Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη βλεπω κοροϊδια, θα πω στους καθε λογης ειρωνες, οτι στην ΜΠΑΝΑΝΙΑ που ζουμε, ο καθενας μας φορτωνει κι απο ενα χαρατσακι.

Ελα μωρε δεν πειραζει το ενα, ελα δεν πειραζει το αλλο, ειμαστε και λιγο 'ελληναρες' να το παιζουμε και large, και μας χτυπανε ολοι αλυπητα. Κοστος ενος τυπικου καροτσιου σουπερ μαρκετ στη Γερμανια, φτηνοτερο απο το ιδιο καροτσι στην Ελλαδα. Και με τι μισθους εκει, και με τι μισθους εδω.

Λοιπον.

Δικαιωμα τους ειναι να χρεωσουν τη σοκολατα και 5 ευρω. Και προφανως δικαιωμα του πελατη να μην ψωνισει και να παει αλλου.

Αλλα ολοι εχουν κανει τα 'καρτελακια' τους και μας πηδουν αλυπητα.

Κι αντι να φωναξουμε ολοι μαζι προς τις εταιριες, την λεμε σε οποιον τα θιγει.

 

Πριν κανα μηνα, οι εταιριες κινητης στην Ελλαδα, η voda και η cosmote, ενω παλια ηθελαν ανανεωση καθε χρονο στα καρτοκινητα, περυσι το εκαναν καθε 6 μηνες, και τωρα το εκαναν καθε τριμηνο! Δεν εχω αμφιβολια οτι σε λιγο θα το εφαρμοσει κι η wind.

Θες δεν θες θα τα σκας καθε λιγο.

Γιατι ειμαστε και χωρα @@@λο, κανεις δεν ελεγχει τιποτε.

 

-------

 

Ποιο στυλ φυλλαδιων προτιμουσατε?

Εγω το παλιοτερο με τις μεγαλες σελιδες μου αρεσε περισσοτερο σε σχεση με το τωρινο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η μαυρη σοκολατα του lidl(κοκκινη συσκευασια)  μεχρι τελη του 2014 ειχε 0,49 λεπτα.

Την ανοιξη πηγε 0,55 λεπτα.

Σημερα την ειδα 0,59 λεπτα!

Μπραβο Lidl, η χώρα καταρρέει, αλλά εσύ αυξάνεις τις τιμές!

 

Mηπως λες γιαυτη με τα φουντουκια? Μηπως ακριβυνε με τη σειρα της επειδη ακριβυναν τα φουντουκια?

Anyway, 10 λεπτα δεν ειναι σοβαρη διαφορα. Παλι φτηνη ειναι.

Εδω ενα μικρο ροδι το εχουν 2€...

Το οτι η χωρα καταρρεει φιλε μου δε σημαινει οτι φτηναινουν και οι τιμες, μαλλον το αντιθετο θα γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να 'ξερα πότε θα καταλάβουμε την διαφορά ανάμεσα στην "επιχείρηση" και σε κάτι όπως "οργανισμός αρωγής".

Βλέπω συνέχεια σε διάφορα θέματα ανθρώπους να εκπλήσονται που η Χ ή η Ψ επιχείρηση δεν "βοηθάει" τον όποιο πελάτη στα πράγματα (κουλά πολλές φορές) που θέλει.

Με δεδομένο ότι ο καταναλωτής ζητάει συνέχεια και πολλές φορές εντελώς παράλογα πράγματα (δεν θα αρχίσω να απαριθμώ, τα κρατάω για...βιβλίο) αλλά και με επίσης δεδομένο ότι το να μην εξυπηρετείς τον πελάτη είναι κακή "πολιτική", γιατί περιμένετε από την όποια επιχείρηση να φανεί "φιλάνθρωπη". Δεν είναι η δουλειά της αυτή και δε νομίζω να το έκανε κανείς μας, αν αναλάμβανε την όποια επιχείρηση.

