Προς το περιεχόμενο

PLAISIO h E-SHOP ?


passaris91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παρε της saphire απο πλαισιο.Αν ειναι θεμα χρονισμων εχει καλυτερους αυτη,τωρα αν εννοεις απο που μπορει να την "φας".Τι να πω.Ειναι να μην σου τυχει.Το eshop Ομως απο οτι εχω δει και γενικα δινει παντα λιγοτερη εγγυηση απο πλαισιο.Το καλυτερο που εχεις να κανει,ειναι να την παρεις πρωι,να την βαλεις να "λιωσει" ολη μερα,και να δεις.Κατι ακομα.Το eshop εχει μεχρι τις 3 ΄η 5 το τεχνικο τμημα ανοιχτο.Μετα "κλεινει".Στο λεω αν τυχον γινει κατι να κανονισεις.

Δημοσ.
Xμμμ...

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!

 

Οχι δα! Μη λεμε και οτι θελουμε. Πλαισιο δαγκωτο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο (για τα επομενα 3 χρονια της εγγυησης), για να παρεις την αντικατασταση (σε περιπτωση που σου χαλασει) μεσα σε λιγες ωρες (το πολυ) και γενικα για να εχεις να κανεις με περισσοτερο επαγγελματιες παρα ερασιτεχνες. Ειμαι πελατης του Πλαισιου απο τις αρχες του '90 και μπορω να πω πως ποτε δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα ουτε κακης αντιμετωπισης ως πελατης ουτε κακης εξυπηρετησης (σε θεματα service και αντικαταστασεων, RMA κλπ). Λογω επαγγελματος αλλα και χομπυ υπηρξα πελατης πολλων καταστηματων Η/Υ εντος και εκτος Ελλαδας και η εμπειρια μου με το Πλαισιο ειναι 100% θετικη. Αντιθετως υπηρξα και πελατης του eshop και η εμπειρια μου ειναι ασχημη. Καμια εκπτωση τιμων ή διαφορα τιμων δεν εξισουται με το κακο service και τον ερασιτεχνισμο. Ακομα και 50 ευρω να εβρισκα φθηνοτερο κατι στο eshop δεν θα το αγοραζα απο το αυτο καταστημα. Καποιοι πρεπει να κατανοησουν οτι η επιχειρηματικη επιτυχια δεν βασιζεται στον ογκο εισροης χρηματων αλλα στην ικανοποιηση των πελατων σου που σε "κρατανε στην ζωη". Το after sales support ειναι το σημαντικοτερο πραγμα... το "μετα την απομακρυνση απο το καταστημα ουδεμια ευθυνη φερουμε" εχει περασει ανεπιστρεπτι. Τρανο παραδειγμα περιπτωση φιλου μου, ο οποιος παρελαβε προιον το οποιο ηταν DoA (Dead on Arrival) - για το οποιο οποιοδηποτε καταστημα υποχρεουται την αμεση αντικασταση του προϊοντος ή επιστροφη χρηματων σε περιπτωση που δεν υπαρχει το προϊον - και το οποιο οχι απλα αντικασταθηκε αμεσα απο το eshop, αλλα αντιθετως κρατηθηκε για μια εβδομαδα πρωτου το καταστημα παραλαβει εμπορευμα για να αντικαταστησει το προϊον. Τωρα εαν ο φιλος μου δεν ειχε υπολογιστη να κανει την δουλεια του για μια εβδομαδα ή τα χρηματα για να αγορασει απο αλλου το ιδιο προϊον (αφου προηγουμενος τα κατεθεσε στους "επαγγελματιες") ειναι "δικο του προβλημα" εφοσον οι "επαγγελματιες" ειχαν εξασφαλισει το @παραδακι@ για το εμπορευμα τους. Σκεψου λοιπον αυτα που σου ειπα και πραξε αναλογα.

 

An einai na thn patiseis apopou kai na thn pareis...

 

Δε νομιζω!

 

Ati einai, dyskolo na sou xalasei :-P

 

Δε νομιζω! Οι ATI εχουν μια ταση να "μενουν" στα καλα καθουμενα (λεμε τωρα)

Δημοσ.

+10 στον HighT3ch

Aπογοητευμένος από την εξυπηρέτηση του e-shop, από όπου αγόρασα πρόσφατα υπολογιστή. Αν τυχόν χαλάσει κάτι, θα επιδιώξω αντικατάσταση σε συνεννόηση μόνο με αντιπροσωπεία, αν γίνεται. Αν θα πρέπει να εμπλακεί και το εν λόγω κατάστημα στη μέση, προτιμώ να το πετάξω -το εννοώ-. Η ηρεμία μου αξίζει περισσότερο από μερικά ευρώ. Απλά δεν ξαναγοράζω ούτε καλώδιο από 'κει.

Από Πλαίσιο στις ως τώρα συνδιαλλαγές μαζί τους, είτε για 'μένα είτε για τη δουλειά μου, δεν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Δημοσ.

Πλαίσιο +1.

 

Απλά φρόντισε το κουτί να είναι σφραγισμένο. Αν δεν είναι δεν το παίρνεις.

 

Μου έχει τύχει να πάρω πράγματα σε ανοικτό κουτί και να μου βγουν DoA. Η αντικατάσταση ήταν άμεση αλλά το ίδιο και η ξενέρα. Έχω διαβάσει εδώ για καινούριους δίσκους με Win 2003 εγκατεστημένα, ένας φίλος μου αγόρασε ADSL router με κωδικό από ISP επάνω και εγώ αγόρασα τροφοδοτικό χωρίς καλώδια και να σφυρίζει σαν τον Διάβολο. Μας έκοψαν αμέσως πιστωτικό αλλά...

Δημοσ.

Να την πάρεις εκεί που την βρίσκεις φθηνότερα.

Προσωπικά και από e-shop και από Πλαίσιο, έχω μείνει ικανοποιημένος.

Δημοσ.
Να την πάρεις εκεί που την βρίσκεις φθηνότερα.

Προσωπικά και από e-shop και από Πλαίσιο, έχω μείνει ικανοποιημένος.

 

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.

 

Αλλά πριν την τιμή, κοίτα αν κάποιος σου δείνει μεγαλύτερη εγγύηση.

Δημοσ.

Για το eshop εχουν ακουστει ΠΑΡΑ πολλα παραπονα σχετικα με την εξυπηρετηση ΜΕΤΑ την πωληση. Μεχρι να γινει η πωληση (παραγγελια, αποστολη,παραδοση) ολα ειναι καλα...αλλα αμα κατι παει στραβα, σωθηκες (κι αυτο ισχυει και για αλλα μικρο-μαγαζα).

 

Το Πλαισιο στο τομεα αυτο ειναι πολυ μπροστα... οποτε +1 απο μενα στο Π.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...