Προς το περιεχόμενο

Μισθός Μηχανικού = Μισθό Δασκάλου (Μόνο στην Ελλάδα)


kiriak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δε τη φτιαχνει ο μπακαλης της γειτονιας, ουτε οι καφετεριες, τα σουβλατζιδικα,τα φαστφουνταδικα και τα ιντερνετ καφε που εχουμε πηξει(ελευθεροι επαγγελματιες ειναι κι αυτοι).

 

καλά, αυτό πια με τις καφετέριες έχει παραγίνει. Τόσο πολύς αργόσχολος κόσμος υπάρχει που τις βλέπεις φίσκα καθημερινές πρωινιάτικα? Μα καλά, όλοι αυτοί τι κάνουν στην ζωή τους? Γενικά είμαστε η χώρα της ευκολίας, να χώσουμε το παιδί στο δημόσιο, να μην κουρατσούμε καθόλου, να βγάλουμε εύκολο χρήμα. Γι αυτό και η οικονομία μας είναι σκατά. Με τέτοια νοοτροπία, άντε να πας μπροστά.

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Καλά, σε αυτό φαντάζομαι υπερβάλεις. Εντάξει,δεν λέω, το μαθηματικό και το φυσικό είναι πολύ δύσκολες σχολές, αλλά όχι τώρα οτι και οι σχολές του μηχανικού είναι νηπιαγωγείο μπροστά τους. Ρώτα όλους αυτούς στις σχολές των μηχανικών που αγκομαχούν να τελειώσουν.

Και, ναι, ξέρω οτι λένε όλοι οτι το μαθηματικό και το φυσικό κάνουν κατά μέσο όρο περισσότερα χρόνια να τα τελειώσουν, αλλά μην ξεχνάς οτι στις χολές τψν μηχανικών περνάνε μαθητές του 18 και πάνω, ενώ στις σχολές του φυσικομαθηματικού περνάνε μαθητές του 15, και αυτό είναι σημαντική διαφορά. Όσο για το φόρτο εργασίας, είναι καθαρά θέμα του τι επιλέγεις εσύ να κάνεις. Επειδή ξέρω από πρώτο χέρι, μηχανολόγος μηχανικός μεγάλος σε ηλικία και και πολύ καλός μάλιστα, φεύγει στις 7 το πρωί από το σπίτι και γυρνάει στις 9-10 το βράδυ κάθε μέρα. Και συνέχεια γυρνάει από δουλειά σε δουλειά. Καθηγητής από την άλλη που πάλι ξέρω πολύ καλά, φεύγει μεν το πρωί στις 7, αλλά κάθε μέρα γυρνάει σπίτι πριν τις 2. Ε, αυτοί οι 2 γιατί να πάρουν τα ίδια λεφτά? Άδικο δεν είναι.

.

Γιατί συγκρίνεις μηχανικό με εκπαιδευτικό και δε συγκρίνεις μηχανικό με φυσικό επιστήμονα σε ιδιωτική εταιρία, ή ηλεκτρολόγο (μηχανικό αλλά από πανεπιστήμιο) ή με μαθηματικό/στατιστικολόγο.... Μη κολλάς τώρα εκεί!! Η γεωπονική ξέρεις πόσα μαθήματα έχει? Τα περισσότερα. Τα πανεπιστήμια της Ελλάδας δεν είναι δύσκολα γιατί προσφέρουν απαιτητικά μαθήματα αλλά γιατί σε αναγκάζουν να μάθεις ΜΟΝΟΣ σου....

Όσο για το 18 και πάνω, δε το σχολιάζω. Εγώ πέρασα με τη πρώτη Φυσικό Αθήνας, από το τμήμα μου στο φροντιστήριο περάσανε όλοι ΤΕΙ, κράτησαν μαθήματα, και την άλλη χρονιά όλοι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί!! Δε το μετάνιωσα γιατί έγινα το ίδιο και γρηγορότερα και έχω μια καλή δουλεια! Όπως βλέπεις το ποιος το έχει μακρύτερο δεν κολλά εδώ....(σίγουρα κάποιοι πέρασαν με τη πρώτη εκεί)

Όσον αφορά το φόρτο εργασίας είναι καθαρά θέμα βύσματος!!!! 99,9 των θέσεων στην Ελλάδα στον ιδιωτικό τομέα, πλην των πωλήσεων, είναι βύσμα/γνωστός. ....

Δημοσ.
Η καποιο λαθος κανεις λεγοντας οτι οι ελευθεροι επαγγελματιες παραγουν η μαλλον κατι αλλο εννοεις. Διοτι τι παραγει ενας εμπορος με ατομικη επιχειρηση? Για αποκρυψη και μη αποδοση ΦΠΑ, για φοροκλοπη, για μαυρη εργασια χωρις ασφαλιση δεν εχεις ακουσει? Ολα αυτα οι ελευθεροι επαγγελματιες τα κανουν και οχι οι υπαλληλοι. Οσο για την οικονομια ενος κρατους που τη φτιαχνουν οι ελευθεροι, παλι λαθος εισαι. Την οικονομια ενος κρατους τη φτιαχνουν οι μεγαλες επενδυσεις ειτε κυριως ιδιωτικες, ειτε δημοσιες, με τις οποιες δημιουργουνται μοναδες που παραγουν προιοντα με μεγαλη προστιθεμενη αξια, που εξαγονται και φερνουν συναλλαγμα στη χωρα, που αυξανουν τις θεσεις εργασιας κλπ και οχι οι ελευθεροι επαγγελματιες. Δε τη φτιαχνει ο μπακαλης της γειτονιας, ουτε οι καφετεριες, τα σουβλατζιδικα,τα φαστφουνταδικα και τα ιντερνετ καφε που εχουμε πηξει(ελευθεροι επαγγελματιες ειναι κι αυτοι). Οι ιδιοκτητες τους ισως φτιαχνουν τη τσεπη τους, αλλα οχι και την οικονομια της χωρας. Κρατος χωρις επενδυσεις=οικονομια σκατα, πχ η Ελλαδα που ειναι γεματη με ελευθερους επαγγελματιες, εκτος και πιστευεις οτι η οικονομια μας ειναι ανθηρη. Εαν λοιπον εννοουσες ελευθερους επαγγελματιες τους επενδυτες-βιομηχανους τοτε ΟΚ, αυτοι τη φτιαχνουν. Επισης μια συγχρονη μοναδα δε μπορει να δουλεψει και να παραξει αν δεν εχει το καταλληλα εξειδικευμενο και κατηρτισμενο προσωπικο (δλδ ιδιωτικους υπαλληλους) που τους εβαλες κι αυτους στο ιδιο καλαθι με τους δημοσιους, για τους οποιους συμφωνω οτι με τη σημερινη δομη του κρατους και της δημοσιας διοικησης δε παραγουν τιποτα

