Προς το περιεχόμενο

Tellas - Φακελος Ξεφτιλα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μία είναι η λύση.

Συνεχίζεις κανονικά να χρησιμοποιείς τη σύνδεση που σου παρέχουν σαν να μην τρέχει τίποτα!

Όταν με το καλό σου έρθει ο λογαριασμός δεν τον πληρώνεις!

 

Τότε αν κάποιος είναι να κινηθεί δικαστικά, σίγουρα θα είναι η tellas οπότε και πληρώνει αυτή τα δικαστικά έξοδα!

 

Εσύ παραθέτεις στο δικαστήριο τα αποδεικτικά αποστολής των fax, ηχογραφημένες συνομιλίες και ότι άλλο έχεις και μετά φεύγεις σαν κύριος!!

Δημοσ.
Πρωτα απο ολα την καλησπερα μου σε ολα τα μελη του φορουμ. Ποτε δεν θυμαμαι τον εαυτο μου να ειναι τοσο απαγοητευμενος απο τις υπηρεσιες μιας εταιρειας. Λενε και το ασπαζομαι 100% πλεον πως μια εταιρεια για να ειναι μεγαλη δεν φτανει να εχει μονο το ονομα αλλα και να μπορει να το υποστηριξει μεσα απο την "συμπεριφορα" της σε χρηστες που την υποστηριξαν απο την πρωτη στιγμη. Θα αφησω τις εισαγωγες και θα περασω αμεσα στο θεμα μου.

 

Ειμαι συνδρομητης στην Tellas εδω και περιπου 2 χρονια (ισως και λιγο παραπανω). Πριν απο

περιπου εναμιση μηνα (κατα τις 23 Οκτ.) λογο καποιας υποχρεωσης πηρα την αποφαση να

διακοψω την συνδρομη μου στην Tellas (τερματισμος υπηρεσιας internet). Επειδη χαρακτιριζομαι ως απιστευτα σχολαστικος, φροντισα εκεινη την περιοδο να ρωτησω & και να μαθω τις ενεργειες που πρεπει να ακολουθησω ωστε να διακοπει το αοριστου χρονου συμβολαιο μου. Πραγματι μετα απο καποια τηλ. με ενημερωσαν πως επρεπε να αποστειλω στα κεντρικα της εταιρειας ενα fax με ολα μου τα στοιχεια οπως επισης το αιτημα μου.

 

Πρωτα ο θεος στις 30 Οκτ. απο την δουλεια μου εστειλα το εν λογο fax, κρατησα το αποδεικτικο της αποστολης και φροντισα να επικοινωνησω με την εταιρεια (ως οφειλα) για να σιγουρευτω οτι εφτασε. Να μην τα πολυλογο ολα πηγαν καλα μεχρι και αυτο το σημειο. Στην τελευταια μου επικοινωνια μαζι τους με διαβεβαιωσαν πως το αργοτερο 1 με 2 Δεκεμ. ολα θα εχουν τελειωσει και πως αν εχω προπληρωσει καποιες μερες τα λεφτα θα επιστραφουν πισω ταχυδρομικα με την μορφη επιταγης.

 

Οι μερες περασαν, ο Δεκεμ. εφτασε με το καλο και η υποθεση ειχε παγωσει! Η αποκορυφωση ηταν στις 5 Δεκεμ. Η υπηρεσια εξυπηρετησης πελατων οπως ολοι ξερουμε ειναι 24 ωρες το 24ωρο. (μην χεσω!...) Λογο της δουλειας μου εφτασα πολυ αργα στο σπιτι και κατα τις 11 το βραδυ εκανα κληση στο γνωστο σε ολους νουμερο προκειμενου να μαθω τι εγινε με το αιτημα μου.

