Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εφερε ποτε βενζινοκινητο "πραγμα" το λιντλ?? τελειο <3 ... δεν εχω δει ΠΟΤΕ ...

 

γενικα καλυτερα βενζινοκινητα... τα ηλεκτρικα σε περιοριζουν πολυ , και σε δυναμη και σε μετακινηση... αλλα αν το θες για ψιλοδουλειες, γιατι οχι...

 

και το ηλεκτρικο περνει αναλωσιμα βεβαια... σιγουρα λαδι στην αλυσιδα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εφερε ποτε βενζινοκινητο "πραγμα" το λιντλ?? τελειο <3 ... δεν εχω δει ΠΟΤΕ ...

 

γενικα καλυτερα βενζινοκινητα... τα ηλεκτρικα σε περιοριζουν πολυ , και σε δυναμη και σε μετακινηση... αλλα αν το θες για ψιλοδουλειες, γιατι οχι...

 

και το ηλεκτρικο περνει αναλωσιμα βεβαια... σιγουρα λαδι στην αλυσιδα...

Το έχω σε χωριό δεν μπορώ να σου πω τώρα. Λες να το πήρα από κάνα Carefoure;  Τώρα που το λες προβληματίζομαι..Έχω την εντύπωση από το lidl ήταν.

Το bosch το ηλεκτρικό πάντως σιγουρότατα από το πρακτικερ  πριν 15 χρόνια και σε δραχμές. Το άλλο ακολούθησε αργότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω σε χωριό δεν μπορώ να σου πω τώρα. Λες να το πήρα από κάνα Carefoure;  Τώρα που το λες προβληματίζομαι..Έχω την εντύπωση από το lidl ήταν.

Το bosch το ηλεκτρικό πάντως σιγουρότατα από το πρακτικερ  πριν 15 χρόνια και σε δραχμές. Το άλλο ακολούθησε αργότερα.

δυσκολο απο το λιντλ βενζινοκινητο... το κοιταω χρονια τωρα γιατι χτυπαω κατι τετοια συνηθως :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμήθηκα την μάρκα Oregon.

oregon λογικα ειναι η λαμα της αλυσιδας, και η αλυσιδα πιθανον, οχι ολο το μηχανημα...

λογικα κατι αλλο ειναι το μοτερ... πολυ καλη μαρκα παντως,κορυφη στο ειδος της..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από βδομάδα έχει αυτό το αλυσοπρίονο (ρεύματος) στα 60Ε.

Χρειάζομαι ένα/δεν είχα/δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

Μια ματιά Σκρουτζ βλέπω ότι χαλαρά θέλω γύρω στο 70άρι για κάτι ανάλογων χαρακτηριστικών (λάμα 40cm, ισχύ 2.2Kw κλπ), καθώς το φθηνότερο ("Armatech") δεν βρίσκεται καν κοντά μου (οπότε εμπίπτουν μεταφορικά).

Και φυσικά, τα 3 χρόνια εγγύηση του Λιντλ είναι ένα από τα μεγαλύτερα δέλεαρ για 'μένα για να πάρω το Florabestικό που έχει από Δευτέρα (συν φυσικά ότι αν με καλύπτει λειτουργικά το συγκεκριμένο, δεν έχω καμμιά διάθεση να δώσω λ.χ. 100άρικο για να πάρω κάποιο "σκυλίσιο" επώνυμο, όσο και να αξίζει η "επένδυση". Εκτός τεσπα κι αν μιλάμε για κάτι γύρω άντε στο 70άρι).

 

Γνώμη κανείς όμως; Όχι απαραίτητα επειδή το έχει/το έχει χρησιμοποιήσει, αλλά έστω βάσει των χαρακτηριστικών του (αντικειμενικά, από μόνα τους, είναι επαρκή για απλές/ερασιτεχνικές δουλειές κήπου, όπως λχ κόψιμο κλαδιών πεύκων / τεμαχισμό καυσόξυλων; ) και φυσικά βάσει μιας δεδομένης εμπειρίας που θα έχει κάποιος γενικά από αλυσοπρίονα;

Δεν έχω πολύ όρεξη να μπλέξω με βενζινοκινητήρα (που θέλει και την συντήρησή του), οπότε ρεύματος με καλύπτει (δόξα να 'χουν οι μπαλαντέζες) - απλά δεν ξέρω αν θα μου αρκεί η ισχύς του ρευματοκινητήρα...(υποθέτω πως ναι και σίγουρα αν με την μία μου φανεί τζούφιος θα το επιστρέψω, αλλά καλό θα ήταν να έχω μια εμπειρική άποψη άλλου πριν απ' ολ' αυτά...).

