Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Zelda με τα άλλα adventure/action/rpg παιχνιδια


vandermonde

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αρχίσαμε πάλι βλέπω :-)

 

Εντάξει, τώρα με το Oblivion κολλήσαμε?

 

Το άτομο που έκανε το review είχε μία άποψη και την είπε.

 

Αλλά για το Oblivion εγώ το μόνο που έχω να πώ είναι ότι για μένα προσωπικά ήταν μία φούσκα που έσκασε πολύ γρήγορα.

 

Θυμάστε οι παλιοί εδώ μέσα ότι όταν πρωτοβγήκε σκεφτόμουν να αγοράσω το XBOX360 μόνο για αυτό το παιχνίδι.

 

Το έπαιξα όμως στον υπολογιστή μου και η προσωπική μου άποψη είναι ότι το Morrowind ήταν σαφώς καλύτερο παιχνίδι. Το Oblivion το παράτησα αρκετά νωρίς και ποτέ δεν σκέφτηκα να ξαναασχοληθώ μαζί του.

 

Για μένα το Oblivion ήταν αποτυχία όσον αφορά το hype του. Ειδικά με την απίστευτη ΑΙ του, όπου οι μισοί NPCs μαλώναν μεταξύ τους για ότι ναναι λόγους και οι άλλοι μισοί κοιτούσαν τους τοίχους των σπιτιών επί ώρες, θαυμάζοντας την εκπληκτική αρχιτεκτονική τους, ενώ τα quests μοιάζαν απλώς για να γεμίζουν gameplay χώρο.

 

Αν λοιπόν ήμουν reviewer σε κάποιο περιοδικό και έκανα review το Oblivion, αυτά θα έλεγα.

 

Είμαι υβριστής του παιχνιδιού δηλαδή???

 

Το Morrowind είναι πολύ ανώτερο του Oblivion. Τελεία και παύλα.

Δημοσ.
"...το Twilight Princess κάνει το Oblivion να φαίνεται κενό από ουσιαστικό περιεχόμενο "

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Γεια σου βρε φίλε, συντάκτη του review, μου έφτιαξες την μέρα!

 

 

Το oblivion δεν ήταν και η προσωποποίηση του rp. Mάλιστα θα έλεγα πως από άποψη rp ήταν ιδιαίτερα φτωχό. Είχε άπειρες subquest (συνολικά ξόδεψα τουλάχιστον 30 ώρες σε subquest και πρέπει να τελείωσα μόνο ένα φτωχό 30-40% από αυτές) αλλά τα subquest ήταν σε μεγάλο βαθμό επαναλαμβανόμενα στα ίδια dungeons με τα ίδια textures και το σημαντικότερο στο 90% των αποστολών, χωρίς καμιά δυνατότητα να αποφύγεις κάποια μάχη ή συμπλοκή, με διάλογο,πονηρία, μαγεία κτλ. Έπρεπε να μπεις και να σφάξεις. Απλά.

 

Για μένα το Oblivion ήταν αποτυχία όσον αφορά το hype του. Ειδικά με την απίστευτη ΑΙ του, όπου οι μισοί NPCs μαλώναν μεταξύ τους για ότι ναναι λόγους και οι άλλοι μισοί κοιτούσαν τους τοίχους των σπιτιών επί ώρες, θαυμάζοντας την εκπληκτική αρχιτεκτονική τους, ενώ τα quests μοιάζαν απλώς για να γεμίζουν gameplay χώρο.

 

:shock: Έλεος βρε παιδιά, λυπηθείτε μας...

 

αν εχεις το Wii, πιστευω πρεπει να αγοράσεις το Zelda. Βεβαια γουστα ειναι αυτα :)

 

Δεν έχω Wii, ίσως πάρω κάποια στιγμή, το Zelda θα το ξαναδώ όμως σε έναν φίλο.

Δημοσ.

Σκεφτομούν πολύ ώρα να απαντήσω σε όλη αυτή τη κόντρα που ξεκίνησε για 2 παιχνίδια αλλα reznor_gr και panther_512 νομίζω τα είπατε όλα.

 

Επίσης τελικά μήπως να γίνει topic Wii Sucks να τελειώνουμαι με το θέμα μια και καλή? ΟΕΟ!!! ;)

Δημοσ.

Ενταξει αυτα ηθελα να γραψω, μπορειτε να συνεχισετε.

 

euxaristoume,oxi tipota allo alla gia na min vgainoume ektos thematos me diafores eidiseis :-P

 

 

 

Ο Papa Zelda εαν δεν ειχε ορεξουλες και δεν πετουσε το σπερμα του στην γονιμη κοιλαδα της Gaming Industries , κανενα Oblivion δεν θα το εβλεπε το "μανιασμενο να βλεπει γραφικα" ματακι σας. Τελος και εδω.