Στα περισσότερα δεν έχεις άδικο, απλά για να δώσω έμφαση ισοπέδωσα κάποια πράγμνατα, κράτησε το νόημα. Ο ελέυθερος επαγγελματίας, όσο και να κλέψει, προσφέρει. Ο δημόσιος/ιδιωτικός αν κλέψει ζημιώνει. Αν αύριο πάω και ανοίξω μπακάλικο, το κράτος δεν θα μου δώσει ούτε μια δεκάρα. Δε θα μου πληρώσει ΙΚΑ/ΜΙΚΑ . Εγώ ΜΟΝΟ θα πληρώσω και το κράτος θα γίνει συνέταιρος. Α, και θα ανοίξω και 3-4 θέσεις εργασίας , δηλαδή θα μειώσω την ανεργία, θα αυξήσω τις εισφορές των ασφαλιστικών ταμείων μέσω των μισθών και θα παρέχω και ΦΠΑ. Μπορεί να δώσω και τα μισά από αυτά, αλλά ΜΟΝΟ θα δώσω. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ.

Σίγουρα οι μεγάλες επιχειρήσεις είναι σημαντικές αλλά όλοι οι σοβαροί οικονομολόγοι το λένε παντού πως η οικονομία ενός κράτους κρατιέται από τους μικρούς επαγγελματίες!! Και δε βάζω τις καταστροφικές συνέπειες των μονοπωλείων.

 

Οι μικροί επαγγελματίες είναι ζωή για τη χώρα. Μπορούν να ανοίξουν αύριο 10.000 μαγαζιά και να μη δίνουν καν ΦΠΑ???Σωθήκαμε όλοι. ΜΕ τη sony όμως....

Δημοσ.
Γιατί συγκρίνεις μηχανικό με εκπαιδευτικό και δε συγκρίνεις μηχανικό με φυσικό επιστήμονα σε ιδιωτική εταιρία, ή ηλεκτρολόγο (μηχανικό αλλά από πανεπιστήμιο) ή με μαθηματικό/στατιστικολόγο.... Μη κολλάς τώρα εκεί!! Η γεωπονική ξέρεις πόσα μαθήματα έχει? Τα περισσότερα. Τα πανεπιστήμια της Ελλάδας δεν είναι δύσκολα γιατί προσφέρουν απαιτητικά μαθήματα αλλά γιατί σε αναγκάζουν να μάθεις ΜΟΝΟΣ σου....

Όσο για το 18 και πάνω, δε το σχολιάζω. Εγώ πέρασα με τη πρώτη Φυσικό Αθήνας, από το τμήμα μου στο φροντιστήριο περάσανε όλοι ΤΕΙ, κράτησαν μαθήματα, και την άλλη χρονιά όλοι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί!! Δε το μετάνιωσα γιατί έγινα το ίδιο και γρηγορότερα και έχω μια καλή δουλεια! Όπως βλέπεις το ποιος το έχει μακρύτερο δεν κολλά εδώ....(σίγουρα κάποιοι πέρασαν με τη πρώτη εκεί)

Όσον αφορά το φόρτο εργασίας είναι καθαρά θέμα βύσματος!!!! 99,9 των θέσεων στην Ελλάδα στον ιδιωτικό τομέα, πλην των πωλήσεων, είναι βύσμα/γνωστός. ....

 

1ον. Κάνω σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα 2 γιατί αυτά τα 2 αναφέρονται στον τίτλο του Topic. Δεν κάθισα να διαβάσω 11 σελίδες για να απαντήσω. Προφανώς και μπορείς να κάνεις σύγκριση ανάμεσα σε πολλά επαγγέλματα, αλλά δεν ξέρω τι αμοιβές παίζουν και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Εξάλλου, όπως είπα και πριν, αυτά τα 2 τα ξέρω από πρώτο χέρι.

 

2ον. Μην κολλάς στον βαθμό. Και να στο πω και προσωπικά. Νομίζεις οτι οι άλλοι που περάσαν με την δεύτερη στους ηλεκτρολόγους είναι καλύτεροι από σένα. Δεν αναφέρομαι στον βαθμό αυτό καθαυτό, αλλά στο πρόσωπο το οποίο αντιπροσωπεύει. Απ' ότι καταλαβαίνω, εσύ πέρασες με δέσμες, και το οτι μπορούσες να κρατάς μαθήματα ήταν εντελώς άδικο. Και κατά την γνώμη μου, καλά κάναν και το καταργήσαν αυτό το μέτρο. Όλοι να κρίνονται επί ίσοις όροις.

 

3ον. Προφανώς και υπάρχουν πολλοί καλοί μαθητές στο μαθηματικό και στο φυσικό και στο βιολογικό και στο γεωπονικό και στο φιλολογικό και πάει λέγοντας. Μιλάω για την πλειοψηφία. Και η πλειοψηφία των 'καλών' σήμερα, είναι στις σχολές των μηχανικών, γιατί αυτές προσφέρουν την καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση (συγκρίνω τεχνικές-θετικές σχολές, μην επαναστατήσουν γιατροί, δικηγόροι κλπ). Αντίθετα, οι σχολές του φυσικομαθηματικού έχουν χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση, και επομένως και μικρότερη ζήτηση, άρα και μπαίνουν και κατώτεροι μαθητές (πάλι κατά μέσο όρο μιλάω).

 

4ον. Και πάλι, οι σχολές των μηχανικών δεν είναι νηπιαγωγείο μπροστά στο φυσικομαθηματικό. Είναι εξίσου δύσκολες, αν όχι και δυσκολότερες, και είναι και 5 χρόνια.

 

5ον. Μπορεί να έχεις δίκιο για το 99,9% οτι είναι βύσμα- γνωστός, μην ξεχνάς όμως οτι είναι ιδιωτικές εταιρίες. Ούτε δημόσιο ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Άμα δεν τους κάνεις την δουλειά που θέλουν τότε πολύ εύκολα σε σουτάρουν....

Δημοσ.
Στα περισσότερα δεν έχεις άδικο, απλά για να δώσω έμφαση ισοπέδωσα κάποια πράγμνατα, κράτησε το νόημα. Ο ελέυθερος επαγγελματίας, όσο και να κλέψει, προσφέρει. Ο δημόσιος/ιδιωτικός αν κλέψει ζημιώνει. Αν αύριο πάω και ανοίξω μπακάλικο, το κράτος δεν θα μου δώσει ούτε μια δεκάρα. Δε θα μου πληρώσει ΙΚΑ/ΜΙΚΑ . Εγώ ΜΟΝΟ θα πληρώσω και το κράτος θα γίνει συνέταιρος. Α, και θα ανοίξω και 3-4 θέσεις εργασίας , δηλαδή θα μειώσω την ανεργία, θα αυξήσω τις εισφορές των ασφαλιστικών ταμείων μέσω των μισθών και θα παρέχω και ΦΠΑ. Μπορεί να δώσω και τα μισά από αυτά, αλλά ΜΟΝΟ θα δώσω. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ.

Σίγουρα οι μεγάλες επιχειρήσεις είναι σημαντικές αλλά όλοι οι σοβαροί οικονομολόγοι το λένε παντού πως η οικονομία ενός κράτους κρατιέται από τους μικρούς επαγγελματίες!! Και δε βάζω τις καταστροφικές συνέπειες των μονοπωλείων.

 

Οι μικροί επαγγελματίες είναι ζωή για τη χώρα. Μπορούν να ανοίξουν αύριο 10.000 μαγαζιά και να μη δίνουν καν ΦΠΑ???Σωθήκαμε όλοι. ΜΕ τη sony όμως....

 

Εδώ και αν κάνεις λάθος! Φυσικά και θα πάρεις, πολλά, πάρα πολλά. Πρώτα απ'όλα το ΦΠΑ, που με τόση ευκολία λες πως θα αποδώσεις το μισό. Ο ΦΠΑ δεν είναι ούτε τμήμα του κόστους ούτε του κέρδους, είναι φόρος, τον οποίο εισέπραξες από τον καταναλωτή και δεν τον απέδωσες στο κράτος. Για να το πούμε απλά, τον έκλεψες από τον καταναλωτή και το κράτος. Έπειτα θα πάρεις από τις επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις από την Ε.Ε. είτε για εξοπλισμό είτε για ανακαίνιση είτε για ό,τι κάθε φορά τρέχει. Τέλος και πάνω απ'όλα θα πάρεις από τον πλούτο που παράγεται στην κοινωνία που δραστηριοποιείσαι. Θα χρησιμοποιήσεις τις υποδομές (τις όποιες υποδομές!) που το σύνολο της κοινωνίας χρηματοδότησε.

Δε χρωστά χάρη κανείς στον μικρό ελεύθερο επαγγελματία, σχέση αμοιβαίας και άνισης ωφέλειας έχει με την υπόλοιπη κοινωνία. Εντάξει, φτάσαμε στο σημείο που την έννοια της εταιρικής ευθύνης την έχουμε αποβάλει ακόμα και από τη σκέψη μας, αλλά δε χρωστά και το σύνολο της κοινωνίας στους ελεύθερους επαγγελματίες! Καταστήσαμε την κοινή λογική απλώς κοινή (γυναίκα).

Δημοσ.
Ρώτα όλους αυτούς στις σχολές των μηχανικών που αγκομαχούν να τελειώσουν.

 

Είμαι μηχανικός (Μηχανολόγος ΕΜΠ). Δε μπορώ να φανταστώ πως ένας στοιχειωδώς έξυπνος άνθρωπος (και κατά τεκμήριο τέτιοι είναι όσοι καταφέρνουν να μπουν στη σχολή) δε μπορεί να τελειώσει ΧΑΛΑΡΑ τη σχολή στο προβλεπόμενο χρόνο (5 έτη - υπερβολικά μεγάλος για αυτά που μαθαίνεις στη σχολή).

 

Δε ξέρω για άλλα τμήματα ούτε για άλλα ΑΕΙ. Αλλά όποιος μου λέει ότι δυσκολευτηκε να τελιώσει τη δική μου σχολή ή λέει ψέματα ή έπαθε 3 εγκεφαλικά μεταξύ πανελληνίων και άποφοίτησης.

 

Προσωπικά, μέσα μου, "ντρέπομαι" που τελείωσα ένα τόσο εύκολο τμήμα.

Δημοσ.
1ον. Κάνω σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα 2 γιατί αυτά τα 2 αναφέρονται στον τίτλο του Topic. Δεν κάθισα να διαβάσω 11 σελίδες για να απαντήσω. Προφανώς και μπορείς να κάνεις σύγκριση ανάμεσα σε πολλά επαγγέλματα, αλλά δεν ξέρω τι αμοιβές παίζουν και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Εξάλλου, όπως είπα και πριν, αυτά τα 2 τα ξέρω από πρώτο χέρι.

 

2ον. Μην κολλάς στον βαθμό. Και να στο πω και προσωπικά. Νομίζεις οτι οι άλλοι που περάσαν με την δεύτερη στους ηλεκτρολόγους είναι καλύτεροι από σένα. Δεν αναφέρομαι στον βαθμό αυτό καθαυτό, αλλά στο πρόσωπο το οποίο αντιπροσωπεύει. Απ' ότι καταλαβαίνω, εσύ πέρασες με δέσμες, και το οτι μπορούσες να κρατάς μαθήματα ήταν εντελώς άδικο. Και κατά την γνώμη μου, καλά κάναν και το καταργήσαν αυτό το μέτρο. Όλοι να κρίνονται επί ίσοις όροις.

 

3ον. Προφανώς και υπάρχουν πολλοί καλοί μαθητές στο μαθηματικό και στο φυσικό και στο βιολογικό και στο γεωπονικό και στο φιλολογικό και πάει λέγοντας. Μιλάω για την πλειοψηφία. Και η πλειοψηφία των 'καλών' σήμερα, είναι στις σχολές των μηχανικών, γιατί αυτές προσφέρουν την καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση (συγκρίνω τεχνικές-θετικές σχολές, μην επαναστατήσουν γιατροί, δικηγόροι κλπ). Αντίθετα, οι σχολές του φυσικομαθηματικού έχουν χειρότερη επαγγελματική αποκατάσταση, και επομένως και μικρότερη ζήτηση, άρα και μπαίνουν και κατώτεροι μαθητές (πάλι κατά μέσο όρο μιλάω).

 

4ον. Και πάλι, οι σχολές των μηχανικών δεν είναι νηπιαγωγείο μπροστά στο φυσικομαθηματικό. Είναι εξίσου δύσκολες, αν όχι και δυσκολότερες, και είναι και 5 χρόνια.

 

5ον. Μπορεί να έχεις δίκιο για το 99,9% οτι είναι βύσμα- γνωστός, μην ξεχνάς όμως οτι είναι ιδιωτικές εταιρίες. Ούτε δημόσιο ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Άμα δεν τους κάνεις την δουλειά που θέλουν τότε πολύ εύκολα σε σουτάρουν....

 

1)Σωστός

2)Σωστά καταργήθηκε γιατί εγώ ,και πολλοί άλλοι, έδωσα με άτομα που είχαν κρατήσει 2 και 3 μαθήματα...

3)Η έννοια της επαγγελματικής αποκατάστασης τη σήμερον ημέρα έχει εξισώσει πολύ τα πράγματα. Μπορεί εγώ να ήθελα να περάσω ηλεκτρολόγος (πιλότος ήθελα βασικά αλλά η μειωπία....), αλλά τελικά σήμερα έχω την ίδια επαγγελματική αποκατάσταση και γρηγορότερα. Μου βγήκε. Μη κοιτάς Φυσικό και Μαθηματικό και σκέφτεσαι καθηγητές. Από το φυσικό βγαίνουν όλοι οι πυρηνικοί, στερεάς κατάστασης (υλικά,τσιπ κ.τ.λ.), κάποιοι ηλεκτρολόγοι , περιβάλλον (μετεωρολογία, καλλιέργια τροφίμων καθαρή ενέργεια). Αυτοί βρίσκουν δουλειά, ειδικά τη σήμερον ημέρα. Οι καθηγητές/ελπαιδευτικοί. δεν βρίσκουν. Στη χρονιά μου ο πρώτος στην πρώτη δέσμη μπήκε φυσικό, ο δεύτερος Μαθηματικό. Ήταν ψαγμένοι όμως με μπαμπάδες καθηγητές και είχαν πλάνο!

Φυσικά αν μπορούσα ηλεκτρολόγος μηχανικός θα πήγαινα αλλά σημασία έχει ότι έκανα τελικά αυτό που ήθελα. Αν ξαναέδινα με το άδικο σύστημα των δεσμών, θα ήμουν ακόμα φαντάρος.

4)Οι σχολές των μηχανικών έιναι 5 χρόνια γιατί το πολυτεχνείο έχει καλύτερη οργάνωση. Το 5ο έτος είναι πτυχίακή κυρίως. Στο φυσικομαθηματικό και πολλές άλλες σχολές η πτυχιακή είναι εχτρα....Αλλά τώρα μη το ψάχνουμε σε αννούσια θέματα..

5)Δε ξέρω αν εργάζεσαι αλλά στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδος , όπου το πολυπλοκότερο που φτιάχνουμε είναι καρφίτσες, τα πτυχία δεν θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ. Πήγαινε δες κάτι managers και κάτι ΙΤ developers 35 χρονών που ξεκίνησαν από ΤΕΙ διακοσμητικής και θα πάθεις πλάκα. Στην Ελλάδα πουλάμε αγαθά και υπηρεσίες. Οι καθαρά τεχνικές θέσεις είναι λίγες και ουσιαστικά αφορούν υποστήριξη, με εξαίρεση λίγα επαγγέλματα όπως οι πολιτικοί μηχανικοί. Επομένως ακόμα και ο βλάκας σε μια εταιρία δεν απολύεται. Πρώτον διότι ακόμα και οι λιγοστές γνώσεις φτάνουν με μια στοιχειώδη εκπαίδευση και δεύτερον ,οι ελληνικές εταιρίες δεν απολύουν τον κόσμο, ευτυχώς ή δυστυχώς. Είναι αυτό που λένε αν μπεις στο σύστημα, πετάς...

Δημοσ.
Είμαι μηχανικός (Μηχανολόγος ΕΜΠ). Δε μπορώ να φανταστώ πως ένας στοιχειωδώς έξυπνος άνθρωπος (και κατά τεκμήριο τέτιοι είναι όσοι καταφέρνουν να μπουν στη σχολή) δε μπορεί να τελειώσει ΧΑΛΑΡΑ τη σχολή στο προβλεπόμενο χρόνο (5 έτη - υπερβολικά μεγάλος για αυτά που μαθαίνεις στη σχολή).