 

Τονίζω γι' άλλη μια φορά ότι για 'μένα είναι πολύ σημαντικό κριτήριο για αγορά από Λιντλ τα 3 χρόνια (συν την 3μηνη "δοκιμαστική περίοδο"), αλλά αν κάποιος έχει σημαντική γνώμη για κάτι άλλο, θα το λάβω υπ' όψη και θενξ εκ των προτέρων για το όποιο φήντμπακ.

 

 

παιδες αυτο εδω https://www.praktiker.gr/p/alysopriono-ilektriko-budget-64108 με μικροτερο μηκος λαμας και ισχυ, πιστευετε θα κανει δουλεια για κλαδεμα σε συμμαζεμενα δεντρα και περιορισμενη συνολικη εκταση πρασινου; δεν ειναι απο λιντλ αλλα ψαχνομαι και εγω και αναρωτιεμαι αν θα επαρκει γιατι υπολογιζω και εξτρα κοστος για μπαλαντεζα μαζι :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω πολύ όρεξη να μπλέξω με βενζινοκινητήρα (που θέλει και την συντήρησή του), οπότε ρεύματος με καλύπτει (δόξα να 'χουν οι μπαλαντέζες) - απλά δεν ξέρω αν θα μου αρκεί η ισχύς του ρευματοκινητήρα...(υποθέτω πως ναι και σίγουρα αν με την μία μου φανεί τζούφιος θα το επιστρέψω, αλλά καλό θα ήταν να έχω μια εμπειρική άποψη άλλου πριν απ' ολ' αυτά...).

 

Εγώ θα έλεγα πως με το ηλεκτρικό θα μπλέξεις, όχι με το βενζινοκίνητο. Τα αλυσοπρίονα είναι που είναι γενικά από τα πιο επικίνδυνα εργαλεία(δεν φαντάζεσαι πόσο), στην περίπτωση του ηλεκτρικού όμως έχεις να ανησυχείς και για κάτι ακόμα, μην τυχόν κόψεις το καλώδιο. Θα σου πρότεινα ηλεκτρικό μόνο στην περίπτωση που το χρειάζεσαι αποκλειστικά για τεμαχισμό καυσόξυλων πριν μπουν στην σόμπα/τζάκι/καυστήρα/whatever, και μόνο στην αυλή πάνω σε καβαλέτο.

 

Όσο για την συντήρηση, το βενζινοκίνητο δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο από το ηλεκτρικό. Και τα δύο χρειάζονται την ίδια λίπανση, λύσιμο και καθάρισμα μετά από κάθε χρήση κτλ. Άντε το βενζινοκίνητο να χρειαστεί καθάρισμα φίλτρου αέρα μετά από ένα χρόνο και ένα μπουζί μετά από χρόνια ή μετά από το κόψιμο πολλών δεκάδων τόνων ξύλου. Ά και δεν πρέπει να του αφήνεις βενζίνη μέσα όταν δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις για τουλάχιστον ένα μήνα.

 

Όσο για τη δύναμη, όσο αδύναμο είναι το συγκεκριμένο άλλο τόσο αδύναμο είναι ένα μικρό βενζινοκίνητο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα βενζινοκινητα αν παρεις καλη μαρκα (την σουηδεζικια ντε <3) δεν ειναι καθολου αδυναμα, ακομα και τα μικρα... εχουν τρομερο νευρο...ειδικα με 100ρα βενζινη και συνθετικο λαδι μεσα...

ενδεικτικα δειτε τιμες για μικρα ξυλοκοπτικα που τα δουλευεις με το ενα χερι..σχεδον παντα ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα μεγαλα-πολυ μεγαλα που εχουν 60-70 εκατοστα λαμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είχαν πει πως έχουν μέσα πλαστικά γρανάζια και δεν είναι για πολλά

 

(Αν είναι για τα ηλεκτρικά ή τα φθηνά) θενξ, θα το έχω υπ' όψη.

