Προς το περιεχόμενο

PLAISIO h E-SHOP ?


passaris91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
σα να μπερδέυτηκα λιγο. αγόρασες απο e-shop και στον αλλαξε το Πλαίσιο; :-D :-D :-D αλλαξοκ...άλυψη λέγεται αυτό;

ή "e-shop" εννοείς το ηλεκτρονικό καταστημα του Π, ή μιλας για 2 διαφορετικούς δισκους;

 

Ναι δικια μου παραλειψη...ξεχασα να γραψω "του Πλαισιου" αλλα νομιζω οτι μονο ψυχασθενης θα ισχυριζοτανε οτι αγορασε κατι απο το e-shop και του το αλλαξανε στο Πλαισιο!:-D

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αυτό δηλαδή που λέμε τόση ώρα (και γνωρίζαμε ήδη οι περισσότεροι) είναι ότι:

  1. Το Πλαίσιο έχει τσιμπημένες τιμές και άψογο (?) service,
     
  2. ενώ το Ε-shop έχει πολύ καλές τιμές, αρκετά καλή εξυπηρέτηση κατά την αγορά (παίρνουν πάντα στο κινητό του πελάτη, έχουν δικό τους βανάκι για μεταφορές, παραδίδουν συνήθως το πολύ σε 1-2 μέρες) αλλά αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες.

 

Την έχω πάθει και στα δύο. Είχα πάρει ένα kworld usb dvb-t tuner από το e-shop, το οποιο τελικά ήταν DoA, δεν δούλεψε ποτέ. Το πήγα πίσω και παρ'ότι επέμενα ότι είτε δουλέψει είτε όχι εγώ θα κάνω υπαναχώρηση και θα ζητήσω αντικατάσταση, αυτοί ως συνήθως επέμεναν να το δοκιμάσει το τεχνικό τμήμα πρώτα. Μετά από 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο, επιβεβαίωσαν το DoA status και είπαν ότι θα μου κόψουν πιστωτικό. Το οποιο το έλαβαν υπ'οψη μετά από...τρεις αγορές που έκανα από το e-shop και αφού πρώτα τους σκότισα τα @@ στο τηλέφωνο να το τσεκάρουν. Τελικά το συμπεριέλαβαν στην τρίτη αγορά.

 

Από το Πλαίσιο είχα πάρει ένα dvd-rom πριν χρόνια, ήταν κι αυτό χαλασμένο εξ'αρχής, το πήγα στο service στην κάθετο της Στουρνάρη (δεν θυμάμαι οδό), το δοκίμασαν επιτόπου και μου έδωσαν πιστωτικό για να πάρω άλλο. Υπήρξε μια διαφορά λίγων ευρώ, την οποια "αποθήκευσαν" στο όνομά μου για τυχόν μελλοντικές αγορές αλλά όταν μετά από ένα μήνα αποφάσισα να εξαργυρώσω το εν λόγω ποσό, έπρεπε να έρθει ο ίδιος ο διευθυντής του καταστήματος για να βγάλουμε άκρη...

 

Προσωπικά θα ψήφιζα e-shop γιατί οι πιθανότητες να πάρω κάτι χαλασμένο είναι ελάχιστες και η διαφορά στην τιμή είναι (συνήθως) αισθητή και δικαιολογεί το μεγαλύτερο ρίσκο. Αυτό που πάντα αποφεύγω είναι "ηλεκτρονικές συσκευές από εξωτερικό" (π.χ. pixmania) γιατί εκεί πραγματικά υπάρχει ρίσκο, αν σου έρθει χαλασμένο τότε πρέπει να το ξαναστείλεις μέχρι τη Γαλλία και να περιμένεις. Αυτό τον καιρό σκέφτομαι την αγορά 22" wide οθόνης, την οποια το pixmania έχει 40 ευρώ λιγότερα από την εγχώρια αγορά. Προτιμώ όμως να την πάρω από...Μαρούσι παρά από Γαλλία.

 

Επ'ευκαιρία έχω ένα (περίπου) χαλασμένο σκληρό δίσκο (μάλλον κεφαλή) που πήρα το καλοκαίρι από e-shop και εντός των ημερών θα τον πάω πίσω για αντικατάσταση. Θα γελάσουμε, οπλίζομαι από τώρα με υπομονή, είναι και το πνεύμα των ημερών...

