Προς το περιεχόμενο

Lidl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

....να πας να την βουτήξεις από τον γιακά την μαλακισμένη που σου έκανε ιστορία, διότι η επίσημη πολιτική της εταιρίας είναι "επιστροφή ΧΩΡΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ" και χωρίς φυσικά να τίθεται ζήτημα συσκευασίας.

Σόρι, αλλά σε βρήκε μπόσικη μάλλον και ξέσπασε την βλακεία της πάνω σου (μιλάμε παρ' ολ' αυτά για ΠΟΛΥ θράσος όμως).

...άκου εκεί "δεν μπορώ να τα πουλήσω ξανά", λες και είναι δικό της το μαγαζί και να πω ότι ΕΤΣΙ, το "καταλαβαίνω" το θράσος της...

 

...Ξαναλέω : πάνε, βρες την, και ΒΟΥΤΑ την και κάνε την ένα-παραδυό και ζήτα προϊσταμένους και διευθυντάδες να κάνεις συγκεκριμένα παράπονα για αυτήν. Μετά γονατιστή θα σε γλύφει για να μην το συνεχίσεις.

 

Η ΜΟΝΗ περίπτωση να έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή σου, είναι να "λείπουν κομμάτια από το προϊόν". Και οι ερωτήσεις που ε΄χει δικαίωμα να σε ρωτήσει, είναι καθαρά τυπικά για να το καταχωρήσει αναλόγως, είτε πχ ως μη λειτουργικό (ώστε να περάσει σέρβις), είτε απλά ως "προϊόν υπαναχώρησης".

 

Κάποιοι (...και κυρίως κάποιες...) την βλέπουν κατά καιρούς γιάχου και νομίζουν ότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έχοντας πάρει τον αέρα μερικών πελατών, πουλάνε ιστοριλίκι. Μου έχει τύχει σε διάφορες περιπτώσεις είτε πχ με ταμία και τις διαφανείς σακκούλες που έχουν -κυρίως- στο μανάβικο (δοκίμασε να μου βάλει χέρι που τις είχα για να βάλω διάφορα ψώνια, πράγμα καθ' όλα αποδεκτό από την εταιρία), είτε με ταμία σχετικά με το να βάζω τα πράγματα πάνω στον κυλιόμενο διάδρομο του ταμείου χωρίς να τα έχω βγάλει από τις (..διαφανείς...) σακκούλες (με υφάκι εκπαιδευτή νεοσυλλέκτων που έγραψα στα τέτοια μου, διότι το μόνο που έχουν δικαίωμα είναι να σε προτρέψουν να τα βγάλεις κι όχι να το..."απαιτούν"), είτε και με σεκιουριτά που την είδε ΕΛ.ΑΣ. και μουρμούραγε στον σβέρκο μου από τις 9 παρά 5 "να πάω στο ταμείο γιατί θα κλείσει" (τίγκα στην ουρά εν τω μεταξύ το ταμείο, και μέχρι να έφτανε η σειρά μου, ήθελε χαλαρά 10λεπτο) και δεν του άρεσε η απάντηση "σε άκουσα, την έβγαλες την υποχρέωση που έχεις να το πεις - ΜΗΝ το επαναλάβεις όμως, γιατί θα πάω όταν ΤΕΛΕΙΩΣΩ με τα ψώνια που έχω να κάνω και όχι νωρίτερα", κ.ο.κ. ...

 

Τεσπα αν δεν το 'χεις (κακώς, αλλά τεσπα), πάνε έστω σε άλλο μαγαζί από εκείνο που το πήρες. Αν πχ το πήρες από το κατάστημα Ρέντη στην Θηβών (παρεμπιπτόντως, είναι εκεί μια ξανθιά γύρω στα 25 με 30 για πολλές σφαλιάρες) δίπλα σ' ένα βενζινάδικο Aegean, πάνε να το επιστρέψεις στο Καμινίων που είναι κα'να χιλιόμετρο παρακάτω (το έχεις το δικαίωμα). Ή ακόμη και στο ίδιο μαγαζί, απλά κοίτα να μην πας στην "δικιά σου", αν είναι εκεί (και γενικά αν δεις άντρα ταμεία, να τον προτιμήσεις).

