Προς το περιεχόμενο

Lidl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήθελα να πάρω το σεσουάρ που είχε με 17€ στην κοπέλα μου, το κατάστημα του ηρακλείου αυτό που είναι στην αλ παναγούλη δεν είχε ούτε για δήγμα. Για το συγκεκριμένο έχω να πω τα χειρότερα (ληγμένα, κακό προσωπικό, βρομιά κτλπ). Αντίθετα στο κατάστημα του περισσού (στο συγκρότημα με τα jumbo που είναι) είναι το καλύτερο lidl που έχω πάει. Καμία σχέση με όλα τα άλλα και αξίζει να περάσετε μια βόλτα. Όσο για τα σεσουάρ είχε πάρα πολλά και μέχρι και χτες που πήγα ακόμα τα είχε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ήθελα να πάρω το σεσουάρ που είχε με 17€ στην κοπέλα μου, το κατάστημα του ηρακλείου αυτό που είναι στην αλ παναγούλη δεν είχε ούτε για δήγμα. Για το συγκεκριμένο έχω να πω τα χειρότερα (ληγμένα, κακό προσωπικό, βρομιά κτλπ). Αντίθετα στο κατάστημα του περισσού (στο συγκρότημα με τα jumbo που είναι) είναι το καλύτερο lidl που έχω πάει. Καμία σχέση με όλα τα άλλα και αξίζει να περάσετε μια βόλτα. Όσο για τα σεσουάρ είχε πάρα πολλά και μέχρι και χτες που πήγα ακόμα τα είχε. 

 

Θα πω αυτό που έχω ήδη πει στο παρελθόν (και μάλλον θα ξαναπώ στο μέλλον :-) ).

Για θέματα που μόνο η εταιρία θα μπορούσε να λύσει, καλό είναι να λέγονται εκεί.

Ποιός ο λόγος να τα πληκτρολογούμε στο φόρουμ αφού με την ίδια πληκτρολόγηση και μια διεύθυνση email φτάνουν στην εταιρία. Η οποία απαντάει (προσωπική πείρα) και ίσως και να λύσει το θέμα.

Αν βέβαια δεν το λύσει τότε βουρ στα φόρουμ για κράξιμο. Το πριν όμως δεν βοηθάει εκτός πια αν ο σκοπός τη αναφοράς είναι να το "βγάλουμε από μέσα μας" και όχι να λυθεί το θέμα.

 

υγ Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι τα σχετικά νήματα παρακολουθούνται από τις εταιρίες και άρα παίρνουν τα μηνύματα αλλά και πάλι αυτό δεν αλλάζει την, κατά τη γνώμη μου, σωστή διαδικασία.

Δημοσ.

^...ναι, σιγά που η (κάθε) εταιρία θα μπαίνει στο (κάθε) φόρουμ, να βλέπει τον (κάθε) βαρεμένο washcloud πχ, να αναλύει τα μακρύκοντά του... Για χαμένες "εργατωόρες" δεν έκανες λόγο, κι εσύ ο ίδιος πρόσφατα...;

ΕΧΟΥΝ υπεύθυνους που συχνόπυκνα σουλατσάρουν από αυτά. Συνεπώς είναι πιο εύκολο (και λιγότερο ξοδεψιάρικο) να ενημερώνονται (ως εταιρία), για το αν πχ το κατάστημα τάδε είναι μπουρδέλο, βρώμικο, αραχνιασμένο, οι ραφατζήδες καπνίζουν τρίφυλλα και οι ταμίες σκανάρουν σταυροπόδι. Και το ότι συνεχίζουν κάποια καταστήματα να είναι όπως είναι, είναι κατά βάση για τον απλούστατο λόγο της ελάχιστης δυνατής απασχόλησης προσωπικού (που λέγαμε). [Να ξανατονίσω εδώ με την ευκαιρία, κάτι που έχω εδώ και καιρό προσέξει : καθαρίστριες, "αποκλειστικές", ΔΕΝ υπάρχουν ΠΙΑ, σε έναν τάδε αριθμό κατάστημάτων που έχω υπόψη (και υποθέτω κι όλας πως είναι γενικότερο. Κι αυτό είναι καραμπάμ δείγμα που σχετίζεται με το "προσωπικό")].

 

...γι' αυτό και φίλε harris, "το νόημα του φόρουμ", καλώς κάνει και είναι ΚΑΙ "για να τα βγάλουμε από μέσα μας", διότι για ΤΟΣΟ είναι...