Είναι άραγε τυχαίο πχ το ότι μόλις τσιμπήσει λίγο το πετρέλαιο σπεύδουν ΟΛΟΙ οι βενζινάδες να αλλάξουν την τιμή ενώ ΟΛΟΙ εμείς οι υπόλοιποι συζητάμε το πόσο διαφορετικά θα φερόμασταν εμείς;

Και σε τελευταία ανάλυση όποιος θέλει να "τιμωρήσει" μια επιχείρηση μπορεί άνετα. Πάει παραπέρα.

Το να πηγαίνεις εκεί που σε εκμεταλλεύονται (ή "εκμεταλλεύονται") ενώ έχεις τόσες εναλλακτικές μπορεί να σημαίνει ή ότι είσαι μαζόχας ή ότι το παράπονο/καταγγελία σου είναι fake

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα πήρε το μάτι μου Coca Cola μπουκάλι 2lt στα 2 ευρώ. Τη βρίσκω πρακτική συσκευασία βέβαια δεν υπάρχει όφελος στην τιμή αν αναλογιστούμε ότι 1,5 lt κοστίζει γύρω στο 1,40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να πηγαίνεις εκεί που σε εκμεταλλεύονται (ή "εκμεταλλεύονται") ενώ έχεις τόσες εναλλακτικές μπορεί να σημαίνει ή ότι είσαι μαζόχας ή ότι το παράπονο/καταγγελία σου είναι fake

 

Το να χρειάζεται ένα σεντόνι αντεπιχειρημάτων κάθε φορά που κάποιος πελάτης διαμαρτύρεται, υγιέστατα και ως οφείλει, για τις παράλογες αυξήσεις προιόντων του καταστήματος που ψωνίζει, μάλλον πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για την αντικειμενικότητα του αντεπιχειρήματος και σε περισσότερες σκέψεις για την ανιδιοτέλεια αυτού που προβάλλει το σεντονάτο αντεπιχείρημα.

 

Επι της ουσίας:

Οταν ένα προιόν κοστίζει 0,49 και αυξάνεται σε 0,59 μέσα σε 6 μήνες, η αύξηση είναι 20% και βεβαίως δεν δικαιολογείται από μεταφορικές, νοίκια, φόρους, ΦΠΑδες και λοιπά παπατζιλίκια. Λογική εξήγηση για την αύξηση δεν υπάρχει. Η απάντηση "μαγαζί είναι όσο θέλει πουλάει" δεν γίνεται αποδεκτή σε ένα θέμα που αφορά τα προιόντα και τις τιμές του συγκεκριμένου καταστήματος, εκτός δε, αν έχει μετατραπεί αυτό το νήμα συζήτησης σε νήμα αγιογράφησης και θετικοσχολιασμού του καταστήματος, κατά τα γνωστά facebookικά πρότυπα δημοκρατίας και διαλόγου. :whistle:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ η "αγιογράφιση" του πελάτη που "πάντα έχει δίκιο" είναι θεμιτή φαντάζομαι.

Και βέβαια δεν μας περνάει καν από το μυαλό ότι η όποια αύξηση μπορεί να έρχεται για να πατσίσει τις ζημιές (ή "ζημιές" αν προτιμάτε) από τους γύφτουλες που μασαμπουκώνουν τα ξηροκάρπια (τους έχουμε δει όλοι φαντάζομαι) ή από τις ανοιγμένες συσκευασίες που τελικά δεν πωλούνται. Και επειδή πολλές φορές το βασικό επιχείρημα έχει να κάνει με το "γερμανικό", για προσπαθήστε να ανοίξετε συσκευασία στο ελληνικότατο Jumbo. Μέχρι φάλαγγα θα σας κάνουν.

 

Το να χρειάζεται ένα σεντόνι αντεπιχειρημάτων κάθε φορά που κάποιος πελάτης διαμαρτύρεται, υγιέστατα και ως οφείλει, για τις παράλογες αυξήσεις προιόντων του καταστήματος που ψωνίζει, μάλλον πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για την αντικειμενικότητα του αντεπιχειρήματος και σε περισσότερες σκέψεις για την ανιδιοτέλεια αυτού που προβάλλει το σεντονάτο αντεπιχείρημα.

