Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για workstation

sazistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδια,

πρόσφατα αγόρασα αυτή την μητρική http://www.tyan.com/products/html/thundern4250qe.html η οποία είναι για 4x opteron cpus. Μου έχουν έρθει ήδη οι τρεις και περιμένω τον 4ο για να στήσω το μηχάνημα.Για ram πήρα προς το παρόν 8gb και σε επόμενη φάση θα τα κάνω 16.Η ερώτηση μου τώρα αφορα τους καινούργιους επεξεργαστες core 2 duo.Πιστεύετε ότι θα έχω απόδοση της τάξης ενός Core 2 X-Treme QX6700 που έχει 1000+ ευρω; Μήπως έκανα βλακία και θα έπρεπε να επενδύσω σε core 2 duo σύστημα; Οι εφαρμογές που δουλέυω έχουν να κάνουν με το rendering, 3d modeling,( μιας και είμαι φοιτητής αρχιτεκτονικής και ήθελα να φτιάξω ένα σύστημα αποκλειστικά για δουλεία αλλά να πηγαίνει κομάτια)δουλέυω προγράμματα όπως, 3ds max, maya, autocad, archicad...κλπ τα οποία έχουν υποστήρηξη πολλών πυρήνων και 64bit cpus.Να προσθέσω ότι και για κάρτα γραφικών εβαλα μια albatron 8800GTX (άκουσα κάπου ότι αποδίδει τα μέγιστα μόνο με core 2 duo)

Δημοσ.

Λοιπόν, επειδή είσαι συναδελφος θα σου μιλήσω από την εμπειρία μου:

Στη Κάρτα γραφικών εκανες τρελό λάθος. Έπρεπε να πάρεις μια Nvidia Quadro FX ή μια ATI FireGL που είναι και οι δύο OpenGL κάρτες και η δουλειά τους είναι το rendering κλπ διότι είναι επαγγελματικές. Για να καταλάβεις τι διαφορά θα σου πως πως με μια quadro (όπως αυτή που έχω εγώ γιαυτό και σου μιλάω εκ πείρας) πολλές εφαρμογές από αυτές που αναφέρεις, ανοίγουν διάφορα υπομενού που με απλές DirectX κάρτες δεν υπάρχουν (όχι δεν φαίνονται, απλά δεν υπάρχουν).

Τώρα για το υπόλοιπο σύστημα προσωπικά πιστεύω πως είναι ΟΚ... Απλά στη δουλειά μας αυτό που μετράει είναι κάρτα γραφικών και εσύ επέλεξες κάρτα για παιχνίδια όχι επαγγελματική για CAD, Rendering etc...

Δες αυτό και θα καταλάβεις...

Δημοσ.