Άσε που ο πιο πάνω συγκεκριμένος, πιο πολύ καταλαβαίνω πως έγραψε ό,τι έγραψε για την κατάσταση συγκεκριμένων καταστημάτων, προς ενημέρωση του κόσμου εδώ. Για να ξέρει δηλαδή που να πάει και που αν μην πάει κάποιος, αν μπορεί αν το επιλέξει. Και αυτό, είναι κάλλιστο ως πρόθεση και λειτουργία.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα πω αυτό που έχω ήδη πει στο παρελθόν (και μάλλον θα ξαναπώ στο μέλλον :-) ).

Για θέματα που μόνο η εταιρία θα μπορούσε να λύσει, καλό είναι να λέγονται εκεί.

Ποιός ο λόγος να τα πληκτρολογούμε στο φόρουμ αφού με την ίδια πληκτρολόγηση και μια διεύθυνση email φτάνουν στην εταιρία. Η οποία απαντάει (προσωπική πείρα) και ίσως και να λύσει το θέμα.

Αν βέβαια δεν το λύσει τότε βουρ στα φόρουμ για κράξιμο. Το πριν όμως δεν βοηθάει εκτός πια αν ο σκοπός τη αναφοράς είναι να το "βγάλουμε από μέσα μας" και όχι να λυθεί το θέμα.

 

υγ Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι τα σχετικά νήματα παρακολουθούνται από τις εταιρίες και άρα παίρνουν τα μηνύματα αλλά και πάλι αυτό δεν αλλάζει την, κατά τη γνώμη μου, σωστή διαδικασία.

 

Τα έχω αναφέρει και στους υπεύθυνους του καταστήματος αλλά μάλλον επειδή είμαι 21 και φαίνομαι μικρός μάλλον δεν με πήραν στα σοβαρά. Δεν κράζω σε φορουμ, απλά ενημερώνω. Δεν θα νοιαστώ ούτε για τους εργαζόμενους στο συγκεκριμένο ούτε τίποτα. Οι εργαζόμενοι αν τους ένοιαζε έστω και λίγο δεν θα άφηναν έτσι το μαγαζί. Είναι ωραίο να πηγαίνεις στο κατάστημα Σάββατο απόγευμα και να βάζουν τα νέα προϊόντα στα ράφια και να μην μπορείς να κάνεις τις αγορές στο σε τα τρειλερ στην μέση και να πας να περάσεις και να μην τραβάνε τα τρειλερ. Εγώ σε τηλεφωνικό που δουλεύω (και όχι μόνο εγώ) τα γραφεία ΠΑΝΤΑ είναι καθαρά και ας μην μπαίνει κόσμος. Σε κάτι τέτοια πέρα από τους υπεύθυνους που δεν γίνεται να μην το βλέπουν, οι εργαζόμενοι τι δουλειά κάνουν πέρα από το να πετάνε τα πράγματα στα ράφια? 

Δημοσ.

...evo, εσύ κάνεις το λάθος "να τα ρίχνεις στους εργαζόμενους" όμως.

Ενώ, ειδικά στις μέρες μας, κανένας εργαζόμενος δεν είναι εξ' αρχής διατεθειμένος να είναι "ασυνεπής", ακριβώς λόγω ανεργίας.

Όμως στις μέρες μας υπάρχουν και άλλα ζητήματα, όπως το "ξεζούμισμα".