 

Δε ξέρω για άλλα τμήματα ούτε για άλλα ΑΕΙ. Αλλά όποιος μου λέει ότι δυσκολευτηκε να τελιώσει τη δική μου σχολή ή λέει ψέματα ή έπαθε 3 εγκεφαλικά μεταξύ πανελληνίων και άποφοίτησης.

 

Προσωπικά, μέσα μου, "ντρέπομαι" που τελείωσα ένα τόσο εύκολο τμήμα.

Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο. ΑΠό τα πιο δύσκολα είναι ,απλά πρέπει να απαλλαγούμε από τη λογική "έιμαι σε δυσκολότερη σχολή , πρέπει να πληρωθώ πιο πολύ" . Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι ότι η σχολή είναι εφόδια. Τι να σε κάνω αν έλλιωσες εσύ και εγώ 5 χρόνια για ένα πτυχίο και ένας με πτυχίο ΤΕΕ πάρει δάνειο με επιδότηση επιχειρηματικότητας και χεστεί στο τάλιρο? Αυτός είναι πιο ΜΑΓΚΑΣ. Εμείς οι βιβλιοηλίθιοι!!!! Απλά ζούμε σε ένα σύστημα που όποιος έχει σχολή με καλύτερα μόρια, την έχει μεγαλύτερη, και καλά...Η αλήθεια είναι πιο πικρή.

 

Τι να πει στην τελική ένας πιλότος που είναι πιο κάτω από τις "και καλά καλές σχολες" αλλά διοικεί ένα εργαλείο αξίας 15 δισ. Ξέρεις τι είναι 15 δισ? 2 εθνικές οδοι....

 

Τέλος, αν διάβασες παραπάνω για τους συμφοιτητές μου στο φροντιστήριο, ούτε δυο γαιδάρων άχυρα δεν ξέραν να μοιράσουν και πέρασαν ηλεκτρολόγοι με 2 και 3 προσπάθειες. Γιαυτό τα τελευταία χρόνια στο πολυτεχνείο οι καθηγητές τραβούσαν τα μαλλιά τους. Ευτυχώς το νέο σύστημα, αν και πιο εξοντωτικό ίσως, έβαλε τέλος σε αυτά!

Δημοσ.

Από την άλλη, όλοι μα όλοι, οι δημόσιιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες. Είναι η θέση που σε κάνει έτσι. Και εγώ αν ήμουν, τεμπέλης θα κατέλληγα. Μη τρελαθούμε τώρα. Κανένας έλεγχος, καμιά τιμωρία, δικαιώματα και σύνταξη προνομιούχων και προπάντων ψυχική ηρεμία. Μακάρι να ήταν όλες έτσι οι δουλειές, αλλά μη συγκρίνουμε δημόσιο με ιδιωτικό τομέα. Απλά στο μέλλον οι του δημοσίου θα πεινάσουν πραγματικά....

 

5)Δε ξέρω αν εργάζεσαι αλλά στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδος , όπου το πολυπλοκότερο που φτιάχνουμε είναι καρφίτσες, τα πτυχία δεν θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ. Πήγαινε δες κάτι managers και κάτι ΙΤ developers 35 χρονών που ξεκίνησαν από ΤΕΙ διακοσμητικής και θα πάθεις πλάκα. Στην Ελλάδα πουλάμε αγαθά και υπηρεσίες. Οι καθαρά τεχνικές θέσεις είναι λίγες και ουσιαστικά αφορούν υποστήριξη, με εξαίρεση λίγα επαγγέλματα όπως οι πολιτικοί μηχανικοί. Επομένως ακόμα και ο βλάκας σε μια εταιρία δεν απολύεται. Πρώτον διότι ακόμα και οι λιγοστές γνώσεις φτάνουν με μια στοιχειώδη εκπαίδευση και δεύτερον ,οι ελληνικές εταιρίες δεν απολύουν τον κόσμο, ευτυχώς ή δυστυχώς. Είναι αυτό που λένε αν μπεις στο σύστημα, πετάς...

 

Μπορείς τελικά να αποφασίσεις; Στην προηγούμενη σελίδα οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν τεμπέληδες, γιατί δεν υφίστανται έλεγχο. Σε αυτή τη σελίδα οι ιδιωτικοί δεν υφίστανται έλεγχο. Στο δημόσιο είναι όλοι τεμπέληδες και στον ιδιωτικό τομέα επιβιώνουν και οι ηλίθιοι; Στον κόσμο σου υπάρχει κανένας εργατικός και ευφυής;

Δημοσ.
1)Σωστός

2)Σωστά καταργήθηκε γιατί εγώ ,και πολλοί άλλοι, έδωσα με άτομα που είχαν κρατήσει 2 και 3 μαθήματα...

3)Η έννοια της επαγγελματικής αποκατάστασης τη σήμερον ημέρα έχει εξισώσει πολύ τα πράγματα. Μπορεί εγώ να ήθελα να περάσω ηλεκτρολόγος (πιλότος ήθελα βασικά αλλά η μειωπία....), αλλά τελικά σήμερα έχω την ίδια επαγγελματική αποκατάσταση και γρηγορότερα. Μου βγήκε. Μη κοιτάς Φυσικό και Μαθηματικό και σκέφτεσαι καθηγητές. Από το φυσικό βγαίνουν όλοι οι πυρηνικοί, στερεάς κατάστασης (υλικά,τσιπ κ.τ.λ.), κάποιοι ηλεκτρολόγοι , περιβάλλον (μετεωρολογία, καλλιέργια τροφίμων καθαρή ενέργεια). Αυτοί βρίσκουν δουλειά, ειδικά τη σήμερον ημέρα. Οι καθηγητές/ελπαιδευτικοί. δεν βρίσκουν. Στη χρονιά μου ο πρώτος στην πρώτη δέσμη μπήκε φυσικό, ο δεύτερος Μαθηματικό. Ήταν ψαγμένοι όμως με μπαμπάδες καθηγητές και είχαν πλάνο!