 

Επι της ουσίας:

Οταν ένα προιόν κοστίζει 0,49 και αυξάνεται σε 0,59 μέσα σε 6 μήνες, η αύξηση είναι 20% και βεβαίως δεν δικαιολογείται από μεταφορικές, νοίκια, φόρους, ΦΠΑδες και λοιπά παπατζιλίκια. Λογική εξήγηση για την αύξηση δεν υπάρχει. Η απάντηση "μαγαζί είναι όσο θέλει πουλάει" δεν γίνεται αποδεκτή σε ένα θέμα που αφορά τα προιόντα και τις τιμές του συγκεκριμένου καταστήματος, εκτός δε, αν έχει μετατραπεί αυτό το νήμα συζήτησης σε νήμα αγιογράφησης και θετικοσχολιασμού του καταστήματος, κατά τα γνωστά facebookικά πρότυπα δημοκρατίας και διαλόγου. :whistle:

 

Έτσι, χάριν της συζήτησησης "μέσα σε πόσους μήνες" θα του αναγνώριζες το "δικαίωμα" της αύξησης;

Ποιο ΦΠΑ, μεταφορικά ή νοίκια δικαιολογεί στο "δικό μας" Μαρινόπουλο η τσιπούρα που πριν την έβγαζε σε προσφορά στα 2,99 τώρα να είναι στανταράκι στα 5,99 (100% πάνω);

 

(επειδή δεν μου αρέσει να δημιουργώ εντυπώσεις ούτε να αποκρύπτω πληροφορίες το 2,99 το έβγαζε πριν 3-4 χρόνια. Αλλά τί άλλαξε στο μεσοδιάστημα που διπλασίασε την τιμή και σε ποια αγορά απευθύνεται; Γιατί τα προσωπικά μου δεδομένα, και πολλών άλλων φαντάζομαι, άλλαξαν αλλά επί το πολύ δυσμενέστερο).

 

Και στην τελική θα στραβώσω με τον όποιοδήποτε όταν οι αυξήσεις αφορούν αλεύρι, ζυμαρικά, κλπ. Είδη πρώτης ανάγκης δηλαδή. Για τα υπόλοιπα ας κάνουν ότι θέλουν και αυτός που τα χρειάζεται ας τα πληρώσει. Κανείς δεν πέθανε από έλλειψη σοκολάτας (βέβαια μπορεί να με πεθάνει η γκρίνια της γυναίκας μου όταν ξεμείνουμε από σοκολάτα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα ;) ).

Και για να ρωτήσω που αλλού βρήκε ο συνφορουμίτης παραπάνω αντίστοιχη σοκολάτα σε τέτοια τιμή (ακόμα και την αυξημένη);

Πουθενά. Αλλά το κάνουμε γαργάρα ότι ακόμα κι έτσι πουλάνε πολύ χαμηλότερα από πολλούς άλλου στην αγορά.

Γενικά μου τη δίνει να πιάνω τον εαυτό μου να υπεραμύνεται μια μεγάλης εταιρίας. Της όποιας μεγάλης εταιρίας. Αλλά μου τη δίνει ακόμα περισσότερο η μονόπλευρη οπτική που έχουν πολλοί καταναλωτές (τα 32 χρόνια που έχω σε επαγγελματική επαφή μαζί τους μου έχουν αφήσει κάποιες εμπειρίες)

 

Η άποψή σου για το σεντόνι (που συνεχίζω και τώρα) ίσως να ήταν ρεαλιστική αν ήσουν σε φόρουμ άλλης χώρας. Έχουμε όμως τόσο συνηθίσει να χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε για το προφανές (δοκίμασε κάποια θέματα στο insomnia να δεις σελίδες επί σελίδων για το αν πρέπει να αφήνουμε σκυλιά στα μπαλκόνια ή αν είναι σωστό να κλεινουμε "για λίγο" τις διαβάσεις των αναπήρων) που μάλλον είναι αναμενόμενο.

