Athanasios2104 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Καλά ε, ο ήχος του motion sensor είναι από μόνο του ψυχολογικό πατατράκ ! Επίσης ο φωτισμός που αναφέρει ο Randy (συνεντεύξεις του GT 1 & 2) είναι όντως φοβερός, προσέξτε την κινούμενη λάμπα, τον κόκκινο συναγερμό, το φωτισμό από τις σφαίρες... respect. Ελπίζω όμως να είναι αρκετά "dark" το όλο setting και όχι μόνο run & gun. Χρειάζονται και τέτοιες φάσεις, όπως στην ταινία, άλλα έμφαση πρέπει να δοθεί και στο αίσθημα του "game over man!" (πχ αμπάρωμα σε ένα δωμάτιο και ο sensor να γεμίζει σήματα), όπως επίσης και το αίσθημα της εξερεύνησης σε άγνωστα, τρομαχτικά & επικίνδυνα μονοπάτια. PS: Περιττό να πω ότι έχω ετοιμάσει το Aliens για προβολή το βραδάκι . Μία επανάληψη τόσο για το παιχνίδι, όσο και για το Prometheus. PS2: GAME OVER MAN, GAME OVER!!! PS3: ...it's going to be dark soon and they mostly come at night... mostly...
john2gr Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 PS: Περιττό να πω ότι έχω ετοιμάσει το Aliens για προβολή το βραδάκι . Μία επανάληψη τόσο για το παιχνίδι, όσο και για το Prometheus. PS2: GAME OVER MAN, GAME OVER!!! PS3: ...it's going to be dark soon and they mostly come at night... mostly... I'm telling you there is something moving and it ain't us Five meters, man. Four. What the hell? ασδσαδασδασδασ
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Moderators Δημοσ. 4 Απριλίου 2012 Εγώ λέω να βάλω κανένα AvP (το πιο πρόσφατο) και να σφάξω κανέναν Marine με το Alien.
mchls Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Colonial Marines to clear up Alien 3′s “inconsistencies”
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Εγώ ακόμα περιμένω για Alien gameplay από MP.
outlaw star Δημοσ. 9 Απριλίου 2012 Δημοσ. 9 Απριλίου 2012 Εγώ λέω να βάλω κανένα AvP (το πιο πρόσφατο) και να σφάξω κανέναν Marine με το Alien. μόλις γυρίσω απο το αμερικα και εγω ψήνομαι....άντε να μαζευτούμε για προθέρμανση
mchls Δημοσ. 19 Μαΐου 2012 Δημοσ. 19 Μαΐου 2012 Aliens: Colonial Marines is not a “work for hire project,” says Gearbox’s Randy Pitchford Randy Pitchford explained how the team at Gearbox conceptualized its upcoming shooter Aliens: Colonial Marines, and how he will never forgive,” co-founder Brian Martel for not including him in a meeting held with Aliens creator Ridley Scott to go over storyboards. Elsewhere in the interview, which is posted in below, Pitchford touches upon the game’s asymmetrical competitive multiplayer, as well as the Wii U version of the game – which he seems really enthusiastic about. The interview is a little over 11 minutes long, but it’s well worth the watch. Aliens: Colonial Marines is slated for release in northern autumn, and an exact release date should be announced soon
Millennium Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Δημοσ. 21 Μαΐου 2012 Κιαλλη καθυστερηση...Φεβρουαριος '13. DKF all over again...
Athanasios2104 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 τι λένε Ε2 2012, αφού η Ε3 ξεκινάει 5 Ιουνίου...
mchls Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 Gearbox: “More modern tech” allows Wii U Colonial Marines to be better visually
Athanasios2104 Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 καλά που δεν είπε ότι θα είναι καλύτερο και από το PC γιατί θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες...
mchls Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 Δημοσ. 25 Μαΐου 2012 καλά που δεν είπε ότι θα είναι καλύτερο και από το PC γιατί θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες... ...και όχι μόνο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα