Προς το περιεχόμενο

Mia gnomi gia agora laptop(ACER)


christosgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συνιστούσα οποιαδήποτε αγορά εκτός ACER. Αν χρειατεί και μπλέξεις με αντιπροσωπεία τότε δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη και επίσης μπορει να σου διαλύσουν τελείως το laptop όπως έκαναν σε μένα. Αν το ψάξεις θα δεις ότι πολλοί έχουν παράπονα με την Acer Hellas. Ενώ η εγγύηση λέει 5 εργάσιμες μέρες για να το επισκευάσουν εγώ το έστειλα 4 φορές και το κράτησαν πάνω από μηνα. Τωρα που σου γράφω το έχω στείλει πάλι με προβλήματα και το έχουν περίπου 2 μηνες. Άσε ποπυ αφτά που λένε δείχνουν τελείως ασχετοσύνη.

Άκουσέ με ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ACER!!!

 

Σε ποιανης εταιρίας το service το έχεις στείλει?

της Alman Hellas ή της MDI?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τελικά είναι ή δεν είναι καλές αγορές τα ACER βρε παιδιά. Γιατί από τιμές σκίζουν, αλλά κατά τα άλλα ο καθένας έχει και μια καλή ή κακή ιστορία να πει !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει, καταλαβαινω οτι τα ACER μπορει να μην λενε τιποτα στο τομεα του Σερβις, αλλα δεν ειναι λογος αυτος να δημιουργειται τετοια προκαταληψη για μηχανηματα που στο κατω κατω σου προσφερουν αυτο ακριβως που ψαχνεις σε τιμες που οι αλλες εταιρειες ειναι τουλαχιστον 100-200 Ευρω πανω.

 

Θεωρώ ότι κάποιος επιλέγει λάπτοπ λόγω φορητότητας και αξιοπιστίας. Το να διαλέγει κάποιος λάπτοπ λόγω χαρακτηριστικών σε ένα συγκεκριμένο μπάτζετ είναι κατά τη γνώμη μου έγκλημα. Ας έχει επεξεργαστή στα 1.83 και όχι στα 2 και σκληρό 80gb αντί για 120gb αν πρόκειται για κάτι πιο αξιόπιστο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι κάποιος επιλέγει λάπτοπ λόγω φορητότητας και αξιοπιστίας. Το να διαλέγει κάποιος λάπτοπ λόγω χαρακτηριστικών σε ένα συγκεκριμένο μπάτζετ είναι κατά τη γνώμη μου έγκλημα. Ας έχει επεξεργαστή στα 1.83 και όχι στα 2 και σκληρό 80gb αντί για 120gb αν πρόκειται για κάτι πιο αξιόπιστο...

 

 

Αυτο που λες είναι υποκειμενικο.

ο καθενας βαζει τις δικες του προτεραιοτητες για να επιλεξει λαπτοπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν καταρχάς ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ από ACER. Εξηγούμαι:

Είμασταν μία παρέα ας πούμε 5 ατόμων. Σε όλους χάλασαν οι φορητοί. Τώρα για τη δικιά μου εμπειρία.

Παίρνω ένα φοητό που έχει καμμένο πιξελ. ένα μήνα μετά στη μέση της οθόνης εμφανίζεται μία λωρίδα μπλε τεράστια. Μου λένε φέρτο στο service. Το πηγαίνω

και μετά τους λέω ότι είναι υποχρεωμένοι να μου το στείλου πίσω δωρεάν. Δεν το δέχονται μέχρι που τους βάζω να διαβάσω την εγγύηση τους!!!

