Προς το περιεχόμενο

Perfume: The Story of a Murderer (2006)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ταινία ήταν μέτρια έως κακή. Το βιβλίο ήταν ολόκληρο μια μυρωδιά. Η ταινία ήταν σαν τον Jean-Baptiste : άοσμη. Ούτε στο ελάχιστο δεν απέδωσε τη διαστροφή και την κακία του πρωταγωνιστή. Για να μην μιλήσω για τις τεράστιες ανακρίβειες και παραλείψεις σε σχέση με το βιβλίο.

Αναρωτιέμαι γιατί τελικά ο συγγραφέας έδωσε τα δικαιώματα του βιβλιου...

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
Για να μην μιλήσω για τις τεράστιες ανακρίβειες και παραλείψεις σε σχέση με το βιβλίο. .

 

Θα είχε ενδιαφέρον ωστόσο να μιλήσεις για τις *αχεμ* τεράστιες ανακρίβειες και παραλείψεις.

Έχω διαβάσει το βιβλίο και η ταινία έμεινε αρκετά πιστή σε αυτό. Παραλείψεις ναι -φυσικό γιατί μιλάμε για ταινία 2 ωρών-, αλλά όχι κάτι που αλλοίωσε την ιστορία του βιβλίου ή παίδεψε το θεατή με κουραστικές λεπτομέρειες. Εξ'αλλου το βιβλίο παραμένει, μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να το διαβάσει.

 

Για το άοσμο διαφωνώ. Η μυρωδιά και το άρωμα δεν απεικονίζονται, αλλα η ταινία χρησιμοποίησε πολλες ωραίες τεχνικές για να τα αποδώσει. Χαρακτηριστικά αναφέρω τη μουσική, τις ερμηνείες και του Χόφμαν και του Whishaw.

 

Για την κακία κάπως μπορώ να συμφωνήσω. Tείνω να πιστεύω ότι αυτού του είδους η κακία (περισσότερο μίσος και απέχθεια αναμεμειγμένα με -και προερχόμενα από- ζήλια για κάτι που δεν μπορεί να αποκτήσει) σε πρωταγωνιστικό ρόλο αποδίδεται πιο αβασάνιστα(sic) απο συγγραφείς στις σελίδες ενός βιβλίου. Στις ταινίες πάντα δίνεται και μια άλλη διάσταση τραγικότητας, (ανθρωπινη πλευρά, συναισθηματισμοι) κλπ στο χαρακτήρα ίσως απο τη σκηνοθετική ερμηνεία του σεναρίου ή για τη συμπόνοια του κοινού ή γιατί εύκολα περιγράφεται κάτι τέτοιο, αλλά δύσκολα ερμηνεύεται πιστά.

Δημοσ.

εγώ πάντος δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να σκοτώνει .. καταλαβαίνω πως χωρίς αυτό το κομμάτι η ιστορία θα ήταν αδιάφορη, αλλά.....(?)

Δημοσ.

H ταινία δεν απόδωσε κακία γιατί δεν έπρεπε. Ο τύπος δεν ήταν κακός, τρελός ήταν! Ούτε μισούσε όλο τον κόσμο, απλά δεν έδινε καμία αξία στην ανθρώπινη ζωή, ούτε καν στη δική του.

btw χτες την είδε ένας συνάδελφος μου και είπε ότι δεν του άρεσε καθόλου και ότι το μόνο που του άρεσε ήταν η σκηνή της παρτούζας...

Περί ορέξεος κολοκυθόπιτα!

Δημοσ.
εγώ πάντος δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να σκοτώνει .. καταλαβαίνω πως χωρίς αυτό το κομμάτι η ιστορία θα ήταν αδιάφορη, αλλά.....(?)

 

δεν καταλαβαινε την σημασια των πραξεων του.να σκοτωνει δλδ.