Χαρακτηριστικά να πω ότι σε συγκεκριμένο κατάστημα που έχω υπ' όψη, τελευταία, όλο και περισσότερο υπάρχει "ακαταστασία", όπως και εσύ είπες στο παράδειγμά σου. Με αποκορύφωμα αυτό που τουλάχιστον πέτυχα εγώ πρόσφατα, κυριολεκτικά μπροστά μου : μπάρμπας, πες 80άρης, να έχει παρασύρει κομμάτι νάυλον και τελικά εξ' αιτίας του να πέφτει κάτω σα σακκί και ευτυχώς να μην βγάζει/σπάζει κα'να μέλος (...η "πλάκα" ήταν που "τον κυνηγούσε" ο σεκιουριτάς να του τονίσει ότι το έχει πάρει παραμάζεμα και να προσέξει να μην πέσει, αλλά δεν τον πρόλαβε...). Το δε μαγαζί, τελευταία είναι όλο και περισσότερο με τέτοια νάυλον και χαρτόνια στο πάτωμα. Και όσοι σέρνουν καρότσια με παλέτες -μέχρι και ο υπεύθυνος βάρδιας, πλέον- κάνουν λες και έχουν απωθημένα από τα συγκρουόμενα των λούνα-παρκ : προσοχή ελάχιστη. Και δείχνουν πιο κουρασμένοι, με λιγότερη υπομονή κλπ. Κι όμως, στο συγκεκριμένο κατάστημα, το προσωπικό δεν είναι ότι είναι νεόκοπο. Απλά "ξαφνικά", τελευταία, όλο και περισσότερες "ατασθαλίες" εμφανίζονται. Και η απάντηση είναι μπροστά : τρέχουν σαν αλαφιασμένοι (ειδικά από τότε που κρέμασε ο Μαρινόπουλος και ανέβηκε και του Λίντλ η δουλειά. Διότι όχι δεν αυξήθηκε το προσωπικό, αλλά μην πω ότι μειώθηκε κι όλας) παρατώντας τα πάντα στη μέση για να τρέξουν σε κάτι άλλο πιο επείγον.

Παλιότερα, σε συγκεκριμένο κατάστημα, όταν δεν έβρισκα κάτι που έψαχνα, ζήταγα από τον υπεύθυνο βάρδιας να πάρει τηλ, στο επόμενο κοντινό μαγαζί και να ρωτήσει αν τυχόν το έχουν αυτοί. Και 9 στις 10 ξερωγώ, έβγαινε άμεσα ο άλλος υπεύθυνος και απαντούσε ένα ναι ή όχι μετά από λίγο. Ε τελευταία, ανάθεμα κι αν έχω εξυπηρετηθεί έτσι, καθώς το 9/10 έχει γίνει "δεν μπορεί να πάει να δει τώρα, διότι είναι ταμείο" ή "έχει φορτηγό" κτλ.

Πριν κάτι μήνες, υπεύθυνος καταστήματος που ήξερα και είχαμε μια-δυο κουβέντες, ούτε 30 χρονώ παλληκάρι, τα βρόντηξε κι έφυγε κι όταν τον ρώτησα "γιατί, και μάλιστα σε καιρό κρίσης κι ανεργίας", μου είπε "διότι δε σκοπεύω να πεθάνω για 1.5Κ"  (!)

"Θα βρω κάτι άλλο, αλλά Λιντλ με τόση πίεση κούραση, ώρες κι άγχος, δεν ξαναγυρνάω".

Δημοσ.
...γι' αυτό και φίλε harris, "το νόημα του φόρουμ", καλώς κάνει και είναι ΚΑΙ "για να τα βγάλουμε από μέσα μας",....................

 

Δεν θα διαφωνήσω. Όλοι το κάνουμε αυτό.

Η παρέμβασή μου ήταν μόνο για την περίπτωση που θέλουμε κάτι να λυθεί/αλλάξει και όχι απλά να το αναφέρουμε. Τότε θεωρώ ποιο άμεση την απευθείας επικοινωνία από το να περιμένω να μαθευτεί μέσω φόρουμ ή οτιδήποτε άλλο.

Σε τελευταία ανάλυση η όποια επικοινωνία με εταιρίες, τουλάχιστον σαν πρώτη επαφή, είναι ιδιαίτερα εύκολη πλέον (παλιά έπρεπε να πας ν' αγοράσεις και γραμματόσημα)

Δημοσ.

...μα είπαμε όμως, με την λογική να το βάλεις κάτω, τα ξέρουν τα προβλήματα των καταστημάτων (τους), έτσι δεν είναι...;

Και η λύση είναι ΜΙΑ : ΠΡΟ ΣΩ ΠΙ ΚΟ. Και την ξέρουν και οι ίδιοι. Και δεν περιμένουν να τους στείλω εγώ μέιλ για να την εφαρμόσουν - διότι απλά έχουν ήδη αποφασίσει το πώς θα το χειριστούν (είναι εμφανές, νομίζω).

 

Συνεπώς, δεν έχει νόημα (όπως το βλέπω) η προτροπή "καλό το εδώ ξεχαρμάνιασμα, αλλά στείλτε και κα'να μέιλ".

Αυτό λέω...

Δημοσ.

Σε lidl παιζει να μην εχω παει ποτε μου γιατι για κάποιον λόγο πουυ δεν ξερω τα θεωρώ πολυ γτπ καταστήματα ! 

έχω σχετικά κοντά μου το κατάστημα πάνω στην λεωφ Βουλιαγμένης στο υψος της Ηλιούπολης , να παω μια βόλτα ? θεωρείται καλό ?

Θελω να πάρω φτηνες και καλες σοκολάτες , γλυκά κτλ οχι για μένα απλά για να τα εχω σπίτι να κερνάω καναν καλεσμένο !

Δημοσ.

Μια χαρά σοκολάτες έχει τουλάχιστον από πλευράς γεύσης. Τώρα τι έχουν μέσα δεν ξέρω.  Αν αρχίσεις να πηγαίνεις θα πηγαίνεις όλο και περισσότερο.

  • Like 1
Δημοσ.

...μα είπαμε όμως, με την λογική να το βάλεις κάτω, τα ξέρουν τα προβλήματα των καταστημάτων (τους), έτσι δεν είναι...;

Και η λύση είναι ΜΙΑ : ΠΡΟ ΣΩ ΠΙ ΚΟ. Και την ξέρουν και οι ίδιοι. Και δεν περιμένουν να τους στείλω εγώ μέιλ για να την εφαρμόσουν - διότι απλά έχουν ήδη αποφασίσει το πώς θα το χειριστούν (είναι εμφανές, νομίζω).

 

Συνεπώς, δεν έχει νόημα (όπως το βλέπω) η προτροπή "καλό το εδώ ξεχαρμάνιασμα, αλλά στείλτε και κα'να μέιλ".

Αυτό λέω...

 

Ok

Δημοσ.

Σε lidl παιζει να μην εχω παει ποτε μου γιατι για κάποιον λόγο πουυ δεν ξερω τα θεωρώ πολυ γτπ καταστήματα ! 

έχω σχετικά κοντά μου το κατάστημα πάνω στην λεωφ Βουλιαγμένης στο υψος της Ηλιούπολης , να παω μια βόλτα ? θεωρείται καλό ?

Θελω να πάρω φτηνες και καλες σοκολάτες , γλυκά κτλ οχι για μένα απλά για να τα εχω σπίτι να κερνάω καναν καλεσμένο !

 

Ο χαρακτήρας των καταστημάτων Lidl και η στάση των καταναλατών απέναντί τους έχει αλλάξει πολύ με τον καιρό...

 

...κάποτε κι εμένα μου φαίνονταν σαν κακορίζικα καταστήματα των φραγκοφονιάδων Γερμανών που προσπαθούσαν να κόψουν κόστη από παντού και πωλούσαν τρίτης κατηγορίας μάρκες "μ'έκαψες" σε μαγαζιά που έμοιαζαν περισσότερο με αποθήκες...έτσι κι αυτό που πλήρωνες σου φαινόταν πολύ κι ανάξιο σε σχέση με ό,τι έπαιρνες.

 

...πήγαινε ο θειός μου κι έπαιρνε από εκεί χυμούς το καλοκαίρι (το κατάστημά τους πάνω στο δρόμο που παιγαίναμε για μπάνιο) και δεν αξίωνα ούτε να μπω μέσα, να περιμένω...τόσο μου κακοφαινόταν η όλη κατάσταση...

 

...τώρα όμως, "τα καλά", από τα "κακά" προϊόντα τα χωρίζει μικρότερη απόσταση, όλα τα σουπερμάρκετ έχουν γεμίσει προϊόντα δικής τους μάρκας, τα επώνυμα είτε φαίνονται πολύ ακριβά είτε έχουν ρίξει κι αυτά τη ποιότητα για να προσαρμοστούν (ίσως χειροτερεύοντας τα πράγματα καθότι τώρα μπορεί να πουλάνε κατώτερο προϊόν σε πάλι υψηλές τιμές)....

....παράλληλα τα περισσότερα Lidl έχουν αναβαθμιστεί πολύ από πλευράς "αισθητικής" καταστήματος, φέρνουν μεγαλύτερη ποικιλία και από "γνωστές" μάρκες για προϊόντα που πριν είχαν μόνο "εναλλακτικές" μάρκες κοκ.

