Alx1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 ...ούτε όμως και 3χρονη εγγύηση και ούτε περίοδος δοκιμής 30 ημερών και τέλος ούτε καν διαφορά στην τιμή, καθώς σχεδόν στα ίδια θα του βγει (άντε να γλυτώσει ΒΙΑ ένα δεκάρι, που μη σου πω ότι ούτε αυτό θα το γλυτώσει αλλά εκεί που θα βρει κοντά του να πρέπει αν δώσει και παραπάνω). Για να μην πω για τα σουπαμουπες που πιθανώς θ' αντιμετωπίσει αν "μπλέξει με άλλους" (πέραν των Λιντλαίων). Δε νομίζω φοιτητής πράγμα να μην μπορεί να δια-χειριστεί το καντράν ενός φούρνου, οπότε γιατί να πάει "σε πιο απλό"; Όταν μάλιστα ΚΑΙ το "σύνθετο" έχει τυφλοσούρτη-μόουντ; Είχα και των δυο ειδών φουρνάκια, αν και σαν φοιτητής είχα μόνο το πρώτο. Η διαφορά στην χρήση ήταν τεράστια. Όταν έχεις χίλια πράγματα στο μυαλό σου, το τελευταίο που θες είναι να τα κάνεις χίλια ένα. Το πρώτο απλά δουλεύει. Βάζεις το φαΐ μέσα, γυρίζεις το κουμπί, τέλος. Για αυτήν την χρήση, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εγγύηση ναι, δεν θα είναι τρία χρόνια αλλά δυο. Η υπαναχώρηση είναι χρήσιμη μόνο για το φουρνάκι του λιντλ. Το άλλο ξέρεις τι χρειάζεται για να δουλέψει και πώς θα δουλέψει. Δεν θα είναι έκπληξη.
gkate15 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2016 Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά!! Με καλύψατε! Είχα και των δυο ειδών φουρνάκια, αν και σαν φοιτητής είχα μόνο το πρώτο. Η διαφορά στην χρήση ήταν τεράστια. Όταν έχεις χίλια πράγματα στο μυαλό σου, το τελευταίο που θες είναι να τα κάνεις χίλια ένα. Το πρώτο απλά δουλεύει. Βάζεις το φαΐ μέσα, γυρίζεις το κουμπί, τέλος. Για αυτήν την χρήση, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εγγύηση ναι, δεν θα είναι τρία χρόνια αλλά δυο. Η υπαναχώρηση είναι χρήσιμη μόνο για το φουρνάκι του λιντλ. Το άλλο ξέρεις τι χρειάζεται για να δουλέψει και πώς θα δουλέψει. Δεν θα είναι έκπληξη. Alx1 μιας και ο τομεας που σπουδάζω εχει να κάνει με την μηχανικη των υπολογιστων δε θεωρω πως θα με δυσκολέψει ο φούρνος μικροκυμάτων και ας έχει αρκετές επίλογες (θεωρώ ότι είναι και καλύτερα επίσης), σε ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον. washcloud σε ευχαριστώ και σένα πολύ για την σημαντική σου βοήθεια!!
swkhj Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Φουρνο μικροκυματων ξαναφερνει απο την επομενη βδομαδα το λιντλ μονο που για την ωρα τον εχει μονο στο βιβλιαρακι και ετσι δεν βλεπουμε λεπτομερειες Στη φωτο ο φουρνος αυτης της εβδομαδας και της επομενης! 1
opcorsa Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 παντως ημουν προχθες στο ταμειο, και πηρε ενας απο πισω ενα τριβειο που ειχε...συζητουσε με εναν αλλο πελατη και του συστηθηκε σαν "ημι εππαγελματιας" μεραμετατζης ας πουμε, και ελεγε τα καλυτερα για τα εργαλεια του λιντλ, που εχει σχεδον ολες τις σειρες αποτι ειπε... δεν εχω παρε ποτε εργαλειο του λιντλ-δεν ετυχε- αλλα πρεπει οντως η εγγυηση και τα λεφτα στα οποια τα περνεις να ειναι πολυ fair