Βλεπετε τα παιδια εβλεπαν μπαλα (μερα champions league) και δεν μπορεσα να πιασω γραμμη μεχρι τις 12 το βραδυ. Περιμενα συνολικα σε αναμονη 30'. Τελικα αφου ειχα αφρισει απο τα νευρα στις 12.05 εκανα ενα τελευταιο τηλ. και στην συντομευση πατησα την τεχνικη υποστηριξη. Ευτυχως σταθηκα απιστευτα τυχερος και καποιος νεαρος κ.xxxxxxxx αν δεν κανω λαθος βγηκε στην αλλη ακρη της γραμμης. Δυστηχως για εμενα ειχα βγει εκτος εαυτου και το παληκαρι ακουσε παρα πολλα. (Παντως ειχε την υπομονη και τα ακουσε, φυσικα στο τελος του ζητησα συγγνωμη) Ο νεαρος ζητησε συγγνωμη για οτι εχει μεσολαβησει μεχρι τωρα και ειπε οτι θα συμπληρωσει καποια φορμα παραπονων ωστε να διεκπαιρεωθει το αιτημα μου. (Δηλ. εχει περασει ενας ολοκληρος μηνας και τωρα θα καταλαβουν οτι πρεπει να δωσουν ενα τελος στο συγκεκριμενο θεμα.) Τελικα εκανα υπομονη και του ειπα να προχωρησει στην φορμα παραπονων προκειμενου να τελειωνει η υποθεση.

 

Σημερα ο μηνας εχει 8 το Internet στο σπιτι λειτουργει κανονικα και μας περιμενει Σαβ/κο. Εγω απο εδω και περα τι πρεπει να κανω? Φταιω αν κατεβω στα κεντρικα και τα κανω ολα πουτ...α. Τι στο καλο πρεπει να κανει ενας χρηστης για να ξεμπερδευει?

 

Ειμαι τοσο αγανακτισμενος που το περιστατικο ηθελα να βγει προς τα εξω. Καλως ηρθατε στην συγχρονη ομηρια μου. Αλλα οπως ειπαμε ετσι ειναι οι μεγαλες εταιρειες! ΑΛΛΑ εχουν κανει ενα πολυ μεγαλο λαθος αν νομιζουν οτι τετοιου ειδους συμπεριφορες θα μεινουν αναμεσα σε εμενα και αυτους.

 

Τα ίδια περίπου τράβηξα με την altek.

Είχα το jetpak 2+1 μήνες το οποίο έληγε 5 Αυγούστου.

Τέλη Ιουλίου πήρα τηλ. και ρώτησα τι πρέπει να κάνω για την διακοπή και μου ζήτησαν να στείλω με fax αίτηση.

 

Πράγματι η αίτηση στάλθηκε την επομένη ημέρα αλλά το dsl δεν σταμάτησε.

 

8 Αυγούστου πήρα τηλ. και ζήτησα τον λόγο μόνο που κανείς δεν μου εξήγησε.

 

Αμέσως μετά έστειλα καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το συμβάν, την οποία απέστελε η ΕΕΤΤ στην altek με κοινοποίηση εμένα, ζητώντας τον λόγο που δεν έγινε η διακοπή.

 

Ήρθε και λογαριασμός τον οποίο δεν πλήρωσα και τέλος Αυγούστου, και ενώ χρησημοποιούσα κανονικά την γραμμή με πηραν τηλέφωνο να ρωτήσουν τον λόγο που δεν πλήρωσα τον λογαριασμό.

Τότε τους ενημέρωσα ότι εκρεμεί καταγγελία και θα τον πληρώσω μετά την εξέτασή της.

 

Αρχές Σεπτεμβρίου με ενημέρωσαν από το νομικό τμήμα της altek ότι η γραμμή ελευθερώνεται και δεν οφοίλω τίποτε.

 

Λίγο αργότερα έλαβα και κοινοποίηση της απάντησης προς την ΕΕΤΤ που έλεγε ότι έγινε καταλάθος η μή διακοπή και ότι ο καταναλωτής δηλαδή εγώ δεν οφοίλω τίποτε για την χρήση του Αυγούστου.

 

Πληροφορίες εδώ

http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html

Δημοσ.

Ας απαντήσω γιατι οι εταιρείες ζητάνε τα αιτηματα μας με φαξ και φυσικα παντα μας απαντανε τηλεφωνικά .