Φυσικά αν μπορούσα ηλεκτρολόγος μηχανικός θα πήγαινα αλλά σημασία έχει ότι έκανα τελικά αυτό που ήθελα. Αν ξαναέδινα με το άδικο σύστημα των δεσμών, θα ήμουν ακόμα φαντάρος.

4)Οι σχολές των μηχανικών έιναι 5 χρόνια γιατί το πολυτεχνείο έχει καλύτερη οργάνωση. Το 5ο έτος είναι πτυχίακή κυρίως. Στο φυσικομαθηματικό και πολλές άλλες σχολές η πτυχιακή είναι εχτρα....Αλλά τώρα μη το ψάχνουμε σε αννούσια θέματα..

5)Δε ξέρω αν εργάζεσαι αλλά στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδος , όπου το πολυπλοκότερο που φτιάχνουμε είναι καρφίτσες, τα πτυχία δεν θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ. Πήγαινε δες κάτι managers και κάτι ΙΤ developers 35 χρονών που ξεκίνησαν από ΤΕΙ διακοσμητικής και θα πάθεις πλάκα. Στην Ελλάδα πουλάμε αγαθά και υπηρεσίες. Οι καθαρά τεχνικές θέσεις είναι λίγες και ουσιαστικά αφορούν υποστήριξη, με εξαίρεση λίγα επαγγέλματα όπως οι πολιτικοί μηχανικοί. Επομένως ακόμα και ο βλάκας σε μια εταιρία δεν απολύεται. Πρώτον διότι ακόμα και οι λιγοστές γνώσεις φτάνουν με μια στοιχειώδη εκπαίδευση και δεύτερον ,οι ελληνικές εταιρίες δεν απολύουν τον κόσμο, ευτυχώς ή δυστυχώς. Είναι αυτό που λένε αν μπεις στο σύστημα, πετάς...

 

Δεν είμαι της λογικής οτι όποιος τελειώνει πιο δύσκολη σχολή πρέπει να παίρνει πιο πολλά λεφτά, αλλά ότι όποιος δουλεύει πιο πολύ και πιο σωστά κυρίως και το αξίζει να παίρνει πιο πολλά χρήματα. Επίσης, δεν λέω οτι το φυσικομαθηματικό είναι εύκολο, λέω απλά οτι και το πολυτεχνείο έιναι εξίσου δύσκολο.

 

Είμαι μηχανικός (Μηχανολόγος ΕΜΠ). Δε μπορώ να φανταστώ πως ένας στοιχειωδώς έξυπνος άνθρωπος (και κατά τεκμήριο τέτιοι είναι όσοι καταφέρνουν να μπουν στη σχολή) δε μπορεί να τελειώσει ΧΑΛΑΡΑ τη σχολή στο προβλεπόμενο χρόνο (5 έτη - υπερβολικά μεγάλος για αυτά που μαθαίνεις στη σχολή).

 

Δε ξέρω για άλλα τμήματα ούτε για άλλα ΑΕΙ. Αλλά όποιος μου λέει ότι δυσκολευτηκε να τελιώσει τη δική μου σχολή ή λέει ψέματα ή έπαθε 3 εγκεφαλικά μεταξύ πανελληνίων και άποφοίτησης.

 

Προσωπικά, μέσα μου, "ντρέπομαι" που τελείωσα ένα τόσο εύκολο τμήμα.

 

Μιλάς για την λογική του να πάρεις απλά το πτυχίο σου, με ένα 5 και λίγο διάβασμα, λίγο αντιγραφή, λίγο απο δω και λίγο από κει, ή να κάτσεις και να ασχοληθείς σοβαρά, να το πάρεις ζεστά το ζήτημα και να βάλεις ως σκοπό να πάρεις ας πούμε πάνω από 8. Μην κολλήσεις στους βαθμούς, ενδεικτικά στο αναφέρω. Γιατί πιστεύω οτι για να πάρεις ένα 5, αργά ή γρήγορα θα το βγάλεις, όσο πιο ψηλό στόχο όμως θέτεις, τόσο πιο δύσκολο είναι.

Δημοσ.
Μπορείς τελικά να αποφασίσεις; Στην προηγούμενη σελίδα οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν τεμπέληδες, γιατί δεν υφίστανται έλεγχο. Σε αυτή τη σελίδα οι ιδιωτικοί δεν υφίστανται έλεγχο. Στο δημόσιο είναι όλοι τεμπέληδες και στον ιδιωτικό τομέα επιβιώνουν και οι ηλίθιοι; Στον κόσμο σου υπάρχει κανένας εργατικός και ευφυής;

Φαίνεται από όσα λες πόσο επιφανειακά διαβάζεις τα ποστ. Αν ξαναδεις τι έγραψα θα πάρεις άμεσα απάντηση. Για συντομία, εγώ είπα πως όσοι δουλεύουν στο δημόσιο είναι τεμπέληδες, διότι οι θέσεις σε κάνουν έτσι. Και ανέφερα και ότι και εγώ θα τεμπέλιαζα....Αυτό δε το διάβασες προφανώς!!

 

Όσον αφορά τον ιδιωτικό, θες να μου πεις ότι υπάρχει αξιοκρατία 100%, και όσοι έχουν θέσεις, ακόμα και ισχυρές το αξίζουν 100%?? Αν το πιστεύεις, τότε με όλο το σεβασμό, είτε είσαι ένας από αυτούς είτε κοιμάσαι.... Εγώ δεν το πίστευα αυτό, και όποιος μου το έλεγε γελούσα!!! Μα είναι δυνατόν, "αφού είναι ιδιωτικός τομέας". Και όμως, πάρα πολλοί εργάζονται σε θέσεις που δεν αξίζουν. Είναι έτσι το σύστημα, διότι για τις περισσότερες θέσεις, ακόμα και σε μεγάλες εταιρίες, δεν απαιτούνται πολλά προσόντα, οπότε ακόμα και οι βλάκες πάνε μπροστά. Το "βλάκες" με την έννοια του "μορφωτικά κατώτερου", όχι του ηλίθιου, προς θεού...

Δημοσ.