 

Εγώ άρχιζα να ψωνίζω ουσιαστικά τέτοια εποχή πέρυσι από τα Lidl (από τις πρώτες μου αγορές μια XXL συσκευασία από σπαλομπριζόλες σε πολύ-πολύ καλύτερη τιμή από τον ανταγωνισμό και σε πολύ καλύτερη ποιότητα - και σιγά-σιγά έχουν γίνει η κύρια πηγή των προϊόντων που αγοράζω...σε μεγάλο βαθμό επειδή βγάζουν εβδομαδιαίες προσφορές που με βοηθούν να προγραμματίσω τις αγορές μου...

...ενώ πριν ψώνιζα από Μασούτη και Μαρινόπουλο κυρίως, και λιγότερο από ΑΒασιλόπουλο τώρα είτε έχουν πάει τις τιμές στο θεό είτε έχουν παρακμάσει...

 

Γενικά, ακόμη φέρνουν κάτι τελείως κακορίζικα (ειδικά η πλειοψηφία των ρούχων Crivit ανήκει στην κατηγορία), αλλά μερικά είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ή πολύ τίμια για τα λεφτά τους, οπότε αξίζει πάντα η "διερεύνηση"...

 

...επίσης έχουν καταλήξει να έχουν τη καλύτερη εξυπηρέτηση όσον αφορά τις αλλαγές/επιστροφές προϊόντων, οπότε δεν "φοβάσαι" να πάρεις κάτι μήπως και δενσου βγει...με ελάχιστες διαδικασίες σου επιστρέφονται τα χρήματα.

 

 

Πήγα λοιπόν σήμερα στο Βαζααρ στη Πυλαία...γενικά αυτή φορά είτε εξαντλήθηκαν πολλά προϊόντα πριν το Σάββατο (σε αντίθεση με την τελευτάια φορά), είτε γενικά είχε πολύ μικρότερη ποικιλία και λιγότερο "θελκτική"....

 

...το μόνο που βρήκα και πήρα ήταν 1 σορτσάκι αθλητικό για το γυμναστήριο στα 3€...θα έπαιρνα και δεύτερο, αλλά είχαν εξαφανιστεί τα νούμερα...

...και πάλι, όπως συμβαίνει με τα Crivit, τα μαύρα σορτσάκια ήταν αξιοπρεπέστατα, τα γκρίζα με τις πράσινες ραφές (που αναδείκνυαν τη ποιότητα) ήταν ψιλο-άθλια συγκριτικά στην αισθητική.

...ήλπιζα να πετύχω τα βαράκια/αλτήρες που είχαν φέρει πριν καιρό και δεν τα πήρα....

  • Like 3
Δημοσ.

πλάκα έχουν όλοι αυτοί που δε περνούσαν ούτε απ έξω από τα lidl και τώρα παρακολουθούν πότε θα ανέβουν οι προσφορές.

έπεσε η μύτη από πολλούς. να προσέχουν μη την πατήσουν

Δημοσ.

καλα δεν ειναι ετσι , εχει αλλάξει και η ποιότητα σε αρκετά προϊόντα και η ποικιλια, δεν ειναι τόσο απλα τα πράματα, και γω μια εποχη δε πατουσα (πριν καμια 10ετια που μουν φοιτητης) γιατι οτι ειχα παρει ειχε τρομακτικη διαφορα ποιοτητας προς το χειροτερο και τα απευφευγα

 

να σας πω κατι που παρατήρησα σήμερα και προσγειωθηκα απότομα

ξεκινησα να κανω μια διετα και αναγκαστικά κοιταω τα συστατικά πλεον.

 

γαλοπουλα υφαντής 0-2% και νικά

λιπαρα 1%

υδατανθρακες 4%

πρωτεΐνη 14,5%

κοστος 2,60 περιπου 100γρ

 

γαλοπουλα φετες dulano/lidl

 λιπαρα 1%

υδατάνθρακες 1%

πρωτεΐνη 21,6%

κοστος 3,4 περίπου 400γρ!

 

 

δλδ με 0,80 λεπτα 4Χ παραπάνω ποσότητα με λιγότερους υδατάνθρακες και περισσότερη πρωτεΐνη!!!!

 

κατι παρομοιο ειδα και στο cottage chease το αντοιστιχο, ειναι του Lidl ελαφρώς χειροτερο σε συστατικά μιλαμε για διαφορές 0,2% οποτε αμελητέες με διαφορά στη τιμη 2 ευρω περίπου κάτω (δε το εχω δοκιμασει στη γευση αυτο αλλα η γαλοπούλα ειναι μια χαρά σαν γεύση που την άνοιξα)

Δημοσ.