 

Ο νομος δεν αναγνωρίζει την τηλεφωνικη συνομιλια ως αποδεικτικο και ας καταγραφεται . Μονο την γραπτη επικοινωνια φαξ και email .

 

Οταν σου ζηταει την αιτηση διακοπης με φαξ το κανει για να εξασφαλιστει ωστε αυριο να μην εχει νομικα προβληματα.

 

Θα σας περιγραψω ενα προβλημα ενος φιλου και την λυση του . Συνδρομητης στην Forthnet ,τηλεφωνει και ζηταει διακοπη της γραμμης του με την ληξη του συμβολαιου . Ερχεται η ημερομηνια ληξης και κοβεται η προσβαση . Κανει αιτηση ο φιλος σε αλλη εταιρεια για adsl και του απαντανε οτι δεν μπορουν να προχωρησουν την αιτηση του γιατι η γραμμη adsl ειναι ακομα ενεργοποιημενη και παραχωρημένη στην forthnet .

 

Τους περνει 7 τηλεφωνα και καθε φορα η απαντηση ηταν σημερα αυριο ή οτι φταιει ο ΟΤΕ . Περναει ενας μηνας και ακομα η γραμμη λειτουργουσε κανονικα.

Τους αποστελει μεσω φαξ επιστολη διαμαρτηριας και ενημερωσης οτι αν σε μια εβδομαδα δεν του ελευθεροσουν την γραμμη θα κινηθει νομικα. Κατα περιεργο τροπο και δια μαγειας ολα λειτουργησανε και σε 2 μερες η γραμμη ειχε κοπει .

 

Οι μεγάλες εταιρείες γνωρίζουν οτι ο νομος αναγνωρίζει μονο την γραπτη συνομιλία και οριζει τις 15 μερες για απαντηση στο αιτημα . Περας τον 15 ημερων εχεις δικαιωμα να εγείρεις αγωγή και να διεκδικήσεις τα δικαιωματα σου .

 

Και επειδη ξερω οτι θα μου απαντήσετε σιγα μην πληρωνω δικηγορους για μια γραμμη adsl και ξερουν οτι δεν θα το κανω για αυτο με γραφουν σας πληροφωρω οτι υπαρχει λυση και λεγεται Ασφάλιση Νομικής Προστασίας .

 

Με την πληροφορηση της εταιρείας οτι θα κινηθεις νομικα και εχεις προπληρωμενο δικηγορο ξαφνικα ολα δια μαγειας διωρθόνονται .

 

Μία είναι η λύση.

Συνεχίζεις κανονικά να χρησιμοποιείς τη σύνδεση που σου παρέχουν σαν να μην τρέχει τίποτα!

Όταν με το καλό σου έρθει ο λογαριασμός δεν τον πληρώνεις!

 

Τότε αν κάποιος είναι να κινηθεί δικαστικά, σίγουρα θα είναι η tellas οπότε και πληρώνει αυτή τα δικαστικά έξοδα!

 

Εσύ παραθέτεις στο δικαστήριο τα αποδεικτικά αποστολής των fax, ηχογραφημένες συνομιλίες και ότι άλλο έχεις και μετά φεύγεις σαν κύριος!!

 

Μονο το φαξ αναγνωρίζεται νομικά

 

η ηχογραφημένη συνομιλια δεν αναγνωριζεται νομικά και μπορεις να διωχθεις νομικα για καταπατηση ατομικών δικαιωμάτων .

Δημοσ.
Μονο το φαξ αναγνωρίζεται νομικά

 

η ηχογραφημένη συνομιλια δεν αναγνωριζεται νομικά και μπορεις να διωχθεις νομικα για καταπατηση ατομικών δικαιωμάτων .

 

Για το πρώτο δεν ξέρω, αλλά τί σημασία έχει, έτσι κι αλλιώς θα ακολουθήσει σίγουρα και ΓΡΑΠΤΗ δέσμευση.

 

Για την ηχογράφηση όμως, εφόσον έχει κάποιος ενημερωθεί και δώσει τη συγκατάθεσή του προηγουμένως, δύσκολα θα δει κανείς καταπάτηση ατομικών δικαιωμάτων. Νομίζω πως και στα δικαστήρια δεν αναγνωρίζεται σαν πειστήριο ΑΝ έγινε εν αγνοία του ενδιαφερόμενου ...

