Ailuros Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Είναι καθαρά θέμα γούστου... βλέπεις, αυτό που εσύ λες "ζωηρά χρώματα" εγώ το λέω "αλλοίωση χρωμάτων" (και για όσους δε κατάλαβαν, μιλάμε για την αλλαγή του saturation στα χρώματα, κοινώς Digital Vibrance στις κάρτες nV). Οπότε συμπέρασμα δε μπορείς να βγάλεις έτσι, διότι είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό. Περί αλλοίωσης πρόκειται πράγματι. Kαι η πάλαι ποτέ 3dfx είχε πιό "ζεστά" χρώματα και απλά όταν τις ρύθμιζαν ανέβαζαν ελάχιστα το γάμμα του κόκκινου καναλιού. Παράλληλα πάρα πολλές ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές έχουν διαβαθμίσεις RGB που αγγίζουν την ψυχεδέλεια. Καλή η ψηφιακή εποχή που διανύουμε, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει και όριο στην υπερβολή. Μια πραγματικά καλή και σωστά φωτισμένη φωτογραφία όμως - όπως βέβαια και μια εκτύπωση υψηλής ποιότητας - μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν στο monitor callibration τόσο για το γάμμα όσο και για την καθαρότητα των γραμματοσειρών. ΄Οσο πιο κοντά η φωτογραφία στην πραγματικότητα, τόσο πιο καλός οδηγός μπορεί να αποτελέσει για να ρυθμίσει κανείς σωστά μια οθόνη και το λογισμικό των οδηγών της κάρτας γραφικών. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει να αφήσω ΚΑΜΙΑ κάρτα γραφικών χωρίς monitor callibration.
Ailuros Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 επειδη εχω δοκιμασει καρτες και nvidia(7800gs) αλλα και απο ati(x800gto) εμενα η γνωμη μου παραμενει οτι οι ati εχουν πιο ζεστα γραφικα και πιο αληθοφανη και αυτο δεν ειχε να κανει με την ανικανοτητα που πιθανον να ειχα στην ρυθμιση του monitor.τις διαφορες που εχουν οι 2 καρτες μονο αν εισαι τυφλος δεν μπορεις να τις δεις οι ati παραμενουν καρτες με πιο ζεστα χρωματα και πιο φυσικη υφη στην απεκονηση τους.τωρα γνωμη μου ειναι και οι τεχνικες αναλυσεις δεν μου αλαζουν την αποψη αλλα εμπιστευομαι αυτο που βλεπω ΄Αλλος ένας νοικοκύρης που δεν αποχωρίζεται το απορρυπαντικό του Πέρα από τα αστεία, αν είχα την πολυτέλεια να σου βάλω δύο PC δίπλα δίπλα με ίδιες οθόνες και τις ανάλογες ρυθμίσεις πάω στοίχημα ότι θες ότι δεν θα ήσουν σε θέση να διακρίνεις την διαφορά. Και επαναλαμβάνω ότι άλλου παπά ευαγγέλιο οι κονσόλες. Στις προηγούμενης γενιάς κονσόλες και το Playstation 1 όσο και το 2 ήταν διαμετρικά χειρότερες από άποψη ποιότητας απεικόνισης από κάθε ανταγωνιστική λύση, από Dreamcast (PowerVR) μέχρι ΧΒοx1 (NVIDIA) και ότι άλλο κυκλοφόρησε. ΄Οτι το 360 έχει υψηλότερη ποιότητα απεικόνισης από το PS3 δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση, SONY είναι αυτή ότι γουστάρει κάνει. Μια ζωή κέρδιζε την μάχη στην αγορά της κονσόλας χάρη στα καλά και πολλά παιχνίδια που είχαν και από κει βγαίνουν και τα περισσότερα λεφτά. Οι κατασκευάστριες εταιρίες τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο πουλάνε τις κονσόλες με απώλεια. Δεν θα σου πω ότι η ΑΤΙ δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα απεικόνισης, τουναντίον τουλάχιστον στην εποχή μας. Υπήρχαν όμως και εποχές που δεν έδινε δεκάρα για άλλη αγορά εκτός την ΟΕΜ, και αν και υπήρχε απελπιστικά αργό 32-μπιτο βάθος χρώματος το 16-μπιτό τους που τότε αναγκαστικά χρησιμοποιούσε ο κόσμος ήταν από τραγικό εώς απαράδεκτο. Να πω επίσης ότι το πραγματικά καλό ανισοτροπικό το "ανακάλυψε" αρχής γενομένης με το R5x0 δηλαδή