 

 

 

γενικα καλυτερα βενζινοκινητα... τα ηλεκτρικα σε περιοριζουν πολυ , και σε δυναμη και σε μετακινηση... αλλα αν το θες για ψιλοδουλειες, γιατι οχι...

 

και το ηλεκτρικο περνει αναλωσιμα βεβαια... σιγουρα λαδι στην αλυσιδα...

 

Θενξ κι εδώ για την γνώμη, όμως καλώς ή κακώς, δεν είμαι για καθόλου μανούρα εγώ όμως αυτό το διάστημα, και το βενζινοκίνητο θέλει κάτι περισσότερο από "το βάζω στο ρεύμα/πατάω κουμπί/κάνω δουλειά/αφήνω κουμπί/τέλος". Έστω και λίγο...

(Ένα λαδάκι που λες ότι θέλει ακόμη και το ηλεκτρικό, εντάξει, το παλεύω)

Όσο για την μετακίνηση, γενικά στην αυλή θα κάνω δουλειά, και καλύπτομαι από ήδη υπάρχουσες μπαλαντέζες.

 

 

Εγώ θα έλεγα πως με το ηλεκτρικό θα μπλέξεις, όχι με το βενζινοκίνητο. Τα αλυσοπρίονα είναι που είναι γενικά από τα πιο επικίνδυνα εργαλεία(δεν φαντάζεσαι πόσο), στην περίπτωση του ηλεκτρικού όμως έχεις να ανησυχείς και για κάτι ακόμα, μην τυχόν κόψεις το καλώδιο. Θα σου πρότεινα ηλεκτρικό μόνο στην περίπτωση που το χρειάζεσαι αποκλειστικά για τεμαχισμό καυσόξυλων πριν μπουν στην σόμπα/τζάκι/καυστήρα/whatever, και μόνο στην αυλή πάνω σε καβαλέτο.

 

Όσο για την συντήρηση, το βενζινοκίνητο δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο από το ηλεκτρικό. Και τα δύο χρειάζονται την ίδια λίπανση, λύσιμο και καθάρισμα μετά από κάθε χρήση κτλ. Άντε το βενζινοκίνητο να χρειαστεί καθάρισμα φίλτρου αέρα μετά από ένα χρόνο και ένα μπουζί μετά από χρόνια ή μετά από το κόψιμο πολλών δεκάδων τόνων ξύλου. Ά και δεν πρέπει να του αφήνεις βενζίνη μέσα όταν δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις για τουλάχιστον ένα μήνα.

 

Όσο για τη δύναμη, όσο αδύναμο είναι το συγκεκριμένο άλλο τόσο αδύναμο είναι ένα μικρό βενζινοκίνητο. 

 

Να σου πω την αλήθεια (θενξ κι εδώ βέβαια), δεν το έχω στο μυαλό ως επικινδυνότητα την ύπαρξη καλωδίου. Σίγουρα γίνονται πολλά, αλλά θέλω να πιστεύω ότι πολύ τραβηγμένη περίπτωση και αρκεί να είναι (πάντα όμως) προσεκτικός κανείς, όταν χειρίζεται τέτοιο μηχάνημα.

Από την άλλη με προβλημάτισε το "δε φαντάζεσαι πόσο", καθώς λογικά ξέρεις για τί μιλάς...Εννοούσες και κάτι άλλο πέραν της προσοχής στο καλώδιο;

Και ναι, για κοπή καυσόξυλων που θα πάρουμε οσωνούπω (τζάκι θα καταλήξουν, αλλά καμμιά φορά παίζουν αγκωνάρια στον σωρό και το τσεκούρι είναι ζόρι), αλλά και για να τριμμάρω πεύκα κι άλλα δέντρα που υπάρχουν στην αυλή κι έχουν ξεφύγει γενικά και όπως δήλωσα δεν είμαι σε φάση (τρέχω σαν τον μπούστη) για να κάθομαι να πριονίζω με χειρός.