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πρωτα απο ολα, καλησπερα και ευχες για ενα ευτυχισμενο ετος, γεματο υγεια & επιτυχιες σε ολους τους χρηστες του forum, αλλα φυσικα και στο ιδιο το insomnia.gr. Δεν γνωριζω τα ατομα τα οποια συνελαβαν την ιδεα για τη δημιουργια ενος τετοιου forum, αλλα τους δινω παρα πολλα συγχαρητηρια και ευχομαι το forum να συνεχισει να λειτουργει για πολυ καιρο ακομη & να μεγαλωνει σε αριθμο χρηστων.

 

Οπως καταλαβαινετε, εχει περασει αρκετος καιρος απο τη στιγμη που αποφασισα να μοιραστω το προβλημα μου μαζι σας. Για την ακριβεια, το εκανα καπου στο πρωτο 10ήμερο του Δεκεμβριου 2006. Οπως φανταζεστε, για να επανερχομαι, σημαινει πως λυση δεν εχει δοθει στο θεμα μου (δυστυχως!).

Ειμαι πραγματικα αγανακτισμενος και εκνευρισμενος, σε σημειο που δεν εχω φτασει ποτε στη ζωη μου. Σημερα με αφορμη το γεγονος οτι ειμαι κρυωμενος και βρισκομαι αναγκαστικα στο σπιτι, αποφασισα να μοιραστω το... μαρτυριο που εχω ζησει μεχρι τωρα οχι τοσο για να δω καποιο μηνυμα συμπαραστασης, αλλα για να προστατεψω καποια ατομα που σκοπευουν να γινουν συνδρομητες στην Tellas.

 

Για οσους δεν γνωριζουν τι εχει συμβει μεχρι τωρα, παρακαλω, προβειτε σε μια αναγνωση του πρωτου μου μυνηματος.

 

Οπως ειχα πει και τοτε , «μια εταιρεια για να θελει να αυτοαποκαλειται μεγαλη, δεν αρκει να εχει μονο το ονομα, αλλα και να μπορει να το υποστηριξει!».

 

Τις 30 Οκτωβριου 2006 ξεκινησα ολες τις διαδικασιες για να απενεργοποιηθει η adsl γραμμη μου απο την Tellas και μεχρι σημερα δεν εχω βρει ακρη! Σε ελευθερη μεταφραση, βιωνω μια... ομηρια της τηλεφωνικης γραμμης μου εδω και 2 μηνες και κατι παραπανω.

 

Ύστερα απο καποιο περιστατικο που συνεβη μεταξυ εμου και της Tellas περιπου μετα την τελευταια αγωνιστικη του Champions League, καποιος τεχνικος της Tellas επικοινωνησε μαζι μου και αφου ζητησε πολλες φορες συγγνωμη, με ενημερωσε πως ηταν θεμα λιγων ωρων η διακοπη-απενεργοποιηση της adsl γραμμης μου. Μαλιστα με διαβεβαιωνε πως αν εχω προκαταβαλει καποιο χρηματικο ποσο, αυτο θα μου επιστραφει με ταχυδρομικη επιταγη. Κλεινοντας, μου ζητησε υπομονη και κατανοηση για ο,τι ειχε μεσολαβησει, επειδη δεν ευθυνονταν 100% η εταιρεια, αλλα και ο ΟΤΕ. Επισημαινω πως ολα αυτα συνεβησαν πριν απο τις γιορτες των Χριστουγεννων.

 

Το αποτελεσμα ηταν μηδεν εις το πηλικον! Τιποτα! Οσο εσεις ειδατε να γινεται αποσυνδεση στη γραμμη μου, αλλο τοσο το ειδα και εγω. Λογω μεγαλου φορτου εργασιας, εγκατελειψα καθε προσπαθεια μεχρι και τις 2 Ιανουαριου 2007. Απο εκει και περα, περασα... στην αντεπιθεση.