washcloud Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Αρχικά δεν υπάρχει "καλώς" ή "κακώς" στην ηθική του καθενός. Θα βγω για λίγο off-topic, όμως όσον αφορά το παράδειγμα σου τώρα, η "θρησκευτική ηθική", αναφέρεται σε οποιονδήποτε κώδικα αξιών ο οποίος ανάγεται στις υποτιθέμενες εντολές κάποιου υπερφυσικού όντος. Υπερασπίζεται μια ηθική τάξη που έχει καθιερωθεί από τον θεό (των πιστών) και υφίσταται ανεξάρτητα από τον άνθρωπο. Eίναι τελείως άκυρο το παράδειγμα λοιπόν. Και κλείνω το offtopic. ...αρχικά, ΥΠΑΡΧΕΙ "καλώς ή κακώς" -και συγκεκριμένα το "κακώς"- όταν το οποιοδήποτε κόλλημα κάποιου τον εμποδίζει να ασκήσει το όποιο δικαίωμά του. Γούστο του και καπέλο του να συνεχίσει να το αποποιείται, και το δήλωσα ΚΑΙ αυτό, αλλά δεν γίνεται να μην τονίσω το ότι λειτουργεί ενάντια στο κεκαλυμμένο νομικά, συμφέρον του. ...κι αν εγώ ήμουν μια φορά "οφτόπικ", αναρωτήσου εσύ τί ήσουν, όταν άλλο είπα, και εσύ άλλο σχολίασες, αδερφέ μου : Διότι εγώ δεν σχολίασα την όποια "θρησκευτική ηθική" υπαγορεύει στον καθένα, πχ να κάνει τον σταυρό του, αλλά σχολίασα αυτόν που τον κάνει ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. Και το είχα τονίσει ΚΑΙ αυτό. Συνεπώς την θρησκευτικά ορμώμενη εκδήλωση "μίνι-τελετουργικών" μπορώ να την σεβαστώ - τον δε υποκινούμενο από κοινωνικούς αυτοματισμούς συμπεριφορισμό, όχι. Το μόνο που παραδεχτώ (κι ας μην τονίστηκε) είναι στο ότι δεν ήταν ό,τι πιο πετυχημένο, ΩΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑ (...αλλά όπως έχω ξαναπεί, "μάγειρας είμαι, δεν είμαι ευθυμογράφος"...). Το νόημα χρήσης βγαίνει βέβαια = και στις 2 περιπτώσεις έχουμε αναστολές για το πώς θα μας χαρακτηρίσουν (με βάση το πώς θα χαρακτηρίζαμε εμείς τους άλλους).
zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 ...αρχικά, ΥΠΑΡΧΕΙ "καλώς ή κακώς" -και συγκεκριμένα το "κακώς"- όταν το οποιοδήποτε κόλλημα κάποιου τον εμποδίζει να ασκήσει το όποιο δικαίωμά του. Γούστο του και καπέλο του να συνεχίσει να το αποποιείται, και το δήλωσα ΚΑΙ αυτό, αλλά δεν γίνεται να μην τονίσω το ότι λειτουργεί ενάντια στο κεκαλυμμένο νομικά, συμφέρον του. ...κι αν εγώ ήμουν μια φορά "οφτόπικ", αναρωτήσου εσύ τί ήσουν, όταν άλλο είπα, και εσύ άλλο σχολίασες, αδερφέ μου : Διότι εγώ δεν σχολίασα την όποια "θρησκευτική ηθική" υπαγορεύει στον καθένα, πχ να κάνει τον σταυρό του, αλλά σχολίασα αυτόν που τον κάνει ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. Και το είχα τονίσει ΚΑΙ αυτό. Συνεπώς την θρησκευτικά ορμώμενη εκδήλωση "μίνι-τελετουργικών" μπορώ να την σεβαστώ - τον δε υποκινούμενο από κοινωνικούς αυτοματισμούς συμπεριφορισμό, όχι. Το μόνο που παραδεχτώ (κι ας μην τονίστηκε) είναι στο ότι δεν ήταν ό,τι πιο πετυχημένο, ΩΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑ (...αλλά όπως έχω ξαναπεί, "μάγειρας είμαι, δεν είμαι ευθυμογράφος"...). Το νόημα χρήσης βγαίνει βέβαια = και στις 2 περιπτώσεις έχουμε αναστολές για το πώς θα μας χαρακτηρίσουν (με βάση το πώς θα χαρακτηρίζαμε εμείς τους άλλους). Αυτό δεν είναι κάτι παράλογο πάντως, καλώς ή κακώς συμβαίνει.