 

Και θα επαναλάβω. Όποιος πιστεύει ότι τον "κλέβουν", ότι φεύγουν τα λεφτά έξω, κλπ πολύ απλά τιμωρεί την συγκεκριμένη επιχείρηση με το να πάει αλλού. Η υπέρτατη και μοναδική τιμωρία που καταλαβαίνει το εμπόριο. Αλλά γουστάρουμε να πηγαίνουμε και μετά να φωνάζουμε.

Γιατί;

Πείτε μου

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα πήρε το μάτι μου Coca Cola μπουκάλι 2lt στα 2 ευρώ. Τη βρίσκω πρακτική συσκευασία βέβαια δεν υπάρχει όφελος στην τιμή αν αναλογιστούμε ότι 1,5 lt κοστίζει γύρω στο 1,40.

 

πλεον την εχω κοψει εδω και μηνες 1ον γιατι εκλεισε τα εργοστασια και 2ον πλεον βρισκεις επωνυμα αναψυκτικα με 85 λεπτα το 1,5 λιτρο δηλαδη 1.7 τα 3 λιτρα.

καθε 6 μηνες, και τωρα το εκαναν καθε τριμηνο

 

ποτε σκατα εγινε αυτο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλεον την εχω κοψει εδω και μηνες 1ον γιατι εκλεισε τα εργοστασια και 2ον πλεον βρισκεις επωνυμα αναψυκτικα με 85 λεπτα το 1,5 λιτρο δηλαδη 1.7 τα 3 λιτρα.

 

ποτε σκατα εγινε αυτο ?

 

Σε voda & cosmote, αν δεν βαλεις καρτουλα καθε τριμηνο, χανεις οτι υπολοιπο ειχες μεσα!  cheers! (στην ελλαδα της κρισης αυτα)

 

Οσον αφορα το οτι την σοκολατα οντως μπορει το lidl να την εχει φτηνοτερα απο τους αλλους, ειναι κατι, αλλα ειναι μιση αληθεια.

 

Γιατι, και για να μην μακρυγορησω δεν θα πω πολλα, νιωθω παρομοιως εξαπατημενος, οτι το ικεα στην ελλαδα πουλαει μεν φτηνοτερα απο ολους τους αλλους επιπλαδες(οκ, καλο αυτο), αλλα ομως μου πουλαει ακριβοτερα στην ελλαδα τα ιδια επιπλα που σε χωρες του εξωτερικου τα πουλα φθηνοτερα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σε voda & cosmote, αν δεν βαλεις καρτουλα καθε τριμηνο, χανεις οτι υπολοιπο ειχες μεσα!  cheers! (στην ελλαδα της κρισης αυτα)

 

Οσον αφορα το οτι την σοκολατα οντως μπορει το lidl να την εχει φτηνοτερα απο τους αλλους, ειναι κατι, αλλα ειναι μιση αληθεια.

 

Γιατι, και για να μην μακρυγορησω δεν θα πω πολλα, νιωθω παρομοιως εξαπατημενος, οτι το ικεα στην ελλαδα πουλαει μεν φτηνοτερα απο ολους τους αλλους επιπλαδες(οκ, καλο αυτο), αλλα ομως μου πουλαει ακριβοτερα στην ελλαδα τα ιδια επιπλα που σε χωρες του εξωτερικου τα πουλα φθηνοτερα!

ρε παιδια καθε χωρα εχει 1002 διαφορετικα πραγματα. Απο ενοικια μεχρι και το λογαριασμο για το νερο οποτε παντα προσαρμοζονται οι τιμες αναλογα. Και επισης εκτος απο ολα αυτα προφανως και θα προσαρμοστει και στις τιμες της χωρας. Δηλαδη ακομη και αν μπορει να εχει χαμηλοτερες τιμες απο οτι εχει πχ στη Γαλλια για την Ελλαδα θα μπορουσε να ηταν  υπερβολια χαμηλες σε συγκριση με το τι πουλανε τα αλλα καταστηματα (εντος Ελλαδας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε voda & cosmote, αν δεν βαλεις καρτουλα καθε τριμηνο, χανεις οτι υπολοιπο ειχες μεσα!  cheers! (στην ελλαδα της κρισης αυτα)

 

Πότε έγινε αυτό;Έκανα ανανέωση σε ένα vodafone 22/6 και λήγει 22/12 μόλις το τσέκαρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε έγινε αυτό;Έκανα ανανέωση σε ένα vodafone 22/6 και λήγει 22/12 μόλις το τσέκαρα

 

Ξεκινα απο 27 Ιουλιου

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40304&dateFrom=&dateUntil=

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ η "αγιογράφιση" του πελάτη που "πάντα έχει δίκιο" είναι θεμιτή φαντάζομαι. Και βέβαια δεν μας περνάει καν από το μυαλό ότι η όποια αύξηση μπορεί να έρχεται για να πατσίσει τις ζημιές (ή "ζημιές" αν προτιμάτε) από τους γύφτουλες που μασαμπουκώνουν τα ξηροκάρπια (τους έχουμε δει όλοι φαντάζομαι) ή από τις ανοιγμένες συσκευασίες που τελικά δεν πωλούνται. Και επειδή πολλές φορές το βασικό επιχείρημα έχει να κάνει με το "γερμανικό", για προσπαθήστε να ανοίξετε συσκευασία στο ελληνικότατο Jumbo. Μέχρι φάλαγγα θα σας κάνουν.

 

Θεμιτή είναι η συζήτηση για τις τιμές προιόντων του καταστήματος σε νήμα συζητήσεων για το κατάστημα. Δεν καταλαβαίνω με ποιά λογική διαμαρτύρεται κάποιος αναγνώστης γιατί συζητήθηκε η αύξηση της τιμής ενός προιόντος. Με την ίδια λογική πρέπει να αποφεύγουμε να συζητάμε για κακής ποιότητας ή ελλατωματικά είδη που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς;

 

Σε όλα τα θέματα στο insomnia (και παντού) υπάρχουν θετικά και αρνητικά σχόλια. Αν κάποιοι έχουν αλλεργία στα αρνητικά σχόλια και γενικότερα στα άσχημα νέα, ας διαβάσουν μια lifo. :P

 

 

(Τα υπόλοιπα περί ξηροκαρπίων και γύφτουλων τόλμησα και τα έγραψα πρώτος πριν πολλές σελίδες και βεβαίως συμφωνώ, όσο δε για την επίθεση στο "γερμανικό" κατάστημα σου θυμίζω οτι έχω ήδη κατηγορηθεί για ...υπάλληλος της εταιρίας λόγω "υπερβολικής υποστήριξης". Επομένως φάουλ... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tωρα που θα ακριβυνουν τα περισσοτερα προιοντα λογικα να αυξηθει η πελατεια του lidl. Παρακαλειται η διευθυνση να βαλει περισσοτερα ταμεια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τώρα σώθηκες, πάλι 1 ταμείο είχε σήμερα και όλοι ήταν με νεύρα (πελάτες-υπάλληλοι). Τρείς υπάλληλοι σ'ολο το μαγαζί, κι ο ένας ο ταλαίπωρος έστρωνε ράφια σαν τον flash.

 

 

tumblr_mtt8j2muZn1rbyttso4_500.gif

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πληροφορια δεν μπορω να την επιβεβαιωσω, αλλα γνωστη μου που γυρναει καθε μερα σε ολα τα σουπερ μαρκετ (ειναι και γυναικα οποτε το χουν με τα σουπερ μαρκετ) μου ειπε οτι διαπιστωσε αυξησεις σε πολλα προιοντα σε ολα τα σουπερ μαρκετ, και στο lidl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...