 

Πιστεψτε με, εδω ειναι που εχει το μεγαλυτερο ενδιαφερον! Να δειτε ποσο ξεφτιλες, απατεωνες και ψευτες ειναι οι κυριοι της Tellas. Επειδη ομως στη ζωη μου εχω μαθει να μιλαω με ντοκουμεντα και επιχειρηματα, αυτο θα κανω και τωρα.

 

Τεταρτη 3 Ιανουαριου 2007 στις 13.30 πηγα στο κεντρικο κτιριο της Tellas επι της Κηφισιας (200 μ. πιο κατω απο το «Υγεια»). Μπαινω μεσα και πηγαινω στο γκισε οπου βρισκεται ο security και εκει ειπα ποιος ειμαι και τι θελω. Δεν μπορω να πω, η κοπελα ηταν ευγενεστατη και μου ειπε να περιμενω. Στο μεταξυ, στο σαλονι υποδοχης ειχε αρκετο κοσμο, ο οποιος περιμενε ισως και μία ωρα προκειμενου να δει καποιον εκπροσωπο της Tellas. Βλεπετε, εχει... φανταστικη εξυπηρετηση! Περιττο να πω οτι... κρυφακουσα απιστευτα σχολια. Π.χ. οτι ενας τυπος ειχε μεινει χωρις τηλεφωνο λογω «zisto» δεν ξερω και εγω για ποσο καιρο, αλλος δεν ειχε εξοπλισμο, αλλοι ανεφεραν οτι ποτε δεν μπορουν να πιασουν γραμμη στο 13800, αλλοι πως εχουν κακο σημα στο τηλεφωνο τους κτλ. Ετσι, για να ξεχωριζουμε τις... super εταιρειες απο ολες τις υπολοιπες (παλιοκαραγκιοζηδες).

 

Τελικα, αφου περιμενα 1 ωρα (φανταστειτε, ειχα φυγει απο τη δουλεια μου για να τρεχω για εκκρεμμοτητες που ειναι υπευθυνοτητα της Tellas), καποιος υπευθυνος παρουσιαστηκε. Το αιμα μου ειχε ανεβει στο κεφαλι και δεν ημουν και ιδιαιτερα ευγενικος. Με τα πολλα, εξηγησα τι ειχε συμβει και ο τυπος ξαφνιαστηκε. Μου ειπε οτι ηταν τραγικο το ολο θεμα και πως θα το αναλαβει ο ιδιος. Δηλαδη, επικοινωνια με ΟΤΕ και τα σχετικα. Πριν φυγω, του εδωσα διορια μεχρι την Πεμπτη 4 Ιανουαριου το βραδυ προκειμενου να δοθει ενα τελος.

 

Ο τυπος με διαβεβαιωσε οτι θα κανει τα παντα και βγαινοντας εξω, μου εδωσε ενα τηλεφωνο (2108113489), στο οποιο οταν χρειαστηκε να καλεσω για να μαθω την εξελιξη του ζητηματος μου, κανεις δεν απαντησε. Συγχαρητηρια, καραγκιοζηδες, για ακομα μια φορα!

 

Το... θεϊκο της ολης υποθεσης εγινε την επομενη ημερα το πρωι (Πεμπτη 4 Ιανουαριου, ωρα 12.00, ευτυχως, ειχα ρεπο) οταν πηγα στα κεντρικα του ΟΤΕ, προκειμενου να εχω μια εικονα και απο αυτους. Εκει βρηκα τη διευθυντρια, ευγενεστατη και παρα πολυ εξυπηρετικη. Ακουστε τι μου ειπε να... καραφλιασετε και μετα να αρχισετε τα... μπινελικια. Η... κορυφαια Tellas το αιτημα μου το ειχε αποστειλει στον ΟΤΕ στις 5-12-06! (το ειχε λαβει απο εμενα στις 30-10-06). Δηλαδη επι ενα μηνα... τον επαιζε (μην αναρωτηθειτε ποιον επαιζε!). Μολις τα εμαθα ολα αυτα, εμεινα... μ.....ς. Αμεσως εκανα αιτηση και ζητησα αποδεικτικο αντιγραφο απο τον ΟΤΕ, στο οποιο να αναγραφεται ποτε ελαβαν το αιτημα της Τellas για τερματισμο υπηρεσιας adsl που αντιστοιχουσε στο ονομα μου (οχι, για να μη βρεθουμε απο κατηγοροι κατηγορουμενοι, μονο με αποδεικτικα στοιχεια βρισκεις τη σημερον ημερα το δικιο σου).