washcloud Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Το άλλο ξέρεις τι χρειάζεται για να δουλέψει και πώς θα δουλέψει. Δεν θα είναι έκπληξη. ...το μόνο στο οποίο έχει κάποιο νόημα το πόιντ σου αδερφέ, είναι ότι την πρώτη φορά που θα δεις το "πολύπλοκο" καντράν, θα ζοριστείς λίγο, και μόνο που θα προσαπθείς να το "αποκρυπτογραφήσεις". Όμως, απ' όσο ξέρω τουλάχιστον, ΟΛΟΙ οι φούρνοι έχουν "κλικ-εντ-γκόου" κουμπάκια. Συνήθως δηλαδή πατάς το "κεντρικό", ΑΠΛΩΣ, και σου δίνει ένα ντηφόλντ χρόνο (από μισό έως ένα λεπτό) "ζεστάματος", και κάθε φορά που το πατάς, αυξάνεται. Με 1-2 (ή 3-4 τεσπα) συνεχόμενα κλικς δηλαδή, έχεις ζέσταμα πιάτου. Σούμα : και "μπερδεμένο" καντράν να έχει, δεν χρειάζεσαι να σπας κεφάλι να μάθεις να το λειτουργείς. Αυτό δεν είναι κάτι παράλογο πάντως, καλώς ή κακώς συμβαίνει. ...αυτό ακριβώς λέω, ότι δηλαδή ΕΙΝΑΙ παράλογο. Όπως είναι παράλογο που δικιά μου φοβάται σκαθάρια, παρ' ό,τι μεσήλικας άνθρωπος. Σκαθάρια, όχι αράχνες και μέλισσες και γενικά κάτι πραγματικώς δυνητικά επικίνδυνο (και δεν λέμε να ΣΙΧΑΙΝΕΤΑΙ, όπως πχ τις κατσαρίδες που τρέχουν/πετάνε απότομα και χώνονται παντού και γενικά είναι συνδεδεμένες με "ακαθαρισίες" - λέμε να ΦΟΒΑΤΑΙ, και λέμε για σκαθάρια όπως μπάμπουρες, πασχαλίτσες, βρωμούσες, δηλαδή κατά βάση πλάσματα ακίνδυνα, ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα). Και ΚΑΚΩΣ συμβαίνει. Όπως κακώς σκέφτεσαι εσύ "δεν μπορώ να γυρίσω παπούτσι πίσω". Όπως κακώς σκεφτόταν κάποια μερίδα κόσμου κάποτε που είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του το ντηλίβερι, ότι "είναι ντροπή να ζητάμε να μας τα φέρουνε στο σπίτι" και πηγαίνανε να το πάρουνε από το μαγαζί... Τέλος, το να συμβαίνει κάτι, δεν σημαίνει ότι οφείλει και να συνεχίσει... Σούμα : ΔΕΝ είναι γελοίο να επιστρέφεις παπούτσια, παιδιά. Γελοίο είναι να ΜΗΝ το κάνεις, θεωρώντας το γελοίο... Ένα προϊόν είναι, που όπως τα άλλα, σου δίνει την δυνατότητα το μαγαζί να το δοκιμάσεις και με το σκεπτικό ότι για κάποιον λόγο ΔΕΝ έμεινες ευχαριστημένος, να το επιστρέψεις. Ξεπεράστε τις φοβίες (/αναστολές) σας. Η φοβία είναι κάτι παράλογο. Ο φόβος όχι, αλλά η φοβία ναι. 3
zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δεν το είπα γελοίο, είπα ότι δεν θα το έκανα (ειδικά στις 29 μέρες). Θα δοκίμαζα το παπούτσι μέσα στο μαγαζί, όπως γίνεται σε όλα τα μαγαζιά. Θα περπατούσα λίγο και αν μου έκανε θα το έπαιρνα. Δεν λέω ότι έχεις άδικο, αλλά ο καθένας λειτουργεί διαφορετικά.
