xrest Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 pedia me copy games tha tolmiso na to po isos gia merikus fani ipervoliko alla ginete ethismos olo kai perissotera kai to telefteo games pu vgike ktl.Den ime o gios tu kokali ,alla ena original games tha to paro kai tha to termatiso gia na paro allo opos palia ,ax megadrive snes mas didaxane ti pai na pi gaming !Tote diladi ti pezatE gia na xero den agoraxate pexnidia ? i pezate me tipota allo,gia skeftite tote 25000 kai tora 60??BucketheadGR simfono mazi su agorazame k tote games.alla itan copies k auta..lol:p :p na pw oti tis paixnidares aksizei na tis pairneis original.apo tin alli o kathenas kanei oti thelei me ta lefta tou k dialegei tis epiloges tou.proswpika de me endiaferei ti kanei o dipla mou.kanw oti egw thewrw swsto,arkei na min enoxlw.sorry alla einai xwris noima topic.opws ta themata ps3 vs 360,bmw vs audi, ektos apo to paniwnara vs bazelos etc etc
panther_512 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 sorry alla einai xwris noima topic.opws ta themata ps3 vs 360,bmw vs audi, ektos apo to paniwnara vs bazelos etc etc Συμφωνώ και επαυξάνω. Εννοείται πως το τόπικ είναι χωρίς νόημα. Και εννοείται πως PS3 vs XBOX360 είναι τελείως χωρίς ουσία, μιάς και το Wii τα πατάει καί τα δύο ανετότατα. Και απορώ πώς υφίσταται θέμα BMW vs Audi, όταν υπάρχει η θεά Honda. Kαλή μας χρονιά!
xrest Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 xmmm panther to trabikses..lol einai neos o xronos akoma.as afisoume ta pathi tou 2006 na figoun,i estw na argisoun na erthoun akoma. gia to wii tha se rwtiksw alli fora giati ta pataei anetotata,lol. honda simfwnw viva s2000
random Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 5 pages, 184 replies, and keep walkin' Johnnie ... mono mia xrhsimothta yparxei pia edw: na mpoukaroume sta logs, na doume poies ip phran 8esh yper ths paranomias, gia na akolouyhsoun oi ka8ierwmenes eyxethries kartes Just say No to Whiskey. Rum smells better.
PROFIL Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 xrest agorazes copy games gia megadrive snes?mallon exis mperdepsi ta pragmata
apple64 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Διαφωνώ ότι η συζήτηση είναι ανούσια. Ακόμη και ένας από τους "πειρατές" να αγοράσει ένα αυθεντικό software φτάνει. Άλλωστε όποιος θέλει να παρανομεί μπορεί να το κάνει και δεν μπορεί κανείς πλην φυσικά της αστυνομίας να τον εμποδίσει. Φαντάζομαι πως έστω και ένας που αύριο θα χρησιμοποιήσει ένα φοβερά χρήσιμο utility αξίας 20$ θα σκεφτεί να το αγοράσει. Αν όχι... εεε δεν μπορείς να κάνει μεταμόσχευση εγκεφάλου σε κάποιον.
xrest Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2007 proswpika eixa genesis tote,k nai eixa 2-3(stis 35) kassetoules copy as tis poume.to robocop vs terminator,sonic & knucles k shinobi 3.eixa brei loipon 3 apo ena magazi stin kallithea.akoma thimamai to magazi pou nai
dop Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Το 1.2 δις x 0.98 = 1.176 δις Κινέζων (εκ των οποίων το 80% μπορεί να μην έχει καν τηλεόραση) έχει πειρατικό λειτουργικό. Τι μαθαίνει κανείς...
damis72 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Αναποφάσιστος ....... Δεν ξέρω δεν απαντώ .... είμαι και πειρατής και αντιπειρατής .... Μην ανοίγετε τέτοια threads γιατί "κολλάω" Συμφωνώ σχεδόν με όλους εδώ μέσα ....
