Προς το περιεχόμενο

Nintendo Wii - Παιχνίδια και Απορίες


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Emena to exei enas filos mou to wii kai emeina poli ediposiasmenos me to tennis..oxi toso apo grafika alla kirios apo to gelio pou peftei genika stin oli fasi..

Parolauta koitaza sto youtube kai vrika ena videaki alla den ksero an ine alithino..opoios thelei as riksei mia matia kai na mou pei tin apopsi tou..http://www.youtube.com/watch?v=5MK8KiaEwSk

 

Αυτό το βιντεάκι έσκασε μύτη λίγο μετά την κυκλοφορία του Wii στην Αμερική. Από διάφορες συζητήσεις που διάβασα στα ξένα φόρουμ, όλοι συμφωνούν ότι είναι ψεύτικο. Έχει δύο κονσόλες ο τύπος, η δεύτερη κρυμμένη και ενωμένη στην τηλεόραση, όπου βάζει το αυθεντικό δισκάκι.

 

Αν θυμάμαι καλά, ο ίδιος παραδέχτηκε στο τέλος ότι όντως ήταν ψεύτικο το βίντεο και τό 'κανε για φάρσα.

 

Edit: Με πρόλαβε ο sheik :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

re paidia exw mia aporia mipws i microsoft exei apogorepsei stin nintendo na vgalei opoiodipote game tis RARE sto virual console.banjo,goldeye kai alla to lew epidei goustarw trella to classic controller kai thelw toulaxiston na paixw ena apo ta agapimena mou games to starfox64.

 

ta metroid ta FPS den einai tis nintendo apla ekdotria einai.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο θα ειναι χοντρη βλακεια αν εχει παιχτει... Τα πιο πολλα παιχνιδια της RARE για την Nintendo ειναι all-time-classics και θα ειναι κριμα να λειπουν μαζι με αυτα που ειπες Rebel21 και τα Donkey Kong series απο το virtual console...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω πως τα παιχνιδια της rare αργα η γρηγορα θα βγουν στην virtual console.Ειδικα ενα τοσο κλασσικο game οπως το goldeneye που αλλαξε την πορεια των fps στις κονσολες,θα ειναι κριμα να μη βγει.Καλα θα ηταν βεβαια να το βελτιωσουν λιγακι στα γραφικα,κατι σαν mini-remake... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το Goldeneye η Nintendo ειπε οτι θα προσπαθησει να το βγαλει στο Virtual Console.

 

Το Starfox ξερουμε σιγουρα οτι θα βγει και για το Donkey Kong δεν ξερω κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Star Fox 64 και developer και publisher ειναι η Nintendo, για αυτο δεν υπαρχει κανενα προβλημα και θα κυκλοφορησει στο Virtual Console.

 

Ενω στο Donkey Kong 64 και developer και publisher ειναι η Rare, για αυτο το βλεπω λιγο δυσκολο να το δουμε στο Virtual Console.

 

Το GoldenEye 007 εχει μικτα δικαιωματα, developer ειναι η Rare και publisher η Nintendo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

file curta o publisher den exei kanena dikaiwma apo oso xerw.ta pnevmatika dikaiomata einai ston developer.

 

exeis dikio gia to starfox64 me mperdepse to oti to Star Fox Adventures itan tis rare.

 

allo enow px to donkey kong 64 an kai einai opws les dev kai publisher i rare o kong einai idioktisia tis nintendo opote ekei periplekonte ta pragmata kai exoume mikta dikaiomata.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Donkey Kong αν δεν κανω λαθος ειναι της Νιντεντο,αλλα το παιχνιδι DK 64 εχει αναπτυχθει απο την Rare οποτε παιζει προβλημα μαλλον.Παντως θα αξιζε κι αυτο να βγει,αφου ηταν απο τα καλυτερα platforms της εποχης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το Zelda είναι απίστευτο. To art style και η η ιστορία με το 'λυκόφως' είναι φοβερά, αλλά και τα γραφικά είναι πάρα πολύ ωραία.