washcloud Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 ..."γελοίο" πάντως ειπώθηκε, έστω κι αν όχι από εσένα. Όσο για τις 29 μέρες, το τόνισα διότι όλα ξεκίνησαν από το μέλος που είχε αμφιβολίες αν τα ωραία του (και πιθανώς "μετρημένα") Ευρώ, θα πάνε στράφι μέσα σε 2 βδομάδες, "αν πάρει μποτάκια από το Λιντλ". Με άλλα λόγια, του τόνισα ότι έχει τουλάχιστον το διπλάσιο χρονικά ΔΙ-ΚΑΙ-Ω-ΜΑ να αποφασίσει εάν....πρέπει να τιμήσει το Λιντλ με τα ωραία του λεφτά, ή όχι (και να τα πάρει πίσω). Νομίζω, μετά από όσα είπαμε, ότι έγινε καταννοητό πως ΔΕΝ στηρίζω όσους κοιτάνε να την βγάζουν κάνοντας φιγούρα "με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ παπούτσια κάθε τόσο, κάνοντας τους μάγκες και επιστρέφοντας, κατά παράβαση του σκεπτικού της πολιτικής επιστροφών, προϊόν που στην ουσία ΔΕΝ τους έχει δυσαρεστήσει". Όσο για το ότι ο καθένας λειτουργεί διαφορετικά, είναι το μόνο σίγουρο. Το θέμα είναι αν θα πρέπει αν το κοιτάξει ή όχι. Όπως όταν για ένα "κόλλημα", αφήνει δικαιώματα να πάνε στράφι. Όπως επίσης καταλαβαίνω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν γουστάρει σχόλια για το τί θα κάνει/θα νομίζει/θα φέρεται (ασχέτως αν έχει "δίκαιο" ή όχι) και από εκεί είναι που ξεκινάει το κακό... Τεεεεεεεσπα 1
booka Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 εχω αγορασει παλαιοτερο μοντελο της σεγας (χωρις το laser) και για ερασιτεχνικη χρηση ειναι καλη. τα κοπτικα ομως ειναι αχρηστα. ειδικα αυτα που ηταν μεσα στην συσκευασια. τα παιρνεις σαν δειγμα και αγοραζεις τα ιδια σε σχεδιο/πιασιμο αλλης επωνυμης μαρκας... αλλιως αλλα ξεχωριστης συσκευασιας δικα της... Καλημέρα Η σεγα που έχει την άλλη εβδομάδα αξίζει? ?? 1
l337 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 ...αρχικά, ΥΠΑΡΧΕΙ "καλώς ή κακώς" -και συγκεκριμένα το "κακώς"- όταν το οποιοδήποτε κόλλημα κάποιου τον εμποδίζει να ασκήσει το όποιο δικαίωμά του. Γούστο του και καπέλο του να συνεχίσει να το αποποιείται, και το δήλωσα ΚΑΙ αυτό, αλλά δεν γίνεται να μην τονίσω το ότι λειτουργεί ενάντια στο κεκαλυμμένο νομικά, συμφέρον του. ...κι αν εγώ ήμουν μια φορά "οφτόπικ", αναρωτήσου εσύ τί ήσουν, όταν άλλο είπα, και εσύ άλλο σχολίασες, αδερφέ μου : Διότι εγώ δεν σχολίασα την όποια "θρησκευτική ηθική" υπαγορεύει στον καθένα, πχ να κάνει τον σταυρό του, αλλά σχολίασα αυτόν που τον κάνει ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. Και το είχα τονίσει ΚΑΙ αυτό. Συνεπώς την θρησκευτικά ορμώμενη εκδήλωση "μίνι-τελετουργικών" μπορώ να την σεβαστώ - τον δε υποκινούμενο από κοινωνικούς αυτοματισμούς συμπεριφορισμό, όχι. Το μόνο που παραδεχτώ (κι ας μην τονίστηκε) είναι στο ότι δεν ήταν ό,τι πιο πετυχημένο, ΩΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑ (...αλλά όπως έχω ξαναπεί, "μάγειρας είμαι, δεν είμαι ευθυμογράφος"...). Το νόημα χρήσης βγαίνει βέβαια = και στις 2 περιπτώσεις έχουμε αναστολές για το πώς θα μας χαρακτηρίσουν (με βάση το πώς θα χαρακτηρίζαμε εμείς τους άλλους). Άλλα σου είπα και εντελώς άλλα συμπεράσματα έβγαλες. Όπως επίσης πουθενά δεν ανέφερα ότι κάποιος κάνει κάτι με τον φόβο ώστε να μην τον σχολιάσουν οι άλλοι. Μίλησα για την ηθική του καθενός και όχι για όλα τα στερεότυπα και τις κοινωνικές πεποιθήσεις που αράδιασες. Άστο λοιπόν, δεν έχει κάποιο νόημα γιατί ήδη έχουμε βγει off-topic.