Συν το ότι ενδέχεται να θέλει πχ να κόψει κα'να καυσόξυλο και η γυνή (περιέργως για γυναίκα, το 'χει με τα μηχανήματα/είναι προσεκτική), οπότε ένα ηλεκτρικό καλύτερα (λεώ εγώ τώρα) που θα μπορεί να το χειριστεί πιο εύκολα (το να βάζεις βενζίνες κλπ είναι λίγο θέμα).

 

Δεύτερος προβληματισμός, με το "λύσιμο και λίπανση και τα 2, μετά από ΚΑΘΕ χρήση". Χμ..........;;; 

 

(...πάντως το βενζινοτέτοιο, μου κάνει πιο "πρόβλημα", κι ας είναι "λίγα μόνο παραπάνω" τα όσα χρειάζεται για συντήρηση. Και μόνο το ότι έχεις να βάζεις καύσιμο κάθε τόσο, να κάνεις μείξη με λάδι, να θυμάσαι να το αδειάζεις αν περάσει καιρός, να προσέχεις να μην το γέρνεις και μπουκώσει/έχει διαρροή κτλ. Λεπτομέρειες μεν, αλλά για 'μένα μετράνε. Θα μπορούσε να ισοσκελιστεί αν η διαφορά στην "δύναμη" ήταν τέτοια που να καθιστούσε το ηλεκτρικό πολύ τζούφιο. Σε παρόμοια φάση, κατέληξα μετά από σκέψη σε βενζινοκίνητο και όχι μπαταρίας. Αλλά το πριόνι μου κάνει καλύτερα να είναι ρεύματος...)

 

 

παιδες αυτο εδω https://www.praktiker.gr/p/alysopriono-ilektriko-budget-64108 με μικροτερο μηκος λαμας και ισχυ, πιστευετε θα κανει δουλεια για κλαδεμα σε συμμαζεμενα δεντρα και περιορισμενη συνολικη εκταση πρασινου; δεν ειναι απο λιντλ αλλα ψαχνομαι και εγω και αναρωτιεμαι αν θα επαρκει γιατι υπολογιζω και εξτρα κοστος για μπαλαντεζα μαζι :shock:

 

Λογικά θα επαρκεί, απλά χάνεις κάτι λίγο σε κάθε κατηγορία, σε σχέση με του Λιντλ : μήκος λάμας (φαντάζομαι έχει να κάνει με το πόσο "μακρύτερα" μπορείς να κόψεις με το πριόνι σηκωμένο ψηλά - αλλά μερικοί πόντοι μάλλον δεν κάνουν τρελλή διαφορά), ισχύ (φαντάζομαι ότι απλά θα είναι λίγο πιο "ψόφιο" από του Λιντλ, αλλά αν είναι για "ψιλοδουλειές" λίγης ώρας, ούτε που θα το καταλάβεις), και, κυρίως εγγύηση (ένας ολάκερος χρόνος, δεναστειο...) και την δυνατότητα επιστροφής εντός 3μήνου για λεφτά στο χέρι με τη μία (νομίζω αυτά τα δυο είναι που κάνουν την πιο μεγάλη διαφορά).

Αν πάλι θες να το "ρισκάρεις", παίρνεις το φθηνότερο κατά ένα 10άρι από Πρακτ και προσεύχεσαι να σου βγει ικανοποιητικό/να σου βαστάξει τουλάχιστον 3ετία...

 

 

 

 

:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που έχω βενζινοκίνητο, δανείστηκα μια μέρα απο έναν φίλο αυτό του lidl. Μια χαρά κάνει τη δουλειά του, και είναι και ποιο ασφαλές απο το κλασικό. Μόλις αφήσεις το <γκάζι>, η αλυσίδα σταματάει κατευθείαν, στο βενζινοκίνητο συνεχίζει για λίγο ακόμα. Οπότε βουρ, και δεν έχεις και τα μειονεκτήματα της βεζίνης, α έμεινα, α δεν μου έβαλε καλό λάδι μίξης- δεν έκανε καλή αναλογία, και το κλασικό πρόβλημα να μην παίρνει μπροστά...... και εκεί να δεις κουτάλια  που πέφτουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω την αλήθεια (θενξ κι εδώ βέβαια), δεν το έχω στο μυαλό ως επικινδυνότητα την ύπαρξη καλωδίου. Σίγουρα γίνονται πολλά, αλλά θέλω να πιστεύω ότι πολύ τραβηγμένη περίπτωση και αρκεί να είναι (πάντα όμως) προσεκτικός κανείς, όταν χειρίζεται τέτοιο μηχάνημα.