Ειδικά κάποιες μάχες που γίνονται είναι αριστουργηματικές.

 

Πολύ βασικό είναι ότι ο χειρισμός με τα wii-mote και το nunchuk είναι πάρα πολύ καλός και δίνουν πολλού πόντους στη συμμετοχή στη δράση. Ταυτόχρονα είναι και πολύ ξεκούρατος χειρισμός.

Αυτά. (δεν μιλησα συγκεκριμένα για να μη φανερώσω διάφορες στιγμές του παιχνιδιού)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το Zelda είναι απίστευτο. To art style και η η ιστορία με το 'λυκόφως' είναι φοβερά, αλλά και τα γραφικά είναι πάρα πολύ ωραία.

Ειδικά κάποιες μάχες που γίνονται είναι αριστουργηματικές.

 

Πολύ βασικό είναι ότι ο χειρισμός με τα wii-mote και το nunchuk είναι πάρα πολύ καλός και δίνουν πολλού πόντους στη συμμετοχή στη δράση. Ταυτόχρονα είναι και πολύ ξεκούρατος χειρισμός.

Αυτά. (δεν μιλησα συγκεκριμένα για να μη φανερώσω διάφορες στιγμές του παιχνιδιού)

 

Αν μη τι άλλο μου κινείς την περιέργεια με αυτά που γράφεις. Θα επιδιώξω να το ξανατσεκάρω το Zelda αφού θα έχει προχωρίσει λίγο το story.

...όχι ότι σε ενδιαφέρει και πολύ αλλά λέμε τώρα... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μη τι άλλο μου κινείς την περιέργεια με αυτά που γράφεις. Θα επιδιώξω να το ξανατσεκάρω το Zelda αφού θα έχει προχωρίσει λίγο το story.

...όχι ότι σε ενδιαφέρει και πολύ αλλά λέμε τώρα... :P

ouf to brhka se pal gia gc 8a to dokimasw ekei :)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπο το review του gamelife.gr

 

"Είναι το Twilight Princess ο αυθεντικός απόγονος του Ocarina of Time; Καταφέρνει να ξεπεράσει το «μύθο» που κουβαλάει μαζί του ο συγκεκριμένος τίτλος και να γίνει το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της σειράς; Αποδεικνύεται γόνιμη η συμβίωση ενός τίτλου του Gamecube με τους νέους μηχανισμούς του χειριστηρίου του Wii; Πρόκειται για την περιπέτεια της χρονιάς και ο καλύτερος τίτλος για δύο διαφορετικά συστήματα; Και τέλος, διαθέτει το Twilight Princess αρκετά νέα στοιχεία για να προσελκύσει τους χρήστες εκείνους που ένιωσαν το design της σειράς να επιδεικνύει σημάδια κορεσμού με το Wind Waker; Η απάντηση είναι απίθανα ..ναι και το γιατί θα το διαβάσετε παρά κάτω."

 

 

"Επιπλέον, το παιχνίδι ασφυκτιά σε εξωφρενικό βαθμό για τα πρότυπα της σειράς και γενικότερα τόσο μακροσκελών τίτλων (η διάρκεια του παιχνιδιού υπολογίζεται περίπου στις 50 ώρες) με set pieces, ειδικές αποστολές που ξεχωρίζουν από το βασικό gameplay, συνοδευμένες από σκηνές κινηματογραφικής ποιότητας. Πρόκειται πραγματικά για ένα γλυκά μεθυστικό περιεχόμενο που, όπως και το Ocarina of Time πριν από οχτώ σχεδόν χρόνια, έθεσε τα πρότυπα για την έννοια του «επικού» στα action adventure. Με όλο το σεβασμό απέναντι στη Bethesda και τη δημιουργία της (αλλά και στη δική μας βαθμολογία), το Twilight Princess κάνει το Oblivion να φαίνεται κενό από ουσιαστικό περιεχόμενο "