1)Δεν είμαι της λογικής οτι όποιος τελειώνει πιο δύσκολη σχολή πρέπει να παίρνει πιο πολλά λεφτά, αλλά ότι όποιος δουλεύει πιο πολύ και πιο σωστά κυρίως και το αξίζει να παίρνει πιο πολλά χρήματα. Επίσης, δεν λέω οτι το φυσικομαθηματικό είναι εύκολο, λέω απλά οτι και το πολυτεχνείο έιναι εξίσου δύσκολο.

 

2)Μιλάς για την λογική του να πάρεις απλά το πτυχίο σου, με ένα 5 και λίγο διάβασμα, λίγο αντιγραφή, λίγο απο δω και λίγο από κει, ή να κάτσεις και να ασχοληθείς σοβαρά, να το πάρεις ζεστά το ζήτημα και να βάλεις ως σκοπό να πάρεις ας πούμε πάνω από 8. Μην κολλήσεις στους βαθμούς, ενδεικτικά στο αναφέρω. Γιατί πιστεύω οτι για να πάρεις ένα 5, αργά ή γρήγορα θα το βγάλεις, όσο πιο ψηλό στόχο όμως θέτεις, τόσο πιο δύσκολο είναι.

1)....και εγώ επαυξάνω λέγοντας πως τελικά τι θα κάνεις στη ζωή σου μετράει, όχι το πτυχίο. Στη σχολή μάθαμε να σκεφτόμαστε ακαδημαικά. Η σχολή δεν είναι σχολείο. Είναι ίδρυμα. Όταν βγήκαμε στην πιάτσα έπρεπε να μάθουμε το πως βγαίνει το χρήμα. Η σχολή απλά σου δίνει τα εφόδια και σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Τϊποτα άλλο.

 

2)..χμ..νομίζω ειρωνικά τα έλεγε....δεν θα ήθελα να προσβάλω κανένα , αλλά για πολλά άτομα το να περάσουν πανεπιστήμιο, επειδή πέρασαν δυσκολίες, έχει γίνει άθλος ζωής. Το έχουν αγαπήσει και κανείς δε θέλει να τους το αμαυρώνει!! Είναιιι....το μωρό τους!!!!

Δημοσ.
δάσκαλος=κοινωνικό λειτούργημα (το γνωρίζανε πριν γίνουν)

μηχανικοί=επάγγελμα

 

Δασκαλος=Στην θεωρια Λειτουργημα.Η Καποτε Λειτουργημα.Τωρα ουτε το 5% των δασκαλων δεν διδασκουν Οπως οι Παλιοι Δασκαλοι.

Μηχανικος=Επαγγελμα το οποιο βαζει την υπογραφη και αναπασα στιγμη παει φυλακη.Αν Πχ βρεθει Η οικοδομη του στο επικεντρο του σεισμου και πεσει το κτιριο.Ο μηχανικος θα ειναι Κορυδαλλο (Μεσα) και Ο δασκαλος θα πινει Φραπεδια στην Παραλια και θα σκεφτεται αν θα κανει απεργια τον σεπτεμβριο η τον οκτωμβριο για αυξηση.

 

Οσο για το λειτουργημα ποσο περνουν τα ιδιαιτερα την Ωρα 50 ευρω ετσι.Ωραιο Λειοτυργημα.Στο σχολειο δεν ανοιγουν το στομα τους και στα ιδιαιτερα δεν το κλεινουν

Δημοσ.

Για να δούμε αν διαβάζω επιφανειακά. Αρχικά υποστήριξες πως στο δημόσιο όλοι μα όλοι γίνονται τεμπέληδες, γιατί δεν υφίστανται έλεγχο και πως δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον ιδιωτικό τομέα, ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Σωστά;

[...]

Από την άλλη, όλοι μα όλοι, οι δημόσιιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες. Είναι η θέση που σε κάνει έτσι. Και εγώ αν ήμουν, τεμπέλης θα κατέλληγα. Μη τρελαθούμε τώρα. Κανένας έλεγχος, καμιά τιμωρία, δικαιώματα και σύνταξη προνομιούχων και προπάντων ψυχική ηρεμία. Μακάρι να ήταν όλες έτσι οι δουλειές, αλλά μη συγκρίνουμε δημόσιο με ιδιωτικό τομέα. Απλά στο μέλλον οι του δημοσίου θα πεινάσουν πραγματικά....

[...]

 

Έπειτα μας ενημέρωσες πως και στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα οι υπάλληλοι δεν απολύονται, ακόμα και οι βλάκες, Αρκεί να μπεις στο σύστημα. Σωστά;

[...]

5)Δε ξέρω αν εργάζεσαι αλλά στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδος , όπου το πολυπλοκότερο που φτιάχνουμε είναι καρφίτσες, τα πτυχία δεν θα τα χρησιμοποιήσεις ποτέ. Πήγαινε δες κάτι managers και κάτι ΙΤ developers 35 χρονών που ξεκίνησαν από ΤΕΙ διακοσμητικής και θα πάθεις πλάκα. Στην Ελλάδα πουλάμε αγαθά και υπηρεσίες. Οι καθαρά τεχνικές θέσεις είναι λίγες και ουσιαστικά αφορούν υποστήριξη, με εξαίρεση λίγα επαγγέλματα όπως οι πολιτικοί μηχανικοί. Επομένως ακόμα και ο βλάκας σε μια εταιρία δεν απολύεται. Πρώτον διότι ακόμα και οι λιγοστές γνώσεις φτάνουν με μια στοιχειώδη εκπαίδευση και δεύτερον ,οι ελληνικές εταιρίες δεν απολύουν τον κόσμο, ευτυχώς ή δυστυχώς. Είναι αυτό που λένε αν μπεις στο σύστημα, πετάς...