Από την άλλη με προβλημάτισε το "δε φαντάζεσαι πόσο", καθώς λογικά ξέρεις για τί μιλάς...Εννοούσες και κάτι άλλο πέραν της προσοχής στο καλώδιο;

Και ναι, για κοπή καυσόξυλων που θα πάρουμε οσωνούπω (τζάκι θα καταλήξουν, αλλά καμμιά φορά παίζουν αγκωνάρια στον σωρό και το τσεκούρι είναι ζόρι), αλλά και για να τριμμάρω πεύκα κι άλλα δέντρα που υπάρχουν στην αυλή κι έχουν ξεφύγει γενικά και όπως δήλωσα δεν είμαι σε φάση (τρέχω σαν τον μπούστη) για να κάθομαι να πριονίζω με χειρός.

Συν το ότι ενδέχεται να θέλει πχ να κόψει κα'να καυσόξυλο και η γυνή (περιέργως για γυναίκα, το 'χει με τα μηχανήματα/είναι προσεκτική), οπότε ένα ηλεκτρικό καλύτερα (λεώ εγώ τώρα) που θα μπορεί να το χειριστεί πιο εύκολα (το να βάζεις βενζίνες κλπ είναι λίγο θέμα).

 

Δεύτερος προβληματισμός, με το "λύσιμο και λίπανση και τα 2, μετά από ΚΑΘΕ χρήση". Χμ..........;;; 

 

(...πάντως το βενζινοτέτοιο, μου κάνει πιο "πρόβλημα", κι ας είναι "λίγα μόνο παραπάνω" τα όσα χρειάζεται για συντήρηση. Και μόνο το ότι έχεις να βάζεις καύσιμο κάθε τόσο, να κάνεις μείξη με λάδι, να θυμάσαι να το αδειάζεις αν περάσει καιρός, να προσέχεις να μην το γέρνεις και μπουκώσει/έχει διαρροή κτλ. Λεπτομέρειες μεν, αλλά για 'μένα μετράνε. Θα μπορούσε να ισοσκελιστεί αν η διαφορά στην "δύναμη" ήταν τέτοια που να καθιστούσε το ηλεκτρικό πολύ τζούφιο. Σε παρόμοια φάση, κατέληξα μετά από σκέψη σε βενζινοκίνητο και όχι μπαταρίας. Αλλά το πριόνι μου κάνει καλύτερα να είναι ρεύματος...)

 

Όταν έγραψα "δεν φαντάζεσαι πόσο" ΔΕΝ εννοούσα της προσοχής στο καλώδιο, εννοούσα πως τα αλυσοπρίονα γενικά είναι πολύ πιο επικίνδυνα από όσο φαντάζεσαι. Μια μικρή απροσεξία, ένα παραπάτημα, ένα "κλώτσημα", ένα τίναγμα μπορεί εύκολα να προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό ή και ακρωτηριασμό, πολύ πιο εύκολα από ότι με άλλα εργαλεία. Ε με το αλυσοπρίονο ρεύματος, όπως έγραψα και παραπάνω, έχεις εκτός από τα υπόλοιπα να ανησυχείς ΚΑΙ για το καλώδιο. Μόνο στην περίπτωση που κόβεις στην αυλή σου πάνω σε καβαλέτο δεν χρειάζεται να ανησυχείς και για αυτό.