Δημοσ.
Υπήρξε μια διαφορά λίγων ευρώ, την οποια "αποθήκευσαν" στο όνομά μου για τυχόν μελλοντικές αγορές αλλά όταν μετά από ένα μήνα αποφάσισα να εξαργυρώσω το εν λόγω ποσό, έπρεπε να έρθει ο ίδιος ο διευθυντής του καταστήματος για να βγάλουμε άκρη...

 

Μου ακουγεται λιγο περιεργο εως υποπτο αυτο μπορεις να εξηγησεις/αναλυσεις τι ακριβως εγινε.

Δημοσ.

Μιας και αρχισατε να βλεπετε μεμονωμενες περιπτωσεις και ψαχνωντας το δεντρο χασατε και το δασος...αγνοωντας την πλειοψηφια των αγοραστων που γραφουν αμεροληπτα "θελω να πιστευω" την γνωμη τους ,παραθετω την ταλαιπωρια μου....

καρτουλα 6600 απο e-shop και τις 2 φορες καμμενη απο το στοκ τους ,και ταλαιπωρια 4μιση ωρων για ελεγχο!?! ωστε να μου πουν πως ειναι εκτος!τελικα η τριτη που μου δωσαν δεν ειχε καλωδιο τροφοδοσιας εντος, και οπως αποδειχτηκε μετα ολη η παρτιδα δεν περιειχε καλωδια μεσα στο κουτι...εφαγα 4.5ωρες ,σπασανε τα νευρα μου για να κανω οικονομια μερικων ευρω..τα οποια πληρωσα εις τριπλουν σε μετακινησεις ι τηλεφωνα και ψυχοφαρμακα! για θεραπεια!

ε οχι χιλιες φορες Πλαισιο και κατι παραπανω παρα αυτη η κοροιδια.

Δημοσ.
Μου ακουγεται λιγο περιεργο εως υποπτο αυτο μπορεις να εξηγησεις/αναλυσεις τι ακριβως εγινε.

 

Απλώς το μοντέλο που είχα πάρει (και βγήκε χαλασμένο) δεν υπήρχε πλέον, οπότε αναγκάστηκα να πάρω ένα άλλο, το οποιο όμως ήταν φθηνότερο. Οπότε προέκυψε μια διαφορά 10 ευρώ, την οποια δεν ήθελα να εξαργυρώσω εκείνη τη στιγμή (ούτως ειπείν, δεν ήθελα να αγοράσω και κάτι άλλο, που θα κόστιζε περίπου 10 ευρώ).

 

Αποθήκευσαν τη διαφορά στο όνομά μου, με τη λογική ότι θα αφαιρεθεί από μελλοντική αγορά. Δεν ήθελαν να μου δώσουν τα λεφτά στο χέρι. Δεν μου άρεσε σαν ιδέα, γιατί πρακτικά με ανάγκαζαν να ξανακάνω αγορά από το κατάστημά τους, ώστε να μην πάνε χαμένα τα 10 ευρώ. Δεν ήξερα αν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς.

 

Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι δεν πήρα στα χέρια μου κάποιο χρεωστικό ή κάποια απόδειξη που να εμφάνιζε το εν λόγω ποσό.

 

Όταν έκανα την επόμενη αγορά υπενθύμισα στην πωλήτρια την εκκρεμότητα που είχα αλλά δεν μπορούσε να βγάλει άκρη και αναγκάστηκε να φωνάξει τον chief, ο οποιος έκανε 2-3 τηλέφωνα μέχρι να βγάλει άκρη. Όλα σε απολύτως πολιτισμένο κλίμα, χωρίς γκρίνιες ή παράπονα. Απλώς μου έκανε εντύπωση γιατί όλο το "σκηνικό" διαδραματίστηκε στο ίδιο κατάστημα, δεν είναι δηλαδή ότι αγόρασα κάτι χαλασμένο από το Πλαίσιο της Μεταμόρφωσης και μετά πήγα για το χρεωστικό στο Πλαίσιο της Στουρνάρη.

 

Δεν είναι τα 10 ευρώ, είναι η όλη διαδικασία και το ηθικόν του θέματος.

Δημοσ.
Μιας και αρχισατε να βλεπετε μεμονωμενες περιπτωσεις και ψαχνωντας το δεντρο χασατε και το δασος...αγνοωντας την πλειοψηφια των αγοραστων που γραφουν αμεροληπτα "θελω να πιστευω" την γνωμη τους ,παραθετω την ταλαιπωρια μου....

 

ε οχι χιλιες φορες Πλαισιο και κατι παραπανω παρα αυτη η κοροιδια.