 

Νομίζω πως η αντίφαση ανάμεσα στις δύο δημοσιεύσεις σου είναι φανερή. Αναπαράγεις στερεότυπα και ιδεοληψίες, σαφέστατα πολιτικά φορτισμένες, χωρίς να έχεις συνείδηση της αναπαραγωγής των στερεοτύπων/ιδεοληψιών. Επειδή μάλιστα τα στερεότυπα/ιδεοληψίες που αναπαράγεις δεν ανήκουν σε μια συνεπή και συνεκτική αντίληψη περί κοινωνίας ή οικονομίας, τελικά αντιφάσκεις.

Αν η απουσία ελέγχου κάνει τους δημοσίους υπαλλήλους τεμπέληδες, τότε η απουσία ελέγχου (βλ. δεν απολύονται, ακόμα και οι βλάκες αρκούν) θα έπρεπε να κάνει εξίσου τεμπέληδες και τους ιδιωτικούς. Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι εργατικοί, τότε παράγουν. Αν όμως παράγουν, τότε δεν είναι μόνο οι ελεύθεροι μικροί επαγγελματίες εκείνοι που συνεισφέρουν στην κοινωνία, άρα δε θα έπρεπε μόνο γι'αυτούς να ενδιαφέρεται το κράτος. Αλλά εδώ έφτασες στο σημείο να πεις πως δεν πειράζει να κλέβουν το ΦΠΑ από το κράτος και τους καταναλωτές, τι άλλο σχόλιο χρειάζεται;

Δημοσ.
Για να δούμε αν διαβάζω επιφανειακά. Αρχικά υποστήριξες πως στο δημόσιο όλοι μα όλοι γίνονται τεμπέληδες, γιατί δεν υφίστανται έλεγχο και πως δεν πρέπει να συγκρίνονται με τον ιδιωτικό τομέα, ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Σωστά;

Έπειτα μας ενημέρωσες πως και στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα οι υπάλληλοι δεν απολύονται, ακόμα και οι βλάκες, Αρκεί να μπεις στο σύστημα. Σωστά;

Νομίζω πως η αντίφαση ανάμεσα στις δύο δημοσιεύσεις σου είναι φανερή. Αναπαράγεις στερεότυπα και ιδεοληψίες, σαφέστατα πολιτικά φορτισμένες, χωρίς να έχεις συνείδηση της αναπαραγωγής των στερεοτύπων/ιδεοληψιών. Επειδή μάλιστα τα στερεότυπα/ιδεοληψίες που αναπαράγεις δεν ανήκουν σε μια συνεπή και συνεκτική αντίληψη περί κοινωνίας ή οικονομίας, τελικά αντιφάσκεις.

Αν η απουσία ελέγχου κάνει τους δημοσίους υπαλλήλους τεμπέληδες, τότε η απουσία ελέγχου (βλ. δεν απολύονται, ακόμα και οι βλάκες αρκούν) θα έπρεπε να κάνει εξίσου τεμπέληδες και τους ιδιωτικούς. Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι εργατικοί, τότε παράγουν. Αν όμως παράγουν, τότε δεν είναι μόνο οι ελεύθεροι μικροί επαγγελματίες εκείνοι που συνεισφέρουν στην κοινωνία, άρα δε θα έπρεπε μόνο γι'αυτούς να ενδιαφέρεται το κράτος. Αλλά εδώ έφτασες στο σημείο να πεις πως δεν πειράζει να κλέβουν το ΦΠΑ από το κράτος και τους καταναλωτές, τι άλλο σχόλιο χρειάζεται;

1)Κατά γράμμα είπα:

 

"Είναι η θέση που σε κάνει έτσι. Και εγώ αν ήμουν, τεμπέλης θα κατέλληγα"

 

Άρα όντως επιφανειακά το είδες. Αν τώρα δε συμφωνείς για το αν η δουλειά στο δημόσιο κατά μέσο όρο είναι τεμπελίκι, τότε ....τι να πω....i rest my case

 

2)Στον ιδιωτικό τομέα ανέφερα την έννοια "ικανότητα", όχι "αδράνεια λόγω τεμπελικίασης". Σίγουρα στον ιδιωτικό τομέα πέφτουν κορμιά...

 

3)Για τους ελέυθερους έγραψα για να προλάβω κάποιους σαν και εσένα:

 

"Στα περισσότερα δεν έχεις άδικο, απλά για να δώσω έμφαση ισοπέδωσα κάποια πράγμνατα, κράτησε το νόημα. Ο ελέυθερος επαγγελματίας, όσο και να κλέψει, προσφέρει."

 

Το νόημά μου είναι πως ένας ελεύθερος επαγγελματίας δεν επιβαρύνει το κράτος, ακόμα και αν κλέψει. Δεν είπα "κλέψτε". Και αν το επιβαρύνει, το κάνει κατά κύριο λόγο με το να μην καταβάλει από τα κέρδη. Στο δημόσιο/ιδιωτικό τομέα κατά κύριο λόγο η συναλλαγή θα γινόταν έτσι και αλλιώς με την εφορία/πολεοδομία/ικα/οτε/sony/praktiker, διότι οι θέσεις εργασίας είναι ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ. Εκεί αν κλέψει ο υπάλληλος ζημιώνει το κράτος που έχει ήδη υπολογίσει τα έσοδα αυτά στον προυπολογισμό (στις περισσότερεςς περιπτώσεις).

Από την άλλη όμως, δεν είναι δεδομένο αν αύριο εγώ ανοίξω 2 mini markets. Τι είχαμε τι χάσαμε....αν δε το κάνω

 

Επίσης ανέφερα πολλά που βαριέμαι να ξαναπώ σχετικά με τους ελύθερους επαγγελματίες και για τη προσφορά τους. Δεν είναι λεγόμενά μου, αλλά λεγόμενα οικονομολόγων και ηγετών....Οι εταιρίες στηρίζουν την ανάπτυξη, οι ελέυθεροι είναι η καρδιά του συστήματος, οι ιδιωτικοί/δημόσιοι ανακυκλώνουν το χρήμα. (κατά μέσο όρο, γιατί πρέπει να τα κάνουμε και λιανά....

 

Επίσης δεν είπα πουθενά ΝΑ ΜΗΝ βοηθηθούν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...