pigeon Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2017 Γιατι το κανουν τοσο μακρυ, 20εκατοστα; Για να μπορουν να ξεχωρίζουν οι διαγραμμίσεις και να διαβάζεις εύκολα την ένδειξη. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 εχει παρει κανεις την αντλια λαδιου που φερνει κατα καιρους το λιντλ? αυτη που ειναι για να κανεις αλλαγη λαδιων στο αμαξι... σε ενα συνοικακο λιντλ της περιοχης μου την ειχε φερει -ξανα- και απο 20 ευρω την χτυπησα στα 14.99... αποψεις? νομιζω στα λεφτα της δεν βρησκεις ουτε χειροκινητη...εχει και 3 χρονια εγγυηση βεβαιως βεβαιως.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Ξέρω ότι σε κάποια αμάξια δεν γίνεται η αφαίρεση του λαδιού με τέτοιου είδους αντλία. Αυτό το λέω γιατί σε ένα Accent ένας ηλίθιος στην αντιπροσωπεία κιόλα του έβαλε 1 λίτρο λάδι παραπάνω και ήθελα να το αφαιρέσω αλλά δεν γινόταν όπως μου είπαν με αυτό τον τρόπο. Έπρεπε να το αλλάξω αδειάζοντάς το από την τάπα από κάτω και να το ξανά γεμίσω σωστά/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Ξέρω ότι σε κάποια αμάξια δεν γίνεται η αφαίρεση του λαδιού με τέτοιου είδους αντλία. Αυτό το λέω γιατί σε ένα Accent ένας ηλίθιος στην αντιπροσωπεία κιόλα του έβαλε 1 λίτρο λάδι παραπάνω και ήθελα να το αφαιρέσω αλλά δεν γινόταν όπως μου είπαν με αυτό τον τρόπο. Έπρεπε να το αλλάξω αδειάζοντάς το από την τάπα από κάτω και να το ξανά γεμίσω σωστά/ πως γινεται να μην μπορεις να αφαιρεσεις λαδια με το αντλιακι... δεν στεκει αυτο που λες.. (δεν το αμφισβητω) απλα μυο φαινεται περιεργο.. εγω παντως θα την χρησιμοποιησω αμεσα, μιας και χτυπησα καλη προσφορα και σε λαδια και φιλτρα απο ιντερνετ... την εχει κανεις να πει εντυπωσεις? το κακο ειναι οτι ακομα και σε βιντεο που την ειδα αργει πολυ... 0.2 λιτρα ανα λεπτο ... αλλα ενταξει για αλλαγη λαδιων ενα πρωι κυριακης πχ ειναι οτι πρεπει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μου το είπαν δυο «λαδάδες», Αυτοί που πουλάνε και αλλάζουν μόνο λάδια ,άντε να έχουν και να πουλάνε και τίποτα μικρο αξεσουάρ.. Τώρα τι να σου πω; Νομίζω ότι μου εξήγησαν και τον λόγο αλλά δεν θυμάμαι τι μου είπαν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μου το είπαν δυο «λαδάδες», Αυτοί που πουλάνε και αλλάζουν μόνο λάδια ,άντε να έχουν και να πουλάνε και τίποτα μικρο αξεσουάρ.. Τώρα τι να σου πω; Νομίζω ότι μου εξήγησαν και τον λόγο αλλά δεν θυμάμαι τι μου είπαν. εγω παντως απο εδω και περα θα αποφευγω τους λαδαδες... γλυτωνω τουλαχιστον 20 ευρω κανοντας το μονος και ξερω και τι πραγματα βαζω στο αμαξι μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μου το είπαν δυο «λαδάδες», Αυτοί που πουλάνε και αλλάζουν μόνο λάδια ,άντε να έχουν και να πουλάνε και τίποτα μικρο αξεσουάρ.. Τώρα τι να σου πω; Νομίζω ότι μου εξήγησαν και τον λόγο αλλά δεν θυμάμαι τι μου είπαν. Μήπως δεν μπορούν να αδειάσουν όλο το παλιό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.Vox Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μήπως δεν μπορούν να αδειάσουν όλο το παλιό; Δεν ξέρω. Απλά έτσι μου είπαν. Η αλλαγή λαδιού θέλει προσοχή πάντως και προσοχή και η απόρριψη τους Παλιά το έκανα και εγώ σε παλιότερα αμάξια. (Κάθε 2500 χλμ αλλαγή) και έκανα και περισσότερα χιλιόμετρα Τώρα κάθε 7000 που τα αλλάζω ή μία φορά το χρόνο δεν ασχολούμαι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mylo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 εγω παντως απο εδω και περα θα αποφευγω τους λαδαδες... γλυτωνω τουλαχιστον 20 ευρω κανοντας το μονος και ξερω και τι πραγματα βαζω στο αμαξι μουτα παλιά λάδια τι τα κάνεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 