 

Δεν νομίζω ότι χάσαμε το δάσος, όπως είπα και πιο πάνω φαίνεται να καταλήγουμε σε αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι...

 

Αυτό δηλαδή που λέμε τόση ώρα (και γνωρίζαμε ήδη οι περισσότεροι) είναι ότι:

  1. Το Πλαίσιο έχει τσιμπημένες τιμές και άψογο (?) service,
     
  2. ενώ το Ε-shop έχει πολύ καλές τιμές, αρκετά καλή εξυπηρέτηση κατά την αγορά αλλά αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες.

 

Κι εγώ κακώς μακρηγόρησα με την περίπτωσή μου, εφ'όσον πρακτικά εκφράζω την εντύπωση της πλειοψηφίας. Απλώς επειδή δεν έχω ιδιαιτέρως κακές εμπειρίες από το e-shop (τουλάχιστον μέχρι τώρα...) το προτιμώ από το Πλαίσιο λόγω τιμών (ενδεχομένως και ταχύτητα παράδοσης, θυμάμαι κάποτε είχα κάνει μια μεγάλη παραγγελία από το Πλαίσιο, μέσω internet, ημέρα Πέμπτη και με πήραν τηλέφωνο για να...επιβεβαιώσουν την άλλη Τρίτη. Μέχρι τότε είχα πάει κι είχα αγοράσει το pc μόνος μου).

 

Αν πάθω ό,τι κι εσύ με το e-shop, με καμμένη κάρτα γραφικών, άφθονη ταλαιπωρία κλπ είναι βέβαιο ότι δεν θα ξαναπαραγγείλω τίποτα από εκεί.

Δημοσ.

Ε ναι nzeppos λογικα ακουγονται ολα τωρα που τα ξεκαθαρισες. Προηγουμενως φανηκε οτι υπονοουσες οτι μπηκες σε αδικη και μεγαλη ταλαιπωρια. Καταρχιν ναι λογικο να μην παρεις χρηματα πισω. Πουθενα δεν αναφερεται η επιστροφη χρηματων απο αγορες στο Πλαισιο (οπως πχ στο Μultirama με την νεα πολιτικη). Τωρα για το οτι δεν εβγαζε ακρη η πωλητρια δεν μου ακουγεται και τρελο. Συνηθως "καθαριζουν" οι δευθυντες σε τετοιες μπλεγμενες καταστασεις, αλλα το θετικο ειναι οτι "καθαριζουν" οι δευθυντες και δεν τρεχεις εσυ (οπως συμβαινει σε αλλα μαγαζακια).

 

falcon20 ευχαριστω (αλλα και συναμα λυπαμαι) που εισαι ενας ακομα στον μακρυ καταλογο αυτων που επιβεβαιωνουν τα λεγομενα μου.

Δημοσ.

Θα έλεγα +1 ΠΛΑΙΣΙΟ.

 

Πρόσφατα πήγα από τα κεντρικά του E-shop στο Χαλάνδρι και τους βρήκα άθλιους στην εξυπηρέτηση σε αυτό που ήθελα. Να ζητάς πληροφορίες για ένα προϊόν και να γυρνάει να σου δείχνει την οθόνη (σελίδα του καταστήματος). Το έκανα και μόνος μου από το σπίτι, χαίρω πολύ...

Δημοσ.

Εγω θα ηθελα να αναφερω την εμπειρια μου απο 3 μαγαζια.Πλαισιο,Ram-shop και Γραμμη.

 

Πλαισιο σε καμμενη μητρικη την πηγα στο service στην καθετο της Σουρναρα(νομιζω λεγεται Σουλτανη) την ελεγξανε,κοψανε πιστωτικο και πηγα επι τοπου και πηρα αλλη.

 

Σε Ram-shop μια 6600 GT Pixelview η οποια κολλαγε,μαυρες οθονες,stby κτλ.Την γυριζω πισω την αλλη μερα(απο το Ram-shop της Στουρναρη οχι της Σουλτανη),με στελνουν στο service που ειναι στον παραλληλο της Στουρναρη προς Κανιγγος,το παλλικαρι αφου του ειπα τι εκανε,τσεκαρε οτι δεν λειπει κατι(ηταν αγορα 24 ωρων μολις) και μου εκοψε χαρτι αλλαγης,γυρισα πισω,πιστωτικο και πηρα την 6600GT της Gigabyte.

