι παιζεται:

 

η skoda πουλησε την skoda auto στη vw προκειμενου να ενισχυσει ολους τους υπολοιπους τομεις της. αν δεν το ηξερες, φτιαχνει οπλα, τρενα, καραβια και πολλα αλλα.

η skoda auto ειναι η τριτη παλιοτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο.

οταν λοιπον την πηρανε οι γερμανοι, ανοιξανε τα πιο συχρονα εργοστασια του ομιλου για τη skoda.

οι τσεχοι πιασανε την ευκαιρια απο τα μαλλια, και παρ'ολο που οι γερμανοι θελουν τη skoda να παιζει το ρολο του συντηριτικου στον ομιλο, οι τσεχοι καταφερνουνε μεχρι στιγμης και κανουνε παντα την εκπληξη προσφεροντας πολυ ανταγωνιστικα προιοντα με εξαιρετικη ποιοτητα συναρμογης και παρα πολυ καλα αποτελεσματα σε αξιοπιστια.

αυτο οφειλεται εν μερη στις μεθοδες που ακολουθουν οι εργατες στα πιο συχρονα εργοστασια του ομιλου, και εν μερη στο πεισμα που φαινεται πως εχουν οι τσεχοι.

καθε χρονο τα εργοστασια της skoda παιρνουν τιτλους διακρισης ποιοτητας μεσα στον ομιλο, και οποιος ασχολειται με αυτα θα εχει υποψη του οτι βλεποντας τα skoda περσι ο διευθυντης της audi δηλωσε οτι τα αμαξια που παραγουν τα δικα του εργοστασια φαινονται συγκριτικα "waste of money"

 

 

τεσπα. αρκετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αnemos V ..εδω μεσα δεν προκειται να μαθεις ....Εγω σου προτεινω να πας MULTIRAMA ΣΤΟ THE MALL ean eisai Aθηνα και να το τεσταρεις μονος σου....Εδω μεσα θα ακουσεις τα κουλα .,.... εαν σου λεει οτι ο αλλος δεν βλεπει διαφορα απο 720π σε 1080π ...και οτι ειναι μουφα το 1080p ....και marketing της SONY ΕΕΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ....Αστο να το παμε στα αμαξια γιατι εκει εχει ψωμι....Καλα θα ακουσουμε και αλλα κουλα εδω η skoda βγηκε τριτη...Αρα να τα πουλησουμε ολοι και να παρουμε skoda για να ειμαστε αξιοπιστη....Που μου βγαζει την ford λιγο πιο πανω απο την kia.....Που οταν η ford εκανε παραγωγη αμαξιων οι αλλοι πεζαν ταβλι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...