 

empeire gamer,apla na se enimeroso oti Mpampas kai Vasilissa,sinithos den pane mazi......apla se periptosi pou nomizes oti Zelda einai kanas ippotis i drakos

 

auta

Δημοσ.

 

:shock: Έλεος βρε παιδιά, λυπηθείτε μας...

 

 

XAXAXAXAXA!!!!

 

Γιατί να σε λυπηθώ???

 

Θα ήθελα να μου πείς σε τί υπερτερεί το Oblivion του Morrowind, πέραν των γραφικών.

 

Το θέμα είναι όπως το βλέπω εγώ ότι στο παιχνίδι έπεσε τρελό Hype.

 

Υπάρχουν RPGs πολύ παλαιότερα και πολύ ανώτερα του Oblivion.

 

Απλώς, όταν έχεις παίξει σχεδόν κάθε WRPG που κυκλοφόρησε από το 90 μέχρι σήμερα, δεν αρκούν μερικά φανταχτερά γραφικά και μιά πολλά υποσχόμενη αλλά "σπασμένη" κατα τα άλλα ΑΙ για να με εντυπωσιάσουν.

 

Αυτές τις μέρες παίζω ξανά το Darksun 2 για να ξαναθυμηθώ τί σημαίνει μαγευτικό RPG....

 

Το γραφικά κατάντησαν το Δισκοπότηρο των devs.

 

Ελπίζω με το Wii να αλλάξουν τα πράγματα, μιάς και θα αναγκαστούν να επενδύσουν σε gameplay λόγω αδυναμίας hardware για τρομερά γραφικά.

 

Όπως το παλιό καλό καιρό...

Δημοσ.

Συμφωνώ με τον panther. Το morrowind ήταν σαφώς καλύτερο rpg. Για δοκιμάστε στο oblivion να φτιάξετε χαρακτήρα με υψηλό speech-communication ο οποίος να μπορεί να τελειώνει τα quest με την δύναμη του λόγου και όχι του σπαθιού...

Δημοσ.

Αρχικό μήνυμα απο Ultralisk

 

"empeire gamer,apla na se enimeroso oti Mpampas kai Vasilissa,sinithos den pane mazi......apla se periptosi pou nomizes oti Zelda einai kanas ippotis i drakos

 

auta"

 

οχι , ουτε ιπποτης ουτε δρακος , την εχεις δει την Zelda γυμνη να δεις τι μεγαλα @@ εχει? Evolve.

Δημοσ.
οχι , ουτε ιπποτης ουτε δρακος , την εχεις δει την Zelda γυμνη να δεις τι μεγαλα @@ εχει? Evolve.

 

oxi alla mallon tin exeis dei esi opote pao paso....kati parapano tha ksereis apo proto......xeri :wink:

Δημοσ.

Αρχικό μήνυμα απο Ultralisk

 

"oxi alla mallon tin exeis dei esi opote pao paso....kati parapano tha ksereis apo proto......xeri"

 

Mporw na riksw apla ena xlepidi ston kyrio kai na mhn apanthsw?

Δημοσ.

Θα παραθέσω μια καταπληκτική άποψη που διάβασα σε κάποιο άλλο forum.

 

Τόσο τα αγγλικά όσο και τα γιαπωνέζικα voice overs, θα χάλαγαν την παραμυθένια ατμόσφαιρα των Zelda. Άλλωστε δεν είμαστε σε κάποιο υπαρκτό setting. Oπότε θα μπορούσαν στο επόμενο zelda , να εισάγουν μια παραμυθένια γλώσσα στο στυλ Panzer Dragoon, Ico, Shadow of the Colossus.

Να υπάρχουν δηλαδή voice overs, αλλά η γλώσσα να μην παραπέμπει σε αγγλικά η γιαπωνέζικα.

 

Εγώ προσωπικά την βρίσκω καταπληκτική ιδέα. Τι γνώμη έχετε?

Δημοσ.
Θα παραθέσω μια καταπληκτική άποψη που διάβασα σε κάποιο άλλο forum.

 

Τόσο τα αγγλικά όσο και τα γιαπωνέζικα voice overs, θα χάλαγαν την παραμυθένια ατμόσφαιρα των Zelda. Άλλωστε δεν είμαστε σε κάποιο υπαρκτό setting. Oπότε θα μπορούσαν στο επόμενο zelda , να εισάγουν μια παραμυθένια γλώσσα στο στυλ Panzer Dragoon, Ico, Shadow of the Colossus.

Να υπάρχουν δηλαδή voice overs, αλλά η γλώσσα να μην παραπέμπει σε αγγλικά η γιαπωνέζικα.

 

Εγώ προσωπικά την βρίσκω καταπληκτική ιδέα. Τι γνώμη έχετε?

