Προς το περιεχόμενο

Οδηγός για Meta Tags


alwin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παρακάτω tutorial περιέχει τις ποιο δημοφιλείς META TAGS.

 

Οι <META> Tags είναι οδηγίες της γλώσσας HTML οι οποίες περιέχουν πληροφοριακό υλικό σχετικά με τη ιστοσελίδα στην οποία είναι τοποθετημένες. Υπάρχουν πολλών ειδών <META> Tags και χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν ένα μεγάλο αριθμό στοιχείων των site.

 

Οι <META> Tags μπορούν να τοποθετηθούν στις σελίδες ενός site πάντοτε μέσα στην οδηγία <HEAD> και μετά το τέλος της οδηγίας <TITLE> όπως φαίνεται στο ακόλουθο παράδειγμα:

 

<HTML>

<HEAD>

<TITLE>Meta Tags - Paradigma</TITLE>

<META NAME="description" CONTENT=" Meta Tags einai ena neo topic sto forum me thema tin voithia stis Meta Tags.">

<META NAME="keywords" CONTENT=" Meta Tags, voithia, help, tutorial, Internet">

<META NAME="robots" CONTENT="index,follow">

</HEAD>

 

Το παραπάνω υπόδειγμα περιέχει τρεις από τις πιο δημοφιλείς <META> Tags: Τη <META> description tag με την οποία δηλώνουμε με μια ή δύο σύντομες φράσεις το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας, τη <META> keyword tag με την οποία δηλώνουμε τις λέξεις κλειδιά τις οποίες επιθυμούμε να συνδέσουμε με τη σελίδα μας, και τη robots με την οποία δηλώνουμε στα προγράμματα καταχώρησης των μηχανών αναζήτησης με ποιο τρόπο επιθυμούμε να συμπεριφερθούν στο site μας.

 

Κάθε <META> tag ξεχωρίζει από τις άλλες χάρη στο όνομα (NAME) που την χαρακτηρίζει. Επίσης, κάθε <META> tag περιέχει την παράμετρο CONTENT το περιεχόμενο της οποίας ποικίλει ανάλογα με το είδος των πληροφοριών που θέλουμε να δηλώσουμε. Οι σημαντικότερες από τις <META> tags τις οποίες χρησιμοποιούν οι δημιουργοί των websites είναι οι ακόλουθες:

 

<META NAME="description" CONTENT="Meta Tags einai ena neo topic sto forum me thema tin voithia stis Meta Tags.">

Η description tag χρησιμοποιείται για να φιλοξενήσει ένα κείμενο με το οποίο περιγράφουμε με μια ή δύο σύντομες φράσεις το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας. Πολλές μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν αυτό το κείμενο για να αξιολογήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας και για να το προτείνουν στους χρήστες τους.

 

<META NAME="keywords" CONTENT=" Meta Tags, voithia, help, tutorial, Internet">

Η keyword tag λειτουργεί ακριβώς όπως και η description με τη διαφορά πως αντί για κείμενο τη χρησιμοποιούμε για να δηλώσουμε τις λέξεις κλειδιά τις οποίες επιθυμούμε να συνδέσουμε με τη ιστοσελίδα μας,

 

<META NAME="robots" CONTENT="index,follow">

Στη robots όταν δηλώσουμε το CONTENT ως index, το λογισμικό αναζήτησης και καταχώρησης σελίδων μιας μηχανής αναζήτησης (π.χ. Google) λαμβάνει την εντολή να καταχωρήσει αυτή την σελίδα. Αν το CONTENT έχει δηλωθεί ως noindex, τότε η σελίδα αυτή δεν θα καταχωρηθεί.

Επίσης, όταν το CONTENT έχει δηλωθεί ως follow, αυτό σημαίνει ότι το λογισμικό αναζήτησης και καταχώρησης πρέπει να ακολουθήσει τις παραπομπές που υπάρχουν στην παρούσα σελίδα. Αν έχει δηλωθεί ως nofollow (π.χ. διότι οι παραπομπές οδηγούν σε σελίδες οι οποίες δεν θέλουμε να καταχωρηθούν), τότε το λογισμικό θα τις αγνοήσει.

Ένας άλλος τρόπος σύνταξης είναι ο CONTENT="all" όταν επιθυμούμε να καταχωρηθούν όλα τα αρχεία που υπάρχουν στο site και CONTENT="none" όταν δεν θέλουμε να καταχωρηθεί απολύτως τίποτε.

 

<meta name="author" content="Ονοματεπώνυμο">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε το όνομα του δημιουργού της σελίδας.

 

<meta name="language" content="en-uk">Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε τη γλώσσα της σελίδας (π.χ. gr = ελληνικά, en = αγγλικά κ.λπ.)

 

<meta name="revisit-after" content="10">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε στη μηχανή αναζήτησης ότι πρέπει να ξαναεπισκεφθεί αυτό το site μετά από Χ (στο παραπάνω παράδειγμα 10) ημέρες.

 

<meta name="owner" content="Ονοματεπώνυμο">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε το όνομα του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας.

 

<meta name="copyright" content="Copyright, 2006 meta tags">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε τον κάτοχο του copyright της ιστοσελίδας.

 

<meta name="contact_addr" content="[email protected]">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε μια διεύθυνση επικοινωνίας.

 

<meta name="rating" content="general">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται αυτή η ιστοσελίδα (π.χ. general, Safe For Kids κ.λπ.).

 

<meta name="distribution" content="global">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε τη γεωγραφική περιοχή στην οποία απευθύνεται το site.

 

<meta name="classification" content="Internet Resources">

Χρησιμοποιείται για να δηλώσουμε σε ποια κατηγορία ενός καταλόγου πληροφοριών (π.χ. Yahoo) θα κατατάσσαμε αυτή τη ιστοσελίδα.

 

Τέλος η τοποθέτηση πολλών META tags σε μια ιστοσελίδα μπορεί να αποπροσανατολίσει τόσο πολύ τα robots των μηχανών αναζήτησης ώστε τελικά να μην την καταχωρήσουν.

 

Υπάρχουν άλλωστε πολλές "άχρηστες" META tags, όπως η Generator με την οποία προγράμματα όπως το Frontpage δηλώνουν ότι αυτά χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της τρέχουσας σελίδας.

 

Στις META tags, όπως και στη ζωή, η υπερβολή δεν είναι ποτέ καλό πράγμα.

Δημοσ.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ελλήνικά για τα meta tags πχ στις λέξεις κλεδιά?

 

Nai mporeis na xrisimopoihseis ellhnika gia lexeis kleidia :-D

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

μεχρι ποσες λεξεις κλειδια μπορουμε να βαλουμε?

και, το σαιτ μου το βρισκουν στο γκουγκλ με λεξεις αναζητησης που δεν εχω σε ταγκς αλλα που ειναι μερος του κειμενου της σελιδας. πως γινεται αυτο?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...