 

 

"Αν και δεν θα τολμήσουμε να αποκαλύψουμε τίποτα σχετικά με τη βασική πλοκή του παιχνιδιού, αξίζει να σημειωθεί πως η εξέλιξη του σεναρίου διαδραματίζεται μέσα από σκηνές που δεν έχει ξαναγνωρίσει τίτλος της σειράς. Αν το απόγειο του Wind Waker ήταν η κάθοδος του Link στην πετρωμένη υποθαλάσσια Hyrule, το Twilight Princess διαθέτει κυριολεκτικά δεκάδες πιο επιβλητικές σεκάνς που θα σας κόψουν την ανάσα."

 

" Πρέπει να σημειωθεί πως το δεύτερο μισό του παιχνιδιού περιέχει και τις περισσότερες σχεδιαστικές μετατροπές. Το μόνο που το Gamelife θα αποκαλύψει είναι πως οι βετεράνοι της σειράς θα εκπλαγούν με το πόσο διαφορετικά είναι ορισμένα από τα καινούρια αντικείμενα, ενώ οι προγραμματιστές θα πρέπει να περηφανεύονται για τα μεταγενέστερα dungeon, τα οποία παρουσιάζουν αριστουργηματική αρχιτεκτονική και ιδιοφυείς γρίφους."

 

 

"Η ποιότητα του παιχνιδιού καθιστά επίσης εύκολη την κριτική του τεχνικού τομέα σε μια υποτιθέμενα δύσκολη περίπτωση. Όπως απέδειξε – και σε μεγαλύτερο βαθμό – πρόσφατα το συγγενές Okami, τις περισσότερες φορές η καλλιτεχνική διεύθυνση μπορεί να υπερισχύσει οποιουδήποτε τεχνολογικού περιορισμού. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το Twilight Princess, αν και η έλλειψη του cell shading αφήνει ομολογούμενα εκτεθειμένες ορισμένες από τις πιο ακατέργαστες υφές που διακρίνουν τα περιβάλλοντα. Παρά την έλλειψη ωστόσο τεχνικών προσόντων (ακόμη και η θαυμάσια μουσική του τίτλου είναι κυρίως midi μελωδίες και όχι ορχηστρικές εκτελέσεις), το Twilight Princess παραμένει μια από τις πιο εντυπωσιακές οπτικοακουστικές εμπειρίες των τελευταίων χρόνων, μια χειροποίητη θαρρείς δημιουργία που σφύζει από την προσωπικότητα και το μεράκι των πιο ικανών δημιουργών της Nintendo."

 

 

"Επιπλέον, μπορεί κανείς να διακρίνει ύστερα από χρόνια και ορισμένα τρωτά στο design του παιχνιδιού, μικροσκοπικές ατέλειες στο χειρισμό ή στο σχεδιασμό των dungeons – δεν πρόκειται για τον τέλειο τίτλο που ίσως οραματίζονταν οι πιστοί της εταιρίας. Με όλες τις παρατηρήσεις ωστόσο, ο γράφων τελικά έκρινε πως το παιχνίδι αποτελεί μια από τις σπάνιες περιπτώσεις δημιουργιών που αξίζουν να βαθμολογηθούν με το άριστα. Ένας κόσμος που προκαλεί μια απαράμιλλη αίσθηση εξερεύνησης και επιβραβεύει την περιέργεια με θεαματικές ανακαλύψεις, μια αισθητική που συναρπάζει με την ομορφιά της και τη διαχρονικότητά της, μια ιστορία που συγκινεί σαν παραμύθι, το Twilight Princess είναι πολύ μεγάλο σε διάρκεια και απίστευτα υψηλό σε ποιότητα για να μην εξασφαλίσει το 10."

 

 

Ε μετα απο αυτα,δεν νομιζω πως χωραει αμφιβολια για τη ποιοτητα του παιχνιδιου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...