τα παλιά λάδια τι τα κάνεις; εχω πολλες χρησεις.. κυριως ως λιπαντικα για τα αλλα μου μηχανηματα... για γρασαρισμα/λιπανση εξωτερικων σημειων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 'Η τα πας σε ένα βενζινάδικο Πάντως υπάρχουν καταστήματα που πουλάνε λιπαντικά και κάνουν αλλαγή δωρεάν, δε βλέπω τον λόγο να μπει κάποιος στη διαδικασία... (sorry για το off topic) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Ίσως λόγω ηλικίας (σκεπτικό του στυλ "δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά", κλπ ) δεν βρίσκω κάποιο λόγο για την αλλαγή λαδιών μέσω αντλίας. Μάλιστα κανείς μέχρι τώρα δεν έχει απαντήσει πειστικά στο αν ο σωλήνας της αναρρόφησης που εισέρχεται από πάνω θα φτάσει υποχρεωτικά στο κατώτερο σημείο του κάρτερ σε κάθε τύπο αυτοκινήτου, ενώ η τάπα συνήθως βρίσκεται στο χαμηλότερό του σημείο και άρα εξασφαλίζει καλύτερη αποστράγγιση. Εκτός πια αν κάποιος έχει πρόβλημα στο να πέσει...κάτω, ή θέλει να κάνει αλλαγή λαδιών με τα "καλά του". Τα "δεν έχω ράμπα" και λοιπές αντίστοιχες σκέψεις τις θεωρώ αδιάφορες αφού δεν είναι απαραίτητη. Ευκολία ναι αλλά όχι κάτι που δεν γίνεται χωρίς αυτό. Ούτε εγώ έχω ανυψωτικό ή ράμπα κι όμως μια χαρά κάνω τις αλλαγές λαδιών. Και μάλιστα, λόγω του παλιου σκεπτικού που λέγαμε , πολύ συχνότερα από τις νέες "τάσεις" των 2,3 ή 4 δεκάδων χιλιάδων χιλιομέτρων. Απλά κάθε φορά η αλλαγή σημαίνει κάποια παλιόρουχα και σύρσιμο στο έδαφος μέχρι να μπορώ να φτάσω την τάπα του κάρτερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmanak Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Παιδιά, πρεπει να ανοιγει η ταπα κάτω από το αυτοκίνητο για να φευγει η οποια λασπη, υπολλειματα και ρινισματα υπαρχουν στο καρτερ και στη μηχανη. Η αντληση λαδιών από πανω ανακαλυφθηκε για ευκολία και επιτάχυνση της διαδικασιας αλλαγης λαδιών. Εγω τη βρίσκω λάθος μέθοδο λόγω των υπολλειμάτων που αφηνει και επειδη σε μερικα μοντελα δεν φτανει το λάστιχο στον πατο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 προφανως και φτανει μεχρι κατω το λαστιχο, αλλιως η βεργα μετρησης λαδιου αν δεν εφτανε και αυτη στον πατο θα ελεγε και λαθος σταθμη... ειναι η πρωτη φορα που θα το κανω ετσι αλλα μαλλον με βολευει...φανταζομαι οποια "λασπη και ρινισματα" θα τα απορροφαει, μιας και οι αλλαγες λαδιων μου ειναι τυπικοτατες, με αλλαγες περιπου ανα 8 χιλιαδες χλμ με φουλ συνθετικα λαδια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2017 προφανως και φτανει μεχρι κατω το λαστιχο, αλλιως η βεργα μετρησης λαδιου αν δεν εφτανε και αυτη στον πατο θα ελεγε και λαθος σταθμη... ειναι η πρωτη φορα που θα το κανω ετσι αλλα μαλλον με βολευει...φανταζομαι οποια "λασπη και ρινισματα" θα τα απορροφαει, μιας και οι αλλαγες λαδιων μου ειναι τυπικοτατες, με αλλαγες περιπου ανα 8 χιλιαδες χλμ με φουλ συνθετικα λαδια.. Η βέργα δεν σου δίνει ποσότητα λαδιού αλλά στάθμη, όπως πολύ σωστά λες. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να φτάσει κάτω αφού η στάθμη μετριέται με σημείο αναφοράς το πάνω μέρος (το σημείο μέχρι το οποίο μπαίνει μέσα η βέργα). Άρα ακόμα και αν έκοβες 1-2 πόντους από τη βέργα σου (το κάτω μέρος) πάλι την ίδια σωστή πληροφόρηση θα σου έδινε σχετικά με το αν τα λάδια είναι λίγα, πολλά ή μέσα στα κανονικά όρια (εννοείται βέβαια ότι πάντα μιλάμε για μαμίσια βέργα και όχι να πάρεις μια από άλλο όχημα και να τη βάλεις στο δικό σου). Συνεπώς τίποτα δεν σου διασφαλίζει ότι ο σωλήνας της αντλίας θα έχει απρόσκοπτη πορεία προς το κατώτερο σημείο του κάρτερ και κυρίως ότι θα φτάσει σε αυτό (το κατώτερο σημείο) 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις