gpapava Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Γεια σε ολους. Έχω να κάνω μια ίσως χαζή ερώτηση που αφορά τα χειριστίρια του wii. Σου δίνεται η δυνατότητα να παίξεις ΟΛΑ τα παιχνίδια ΚΑΙ με το "κλασικού τυπου" παλιό χειριστίριο ΚΑΙ με το καινούριο; Επίσης το "παλιό κλασικο" χειριστιριο πρεπει να το αγορασεις εξτρα; Θα βγεί PES6 ή PES7 για wii; Είμαι ψιλοάσχετος και θέλω να μάθω καποια πράγματα για το wii γιατι ψήνομαι ασχημα να το παρω. Αν υπάρχει διαθέσιμο κάνα λινκ με ελληνικο review της κονσόλος ευπρόσδεκτο. Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγχωρήστε με για την ασχετοσύνη μου
p3tran Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 δυστυχως το zelda (o πιο σοβαρος τιτλος μεχρι στιγμης) δεν παιζει με κλασσικο χειριστηριο, και χανει ετσι μια απο τις πιο καλες λειτουργιες του (2ο thumbstick = free camera) το "classic" χειριστηριο αν και δεν το βρηκα πουθενα για να εχω προσωπικη αποψη, απο οτι εχω διαβασει ειναι σχετικα μικροσκοπικο και αβολο. και φυσικα ειναι εξτρα. για το pes ρωτα τον blackjim. αυτος ειναι ο πιο pesανθρωπος απο ολους τους υπολοιπους.
gpapava Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2006 Ευχαριστώ φίλε. Πάντως αν τελικά βγεί PES και παίζει με το καινούριο χειριστίριο έχω τρομερή περιέργεια να δω τον τρόπο! Τελικά να το πάρω το wii ή όχι; ρητορική ερώτηση ;-D Πρέπει πρώτα να το δω από κοντά και να παίξω καμποσο πρώτα με το χεριστιριο και μετα να αποφασίσω... Είμαι σε μέγα δίλλημα πάντως μεταξύ wii kai 360. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου ακόμα για το Wii... Μετα σκέφτομαι οτι είναι και το άτιμο το gears of war στην μέση.... :-P