Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλα πλακα κανεις και εσυ και οι 4 που βαλαν + ... χειροτερη ''μετοστανιοκαληταινια'' δεν εχω δει.

συγγνωμη αλλα θα εσκαγα , μιας και τρεφω μισος.

 

Εύγε παιδί μου :mrgreen:

 

 

Είδα σήμερα την The Adjustment Bureau a.k.a. Οι Ρυθμιστές. Αρκετά καλή κατά την ταπεινή μου άποψη και της βάζω 8/10.cool.png

 

 

"Όλα είναι μέρος του σχεδίου."

 

Πολύ κλάμα ...

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

AEK δεν εισαι?

Τι να ξερεις απο καλη μπαλα και καλες ταινιες? :mrgreen: :mrgreen:

To District 9 ειναι και γαμω τις ταινιες και δεν ειμαι απο εκεινους τους 4 που εβαλαν +.

Αντιπαρερχομαι το σχολιο περι ΑΕΚ.

Απλα θα μεινω στο οτι εαν σοβαρολογειτε , υπαρχει προβλημα. :mrgreen:

 

και εμένα μου φάνηκε μαπα ταινια το District 9 με πολύ εξυπνο όμως στορυ.

Είμαι και εγώ ένας hater του District 9 and yes I'm glad for this.tongue.gif και δεν είμαι ΑΕΚbiggrin.gifbiggrin.gif.

Εύγε παιδί μου :mrgreen:

Ολοενα και φουντωνει ο αγωνας.

Σε λιγο θα ανοιξω thread ''τα 100 πραγματα που μας διδαξε το district 9'' , στα βηματα - και τη διαθεση κυριως - του Sellers.

Δημοσ.

Χθες βράδυ με διασκέδασαν εμένα και τον κολλητό μου οι Mr. Popper's Penguins αρκετά αξιολάτρευτοι με πολλές σκηνές γέλιου και εννοείται ο καταπληκτικός Jim Carrey.

 

Καλα ρε δεν υπαρχει Moderator εδω μεσα? Τελος, πρεπει να κλειδωθει αυτοτο θρεντ. Θα τρελαθουμε σε λιγο.

Δημοσ.

Καλα ρε δεν υπαρχει Moderator εδω μεσα? Τελος, πρεπει να κλειδωθει αυτοτο θρεντ. Θα τρελαθουμε σε λιγο.

 

Τι να λέμε ρε παιδια...από τότε που ανέλαβε το moderatorιλίκι ο Sellers έχει εκθειαστεί η κάθε τυχάρπαστη ταινία εδώ μέσα... και η ατιμωρησία έχει γίνει καθεστώς ε....

Δημοσ.

Παιδιά μην το ψάχνετε, αν είναι μαλάκας ο μοντερέιτορ προκοπή δεν υπάρχει. Τα ίδια και χειρότερα χάλια θα δούμε. Μέχρι και το άβαταρ θα πάρει πάνω απο 2/10, και το sex and the city θα γίνει η νέα οδύσσεια. Μην την ψάχνετε. Όλα είναι κύκλος.

Δημοσ.

Ενταξει εμεις ξερουμε γιατι τα βλεπουμε. Για τους αλλους που τα βλεπουν και λενε "πω πω μα καλα τι εργαρα 10/10" τι να πεις?

 

Αυτοί δεν επηρεάζουν τις ταινίες που γυρίζονται. Αυτό που τις επηρεάζει είναι τα εισιτήρια που κόβονται και αυτό έχει άμεση σχέση με τη "διαφημιστικότητα" της ταινίας, όχι με την ίδια την ταινία και τις κριτικές που γίνονται. Γι' αυτό άλλωστε είναι γνωστό από την πρώτη μέρα που κυκλοφορεί μια ταινία πόσα εισιτήρια θα κόψει (χοντρικά) και γι' αυτό όλες οι εταιρίες παραγωγής γυρίζουν sequels, remakes, κόμιξ, βιβλία και ταινίες με τίτλους όπως "κοκκινοσκουφίτσα".

Δημοσ.

Αυτοί δεν επηρεάζουν τις ταινίες που γυρίζονται. Αυτό που τις επηρεάζει είναι τα εισιτήρια που κόβονται και αυτό έχει άμεση σχέση με τη "διαφημιστικότητα" της ταινίας, όχι με την ίδια την ταινία και τις κριτικές που γίνονται. Γι' αυτό άλλωστε είναι γνωστό από την πρώτη μέρα που κυκλοφορεί μια ταινία πόσα εισιτήρια θα κόψει (χοντρικά) και γι' αυτό όλες οι εταιρίες παραγωγής γυρίζουν sequels, remakes, κόμιξ, βιβλία και ταινίες με τίτλους όπως "κοκκινοσκουφίτσα".

 

Διαφημιστικοτητα, εννοεις δημοτικοτητα-publicity δλδ? Ναι ρε συ ενταξει, αλλα ο κοσμος δεν μπορει πια να καταλαβει αν μια ταινια ειναι μαλακια ασχετα απο το ποσο διαφημιζεται και ποσο ακουγεται? Ολοι τωρα βλεπουν τις πρωτες τους ταινιες θα θελα να ξερα και ενθουσιαζονται με ολη αυτη τη σαβουρα που κυκλοφορει?

 

Θα εξακολουθουν να κοβουν εισητηρια αμα υπαρξει μια οργανωμενη αποχη? αλλα μαλλον δεν ειναι αυτο. Μαλλον τα θελουμε και εμεις. Νομιζω ομως πως μεχρι ενα σημειο την ζηταμε και εμεις την μαλακια, και μας την προσφερουν οι παραγωγοι ετσι απλοχερα. Αφου θα πουλησει, να παρτην... :mad:

Δημοσ.

Φυσικά και τα ζητάμε και μας τα ταΐζουν. Έτσι κι αλλιώς, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν κριτήριο για το πόσο καλή είναι μια ταινία, πόσος κόσμος την είδε, σε πόσο κόσμο άρεσε κτλ. Η ποσότητα, όμως, αφαιρεί από την ποιότητα (που είναι προσωπικό θέμα του καθενός).

 

Το έχω γράψει πολλές φορές: κάτι που απευθύνεται σε πολλούς, είναι καταδικασμένο να απευθύνεται όλο και λιγότερο στον έναν και έχει υποχρεωτικά τετριμμένα θέματα. Δε γίνεται να ενδιαφέρει την παγκόσμια κοινότητα μια ταινία για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, το ίδιο με μια ταινία που αφορά το "κοινό" θέμα του τι θα συνέβαινε αν ερχόντουσαν εξωγήινοι στον πλανήτη.

 

Δε ψάχνω να βρω λύση, ούτε θεωρώ ότι υπάρχει. Απλά απαντάω στο γιατί οι εταιρίες γυρίζουν σαβούρες. Γιατί α) για να βγάλει πολλά λεφτά ένα έργο πρέπει να είναι έστω και λίγο σαβούρα και β) και κυριότερο, ότι και να γυρίσουν, τα ίδια λεφτά θα βγάλουν, αφού οι πωλήσεις της ταινίας δεν αφορούν την ίδια την ταινία, αλλά τον τίτλο, τους πρωταγωνιστές, το τρέιλερ, την αφίσα κ.τ.λ. Ελάχιστες ταινίες έβγαλαν διαφορετικά χρήματα από αυτά που εκτιμήθηκε ότι θα βγάλουν την πρώτη μέρα που βγήκαν στις αίθουσες, τότε που δεν τις είχε δει κανένας ακόμη και τα εισιτήρια που κόπηκαν είχαν άμεση σχέση με τη διαφήμιση.

Δημοσ.

Φυσικά και τα ζητάμε και μας τα ταΐζουν. Έτσι κι αλλιώς, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν κριτήριο για το πόσο καλή είναι μια ταινία, πόσος κόσμος την είδε, σε πόσο κόσμο άρεσε κτλ. Η ποσότητα, όμως, αφαιρεί από την ποιότητα (που είναι προσωπικό θέμα του καθενός).

 

Το έχω γράψει πολλές φορές: κάτι που απευθύνεται σε πολλούς, είναι καταδικασμένο να απευθύνεται όλο και λιγότερο στον έναν και έχει υποχρεωτικά τετριμμένα θέματα. Δε γίνεται να ενδιαφέρει την παγκόσμια κοινότητα μια ταινία για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, το ίδιο με μια ταινία που αφορά το "κοινό" θέμα του τι θα συνέβαινε αν ερχόντουσαν εξωγήινοι στον πλανήτη.

 

Δε ψάχνω να βρω λύση, ούτε θεωρώ ότι υπάρχει. Απλά απαντάω στο γιατί οι εταιρίες γυρίζουν σαβούρες. Γιατί α) για να βγάλει πολλά λεφτά ένα έργο πρέπει να είναι έστω και λίγο σαβούρα και β) και κυριότερο, ότι και να γυρίσουν, τα ίδια λεφτά θα βγάλουν, αφού οι πωλήσεις της ταινίας δεν αφορούν την ίδια την ταινία, αλλά τον τίτλο, τους πρωταγωνιστές, το τρέιλερ, την αφίσα κ.τ.λ. Ελάχιστες ταινίες έβγαλαν διαφορετικά χρήματα από αυτά που εκτιμήθηκε ότι θα βγάλουν την πρώτη μέρα που βγήκαν στις αίθουσες, τότε που δεν τις είχε δει κανένας ακόμη και τα εισιτήρια που κόπηκαν είχαν άμεση σχέση με τη διαφήμιση.

 

Ναι ρε συ ολα αυτα τα καταλαβαινω, και ειναι ακριβως αυτα που πιστευω και εγω χωρις να χρειαζεται να μου τα εξηγουν αλλοι. Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι τοσος πολυς κοσμος τρωει το παραμυθι τους...

 

Μαλλον οι περισσοτερο θεωρουν τον κινηματογραφο τροπο Lifestyle και οχι καποιας μορφης τεχνης και χομπυ. Οποτε δεν τους νοιαζει τα ψαχτουνε, να κρινουνε και να συγκρινουνε, αλλα ταινια γιαυτους ειναι το στυλ "Αντε πολλους καφεδες ηπιαμε αντε ας δουμε και ενα ταινιακι", ή "Πω δεν την παλευω σημερα, πολυ κουραση, αντε ας δω μια οποια να ναι ταινια να με χαλαρωσει".

Δημοσ.

Shi, Poetry, Ποίηση 2010

 

Μια ηλικιωμένη κυρία στρέφεται στην ποίηση.

 

μου άρεσε πολύ όπως και οι προηγούμενες ταινίες του Chang-dong Lee.

 

είναι δύσκολη ταινία -όπως και οι υπόλοιπες- αυστηρά άνω των 18 λόγω θεματολογίας.

 

δεν είναι για όλους, προχωρήστε με δικό σας ρίσκο. ^_^

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...