ισως γι αυτο αφηνε και τα πτωματα οπου να ναι χωρις να τα εξαφανιζει

τον ενδιεφερε η μυρωδια

 

καλη ηταν η ταινια

απλα μου φανηκε λιγο υπερβολη στο τελος στην πλατεια που ηταν μαζεμενοι ολοι εκει και τους "μεθυσε" το ανθρωπινο αρωμα

Δημοσ.

Ενταξει εχουμε δει βιβλια που γινονται ταινιες και εχουν αυτην την ατμοσφαιρα απο το βιβλιο, αλλα με το Αρωμα ελεος!!!!!

Δημοσ.

Οταν βλεπεις οτι Σκορτσεζε και Κιουμπρικ προσπαθησαν να κανουν τη συγκεκριμενη ταινια και τελικα τα παρατησαν........ε υπαρχει λογος........δε λεω ωραιο το Τρεξε Λολα Τρεξε απο τις αγαπημενες μου ταινιες αλλα που πα ρε καραμητρο.....(υποψην ακομα δεν την εχω δει...περιμενω να την κατεβασω μολις επιστρεψω αγγλια)

Δημοσ.

Το έργο μου άρεσε υπερβολικά.

Σίγουρα είχε παραλείψεις σε σχέση με το βιβλίο αλλά είναι άδικο να συγκρίνουμε τα δύο μέσα (βιβλίο-κινηματογράφος) γενικότερα.

Στην ταινία όλα δούλεψαν ρολόι για μένα. Το μόνο άσχημο ήταν ότι θα έπρεπε να δωθεί περισσότερη έμφαση στα 7 χρόνια που πέρασε μέσα στο λαγούμι.

Δημοσ.
εγώ πάντος δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να σκοτώνει .. καταλαβαίνω πως χωρίς αυτό το κομμάτι η ιστορία θα ήταν αδιάφορη, αλλά.....(?)

 

 

Ακριβως αυτό, εντάξει, καλούτσικη ταινία αλλά στην πράξη ήταν μια αδιάφορη ιστορία + φόνους.

 

Επίσης μου φαινεται πως στο ενάριο σκέφτηκαν την αρχή και τη μέση και το τέλος το έφτιαξαν στη πορεία γιατι δεν τους ερχόταν έμπνευση.

Δημοσ.

Επίσης μου φαινεται πως στο ενάριο σκέφτηκαν την αρχή και τη μέση και το τέλος το έφτιαξαν στη πορεία γιατι δεν τους ερχόταν έμπνευση.

 

Dude δε το σκεφτηκε κανείς το σενάριο, βασισμένη σε βιβλίο είναι η ταινία, από το οποίο μάλιστα δεν έχει παρεκλίνει καθόλου.

 

 

Επίσης με χάλασε που δεν έδειξε λεπτομέρειες απ'το τσιμπούσι... :mrgreen:

Δημοσ.

Σωστος... Δυστηχως ολοι κανουμε αυτο το λαθος αν εχουμε διαβασει ενα βιβλιο και δουμε την ταινια συγκρινουμε πορτοκαλια με μηλα.

  • Moderators
Δημοσ.

Ο τύπος ΕΠΡΕΠΕ να σκοτώνει γιατί δεν είχε άλλο τρόπο να πάρει αυτό που ήθελε. Δεν τον βαλαν να σκοτώνει για να "γεμίσει" η ιστορία επειδή δεν είχε κάτι άλλο ενδιαφέρον να πει ο συγγραφέας.

 

Και φυσικά (παρα το κάποιο χιουμοριστικό ύφος της ταινίας) ο Γκρενουηγ έπρεπε να πληρώσει για ό,τι έκανε με τη χειρότερη ποινή, δημοσίως, μπροστά σε κόσμο που τον θεωρούσαν το χειρότερο απόβρασμα της κοινωνίας τους. Αυτό ενισχύει τη σημασία των σκηνών προς το τέλος οι οποίες είναι η κορύφωση στο έργο. Με άλλα λόγια όλο το έργο βαδίζει προς εκεί απο την αρχή, δεν μπήκε σφήνα (για να μη πω τσόντα -lol) το τέλος επειδή "δεν τους ερχόταν άλλη έμπνευση"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...