 

Για να προχωρησω την αφηγηση των γεγονοτων, η διορια που ειχα δωσει στον κυριο (καραγκιοζη) της Tellas εληξε χωρις κανενα αποτελεσμα και την επομενη ημερα )Παρασκευη 5 Ιανουαριου( και ωρα 13.00, αν θυμαμαι καλα, πηγα ξανα στα κεντρικα. Για να ειμαι ειλικρινης, πηγα να πλακωθω στο ξυλο! Μπηκα μεσα και χωρις να περιμενω πολυ, πηγα και βρηκα τον τυπο που ειχαμε μιλησει. (Περιττο να πω πως κανενας αλλος υπευθυνος δεν ειχε τα κοτσια και την ευθιξια να παρουσιαστει!) Ο πωλητης-εκπροσωπος ειδε οτι το ματι μου... γυαλιζε και δεν ειπε τιποτα, εκανε την... κοτα. (Σημειωτεον, 2 ακυρωσεις εγιναν μπροστα στα ματια μου εκεινη την ημερα, ξεχωρα απο τα παραπονα.) Ο κ. «ταδε», εχε χαρη που εχουμε τα προσωπικα δεδομενα, με παρακαλεσε να μην του βαλω τη θηλια στο λαιμο και μου ειπε πως θα τακτοποιησει το θεμα πολυ συντομα. (Πρεπει τη συγκεκριμενη ατακα να τους τη μαθαινουν... ποιηματακι εκει μεσα οταν πιανουν δουλεια, αλλιως δεν εξηγειται! Ολοι οι καραγκιοζηδες το ιδιο πραγμα λενε!)

 

Εμενα που εχανα ωρες απο τη δουλεια μου με ρωτησε κανεις; Αλλα ετσι ειναι με τους μ.....ς της Tellas! Τους καναμε εταιρεια και μας ειρωνευονται τωρα!

Τελικα, στο τελος με διαβεβαιωσε για ακομα μια φορα πως θα τακτοποιηθει το θεμα οριστικα μετα το Σαββατοκυριακο. Υστερα απο ολα αυτα, ειπα μεσα μου με ανακουφιση «ευτυχως, τελειωσες». Το ιδιο απογευμα της Παρασκευης ο τυπος με πηρε στο κινητο κατα τις 17.15 και τι θεϊκο μου ειπε;

«Ο ΟΤΕ εχει... ξεχασει να αποσυνδεσει τη γραμμη σας. Οταν καποιος αποσυνδεεται, ο ΟΤΕ τη γραμμη του τη δινει σε αλλο χρηστη. Στη δικη σας περιπτωση καποιος αλλος χρηστης εχει παρει τη γραμμη σας, αλλα ο ΟΤΕ εχει... ξεχασει να αποσυνδεσει εσας. Καλεστε το 134 να τους ενημερωσετε».

Παιδια, αυτο ηταν η χαριστικη βολη! Αφρισα! «Τι μ......ς μου λες», του λεω. «Τι ειναι ολα αυτα τα κινεζικα και τι με ενδιαφερουν εμενα. Εγω με την Tellas μιλησα για να γινω συνδρομητης και με την Tellas μιλαω για την αποσυνδεση». Στο μεταξυ, ο π@π@ρ@ς μου ειπε οτι η Tellas απεστειλε το αιτημα στον ΟΤΕ 11-11-06.