 

Και γενικώς να θυμάσαι ότι κατά βάση ΕΣΥ είσαι "εξουσία" ως πελάτης όταν ψωνίζεις από μεγαλοκαταστήματα, και οι υπάλληλοι, καλώς ή κακώς "δεν είναι τίποτα". Όχι για να το εκμεταλλευτείς και να βγάλεις κόμπλεξ πάνω τους, αλλά για να μην σε καβαλάνε. Και κράτα το αυτό ΚΑΙ για τους τεχνικούς που λέγαμε σε άλλο θρεντ...Γενικά πάρε την καταναλωτική σου ζωή στα χέρια σου, πάψε να ψωνίζεις "θυματοποιημένα", και να γνωρίζεις/εξασκείς τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ σου. 

  • Like 4
Δημοσ.

Καλά αυτό με τους τεχνικούς πονεμένο κομμάτι, αλλά είδες πόσοι από εδώ μέσα υποστήριξαν τους τεχνικούς γιατί "έχουμε ελεύθερη αγορά, κι αν σ'αρέσει".

Δεν γνώριζα ότι δέχονται τόσο εύκολα τις αλλαγές. Την ρώτησα αν ήμουν υποχρεωμένη να διαβάσω τα ψιλά γράμματα πίσω. Και απάντησε: Η ταμίας δεν σε ενημέρωσε; έχουμε κάνει σεμινάρια για τα προιόντα και για το συγκεκριμένο προιόν ενημερώνουμε τους πελάτες ότι δεν ταιριάζουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Όχι την είπα όταν το αγόρασα από άλλο lidl δεν με ενημέρωσαν. Αν με ενημέρωναν θα το αγόραζα; 

Lidl Υμηττού στην οδό Ηπείρου έγιναν αυτά

Δημοσ.

Η Απάντηση είναι απλή:

Aν πάρει τα κουτιά ( που το κάνουν κι όλας ) από τα προϊόντα που έχουν , δεν είναι τύπου πήρα καλάθι στο πιο γύφτικο όμως ? 

Αλλάζει κάτι ? όχι άρα μια χαρά ήταν τα καλάθια! ;)

τροποποιήθηκε ! 

 

 

Σημασια εχει ότι αυτοι δεν θεωρησαν ότι ηταν μια χαρα, και τα αλλαξαν.

Δημοσ.

....βρε "καλά κάνουν" οι τεχνικοί και σου λένε τόσα-κι-άμα-θες (βασικά δεν κάνουν ακριβώς αυτό -οι περισσότεροι- αλλά "σε οδηγούν" εκεί που θέλουν. ΜΑΝΟΥΛΕΣ στην ψυχολογία...), το θέμα είναι εσύ να μαθαίνεις μαθήματα κάθε φορά, για να μην πληρώνεις κέρατα...

(...το οποίο σημαίνει καθυστέρηση μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημά σου βέβαια, αλλά...)

 

Όσο για το Λιντλ, από τότε που μας προέκυψε (σχεδόν 20ετία) διαφήμιζε έντονα το "επιστροφή εντός μηνός (πλέον 3μηνο) και λεφτά πίσω ΧΩΡΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ". Κι επειδή ο έλεγχος που δέχονται οι υπάλληλοι από τους "επιθεωρητές καταστημάτων" τους, είναι κομμάτι ζόρικος, την επόμενη φορά που θα τολμήσει κανείς να σε πάρει για "θύμα", ν' αγριέψεις και να του πεις ότι θα ξεκινήσεις από παράπονα στην ανοιχτή γραμμή, θα περάσεις από τον προϊστάμενό του, και θα καταλήξεις να τον κάνεις βούκινο.

Δημοσ.

Είχαν πρόσφατα σε προσφορά ενα σετ μεγεθυντικός φακός, helping hands και βάση για κολλητήρι μάρκας powerfix (νομίζω) στα 7 ευρώ. Το έχει αγοράσει κανένας σας να πει εντυπώσεις?

 

Το αγορασα μιας και εψαχνα εδω και καιρο για κατι παρομοιο και οι τιμες που εβρισκα σε ebay και gearbest, ηταν απο λιγο ακριβοτερες εως πολυ, αν και υπαρχουν διαφορες εκδοχες. Η πιο οικονομικη τιμη παντως και αμεση αγορα ηταν αυτη του σουπερμαρκετ.

 

Ποιοτικα τωρα, χωρις ουσιαστικα να το χρησιμοποιησω, εσπασε ο συνδεσμος που ενωνει την μπιλια που κινει τον φακο με ολο τον φακο !! Σκεφτηκα να το επιστρεψω, για αλλαγη κι αντικατασταση βασικα, αλλα παρατηρωντας την ποιοτητα του υλικου, ειδα πως προκειται για καποιου ειδους σκληρο επινικελωμενο πλαστικο ή κατι παρομοιο, αρα και η αντικατασταση θα εβγαζε το ιδιο προβλημα. Ετσι απλα εκανα πατεντα με τον συνδεσμο που βρισκεται ενσωματωμενος στο πλαστικο περιβλημα του φακου, περασα βιδα, την ενωσα με την - σκετη πια- μπιλια, εσφιξα και με ενα παξιμαδακι και πλεον το ολο ειναι στιβαροτατο.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά τα πάντα αλλάζουν και κομμάτι να λείπει αν το αγόρασες έτσι.

Είχα πάρει παλιά κάτι υαλοκαθαριστήρες (τώρα παίρνω με ένα ευρώ  από τον Κινέζο).

Τους ανοίγω και διαπιστώνω ότι έλειπαν από το κέντρο τους τα εξαρτηματάκια που κουμπώνουν στο αυτοκίνητο.

 Κάποιος για άγνωστους λόγους τα είχε πάρει.

 

Τους πάω πίσω με την παρατήρηση ότι έλειπαν εξαρτήματα και τους πήραν χωρίς κουβέντα δίνοντάς μου τα

χρήματα.

 

Οφ τόπιτς

Θυμάμαι την εποχή που πρωτοεφαρμόστηκαν τα κάπιταλ κοντρόλ το τι χαμός γινόταν με τις επιστροφές ένα πράγμα

που μόνο Έλληνες θα μπορούσαν να σκαρφιστούν.

Πήγαιναν και αγόραζαν με κάρτα αντικείμενα 50 - 100 ευρώ μπορεί και παραπάνω και την άλλη μέρα τα επέστρεψαν

άθικτα για να πάρουν μετρητά.

 

Αφήστε είμαστε δαιμόνιος λαός. :-D

 

Α και μία συμβουλή.Μακριά από το ταμείο επιστροφών που συνήθως είναι το ένα.

Μπορεί να μην έχει ουρά αλλά να τύχουν 1-2 άτομα με επιστροφές και να σας σπάσουν τα νεύρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά τα πάντα αλλάζουν και κομμάτι να λείπει αν το αγόρασες έτσι.

Είχα πάρει παλιά κάτι υαλοκαθαριστήρες (τώρα παίρνω με ένα ευρώ  από τον Κινέζο).

Τους ανοίγω και διαπιστώνω ότι έλειπαν από το κέντρο τους τα εξαρτηματάκια που κουμπώνουν στο αυτοκίνητο.

 Κάποιος για άγνωστους λόγους τα είχε πάρει.

 

Τους πάω πίσω με την παρατήρηση ότι έλειπαν εξαρτήματα και τους πήραν χωρίς κουβέντα δίνοντάς μου τα

χρήματα.

 

Οφ τόπιτς

Θυμάμαι την εποχή που πρωτοεφαρμόστηκαν τα κάπιταλ κοντρόλ το τι χαμός γινόταν με τις επιστροφές ένα πράγμα

που μόνο Έλληνες θα μπορούσαν να σκαρφιστούν.

Πήγαιναν και αγόραζαν με κάρτα αντικείμενα 50 - 100 ευρώ μπορεί και παραπάνω και την άλλη μέρα τα επέστρεψαν

άθικτα για να πάρουν μετρητά.

 

Αφήστε είμαστε δαιμόνιος λαός. :-D

 

Α και μία συμβουλή.Μακριά από το ταμείο επιστροφών που συνήθως είναι το ένα.

Μπορεί να μην έχει ουρά αλλά να τύχουν 1-2 άτομα με επιστροφές και να σας σπάσουν τα νεύρα.

δεν σου επιστρεφουν το ποσο με τον τροπο που πληρωσες? ετσι νομιζω γινεται σε ολους?

Δημοσ.

αντιμετώπιση lidl πρός πελάτη ,

φίλος αγόρασε πρόσφατα την αντλία νερού γιατί ειχε πλημυρίσει από νερά τό υπόγειό του στό χωριό  ,ανοιξε την συσκευασία την χρησιμοποίησε την αντλία αλλά μισοέκανε δουλειά γιατί τα νερά ηταν αρχικά στούς 20 πόντους (εκανε καποια δουλίτσα η αντλία αλλά οχι τίποτα τό εντυπωσιακό ) μετά οταν επεσε η στάθμη στούς 10 πόντους δεν εκανε τιποτα η αντλία καί τελικά εβγαλε τα νερά μέ ...φαράσι...καί κουβαδάκια...

την επέστρεψε μετά από 25 ημέρες στό lidl μέ ανοιγμένη συσκευασία κλπ ,χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα πήρε τά χρήματα του πίσω χωρίς σού ξού μού κλπ ....

αντιμετώπιση jumbo πρός πελάτη ,

αγόρασα εγώ υγραντήρα γιά τό σπίτι γύρω στά 20 euro πέρυσι ,οταν πλήρωσα καί βγήκα από τά ταμεία  ειπα στήν προισταμένη τί γίνεται αν δέν δουλεύει η χαλάσει ...μέ χαζό χαμόγελο μού λέει δοκιμάστε το στην εισοδο (εκεί πού αφήνουμε τίς τσάντες) πού εχει ρεύμα καί αν 

δουλέψει  ειναι μιά χαρά καί δέν θά εχετε πρόβλημα ...καί αν χαλάσει σέ 1-2-6 μήνες τί γίνεται ρωτάω ? δέν ηξερε τί νά μού απαντήσει 

κάτι ειπε οτι δεν εχουν εγγύηση αυτά τα ηλεκτρικά  καί τέτοια ...μά αφού υπάρχει εγγύηση 2 χρόνων συμφωνα μέ ευρωπαική οδηγία της λέω  γιά οτι πουλιέται ηλεκτρικό στην ελλάδα ...εκανε λές καί τό ακουγε αυτό γιά πρώτη φορά...από πελάτη ...ευτυχώς μέχρι τώρα δεν εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα ...καί ειμαι μάλιστα καί πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του καί μάλιστα φίλος πού αγόρασε υγραντηρα 2.5 φορές μέ παραπάνω χρήματα πασίγνωστης μάρκας  κάνουν ακριβώς την ιδια δουλειά μέ  ιδια απόδοση ...αν καί ειναι μανίκι καί  ταλαιπώρια η συμπλήρωση νερού (αλλά οπου ρώτησα ετσι συμπληρώνεις νερό στούς υγραντηρες) ακόμα καί σε αυτόν τόν ακριβό τού φίλου μου ,(βγάζεις τόν μισό μηχανισμό -τό γυρνάς ανάποδα -ξεβιδώνεις μιά τάπα -συμπληρώνεις νερό- ξαναβιδώνεις την τάπα -τό γυρνάς πάλι ανάποδα - τό κουμπώνεις πάλι στη θέση του καί η ζωή συνεχίζεται...)

  • Like 1
Δημοσ.

έχει ξαναειπωθεί , αλλά έτυχε πρόσφατα μπροστά μου περιστατικό μάλλον κλοπής. ένα ζευγάρι γύρω στα 45-50 έρχεται στα εργαλεία με σκοπό να πάρει κάτι μπαταρίες κουζίνας που έιχε βγάλει το lidl. ήμουν και εγώ και ενδιαφερόμουν για μία , αλλά δεν ήξερα αν είναι καλή και να πάω σε κανονικό κατάστημα. Πάνε σαν κύριοι , ανοίγουν δύο - τρεις συσκευσίες του ίδιου προϊόντος , και τότε κάνω κίνηση και κάθομαι δίπλα τους. κοκαλώνουν και αρχίζουν να στριφογυρνάνε δεξιά - αριστερά , τάχα μου να δουν και αλλα προΪόντα, αλλα πάντα κοντά στις βρύσες . Μόλις έκανα πως απομακρυνόμουν, τσούκ πάλι πίσω να πάρουν το περιεχόμενο από το κουτί, να σου και γω πάλι εκεί κοντά. Και πάλι από την αρχή. Το όλο σκηνικό πήγε κανένα μισάωρο, μέχρι που ενημέρωσα κρυφά το φύλακα , να προσέχει ιδιαίτερα αυτούς τους δύο. 

Σχετικώς με τις επιστροφές, ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα , πάντα τα έπαιρναν πίσω και μου έδιναν τα χρήματα. Πέρυσι είχα πάρει μία τελευταία θερμαινόμενη κουβέρτα (όχι υπόστρωμα) και έλειπε από μέσα το χειριστήριο της. Το πήγα πίσω και χωρίς πολλά πολλά , επιστροφή τα χρήματα . 

Γενικως βλέπω πολλούς μπροστά μου να ανοίγουν συσκευασίες να δουν το περιεχόμενο και μου κάνει εντύπωση να μην το έχουν πάρει χαμπάρι αυτό που γίνεται οι υπάλληλοι εκεί μέσα , προκειμένου να κάνει κάποιος παρατηρήσεις. αλλά να μου πείς ένα τεράστιο κατάστημα με 3 υπαλλήλους όλους και όλους τί να προλάβει.

  • Like 3
Δημοσ.

....βρε "καλά κάνουν" οι τεχνικοί και σου λένε τόσα-κι-άμα-θες (βασικά δεν κάνουν ακριβώς αυτό -οι περισσότεροι- αλλά "σε οδηγούν" εκεί που θέλουν. ΜΑΝΟΥΛΕΣ στην ψυχολογία...), το θέμα είναι εσύ να μαθαίνεις μαθήματα κάθε φορά, για να μην πληρώνεις κέρατα...

(...το οποίο σημαίνει καθυστέρηση μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημά σου βέβαια, αλλά...)

 

Όσο για το Λιντλ, από τότε που μας προέκυψε (σχεδόν 20ετία) διαφήμιζε έντονα το "επιστροφή εντός μηνός (πλέον 3μηνο) και λεφτά πίσω ΧΩΡΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ". Κι επειδή ο έλεγχος που δέχονται οι υπάλληλοι από τους "επιθεωρητές καταστημάτων" τους, είναι κομμάτι ζόρικος, την επόμενη φορά που θα τολμήσει κανείς να σε πάρει για "θύμα", ν' αγριέψεις και να του πεις ότι θα ξεκινήσεις από παράπονα στην ανοιχτή γραμμή, θα περάσεις από τον προϊστάμενό του, και θα καταλήξεις να τον κάνεις βούκινο.

 

Απορώ που δεν έχουν μπει οι κλασικοί ακόμη να μιλήσουν πέρι "ρουφιανιάς" κτλ  :P . Μάλλον θα βλέπουν το όνομα Lidl και θα τους πιάνει αλλεργία...

 

Επίσης το ότι ανοίγουν συσκευασίες να πάρουν πράγματα από μέσα, φταίει το lidl που έχει κάμερες μόνο στα ταμεία. Ας βάλει και μερικές στα πανέρια και να δεις αν το ξανακάνουν οι τουρκόγυφτοι.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ η άλλη κυράτσσ 60 χρονών αρχίζει να συγκεντρώνει σε καροτσάκι προϊόντα κυρίως σολολατοειδή, καραμέλες και τσιπς αλλά και διάφορα άλλα.

Μετά αρχίζει να τα αμολάει σε διάφορα σημεία μέσα στα σαλάμια στα τυριά στα απορρυπαντικά και όπου νάναι. Από ένα είδος σε διαφορετικά σημεία.

Την αντιλαμβάνεται ο φύλακας και αυτή αρχίζει να φωνάζει. Μα τι είναι αυτά που λες; Έχω ζήσει στο εξωτερικό, είσαι αγενής και διάφορα τέτοια. Οτι δεν ήταν αυτή κτλ ενώ την έχουν πάρει γραμμή και αλλοι πελάτες Τα έχωνε μέχρι που έβγαινε από το κατάστημα αγοράζοντας μόνο ένα χυμό στο τέλος.

Εδώ μάλλον έχουμε θέμα ψυχιατρικής μελέτης μάλλον.

Κατάστημα Λ. Αλίμου.

Επεξ/σία από mr.Vox
  • Like 2
Δημοσ.

τί εγινε τό εκλεισαν τό τηλ. κέντρο τους ?

παίρνω από τό πρωί καί από σταθερό καί από κινητό στά κεντρικά 8001113333

χτυπάει μιά-δυό φορές καί μετά σταματάει ουτε απάντηση ουτε τίποτα ...

τί νά εγινε ...μήπως την κοπάνησαν την νύχτα τά lidl από ελλάδα .....

Δημοσ.

Εδώ και κάποιους μήνες έχω εθιστεί σχεδόν στο Ξινόμαυρο, τιμής ~ 4κάτι€. Ειδήμων δεν είμαι, αλλά μου κάνει πολύ και θεωρώ ότι για τα λεφτά του είναι εξαιρετικό.

Δημοσ.

Εχει ενα πιεστικο στα 15 ευρω που δουλευει απο την μπαταρια αυτοκινητου, για φουσκωμα ελαστικων και το θελω για το ποδηλατο. Το,πηρε κανεις να πει εντυπωσεις; Επισης θελω το μικρο βυσμα του ποδηλατου για την μεσαια την ροδα οχι για mountain το εχει μεσα;

Δημοσ.

Σημασια εχει ότι αυτοι δεν θεωρησαν ότι ηταν μια χαρα, και τα αλλαξαν.

Δεν είναι έτσι ! φίλε μου

 

Ήταν Δυνατό το παράδειγμα ώστε να λέμε θεώρησαν ! ( κανένας δεν θεωρεί τίποτα ..εκτός αν στην μέση παίζουν χρήματα ) για κάποιο λόγο ίσως έπρεπε να γίνει αγορά ή συντήρηση των υπάρχων οπότε βρήκαν έναν λόγο να μην ! ) αυτό λέω 10 ποστ τώρα. 

Αλλιώς τόσα χρόνια μια χαρά έχουν όλα τα market καλάθια και έβαλα και αυτοί κάποια στιγμή που δεν είχαν! 

Κατάστημα Λ. Αλίμου.

 

και αυτό είναι από τα καλά καταστήματα ;)  να ξέρεις !!! το τιμώ μετά από την δουλειά και είναι πολλές φορές καλύτερο από τα 2 κοντινά μου στον Ρέντη ( δεν διαφωνώ στο ότι γίνεται αυτό που λες αλλά τουλάχιστον σε πολύ μικρότερο βαθμό! )  :-D

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...