 

Όσο για την λίπανση αλυσίδας/λύσιμο/καθάρισμα. Τα αλυσοπρίονα χρειάζονται συνεχή παροχή λαδιού στην αλυσίδα, για αυτό έχουν ένα δοχείο που το γεμίζεις με λάδι και από κει μια μικρή αντλία το διοχετεύει αδιάκοπα στην αλυσίδα. Κάποια στιγμή - ανάλογα και το είδος του ξύλου που κόβεις βέβαια - στουμπώνει από τη λάσπη που δημιουργείται από λάδι/πριονίδι/ρετσίνι, και για να καθαριστεί πρέπει να λύσεις το καπάκι της αλυσίδας/λάμας. Όλα τα παραπάνω, καθώς και η συχνότητα τροχίσματος/αλλαγής της αλυσίδας, η πιθανότητα διαρροής λαδιού, είναι τα ίδια ακριβώς και στα πριόνια βενζίνης και στα ρεύματος.

 

Όσο για τη λίπανση του βενζινοκινητήρα, το μόνο που χρειάζεται είναι λάδι μίξης στη βενζίνη. Το καρπυρατέρ είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να δουλεύει και να μην μπουκώνει σε όποια θέση και να το δουλεύεις/αφήνεις. Η μίξη είναι πανεύκολη, τα μονόλιτρα με το λάδι μίξης έχουν ενσωματωμένη μεζούρα. Εγώ προσωπικά κάθε φορά αδειάζω όση βενζίνη έχει μείνει μέσα στο πριόνι, αμέσως μετά το βάζω μπροστά και του ρίχνω 2-3 γκαζιές μέχρι να κάψει όση βενζίνη έχει μείνει στο καρπυρατέρ, και μετά είναι έτοιμο να μπει στην άκρη είτε μέχρι την επόμενη ημέρα είτε μέχρι την επόμενη χρονιά. Αν έχει μείνει λίγη βενζίνη μαζί με λάδι τότε τη φυλάω, αν δεν τη χρησιμοποιήσω στο μήνα την πετάω. Αν πάλι έχει μείνει βενζίνη χωρίς λάδι, την βάζω στο αυτοκίνητο/μηχανάκι.

 

Α, τα βενζινοκίνητα έχουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να σου τελειώνει η βενζίνη λίγο πριν τελειώσει το λάδι αλυσίδας, έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το εργαλείο χωρίς λάδι και να σου καταστρέψει αλυσίδα και λάμα. Κάτι που δεν ισχύει για τα ηλεκτρικά, αν σου τελειώσει το λάδι αλυσίδας δεν το παίρνεις χαμπάρι.

 

ΥΓ

Αυτά από εμένα, βάλτα κάτω και επέλεξε το καλύτερο για σένα.

 

ΥΓ2

Δεν σου ξανααπαντώ, παρασέρνομαι και γράφω και εγώ σεντόνια :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πλαστικοποιητης λειπει απο την ιστοσελιδα του λιντλ, αλλα υπηρχε στο φυλλαδιο, χαρτινο και pdf.

Θα παω σε καταστημα να δω τι παιζει (ισως δεν παρελαβαν απο προμηθευτη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως....

 

 

Δεν σου ξανααπαντώ, παρασέρνομαι και γράφω και εγώ σεντόνια :P

 

Eυχαριστώ αμφότερους.

Ειδικά Τζος, που μπήκες στον κόπο να σεντονιάσεις. Θα φυλάξω το ποστ ως κόρη οφθαλμού και θα το διαβάζω πριν πέσω να ψοφήσω κάθε βράδυ, αντί προσευχής.

 

Λίγο πιο μετά που θα βγω θα πάω να πάρω το λιντλίσιο ούτως ή άλλως (ελπίζω να προλάβω κανένα !^@#!^%@$) γιατί η όλη λιντλοδιαδικασία (επιστροφή/3χρονη εγγύησα κλπκλπ) συνεχίζει να είναι μέγα ψηστήρι φορ μη. Κι αν στην 3μηνη πορεία αλλάξω γνώμη για την αγορά, ίδωμεν. Ελπίζω μόνο να προλάβω να το δοκιμάσω μέχρι τότε (γαμώ τη ζωή μου μέσα  :mad: που δεν προλαβαίνω τίποτα πια...). Και φυσικά θα γράψω άποψη μετά από δοκιμή και εξέλιξη...

 

(Αν τυχόν υπάρχει κι άλλος που δεν σκυλοβαριέται και ξέρει για πριόνια, λιντλίσια ή και όχι, ας γράψει. Δεχόμεθα και πιέμ.)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...