littlelouievegos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Quoted from B3D.. Speaking at yesterday's AMD Financial Analysts Day, Executive Vice President of Visual and Media Businesses, Dave Orton, appeared to throw down the performance gauntlet in favor of AMD's upcoming R600 GPU. Having had over a month to study NVIDIA's G80, Orton did not seem the least bit intimidated. In a slide entitled "R600: Why we lead in graphics", Orton promised that even if the name of the company had changed, that the commitment to GPU performance leadership had not. He promised a "take no prisoners" approach to performance leadership for AMD's new GPU. More interestingly, in his verbal remarks Orton reported (at roughly the 1:22:30 mark of the webcast) that one of R600's key advantages would be "new levels of memory bandwidth to the graphics subsystem, and bandwidth is critical to graphics performance." As all graphics geeks know, AMD pioneered the move to GDDR4 memory with the Radeon X1950 XTX, which gave them a temporary advantage in bandwidth. However, in the period since NVIDIA has released the 384-bit GeForce 8800 GTX, whose memory bandwidth crushes the X1950 XTX by 86.4GB/s to 64.0GB/s. It is impossible that AMD could regain a significant enough advantage in bandwidth to be cited by Orton as a major competitive advantage without following NVIDIA north of the 256-bit bus that has been a mainstay of the ATI/AMD high-end products since 2002's Radeon 9700 Pro. R600 will therefore feature a 512-bit external memory bus, likely using 1.2GHz GDDR4 for ~153GB/sec from memory pool to chip, to back up the smack AMD's Executive Vice President laid down. In other tidbits, Orton also vowed to be first to the 65nm technology process, but did not disclose which product he had in mind for the honor, nor even product type, GPU or chipset. Our graphics-oriented notes (and a few selected slides) on the rest of the conference are included inside, if you dare to take the red pill. [zomg]Φημες.. Που οργιαζουν... Πως τα λεει ετσι ο Ortonιδης; "We promise a 'take no prisoners approach' ":lol:[/zomg]
EKTELESTES Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 για να δούμε, για να δούμε....ο λόγος που δε πήγα στις 8800 ήταν γιατί περιμένω να κάνει την κίνηση ρουά η ΑΤΙ....
Wintermute23 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δεν διαφωνω καθολου πως τα χαρακτηρηστικα των νεων καρτων ακουγονται απιστευτα.Εφοσον ομως οι δυο εταιριες κινουνται με μια διαφορα φασης,θα πρεπει να υπολογιζουμε και σε απαντηση της Nvidia κοντα στην ημερομηνια πωλησης των πρωτων RD600 καρτων,ειτε με πτωση τιμων ειτε με νεα υλοποιηση του ηδη δοκιμασμενου για 5 μηνες G80!!
@topos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Η αγορα μονο να ωφεληθει μπορει απο τετοιες κινησεις...
littlelouievegos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2006 Παντα υπαρχουν λογοι για να αντιπαραθεσεις στα επειχηρηματα των 2 πλευρων. Απο την μια ας πουμε μπορει καποιος να αντιπαραθεσει οτι τοσο καιρο καποιος θα χαιρεται πολυ υψηλες επιδοσεις και IQ με την 8800GTX.. Απο την αλλη καποιος μπορει να πει οτι δεν χρειαζεται την 8800GTX εφοσον δεν υπαρχει το D3D10 API να εκμεταλλευτει την καρτα στο επακρο.. Eιναι καθαρα θεμα επιλογης φυσικα.. Παντως συμφωνω με τον Wintewrmute για την Nvidia και την παγια οπως τεινει να εξελιχθει τακτικη της να ειναι παντα ενα βημα μπροστα στο λανσαρισμα νεων γενεων ή απλων refresh.. Αρκει να μην εχουμε φαινομενα καρτων που μπορουν να χαρακτηριστουν "διαττοντες αστερες" και απο τις 2 πλευρες στον βωμο του ανταγωνισμου με ελαχιστο κυκλο ζωης οπως 7800GTX 512 και X1800XT. Οχι φυσικα οτι αυτες οι καρτες δεν ηταν αξιες λογου και αναφορας απλα οταν καποιος δινει 500+ ευρω για μια καρτα και μεσα σε 1-1.5 μηνα βλεπει η τιμη της να πεφτει κατακορυφα λογω νεου μοντελου ειναι οπως και να το κανουμε ασχημο ακομα και αν αναφερομαστε σε μια τοσο ταχυτατα αναπτυσσομενη αγορα οπως αυτη των 3d γραφικων.... Παντως στο θεμα μας εξακολουθω να θεωρω τα 153GB/sec bandwith υπερ του δεοντος μεγαλο αριθμο και εξωπραγματικο.. Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω εαν αληθευει που στοχευει η ΑΤΙ και πως σκοπευει να το χρησιμοποιησει.. BTW Wintermute ειναι R600 οχι RD600, αλλα μαλλον typo μου μοιαζει στην βιασυνη του λογου σου.. Το αλλο παλι με τα 65nm δεν κινησε κανενος το ενδιαφερον; Η αγορα μονο να ωφεληθει μπορει απο τετοιες κινησεις... Πως αμε ο πρωταρχικος τους στοχος αυτος ειναι για αυτο και ο ντορος με τα fixed prices.