 

Τι να πρωτοπιστεψω, ρε παιδια; Αν δεν μου κοπει το Internet μεχρι την Τριτη 9 Ιανουαριου, τι να κανω;

 

Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι ξεφτιλα ειναι αυτη; Για ποιο λογο πρεπει να ειμαι υποχρεωμενος να υποστω αυτη την ταλαιπωρια; Με ρωτησε κανεις πως θα συμπληρωσω τις ωρες που ελειψα απο τη δουλεια μου; Πως θα βρω μια ακρη και ποιος, σε τελικη αναλυση, θα με υποστηριξει; Πρεπει να παρω το νομο στα χερια μου και να αρχισω να σπαω κεφαλια; Ποιοι ειναι αυτοι οι κυριοι της Tellas που νομιζουν οτι εχουν το δικαιωμα να μου συμπεριφερονται ετσι; Αν νομιζουν οτι θα κανουν τετοιες ενεργειες και αυτες θα μενουν αναμεσα σε εμενα και σε αυτους, ειναι πολυ γελασμενοι. Μπορει να μην εχω δεινοτητα στο γραπτο λογο, αλλα αυτα που περασα φροντισα οσο μπορουσα καλυτερα να τα μοιραστω με ολους εσας. Σκεφτομαι να στειλω επιστολες σε γνωστα περιοδικα («PC MAGAZINE», «PC WORLD») και να περιγραψω οσο καλυτερα μπορω αυτη την αθλιοτητα. Εχετε αναλογιστει οτι στη θεση μου μπορειτε να βρεθειτε καλλιστα και εσεις καποια στιγμη στο μελλον;

 

Αγαπητοι χρηστες & insomnia.gr, δωστε μου τα... φωτα σας και τις αποψεις σας. Οσο για εσας που κανετε ουρα για το Tellas zisto, λυπαμαι που το λεω, αλλα σας λυπαμαι! Εβαλαν πολυ ψηλα τον πηχη εκει στο... μαγαζακι της Tellas και δεν μπορουν να αντεπεξελθουν! Απιστευτη ελλειψη προσωπικου, υπευθυνοτητας & ανυπαρκτο τηλεφωνικο κεντρο (στο οποιο ο χρηστης χρεωνεται!). Αυτα δεν ειναι σχολια δικα μου, αλλα ατομων απο το σαλονακι της Tellas στην Κηφισιας.

 

Λυπαμαι, Tellas, αλλα εισαι μεγαλη, μα πολυ μεγαλη ξεφτιλα! Τελικα, το σημα με το μυρμηγκι δεν ειναι καθολου τυχαιο και σου αξιζει, γιατι εισαι πολυ... μικρη ως εταιρεια και πολυ μικρη θα παραμεινεις! Μ’ αρεσει που... κραζουμε τον ΟΤΕ. Χειροτεροι ειστε εσεις! Για ακομα μια φορα να σας... ζησει το «zisto», παλιοξεφτιλες! Στην εποχη της Αγριας Δυσης εχετε παραμεινει...

Ευχαριστω για την υπομονη, το χρονο σας και το βημα που μου δινετε να αποκαλυψω τα αισχη τους! Συγγνωμη αν υπαρχουν καποιες απρεπεις λεξεις στο κειμενο μου, αλλα τους αξιζει! Μονο σε αυτη τη γλωσσα εχουν μαθει να συνεννοουνται. Πιστεψτε με, αυτα δεν ειναι λογια ενος αστοιχειωτου, αλλα ενος μορφωμενου νεαρου αγανακτισμενου ατομου. Και να ειστε σιγουροι πως δεν ειμαι μονο εγω που εκφραζω τα παραπανω παραπονα, αλλα και πολλοι αλλοι πελατες στα κεντρικα της εταιρειας. Η μοναδικη διαφορα αναμεσα σε εμενα και αυτους τους πελατες ειναι πως αυτοι ισως να μην εχουν το εξαιρετικο προνομιο να εχουν βημα και λογο σε ενα μεσο (οπως το συγκεκριμενο forum), οπου μπορει καποιος να μεταφερει τη σαπιλα και την παρακμη της Tellas.

 

Για ακομα μια φορα ευχαριστω.

Δημοσ.