 

Κάτι αντίστοιχο γίνεται στο Okami... Οι υπόλοιποι χαρακτήρες μιλάνε μια γλώσσα σαν μουρμουρητό (με subtitles, φυσικά από κάτω...), αλλά ο κεντρικός χαρακτήρας παραμένει αμίλητος...

 

Αυτό ναι, θα ήταν ευπρόσδεκτο... Ο Link όμως, δεν πρέπει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μιλήσει!!! Υποτιθεται ότι είναι ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά να είναι αμίλητος (πέρα από τα "...") και πραγματικά θα ξένιζε πολλούς φίλους της σειράς...

 

Για να μην πω για το απαράδεκτο (αμερικάνικο) cartoon που εκεί αποδείχτηκε γιατί δεν μιλούσε τόσα χρόνια... ("Excuuuuuse me, Princess...")

Δημοσ.
XAXAXAXAXA!!!!

 

Γιατί να σε λυπηθώ???

 

Θα ήθελα να μου πείς σε τί υπερτερεί το Oblivion του Morrowind, πέραν των γραφικών.

 

Το θέμα είναι όπως το βλέπω εγώ ότι στο παιχνίδι έπεσε τρελό Hype.

 

Υπάρχουν RPGs πολύ παλαιότερα και πολύ ανώτερα του Oblivion.

 

Απλώς, όταν έχεις παίξει σχεδόν κάθε WRPG που κυκλοφόρησε από το 90 μέχρι σήμερα, δεν αρκούν μερικά φανταχτερά γραφικά και μιά πολλά υποσχόμενη αλλά "σπασμένη" κατα τα άλλα ΑΙ για να με εντυπωσιάσουν.

 

Αυτές τις μέρες παίζω ξανά το Darksun 2 για να ξαναθυμηθώ τί σημαίνει μαγευτικό RPG....

 

Το γραφικά κατάντησαν το Δισκοπότηρο των devs.

 

Ελπίζω με το Wii να αλλάξουν τα πράγματα, μιάς και θα αναγκαστούν να επενδύσουν σε gameplay λόγω αδυναμίας hardware για τρομερά γραφικά.

 

Όπως το παλιό καλό καιρό...

 

Κατ' αρχήν Panther μου, εγω δεν στάθεικα στην σύγκριση Morrowind με Oblivion, κάτι που νομίζω ότι είναι πασιφανές από τα quotes που έβαλα. Το Morrowind το έχω παίξει (σε pc) και ήταν τρομερό game και αυτό όπως και το Oblivion αλλά συμφωνείς κι εσύ ότι δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το θέμα μας (μου) είναι ότι βγαίνει κάποιος τύπος και ισχυρίζεται ότι "το Twilight Princess κάνει το Oblivion να φαίνεται κενό από ουσιαστικό περιεχόμενο" και κάποιοι άλλοι προσθέτουν ότι "είναι φτωχό από άποψη rp.... χωρίς καμιά δυνατότητα να αποφύγεις κάποια μάχη ή συμπλοκή, με διάλογο,πονηρία, μαγεία κτλ" η οτι το πρόβλημά του είναι το ΑΙ των NPC και τα quests είναι απλά για να υπάρχουν...

 

Αυτό που έχω να πω εγώ για όλα αυτά είναι ότι το Oblivion μπορείς να το παίξεις με 10δες διαφορετικούς χαραχτήρες που με τον καθέναν από αυτούς αλάζει ο τρόπος που το παίζεις, χρησιμοποιείς εκατομμύρια (κυριολεκτικά) αντικείμενα μεταχύ των οποίων και χιλιάδες όπλα και armor (τα οποία μπορείς να φτιάξεις εσύ ο ίδιος), χρηισιμοποιείς δεκάδες ειδών μαγείες (τις οποίες φυσικά μπορείς κι αυτές να φτιάξεις μόνος σου και να εξελίίξεις), παίζοντας και έχοντας και την επιλογή να επίλέξεις όποιο από τα 100δες side quests (μαζί με τα guilds, όπου το καθένα έχει την διαφορετικότητά του ως προς το είδος του quest) για να αντιμετωπίσεις δεκάδες είδη creatures και εκατοντάδες NPCs με πολούς διαφορετικούς τρόπους, και να εξελίξεις τον ξεχωριστό από κάθε άποψη χαραχτήρα σου.

 

Εμένα δε με ενοχλεί η τοποθέτηση αυτού του "άσχετου" που επαναλαμβάνω ισχυρίστεικε οτι "το Twilight Princess κάνει το Oblivion να φαίνεται κενό από ουσιαστικό περιεχόμενο" (ξανά lol), όσο το ότι βγαίνουν μετά κάποιοι συνφορουμήτες και επικροτούν αυτήν την άποψη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...