Exoskeletor Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 h photo apo kato pou bazeis eine trabigmenh me psifiakh apo oti fantazome k panta aytes oi photos fenonte poly kaliteres(ase pou eine k poly mikrh). h pano nomizo den eine etsi. bres mou 2 fotografies pou nane k oi 2 trabigmenes apo psifiakh h me allo tropo
Stormwatch Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 bres mou 2 fotografies pou nane k oi 2 trabigmenes apo psifiakh h me allo tropo Συμφωνουμε παντως πως αν το επανω screenshot ειναι πραγματικο, δεν ειναι κατι εντυπωσιακο; Παντως εγω μπορω να διακρινω αρκετη διαφορα.... PS: Στα replays χρησιμοποιουν τα μισα frames με motion blur (προσωπικα θεωρω οτι σε ολα τα racing θα επρεπε να χρησιμοποιουν mb, γιατι τα κανει πιο αληθοφανη - μη ξεχναμε οτι και οι ταινιες που βλεπουμε τρεχουν στα 25fps)
Pytzamarama Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη διοτι στο replay-> παιζει στα μισα frames,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ PHYSICS οι οποιοι τραβαν τρελο CPU και στο ingame-> δεν εχουμε πληρης αντανακλασεις,εχει λιγοτερο AA και πολλοι μιλανε και για μικροτερη αναλυση....
john2gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 PS: Στα replays χρησιμοποιουν τα μισα frames με motion blur (προσωπικα θεωρω οτι σε ολα τα racing θα επρεπε να χρησιμοποιουν mb, γιατι τα κανει πιο αληθοφανη - μη ξεχναμε οτι και οι ταινιες που βλεπουμε τρεχουν στα 25fps) fps site explain------------> http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html Καλό διάβασμα και όταν τελειώσεις θα καταλάβεις ότι όχι μόνο δεν σου αρκούν τα 30 frames (γιατί λανθασμένα μερικοί πιστεύουν ότι επειδή οι ταινίες είναι στα 25frames αυτά είναι αρκετά και στα παιχνίδια) αλλά άνετα βλέπεις την διαφορά από τα 30 στα 60 (κι ας έχει Motion blur και ότι άλλο θέλει το παιχνίδι ) Even if you could put motion blur into games, it would be a waste. The Human Eye perceives information continuously, we do not perceive the world through frames. You could say we perceive the external visual world through streams, and only lose it when our eyes blink. In games, an implemented motion blur would cause the game to behave erratically; the programming wouldn't be as precise. An example would be playing a game like Unreal Tournament, if there was motion blur used, there would be problems calculating the exact position of an object (another player), so it would be really tough to hit something with your weapon. With motion blur in a game, the object in question would not really exist in any of the places where the "blur" is positioned, that is the object wouldn't exist at exactly coordiante XYZ. With exact frames, those without blur, each pixel, each object is exactly where it should be in the set space and time.
Pytzamarama Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 No offense αλλα το παρουσιαζεις λες και ανακαλυψες την Ατλαντιδα. Τα 30 με Μ.Β δινουν κινηματογραφικο αισθηση που σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι...και σε καποια παιχνιδια ταιριαζει(π.χ Gotham) και σε αλλα οχι (π.χ τυπου Silent Scope) Mπορεις να ριξεις μια ματια σε καποια white papers της 3dfx πανω στο θεμα (θα ποσταρω link μολις τα βρω) Να προσθεσω οτι αφου μιλαμε για racing,μεγαλυτερο ρολο παιζει στα ποσα fps παιζουν τα physics.Στα G.T παιζουν στα 30-60 ενω στο Forza2 στα 180-360...
Stormwatch Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δηλαδη θελεις να με πεισεις οτι τα παιχνιδια πρεπει να τρεχουν στα 220 frames... Γιατι σε αυτο το συμπερασμα φτανει ο συντακτης του αρθρου, οποτε ξεχνα Crysis, Alan Wake κλπ και ξαναπιασε το Quake3.... Δες εσυ δυο παιχνιδια στα 30fps ,το ενα με motion blur και το αλλο χωρις και πες μου σε ποιο σου φαινεται πιο φυσικη η κινηση..... @Pytzamarama προφανως αναφερεσαι στα T-Buffer effects της 3Dfx.....