 

Στη Γραμμη ειχα αγορασει πριν απο χρονια ενα dvd rom Sony το οποιο δεν επαιζε με τιποτα αντεγραμμενα cd ή dvd.Κρατουσα μαλιστα μαζι μου και ολα τα δισκακια που ειχα δοκιμασει.Το παλλικαρι κατω στο υπογειο το τσεκαρε επιτοπου τοσο με τα δικα του οσο και τα δικα μου,ειδε οτι επαιζε μονο τα original και κανενα αντιγραμμενο και μου εκοψαν πιστωτικο, πηρα ενα btc 16X το οποιο βγηκε σκυλι και φοβερο στο rip-extraction.

 

Απο φιλους και γνωστους ακουω πολλα παραπονα για το e-shop(προσωπικα δε με βολευει γιατι πεφτει μακρια το Χαλανδρι για να τρεχω αν κατι στραβωσει) ιδιως απο τη μερα που εφυγε απο το Μαρουσι οπου ειχε αψογη εξυπηρετηση και after sales και πηγε στο Χαλανδρι για να γινει μαγαζι με "βιτρινα".Εκει καπου κρατησε κατα τη γνωμη μου τη λογικη της "αποθηκης" στις τιμες αλλα δεν προσθεσε τη λογικη της εξυπηρετησης και του after sales που απαιτει το βιτρινατο μαγαζι.

 

Επιπλεον δεν εχει και τις τρελλα χαμηλοτερες τιμες σε ολα τα ειδη και ο παραγων ατοκες δοσεις ιδιως για μεγαλα ποσα παιζει ρολο.Πχ το καλοκαιρι με το Μουντιαλ ειχε μια LG 32αρα tv με δωρο dvd-r deck στα 1500 ευρω.Την ιδια μερα βρισκω στον Κωτσοβολο το ιδιο πακετο στα 1450 ευρω και με 24 ατοκες.Δεν χρειαζεται να πω ποιον προτιμας τοσο για την τιμη οσο και το after sales (ευτυχως με τις LG δεν μπλεκεις με το μαγαζι).

 

Γενικα πιστευω ειναι να μην σου κατσει η στραβη.Αλλιως θα πρεπει να σπαστεις λιγο μεχρι να βρεις το δικιο σου,οποιο μαγαζι και αν ειναι αυτο.

 

 

Θα έλεγα +1 ΠΛΑΙΣΙΟ.

 

Πρόσφατα πήγα από τα κεντρικά του E-shop στο Χαλάνδρι και τους βρήκα άθλιους στην εξυπηρέτηση σε αυτό που ήθελα. Να ζητάς πληροφορίες για ένα προϊόν και να γυρνάει να σου δείχνει την οθόνη (σελίδα του καταστήματος). Το έκανα και μόνος μου από το σπίτι, χαίρω πολύ...

 

Επισης το θεωρω απαραδεκτο και συμφωνω μαζι σου.Για να ριξουν το κοστος ειδες τι κανουν??Για αυτο λεω οτι κρατησαν τη λογικη του ηλεκτρονικου μαγαζιου (γιατι πλεον το e-shop δεν ειναι τετοιο για μενα) στην εξυπηρετηση και την επαφη με τον πελατη και το after sales σε ενα μαγαζι με βιτρινα.Σε λιγο μαλιστα στο Χαλανδρι θα βαλουν και χαρτακια αλα ΙΚΑ και εφορια να παιρνεις νουμερο στην ουρα.2 φορες πηγα και τις 2 εφυγα λογω του κοσμου που περιμενε στα καναπεδακια.

 

Φταιμε βεβαια και εμεις.Ξερω ατομα που ενω εχουν δει κατι στο site του E-shop πανε στο μαγαζι και ξαναζητανε να τους το ξαναδειξει ο υπαλληλος,ο οποιος φυσικα φορτωνει απο το σερβερ τη σελιδα του site.Και φυσικα καθυστερουν και οι ιδιοι και οι επομενοι απο βλακεια.

Δημοσ.

πλαισιο για οτιδήποτε εχει σχεση με ζωτικα εξαρτηματα του Pc που χωρις αυτα δε δουλεύει.

 

για ανεμιστηράκια καλωδια και βιδες eshop.

 

το after sales του εχει παραγινει.

 

ασε που η διαφορα στην τιμη ειναι σαφεστατα υπερ του πλαισιου αν συμπεριλαβει κανεις, καφεδες, τηλεφωνα, βενζινες, τσιγαρα, φαγητό που σιγουρα θα χρειαστει στην αναμονη για την αντικατάσταση του εξαρτηματος.

 

τωρα τελευταια που εχει φερει και μεγαλύτερη ποικιλια απο προιντα το πλαισιο ειναι ακομα καλυτερο.

 

 

ps. για το παλικαρι που λεει για albatron. φιλε μου ολες οι εταιρειες κατασκευαζουν καρτες πανω στο reference design της εταιρειας. ειτε ατι ειτε nvidia Η διαφορα στα χρηματα ειναι τα μπιχλιμπιδια που εχει η συσκευασια.

οποτε για μενα που δεν ενδιαφερομαι για τα μπιχλιμπιδια το να γλυτωσω 30-40 ευρωπουλακια ειναι μια χαρα

Δημοσ.
Αυτό δηλαδή που λέμε τόση ώρα (και γνωρίζαμε ήδη οι περισσότεροι) είναι ότι:

  1. Το Πλαίσιο έχει τσιμπημένες τιμές και άψογο (?) service,
     
  2. ενώ το Ε-shop έχει πολύ καλές τιμές, αρκετά καλή εξυπηρέτηση κατά την αγορά (παίρνουν πάντα στο κινητό του πελάτη, έχουν δικό τους βανάκι για μεταφορές, παραδίδουν συνήθως το πολύ σε 1-2 μέρες) αλλά αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες.

 

1. το πλαίσιο έχει τιμές στο μέσο όρο. Σκρούτζαρε και θα καταλάβεις.

2. στο πλαίσιο με παίρνουν τηλ πάντα για να μου επιβεβαιώσουν και για το πότε θα μου στείλουν την παραγγελία.

3. και το πλαίσιο έχει δικά της φορτηγά και μάλιστα στέλνει δωρεάν για μεγαλύτερο των 45 ευρώ εν αντιθέσει με το eshop που έχει πλαφόν τα 90.

4. παράδειγμα ταχύτητας : σύνθεσα ένα πλήρες πι-σι και έστειλα την παραγγελία online την Παρασκευή πρωί. Την Δευτέρα το είχα στην πόρτα μου άψογα συσκευασμένο με τα χαρτιά του και με τα βιβλιαράκια εγγυήσεως συμπληρωμένα.

 

όπως καταλάβατε +άπειρο στο πλαίσιο.

Δημοσ.

Ρε HighT3ch δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε μου φαίνεται.

Δεν είπα οτι δεν μπορεις να πάρεις αυτό που θες,είπα οτι σου "πασάρουν".Δεν μιλάω για άτομα σαν εμας που έχουμε επαφή με υπολογιστές σε μεγάλο βαθμό.Μιλάω για το ότι πασάρουν σε άτομα που για διαφορους λόγους δεν έχουν την δυνατότητα να είναι ενημερωμένοι.Κοροιδεύουν τους αδαείς.

Για το service:Σε φίλο μου έδωσαν πίσω τον ίδιο σκληρό μετά από service ενώ και καλά θα έπαιρνε καινουριο πιστεύοντας πως δεν θα το καταλάβαινε!Αν δεν έβαζε τις φωνές δεν του τον αλλάζανε.

Eδώ πάντως στην Καλλιθέα όλοι για το "πασάρισμα"του πλαίδιο μιλάνε...

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι προσπαθούν να πασάρουν. Αν δεν ξέρεις τι θέλεις και τι σε καλύπτει μπορεί να καταλήξεις άνετα με ένα Ε6600 ή όποιο είναι το top τώρα, με 250GB δίσκο και 4GB RAM ενώ εσύ χρειάζεσαι κάτι απλά για να δουλέψεις ένα απλό Excel και να διαβάζεις τα μείλ σου.

Δημοσ.
Ρε HighT3ch δεν καταλαβαίνεις τι σου λένε μου φαίνεται.

Δεν είπα οτι δεν μπορεις να πάρεις αυτό που θες,είπα οτι σου "πασάρουν".Δεν μιλάω για άτομα σαν εμας που έχουμε επαφή με υπολογιστές σε μεγάλο βαθμό.Μιλάω για το ότι πασάρουν σε άτομα που για διαφορους λόγους δεν έχουν την δυνατότητα να είναι ενημερωμένοι.Κοροιδεύουν τους αδαείς.

καλα, βρες μου ενα μαγαζί σε οποιοδήποτε κλάδο που δεν κάνει αυτο. και καρπούζι στην λαική να πάρεις αν δεν ξέρεις θα πάρεις κολοκύθι

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...