Φιλε μου λυπάμαι για την απίστευτη ταλαιπωρία σου. Γιατί όμως μέχρι τώρα δεν απευθύνθηκες σε κάποιον δικηγόρο ; Βάλτον να πάρει αυτός ένα τηλέφωνο και να τους πει ότι ετοιμάζει αγωγή όπου θα ζητά αποζημίωση βαρβάτη και άστους μετά να τρέχουν !! Αυτοί οι απατεώνες μόνο με την απειλή καταλαβαίνουν, ειδικά όταν είναι να πληρώσουν :evil:

Δημοσ.

H tellas an den kano lathos ths deh den einai thigatrikh??? An ne epeidh exo erthei 2 fores se antiparathesi me thn deh otan tous apeilisa gia apoziomiosh ekanan tis kotes kai egine ola roloi, an kai thn proth fora tous phra thn apozimiosh.Loipon kai ego auto pisteuo dokimase to kolpo me ton dikigoro ego etsi tous ksefortothika..

Δημοσ.

κορυφαίο.

εμένα η Tellas αποκλείετε να με χάσει απο πελάτη παντως, γιατι ποτέ δεν επρόκειτο να γίνω :)

και δεν χρειαζόταν αυτο το τοπικ. το εχω ηδη αποφασίσει απο την έναρξη λειτουργίας της με την πλύση εγκεφάλου που έκανε με τα μηρμυγκια και για την απίστευτη ιδέα που λανσάρησε με την "free-200-ευρω-την-ωρα-χωρις-συμβολαια-χωρις-δεσμευσεις" πρόσβαση. :-x :-x :-x

οποτε ανοίγει κάποιος άλλο ενα θεμα τυπου "ποιον isp να προτιμήσω;" θα του δινω το λινκ για αυτο το θέμα.

Δημοσ.

file moy..... den exw logia na soy pw, na soy pw ti? ypomoni?? mpaa de ginete..

eimai tis apopseis oti efoson exeis apodeiktika stoixeia gia to olo 8ema soy na proxwriseis se dikigoro, eimai 100% sigouros oti amesos 8a ginoyn ola "ws dia mageias" diladi!!!

Δημοσ.

Τζάμπα αγχώνεστε και ταλαιπωρείστε.

 

Το κράτος έχει φροντίσει για εσάς ιδρύοντας τις ανεξάρτητες αρχές.

 

Για τα εν λόγω θέματα κάντε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στην Ε.Ε.Τ.Τ.

http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html

 

Στην δική μου περίπτωση στέλνοντας με fax την καταγγελία, τα απαραίτητα δικαιολογητικά (fax διακοπής και συμβόλαιο), εντός περίπου 1 μήνα είχα λύση του προβλήματός μου, χωρίς άγχος και έξοδα.

 

 

Επί σεις να ξέρετε ότι όλες οι ανεξάρτητες αρχές δουλεύουν άψογα και πάντα στο πλευρό του πολίτη.

Σε μία άλλη περίπτωση που είχα πρόβλημα με ένα κατάστημα της Tim που δεν εξυπηρετήθηκα, κάνοντας καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή(όχι στην tim για να μη μπορεί να τα κουκουλώσει) σε 2-3 εβδομάδες το κατάστημα κλήθηκε σε απολογία.

Η tim με πήρε τηλέφωνο ζητώντας μου συγνώμη και πήρε τηλέφωνο στο κατάστημά της να με εξυπηρετήσουν ΑΜΕΣΑ.

Η εξέλιξη αναμένεται καθώς έγινε πριν λίγες ημέρες η κλήση προς απολογία.

 

Γιαυτό μη τρέχετε τζάμπα σε δικηγόρους και ταλαιπωρείστε με της εταιρίες.

Μη παίρνετε τηλέφωνο, μόνο γραπτά με fax τα οποία να τα κρατήσετε ως αποδεικτικά στοιχεία άσχετα εάν λένε ότι δεν τα έλαβαν.

ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ αποστέλλοντας και τα αποδεικτικά στοιχεία.

ΜΗ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΤΕ.

ΑΥΘΕΡΕΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΥΘΥΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ

  • 4 μήνες μετά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...