john2gr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δηλαδη θελεις να με πεισεις οτι τα παιχνιδια πρεπει να τρεχουν στα 220 frames... Γιατι σε αυτο το συμπερασμα φτανει ο συντακτης του αρθρου, οποτε ξεχνα Crysis, Alan Wake κλπ και ξαναπιασε το Quake3.... Δες εσυ δυο παιχνιδια στα 30fps ,το ενα με motion blur και το αλλο χωρις και πες μου σε ποιο σου φαινεται πιο φυσικη η κινηση..... @Pytzamarama προφανως αναφερεσαι στα T-Buffer effects της 3Dfx..... Δεν πάω να πείσω κανέναν,δεν είναι δικά μου λόγια. Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι δεν υπάρχει standard τέλειο/ιδανικό framerate και σε καμιά περίπτωση δεν αρκούν τα 25fps. Το αποδεκτό ομαλό framerate είναι το 60άρι καθώς δεν σπάει καθόλου η κίνηση με αυτό. Αν τώρα μερικοί πιστεύετε ακόμα μετά από τόσες έρευνες στο διαδίκτυο ότι σας αρκούν τα 25fps,μαγκιά σας . Τέλος δες ένα παιχνίδι στα 30fps με Motion Blur και μετά δες ένα στα 60fps με Motion Blur και πες μου σε ποιο σου φαινεται πιο φυσικη η κινηση No offense αλλα το παρουσιαζεις λες και ανακαλυψες την Ατλαντιδα. Από το 2001 το έχω το Link και αν ψάξεις στο google θα βρεις ακόμα περισσότερα θέματα. In fact από την εποχή της Voodoo2 έβλεπα την διαφορά μεταξύ 60 και 30fps . PS: T-Buffer Technology => http://www.gamers.gr/?render=specials.feed&id=7&page=3
Exoskeletor Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Basika h alithia eine to pos theorh kaneis to "fisikh" kinhsh. Malon enoeis omalh kinhsh k oxi fisikh. Giati ean deis enan anthropo na perpataei se 60 fps tha ton deis poio omala alla tha perpataei poio "realistika" sta 30 gia ton idio logo pou blepeis mia tholoura anti gia to xerh sou ean to kounisis grigora mprosta apo to prosopo sou
Stormwatch Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Τέλος δες ένα παιχνίδι στα 30fps με Motion Blur και μετά δες ένα στα 60fps με Motion Blur και πες μου σε ποιο σου φαινεται πιο φυσικη η κινηση Που ακριβως ειπα οτι προτιμω τα 30fps απο τα 60fps (με ή χωρις motion blur); Αν εχεις δυσκολια στην αναγνωση δεν φταιω εγω.... Αυτο που ειπα ειναι οτι για μενα ολα τα racing πρεπει να εχουν motion blur ανεξαρτητως fps.... Ειδικα αν ο developer το "ριξει" στα 30fps η χρηση ειναι απαραιτητη.... Και δεν μου απαντησες σε αυτο με τα 220fps.... Anyway, αυτο ειναι το thread του PS3......
asmilon Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2006 Συμπέρασμα= η sony επέλεξε τον δρόμο του ποιοτικού και όχι του εμπορικού (δεν μας είχε σηνηθίσει στο παρελθόν με τέτοιες κινήσεις)Kαλα μη βαζεις και το χερι στην φωτια ;-) Καταλαβαν ποσο πατατα θα εκαναν με το buyable content και προτιμησαν απο το να παει χαμενο το project να δωσουν ενα μερος του free στο Playstation Network...3 και 4$ για να αγοραζεις ενα αμαξι ή μια πιστα ηταν απο την αρχη κατι απαραδεκτο απο τον καθενα.
spown Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Ta πραγματα ειναι απλα για να πηγαινει πμαλα ενα παιχνιδι χρειαζεσαι τοα 60 φπς...τα 30 ειναι απλως συμβιβασμος.....Τερμα δεν υπαρχει ματι και τιποτα...αυτο ειναι....
Rebel21 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 ta 60 frames einai idanika alla kapoies fores kai ta 30 kanoun kala tin douleia tous se sigekrimena eidoi games.se ena racing protimw ta 60.alla milaw gia lock oxi alla need for speed carbon me provlimatika framerates. opws exei pei kai o Tomonogu Itagaki "tin mera pou tha ftiaxw game me katw apo 60 frames tha aposirthw kai apo ton xwro" vevaia alli filosofia exoun oi japanezoi kai alli oi ditikoi. vevaia mporeite na parete kai mia 8800 kai na paixete FEAR sta 150 FPS asxeta an to mati mporei na dei mexri 70-75. :mrgreen:
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 vevaia mporeite na parete kai mia 8800 kai na paixete FEAR sta 150 FPS asxeta an to mati mporei na dei mexri 70-75. :mrgreen: D10 δεν περνει το ματι??:mrgreen: Περα απο την πλακα,εμενα το αγαπημενο μου game τον τελευταιο καιρο ειναι το SOTC,το οποιο δεν νομιζω να παταει ποτε στα 30F. Βεβαια θα ηταν το ιδανικο να τρεχει στα 60 αλλα δεν εχει και τοση σημασια.
telegamesvg Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δηλαδη , το Ps3 καλα καλα δεν κυκλοφορησε ακομη και εχει ξεπεραστει ηδη ...??? Τοσο μεγαλη διαφορα θα μας δωσει το Directx10 ?
john2gr Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2006 Το μεγαλύτερο μείον του GT:HD είναι η απουσία real time shadows των άλλων αντικειμένων στις πίστες (πέρα του αυτοκινήτου). Αν παρατηρήσετε οι σκιές των δέντρων δεν φαίνονται πάνω στο αυτοκίνητο όταν αυτό περνάει δίπλα από τα δέντρα. Υπάρχει λίγο aliasing αλλά θα περάσει απαρατήρητο. Επιτέλους για γρασίδι έχουν βάλει 2D sprites σε αντίθεση με τα τόσα racings τα οποία απλά έχουν ένα texture για το γρασίδι. Οι θεατές επιτέλους είναι 3D (και στο κανονικό παιχνίδι,δεν είναι 2D που λένε μερικοί) ενώ τα αυτοκίνητα έχουν τρελή λεπτομέρεια. Overall είναι το ομορφότερο racing game που έχω δει μέχρι τώρα (και όποιος πει το αντίθετο είναι απλά κολλημένος) αλλά η οδήγηση του δεν με συγκινεί καθόλου,ένα mix μεταξύ arcade/simulation ενώ για ακόμη μια φορά δεν υπάρχουν ζημιές και τα collisions στους τοίχους είναι τρισάθλια. Για τους graphics whores είναι ότι πρέπει το GT:HD αλλά προτιμώ σε gameplay τόσο το GTR2 (για την GT κατηγορία) όσο και το Richard Burns Rally (για τα WRC αυτοκίνητα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.