Ailuros Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 H ATI προφανώς δεν σχεδίασε μια αρχιτεκτονική για ένα ή δύο χρόνια, αλλά για όλη την πενταετία που θα επιζήσει περίπου το D3D10. Aμφιβάλλω αν πραγματικά χρειάζεται τόσο εύρος μνήμης, ειδικά με τον μέγιστο αριθμό δειγμάτων multisampling που υποστηρίζει. Το G80 μας ήρθε πιο συντηρητικό και αυτό γιατί θα αυξήσουν το πλάτος διαύλου σε δύο δόσεις και η ΝVIDIA ήθελε να μπορεί να έχει καλύτερα margins και χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Σαφώς και θα είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό το R600, αλλά αυτή τη φορά έχει έναν πολύ πιο δύσκολο αντίπαλο από ότι είχε το R580 και δεν αναφέρομαι μόνο σε μια κάρτα, αλλά σε όλη την οικογένεια προιόντων για όλες τις αγορές. Η ΑΤΙ έχει όλα τα φόντα να στριμώξει τον αντίπαλο στην γωνία και να μην ξέρει από που να φύγει. Τουναντίον έχουμε πάλι το λάθος των υψηλών συχνοτήτων, που πολύ φοβάμαι ότι θα δώσει μια πολύ καλή high end κάρτα, αλλά θα έχει πάλι δυσκολίες στην αγορά των φορητών και πιθανότατα και το μεσαίο τμήμα της αγοράς. Που είναι η επανάληψη του μυθικού πια R300 όπου με διπλό αριθμό μονάδων αλλά μόλις 325MHz έκανε το NV30 με τα 500MHz του σκόνη.
littlelouievegos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Το ζητημα ειναι οτι 512bit διαυλος και GDDR4 will come at what cost? I still don't buy the whole thing.. Something's fishy Για τα 65nm εχουμε να εικασουμε τπτ;
littlelouievegos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 R600= 80nm (IMHO) In other tidbits, Orton also vowed to be first to the 65nm technology process, but did not disclose which product he had in mind for the honor, nor even product type, GPU or chipset. Προφανως αναφερεται στα μελλοντικα σχεδια και οχι στο r600.. Απλα ελεγα μηπως γνωριζεις κατι επ'αυτου.. nm..
Ailuros Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Τα ΡΜ τι τα έχει ο κόσμος βρε Πόντιε; LOL
littlelouievegos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Τα ΡΜ τι τα έχει ο κόσμος βρε Πόντιε; LOL Pontius Pilatus is entering MSN.. Will we cya there?
@topos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Πως αμε ο πρωταρχικος τους στοχος αυτος ειναι για αυτο και ο ντορος με τα fixed prices. Προτιμας αυτο που γινετε σημερα? Που εχει το μονοπωλειο σε dx10 καρτες η nvidia...?
littlelouievegos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Προτιμας αυτο που γινετε σημερα?Που εχει το μονοπωλειο σε dx10 καρτες η nvidia...? Δεν με καταλαβες.. Αλλο εννουσα οτι υπαρχει προσυνεννοηση των 2 μεγαλων για υψηλες τιμες στις gpu σειεται ο κοσμος δεν εχεις ακουσει τπτ;... Και ενταξει δεν εχει μονοπωλιο η Nvidia απλα δεν εχει βγαλει ακομα D3D10 gpu η ΑΤΙ.. Γιατι εμεις την χρησιμοποιουμε που την εχουμε δλδ; Ας ειναι καλα ο Bill που οχι απλα δεν θα βγαλει d3d10 api για τα xp αλλα και με τα Svista μας καθυστερει..
Ailuros Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 O Bill δεν ευθύνεται στο παραμικρό για το ότι δεν θα υπάρξει D3D10 για winXP. Ρώτα ένα developer τι θα χρειαζόταν θεωρητικά για να γίνει κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά θα πρέπει να ξαναγραφούν πολλά κομμάτια του λειτουργικό και το όλο εγχείρημα θα ήταν τόσο πολύπλοκο που θα καθυστερούσε την κυκλοφορία του Vista ακόμη περισσότερο. ΄Εχει σοβαρότατες αλλαγές το D3D10 σε σχέση με το D3D9.0. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
littlelouievegos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2006 O Bill δεν ευθύνεται στο παραμικρό για το ότι δεν θα υπάρξει D3D10 για winXP. Ρώτα ένα developer τι θα χρειαζόταν θεωρητικά για να γίνει κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά θα πρέπει να ξαναγραφούν πολλά κομμάτια του λειτουργικό και το όλο εγχείρημα θα ήταν τόσο πολύπλοκο που θα καθυστερούσε την κυκλοφορία του Vista ακόμη περισσότερο. ΄Εχει σοβαρότατες αλλαγές το D3D10 σε σχέση με το D3D9.0. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Να σου πω την αληθεια δεν το πολυπιστευω αυτο, θεωρω οτι ειναι μια καλη ευκαιρια για να μετακινηθει πιο ευκολα ο κοσμος στα Vista.. Δεν λεω οτι δεν εχει τεραστιες διαφορες το ενα ΑPI απο το αλλο απλα δεν νομιζω να το εψαξαν και ιδιαιτερα.. Α ρε αθανατο OpenGL.. Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να βλεπαμε κατι στα XP, καθως ενα αρκετα μεγαλο subset των instructions του D3D10 μπορει να αναπαραχθει μεσω αυτου..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.