kkostas77 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Τα πράμματα ειναι πολύ απλά...Ενα σιντάκι έχει κόστο κατασκευής ουτε μισό Ευρώ.Τα "αυθεντικά σιντι" ειναι αντεγραμμένα ως γνωστον.Ουσιαστικά πληρωνουμε την στάμπα και την εταιρία. Η εταιρία κατασκευάζοντας ένα παιχνίδι μπορει να πουλάει το σιντι 10 ευρω.Τα κέρδη της θα ειναι τεράστια ακόμα και αν πουλήσει μόλις τα 10 απο τα 100 που έβγαλε στην αγορά. Η αχορταγία ομως ειναι τεράστια.Προτιμουν να τα πουλάνε 50 και 60 ευρω ωστε ναέχουνε το 6 πλάσιο κέρδος. Ας πρόσεχαν/.Μόνοι τους μα οδηγουν στη πειρατεία. Η Ελλάδα, πριν αρχίσουν να βφαίνουν τα αντεγραμένα σιντι και παιχνίδια ήταν τελευταία σε πωλησεις παιχνιδιών στις αναπτυσόμενες χωρες, Πλέον ειμαστε στις πρωτες 10(με βάση τον πλυθησμό πάντα, παρολη το μικρό ποσοστό Ελλήνων με υπολογιστή) Ενας βασικός λόγος της αυξησης των πωλησεων ηταν η πειρατεία...Αληθεια απο που έχετε γνωρίσει οι περισσότεροι τα παιχνίδια σας???Απο τις διαφημ'ισεις?Διοτι απλά δεν υπάρχυν. Να απ[αντησω?Απο το φιλαράκι που το τσίμπησε πειρατικό... Η πειρατεία πάντα θα ευνοεί τις πωλήσεις και θα κάνει καλό ΚΑΙ στα παιχνιδια ΚΑΙ στην μουσική. Σε ορισμένες περιπτωσεις μπορεί να κάνει κακό στις δισκογραφικές εταιρίες αλλα δεν πειράζει.Τοσα μας τρωνε......Αυτοι ειναι πιο παρανομοι απο οσους έχουν "πειρατικά" Προσωπικά ενα παιχνίδι αγοράζω διότι μονο ένα παίζω, αλλα το έχω μετανιώσει διοτι δεν υπάρχει διαφορά απ το πειρατικό... Θελετε να καταπολεμησετετην πειρατεία κυριοι? Βγάλτε update με την κυκλοφορ/ια του παιχνιδιου...
alexzzz Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Συμφωνώ και επαυξάνω. Εννοείται πως το τόπικ είναι χωρίς νόημα. Eisai lathos! Poli lathos! Ego mia apogevmatini vardia sto grafeio tin perasa me downloading kai me to na apandao se afto to post!!! Kai pano pou eixa varethi na katevazo eida kati apandisis pou mou dosane kai pira dinami gia na sinexiso na katevazo!!!
Typhoon Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Τα πράμματα ειναι πολύ απλά...Ενα σιντάκι έχει κόστο κατασκευής ουτε μισό Ευρώ.Τα "αυθεντικά σιντι" ειναι αντεγραμμένα ως γνωστον.Ουσιαστικά πληρωνουμε την στάμπα και την εταιρία.Η εταιρία κατασκευάζοντας ένα παιχνίδι μπορει να πουλάει το σιντι 10 ευρω.Τα κέρδη της θα ειναι τεράστια ακόμα και αν πουλήσει μόλις τα 10 απο τα 100 που έβγαλε στην αγορά. Φίλε μου τα μαθηματικά σου είναι λίγο περιέργα. Σκέψουότι για να φτιαχτεί ένα σημερινό παιχνίδι δουλεύουν 100+ άτομα (από γραφίστες, προγραμματιστές, 3D artist, PR people, etc, etc) για περίπου 18 μήνες ίσως και παραπάνω. Η αμοιβή ενός developer στην Αμερική είναι περίπου 99Κ USD (http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_developer) το χρόνο (δλδ 8250 το μήνα). Ας υποθέσουμε ότι ο μέσος όρος των μισθών των ανθρώπων που δουλεύουν στο game είναι 6000 USD (που πιθανότατα είναι αρκετά μεγαλύτερος). Το συνολικό κόστος ανάπτυξης του game είναι 10.800.000 USD . Αν υποθέσουμε ότι το παιχνίδι κάνει 1 USD να κατασκευαστεί (το δισκάκι, τα βιβλιαράκια, συσκευασία & shipping), τότε ακόμα και με τιμή 60 euro μια εταιρία πρέπει να πουλήσει πάνω από 200.00 αντίτυπα για να βγάλει κέρδος. Και φυσικά δεν πάει όλο το κέρδος από κάθε αντίτυπο την εταιρία παραγωγής. Συνεπώς ας χαλαρώσουμε λίγο και ας σκεφτόμαστε και τους αλλούς που δουλεύουν για να παίζουμε εμείς. ΥΓ: Δεν έχω τίποτα με τα πειρατικά games και εγώ έχω αλλά με εκνευρίζει όταν βλέπω άτομα να έχουν τέτοια νοοτροπία. Δεν αγοράζει κανείς τα πάντα αλλά αν υπάρχουν μερικά πράγματα (είτε αυτά είναι CD είτε DVD είτε Games) που αξίζουν τα λεφτά τους.
adi32 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 ο φραπες κοστιζει 3 δρχ και τον πληρωνετε 1000 δρχ δηλ 333πλασιο κοστος τον κλεβει κανεις?
_BASSstarlet_ Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2007 Tον "κλέβουμε" όταν τον φτιάχνουμε σπίτι μας,αντί να τον πάρουμε από την καφετέρια. Μήπως να λογοδοτήσουμε για τα διαφυγόντα κέρδη των cafe?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.