Μου λένε πάρε μετά από 15 μέρες. Παίρνω σε ένα τηλ που όποτε ήθελαν μιλούσαν. Μου είπαν ότι σε 2-3 εργασμιες θα έρθει οθόνη από Αγγλία και θα έιναι έτοιμο. Μετά τους παίρνω και μου λένε δεν ήρθε και θα κάνει μία εβδομάδα. Μετά την εβδομάδα τηλ και μου λένε είναι έτοιμο σας το έχουμε ήδη στείλει!!!Παίρνω την MDI και μου λένε ότι τον έχουν εκεί και περιμένου τηνοθόνη. Μετά από ................ στην ACER μου λένε ωρ'αία θα τους στείλω να κάνου πιο γρήγορα. Το φορητό τον έστειλα Οκτώμβρη. Αρχές Δεκεμβρίου με παίρνουν τηλ ότι δεν γίνεται να βρουν την οθόνη και να πάρω το ίδιο μοντέλο δωρεάν, αρκεί να τον πάρω εγώ απο mdi να τον πάρω Γραμμή, μετά να τον στείλει η Γραμμή στον προμηθευτή και μετά να πάρω εγώ από τη Γραμμή το νέο φορητό. Με τα πολλά του πείθω τα έξοδα μεταφοράς από ΜΔΙ σπίτι μου να είναι δικά μου. Μετά τα Χριστούγεννα αποκτώ τον νεό φορητό για τον οποίο σκάω 120 ευρώ επιπλεόν επειδή το ίδιο μοντέλο δεν το είχαν. Μισή ώρα πριν ήταν στο μαγαζί ο υπεύθυνος της ACER και καμάρωνε για την ποιότητα της εξυπηρέτησης.(Ευτυχώς που δεν τον πέτυχα).

Τώρα πάμε στο νέο μοντέλο. Μετά από τρεις μήνες το αντιγραφικό δεν δουλεύει. Έμαθα ότι έχει MATSUI που έιναι κακής ποιότητας. Το ανεμηστηράκι χάλασε και ακούγεται σε όλο το σπίτι. Επίσης κάποιες φορές κλείνει μόνο του. Το 1694 wlmi έχω. Πέρνω τηλ το service να μου το επισκεύασουν και μου λένε ότι έιμαι εκτός εγγύησης.Τους λέω ότι έγινε και μετά πολλά μου λένε ναι είσαι εντός εγγύησης. Αναγκάστηκα να κάνω και επέκταση εγγύησης γιατί τον χρειάζομαι πολύ τώρα. Οι τύποι είναι ανεύθυνοι, η λέξη επαγγελματική συνείδηση είναι άγνωστη σε αυτούς.

 

Υ.Γ. Ένας γνωστός μου πήρε το φορητό από το service μετά από 6 μήνες. (υπάχρουν και χειρότερα ε;)

Α και για ασχετοσύνη που έιπε ένας φίλος!Το λέω έχει χαλάσει το ανεμηστηράκι και ακούγεται. Α μου λέιε έιναι κλασσικό πρόβλημα των windows xp. Κάνε restart μου λέει και θα φτιάξει. Το τι είπα δεν το λέω γιατί θα πέσει ban. Ασχημο ban!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες είναι υποκειμενικο.

ο καθενας βαζει τις δικες του προτεραιοτητες για να επιλεξει λαπτοπ.

 

Δεν αντιλέγω, και γι αυτό σκοπίμως ξεκίνησα το ποστ μου με τη λέξη θεωρώ. Αλλά όπως και να χει λίγοι διαφωνούν στο ότι είναι καλύτερα να μην είναι τόσο δυνατό και να δουλεύει, παρά να είναι τούμπανο και στο 6μηνο να πεθάνει. Βέβαια κάποιος μπορεί να προτιμάει το 2ο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν τρία χρόνια έφυγα και στο σπίτι από κλασική κούτα και πήγα για τότε καλό desktop replacement, Acer 1513, πάνω από 2,5 ετών, ακόμα δεν έκανα καν φορματ, κανένα πρόβλημα ποτέ. Ούτε εγώ δεν ξέρω από σέρβις, αφού δεν χρειάστηκε. Το μόνο.....έφυγε ένα πλήκτρο [αλλά φταίει η γάτα μου που ξαπλώνει απάνω την νύχτα όταν κατεβάζω κάτι]. Πολλές ώρες λειτουργίας, συχνά και ολόκληρες μέρες/νύχτες. Τα έβγαλέ τίμια τα λεφτά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...