 

 

Γυρνώντας απο την δουλεια μου περναω καθημερινά απο το κατάστημα, ελπιζω να βρω χρονο μεσα στην βδομαδα που ερχεται να μπω να ριξω μια ματιά ! το σίγουρο παντως ειναι οτι γίνεται χαμος απο αμάξια σε ενα τεράστιο παρκιν καθε μερα!

Δημοσ.

^..."ιδανικά" να πας Πέμπτη, που έχει ΚΑΙ τις "προσφορές 3ημέρου" (και που συνήθως είναι οι καλύτερες και εμπεριέχουν ρούχα/εργαλεία/οικιακές συσκευές κτλ), εκτός από τις εβδομαδιαίες. Αν φυσικά τις προλάβεις (είτε τριμερίσιες - είτε βδομαδίσιες)...

(Του Σαββάτου είναι γενικά λιγότερες σε είδη, λιγότερο ενδιαφέρουσες και τελειώνουν και γρηγορότερα).

 

Στο Λιντλ πάντως, ΓΕΝΙΚΑ, δεν πας για "καλά", αλλά για "φθηνά σε σχετικά καλή ποιότητα/γεύση/λειτουργικότητα".

Με έμφαση στο "φθηνά". Αν λοιπόν έχεις λόγο να θες να ρίξεις το κόστος των αγορών σου, καραλέει.

 

Αν μάλιστα έχει και φούρνο για φρεσκοψημένα το συγκεκριμένο κατάστημα, ακόμη καλύτερα, μπορεί και να βρεις κάτι που να γουστάρεις (πχ ο "σύμμεικτος άρτος" του στα 1.89, συσκευασία κιλού, για 'μένα λέει πολύ).

Αν και δεν σε κόβω για τοστμαν, έχε υπ' όψιν και το ψωμί για τοστ ολικής ("brown bread") "McCennedy".

 

Τα λαχανικά του γενικά δεν θα σε ψήσουν, τα φρούτα του όμως, μπορεί.

 

Από σοκολατοειδή, σε γενικές γραμμές ό,τι είναι "Γλυκάνθη" (= Χαΐτογλου, στην ουσία), αλλά και "Mister Chock", αξίζει.

Έχει πολύ ποικιλία σε είδη/γεύσεις, όρεξη να έχεις να τεστάρεις σοκολατοειδή από εκεί.

 

Αν καταναλώνεις στήθος κοτόπουλου, πιθανώς θα βρεις ακόμα (και πολύ συχνά), συσκευασίες φιλέτων με "50% δώρο", που βγαίνει γύρω στα 5.5 Ε/κιλό. Λέει πολύ. Και γενικά τα κοτοπουλοειδή του.

 

Κι αν τυχόν πάρει ποτέ προϊόντα με στικεράκι "30% έκπτωση" (στα τρόφιμα λόγω "σύντομης ημερομηνίας λήξης" - στα αντικείμενα, λόγω προσφοράς που ξέμεινε σε στοκ), να θυμάσαι να τονίζεις στην ταμία να την περάσει "περάσει χειροκίνητα", γιατί μερικές κοιμούνται όρθιες (ή και καθιστές) και δεν την βλέπουν (γιατί μπορεί να είναι σε άλλη πλευρά απ' το μπαρκόουντ) και το πληρώνεις κανονικά...Κλασσικά συμφέρουσα τέτοια αγορά, το φιλέτο στήθος γαλοπούλας (νωπό, κιλό), όπου από κανένα 8άρι, πέφτει στα 5-κάτι. Ή μπορεί να πετύχεις κάτι σε ρούχο ή εργαλείο/συσκευή. Εκεί κι αν λέει, λόγω μεγάλου αρχικού ποσού.  Πχ ένα ηλεκτρικό υπόστρωμα που αλλού το βρίσκεις χαλαρά με 25άρι-30άρι, από το κανονικό 20άρι του Λιντλ, θα πέσεις στο 15άρι αν πετύχεις τέτοια έκπτωση, που συνολικά θα σημαίνει ένα 15άρι κέρδος. Εδενκαιλίγο...(σπάνιο treat βέβαια αυτό, αλλά λέμε τώρα, έτσι ενδεικτικά...)

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...