μόλις ένα χρόνο, ενώ η NVIDIA μετά από χρόνια καθαρού και ευπρεπέστατου ανισοτροπικού αποφάσισε το 2004 να μας πετάξει τις εκάστοτε βελτιστοποιήσεις στην μάπα, για να ξανακάνει στροφή 180 μοιρών με το G80. Tίποτα δεν είναι απόλυτο και η ποιότητα απεικόνισης είναι βαθύτατα υποκειμενικό ζήτημα, πλην κάποιων βδεληγμάτων από SiS και ΣΙΑ, απ' την οποία έχω την δυστυχία να έχω ένα IGP στο PC της δουλειάς και μου έχει πετάξει τα μάτια έξω. Εκεί να δεις ψυχεδέλεια, το πράσινο βγαίνει σε ένα εμετί τυρκουάζ..... LOL
john2gr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Είναι καθαρά θέμα γούστου... βλέπεις, αυτό που εσύ λες "ζωηρά χρώματα" εγώ το λέω "αλλοίωση χρωμάτων" (και για όσους δε κατάλαβαν, μιλάμε για την αλλαγή του saturation στα χρώματα, κοινώς Digital Vibrance στις κάρτες nV). Οπότε συμπέρασμα δε μπορείς να βγάλεις έτσι, διότι είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό. Σαφώς είναι υποκειμενικό θέμα,αλοίμονο αν ο οποιοσδήποτε κάνει κουμάντο στα μάτια των άλλων .Το CRT μου monitor δεν έχει κουμπί για τον κορεσμό των χρωμάτων κι έτσι δεν είχα καμιά λύση στην Χ800Pro μου. Για κάποιο λόγο (που δεν έχω καταλάβει ακόμα TBH) το κίτρινο έφερνε προς το πορτοκαλί ανοιχτό(κοινώς δεν φαινόταν για 100% κίτρινο αλλά για κίτρινο κάπως λίγο σκούρο [όχι τόσο όμως ώστε να πεις ότι είχε μαμηθεί εντελώς]. Δεν είχε πρόβλημα από overheating ή άλλης φύσεως πρόβλημα η κάρτα μου και το αντίστοιχο "φαινόμενο" θυμάμαι και στην παλιά μου Radeon 9800Pro. Στο Rage3D είχα κάνει αντίστοιχο thread για τον κορεσμό των χρωμάτων κι εκεί έμαθα για τα AVIVO που μόνο αυτά δίνουν την δυνατότητα πειράγματος του κορεσμού). Η διαφορά επίσης φάνηκε και σε HD videos που έτρεχαν ενώ είχα συνδεμένη στην Χ800Pro μια τηλεόραση. Στην τηλεόραση τα χρώματα ήταν πιο ζωντανά (το κίτρινο ήταν κανονικό κίτρινο) απ'ότι στο monitor μου. Πίστευα ότι έφταιγε τελικά το monitor μου και είχα δεχτεί ότι δεν υπήρχε λύση (και δεν μιλάμε για ότι κι ότι monitor, LG 19" CRT F900P είναι αυτό ). Με την 8800GTX τα χρώματα είναι πιο "σωστά" (καθαρά υποκειμενικά). Το μπλε είναι το κανονικό μπλε,το κίτρινο είναι το κίτρινο,το πορτοκαλί είναι το πορτοκαλί. Τίποτα δεν φαίνεται λίγο πιο σκούρο,ξεβαμένο ή θολό από ότι κανονικά θα έπρεπε να ήταν (κι αυτά χωρίς Digital Vibrance). Με το Digital Vibrance στο 33% έχω το απόλυτο για μένα αποτέλεσμα. Σε άλλους ίσως ξενίσει,σε άλλους ίσως δεν αρέσει αλλά εμένα με καλύπτει αυτή η ρύθμιση κατά 100%
Ailuros Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Υποψιάζομαι τι φταίει σε αυτό που λες. Το dongle για DVI->analog για την Χ800 ίσως να ήταν κακής ποιότητας. Η πρώτη εντύπωση από την 8800 μετά την εγκατάσταση σε σχέση με την 7800 ήταν ότι η πρώτη έχει σαφώς καλύτερο 2D. Επειδή όμως έχω το μαμούνι πρώτα να δοκιμάζω και μετά να καταλήγω σε συμπεράσματα, έβαλα ξανά την 7800 μέσα αλλά αυτή τη φορά με το dongle της 8800. Τώρα όσο για την οθόνη σου που λες μου φαίνεται μάλλον απίθανο να μην έχει τουλάχιστον ρυθμίσεις RGB. Μπορεί να μην έχει την δυνατότητα για διαβαθμίσεις αλλά standard τιμές/ρυθμίσεις θα έχει σίγουρα κάπου. Με το Digital Vibrance στο 33% έχω το απόλυτο για μένα αποτέλεσμα. Σε άλλους ίσως ξενίσει,σε άλλους ίσως δεν αρέσει αλλά εμένα με καλύπτει αυτή η ρύθμιση κατά 100% Ο Χριστός και ο Απόστολος...*faints*
john2gr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Τώρα όσο για την οθόνη σου που λες μου φαίνεται μάλλον απίθανο να μην έχει τουλάχιστον ρυθμίσεις RGB. Μπορεί να μην έχει την δυνατότητα για διαβαθμίσεις αλλά standard τιμές/ρυθμίσεις θα έχει σίγουρα κάπου. Σαφώς και έχει για RGB αλλά το πρόβλημα είναι ότι έτσι πειράζεις την αναλογία ενός χρώματος σε σχέση με τα άλλα κι όχι την ζωντάνια όλων των χρωμάτων. Με απλά λόγια η ρύθμιση των RGB δεν έχει το αποτέλεσμα της αλλαγής του saturation (κορεσμός) και το monitor μου δεν έχει επιλογή παραμετροποίησης του saturation. Ο Χριστός και ο Απόστολος...*faints* LOOOOOOOL
Ailuros Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Πες μου ότι έχεις και κάτι χαμηλότερο από 9300Κ σε συνδυασμό με την υψηλή ψυχεδέλεια του DV@33% και θα ξαναλιποθυμήσω
KWSN_Men Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Το μπλε είναι το κανονικό μπλε,το κίτρινο είναι το κίτρινο,το πορτοκαλί είναι το πορτοκαλί. Το μπορδοροδοκόκκινο;
john2gr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Πες μου ότι έχεις και κάτι χαμηλότερο από 9300Κ σε συνδυασμό με την υψηλή ψυχεδέλεια του DV@33% και θα ξαναλιποθυμήσω Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα όχι ρε,έχω βάλει στο 100% όλα τα χρώματα RGB (είναι πιο φωτεινή έτσι η εικόνα ακόμα κι από τα 10000Κ) . Η Βέφα λείπει τώρα για την παρουσίαση των χαλιών.......μπορδοροδοκόκκινο,μπορδοροδοκόκκινο,ΜΠΟΡΔΟΡΟΔΟΚΟΚΚΙΝΟ
chek2fire Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 αν πω τωρα την αποψη μου πιστευω οτι θα λιθοβολιθω μεχρι θανατου η photo αυτη με πια καρτα αν και το υφος της κανει μπαμ για nvidia
Ailuros Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 αν πω τωρα την αποψη μου πιστευω οτι θα λιθοβολιθω μεχρι θανατου η photo αυτη με πια καρτα αν και το υφος της κανει μπαμ για nvidia Λες και το έχω κρύψει ότι έχω 8800 LOL. Μπορείς φυσικά πάντα να αποδείξεις αυτό που "διαισθάνθηκες" με ένα δικό σου screenshot και μην φοβάσαι δεν θα ζητήσω 16xAA oύτε transparency supersampling
littlelouievegos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Λες και το έχω κρύψει ότι έχω 8800 LOL. Μπορείς φυσικά πάντα να αποδείξεις αυτό που "διαισθάνθηκες" με ένα δικό σου screenshot και μην φοβάσαι δεν θα ζητήσω 16xAA oύτε transparency supersampling Μιας και το φερε η κουβεντα για το IQ με το Oblivion τι εκανες παλλουκαρι;
Ailuros Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Μιας και το φερε η κουβεντα για το IQ με το Oblivion τι εκανες παλλουκαρι; From a developer... I see what you mean now. From what I can notice in the actual texture itself is a strange semi circle pattern that creates the moire on the ground. Did it always do that for you? Because I don't really think that can be fixed if at all. If you're artistic you can always edit the texture located in "Data\textures\architecture\imperialcity". It's called "iccobblestones01.dds". If you used the high res texture packs you should have a texture there now. Since it's just a higher resolution texture of the original it doesnt really effect moire at all. If your adventurous you could always replace that texture with something else too. But heres some screens of the scene with and without optimizations: Heres the texture that is viewed on that street: Nαι σιγά μην αρχίσω να αντικαθιστώ και υφές τώρα στα παιχνίδια pfffffffff :roll:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.