Liverpool89 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Πως μπορω να δω αν τα ένσημα που μου κολλανε ειναι βαρεα και οχι απλα; 2
saxos55 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Πως μπορω να δω αν τα ένσημα που μου κολλανε ειναι βαρεα και οχι απλα; Έχει τέτοια υπηρεσία στα Lidl; Η δουλεύεις εκεί;
washcloud Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Άλλα σου είπα και εντελώς άλλα συμπεράσματα έβγαλες. ...καθόλου. Εγώ, μια χαρά παρακολούθησα αυτά που είπες. Όπως επίσης πουθενά δεν ανέφερα ότι κάποιος κάνει κάτι με τον φόβο ώστε να μην τον σχολιάσουν οι άλλοι. Μίλησα για την ηθική του καθενός και όχι για όλα τα στερεότυπα και τις κοινωνικές πεποιθήσεις που αράδιασες. Άστο λοιπόν, δεν έχει κάποιο νόημα γιατί ήδη έχουμε βγει off-topic. ....δείγμα ότι εσύ είσαι που άλλα συμπεράσματα βγάζεις, επειδή δεν παρακολουθείς σωστά : το παράδειγμα ΤΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ήταν απλώς προς αναλογία. Όσο περί "ηθικής", δεν πρόσεξες λοιπόν ότι το πρόβλημα των όσων "διαμαρτυρήθηκαν" με τις επιστροφές παπουτσιών (και για το οποίο έκανα λόγο εγώ), δεν ήταν "η ηθική τους", αλλά ότι τους φάνηκε ΓΕΛΟΙΟ, και για να το κάνουν οι ίδιοι, αλλά και να βλέπουν άλλους να το κάνουν. Κοντολογίς το θεωρούν ξεφτίλα ως κίνηση, παραβλέποντας το δεδηλωμένο δικαίωμά τους. Και ΑΥΤΟ, είναι ένα κοινωνικό ΚΟΛΛΗΜΑ. ...από τη στιγμή όμως που άρχισες τις διακριτικές σπόντες με χρήσεις λέξεων όπως "αράδιασες" και φράσεις όπως "άσ' το, δεν έχει νόημα", λέω να μην αγνοήσω τις διαθέσεις σου, και να σ' αφήσω ήσυχο.
l337 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 ...καθόλου. Εγώ, μια χαρά παρακολούθησα αυτά που είπες. ....δείγμα ότι εσύ είσαι που άλλα συμπεράσματα βγάζεις, επειδή δεν παρακολουθείς σωστά : το παράδειγμα ΤΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ήταν απλώς προς αναλογία. Όσο περί "ηθικής", δεν πρόσεξες λοιπόν ότι το πρόβλημα των όσων "διαμαρτυρήθηκαν" με τις επιστροφές παπουτσιών (και για το οποίο έκανα λόγο εγώ), δεν ήταν "η ηθική τους", αλλά ότι τους φάνηκε ΓΕΛΟΙΟ, και για να το κάνουν οι ίδιοι, αλλά και να βλέπουν άλλους να το κάνουν. Κοντολογίς το θεωρούν ξεφτίλα ως κίνηση, παραβλέποντας το δεδηλωμένο δικαίωμά τους. Και ΑΥΤΟ, είναι ένα κοινωνικό ΚΟΛΛΗΜΑ. ...από τη στιγμή όμως που άρχισες τις διακριτικές σπόντες με χρήσεις λέξεων όπως "αράδιασες" και φράσεις όπως "άσ' το, δεν έχει νόημα", λέω να μην αγνοήσω τις διαθέσεις σου, και να σ' αφήσω ήσυχο. Θα κάνω μια εξαίρεση και θα βγω για μια τελευταία φορά off-topic. Δεν ξέρω για κάποιους αν τους φαίνεται γελοίο και αν νιώθουν ξεφτίλα να επιστρέψουν το χρησιμοποιημένο προιόν (που φυσικά δικαιούνται και νομιμοποιούνται να το κάνουν αν θέλουν) όμως άλλος μπορεί να μην θέλει να το επιστρέψει γιατί δεν γουστάρει ο άνθρωπος που θα το αγοράσει μετά να πάρει ένα "χρησιμοποιημένο" παπούτσι (προφανώς δεν αναφέρομαι στο να το δοκιμάσει πχ. για 10 λεπτά και να το επιστρέψει αλλά περισσότερο) γιατί και ο ίδιος δεν θα γούσταρε κάτι τέτοιο. Δεν έχει καμία σημασία τι λένε οι άλλοι. Επίσης, δεν έχει καμία σημασία αν θεωρείται ξεφτίλα ή όχι, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το παραπάνω που έγραψα. Οπότε οι "τρίτοι" και το να σκέφτεται τι θεωρούν οι άλλοι δεν τον ενδιαφέρουν. Δεν ξέρω αν υπάρχουν και πόσοι είναι με το παραπάνω σκεπτικό αλλά σε μια τέτοια κατηγορία ανήκω κι εγώ. Και γι' αυτό σου είπα και πριν ότι έχεις βγάλει τα δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα. Κάτι που βέβαια δεν είναι δικό μου πρόβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις