Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, minotavros είπε

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα

Ελπίζω να μην προλάβεις να το δεις 😃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον εκεινη την επιλογη μαλλον την ξεχναμε?

 

 

 

Παμε τωρα στο checkout (αυτο μας εμεινε) και θελει καθε φορα μεγαλη προσοχη στο νομισμα στο οποιο μας προτείνει το ππ να κανουμε την πληρωμη, ανα αυτο ειναι διαφορετικο απο αυτο του πωλητη θα χρεωθουμε την μετατροπη του ππ

Υπαρχει λοιπον η επιλογη "Card issuer will determine your exchange rate Change" που ειναι και αυτη κρυμενη και πρεπει να πατησετε "show payment options" για να εμφανηστη, αν πατησετε εκει σας βγαζει επιλογες νομισματος, επιλεγετε το νομισμα που εχει και ο πωλητης, αυτα

 
 
 
Εικονα1 SOS αν δεις αυτο που λεει περι μετατροπής  τοτε το ππ εχει αναλαβει την μετατροπή του νομισματος, οποτε πατάμε "show payment options"
Checkout1.png.c6ea4260f115a1d1b0f7bd5e85d7516e.png
 
 
 
 
Εικονα2 Μετα Πατάτε "Card issuer will determine your exchange rate Change"
Checkout2.png.8cd1eaca979b13268acf38f7e976b107.png
 
και μετα αλλαζουμε το νομισμα στο νομισμα του πωλητη, Μολις το κανετε θα δειτε και μια προειδοποίηση και κοκκινα γράμματα οτι θα χρεωθείτε απο την καρτα σας.
Στην επιλογη πληρωμης με το ππ στην μετατροπή του νομίσματος δεν εχει ομως καμια ειδοποίηση, χαχαααααααα(μαγκιές)
Checkout3.png.2852dc59ecf87903b483a3fb28e3743e.png
 
 
 
 
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Γιαούρτι είπε

Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας.

Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify.

Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος.

Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα;

η βλακεία επιβεβαιώθηκε.

στο paypal το γράφει ότι ο δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να είναι ο ίδιος με του λογαριασμού paypal.

Παρόλο αυτά η μεταφορά έγινε και δεν εμφανίστηκε στο paypal και προφανώς δε θα εμφανιστεί αφού δεν είναι κοινό το όνομα.

Θα επιστραφούν τα χρήματα άμεσα ή θα περιμένουμε κανένα μήνα; είχε κανείς προσωπική εμπειρία; Να δούμε και τι θα πει το paypal....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει. Το PayPal πλήρωσε μία αγορά μού με balance στο eBay το αντικείμενο το έχω και αναρωτιέμαι πως θα πάρει τα λεφτά του πίσω άμα δεν τού τα στείλω εγώ.  να πω ότι την συγκεκριμένη ημέρα έγιναν ακόμα 5 αγορές στο eBay και πληρώθηκαν με την prepaid μου εκτός από την εν λόγω πού έγινε με μηδενικό balance. Δεν έχω κάνει link το λογαριασμό τραπέζης στο PayPal οπότε αναρωτιέμαι πως θα τα πάρει πίσω μίας και ή κάρτα δεν έχει λεφτά μέσα και την ακυρώνω ότι στιγμή θέλω... Σορυ για το σεντόνι αλλά με έχει φάει ή απορία.. Καλές γιορτές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, long story short. Πληρώνω μέσω paypal στη Mediamarkt ένα σεβαστό ποσό για μια τηλεόραση στις 15/12 και 16/12 την ακυρώνω. 

Έκτοτε δεν έχω λάβει τα χρήματά μου πίσω, παρότι διαρκώς μου λένε πως θα τα βάλουν. Άνοίγω case στο Paypal και μου έρχεται απάντηση σήμερα πως κρίθηκε υπερ του πωλητή (!) , συγκεκριμένα: "Λάβαμε απάντηση από τον προμηθευτή σας και ελέγξαμε όλα τα στοιχεία της αξίωσής σας. Με βάση την απάντηση του προμηθευτή και τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι σήμερα, πρέπει να απορρίψουμε την αξίωσή σας. Not_a_billing_dispute"

Έκανα κάποιο διαδικαστικό σφάλμα ανοίγοντας το case? (δεν έχω καμία εμπειρία με Paypal, το έψαξα σχετικά, θεώρησα όμως πως θα βγει άκρη απο τη στιγμή που τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα).

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχήν πρεπει να ακυρώσει το καταστημα την αγορα, βαλε 5-10 μερες μετα η ακυρωση να φανεί στο ππ 1-2 μερες τρίτον να επιστρεψουν στην ελληνική καρτα σου εως 15 εργασιμες, κανε την προσθεση.

Η απόρριψη απο το ππ προφανώς εγινε γιατι το καταστημα απαντησε οτι εχει ακυρωθει και επιστραφεί το ποσον, μετα ειναι πολύ μικρός ο χρόνος για dispute, επρεπε να στείλεις μήνυμα μέσω ππ στον πωλητη πρωτα και μετα

Σου λεω τι μπορεί να εκανες λαθος περαν της αστοχης και χωρις σκεψη αγορας.

Μιλα με το κατάστημα, δεν πρόκειται να σου φανε τα λεφτα σου. Πήγαινε απο εκει καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Κατ αρχήν πρεπει να ακυρώσει το καταστημα την αγορα, βαλε 5-10 μερες μετα η ακυρωση να φανεί στο ππ 1-2 μερες τρίτον να επιστρεψουν στην ελληνική καρτα σου εως 15 εργασιμες, κανε την προσθεση.

Η απόρριψη απο το ππ προφανώς εγινε γιατι το καταστημα απαντησε οτι εχει ακυρωθει και επιστραφεί το ποσον, μετα ειναι πολύ μικρός ο χρόνος για dispute, επρεπε να στείλεις μήνυμα μέσω ππ στον πωλητη πρωτα και μετα

Σου λεω τι μπορεί να εκανες λαθος περαν της αστοχης και χωρις σκεψη αγορας.

Μιλα με το κατάστημα, δεν πρόκειται να σου φανε τα λεφτα σου. Πήγαινε απο εκει καλύτερα

Προφανώς απο το mediamarkt μου είπαν πως χρειάζονται 4-5 εργάσιμες για να φανούν στον λογαριασμό μου στο Pp (περιμένω ήδη 20), προφανώς και έχω στείλει mails στο mediamakt, προφανώς και έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά.

Όταν όμως άλλα σου λέει ο ένας, άλλα σου λέει ο άλλος, ανάλογα με το ποιος σηκώνει το τηλεφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο, και δεν υπάρχει γραπτή απάντηση, και ενώ έχω απο τις 16/12 που περιμένω, εννοείται πως θα το κυνηγήσω. Επίσης η αγορά έγινε online, απο το τοπικό κατάστημα δε μπόρεσαν να βοηθήσουν.

Y.Γ. Προσπαθώ να κάνω αλλαγή τύπου περιστατικού, και η σελίδα της Pp μου βγάζει σφάλμα. 

Επεξ/σία από xgol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι δεν σημαίνει επειδή έκλεισε το dispute το PayPal ότι είναι τελεσίδικο. 

 

Εχω καταφέρει και ξανά ανοίξει το ίδιο dispute 2 φορές απλά χρειαστικε να μιλήσω τηλεφωνικά με το PayPal γιατί μέσω μυνηματων δεν γινόταν δουλειά. 

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/11/2019 στις 10:05 ΜΜ, 9-11 είπε

Την περασμένη Κυριακή έλαβα e-mail με τίτλο "Update your debit or credit card information" που αφορούσε μία VISA της Πειραιώς που έχω συνδεδεμένη στον PayPal λογαριασμό και επρόκειτο να λήξει. Η τράπεζα ωστόσο δεν είχε στείλει ακόμα τη νέα κάρτα, οπότε προσωρινά το αγνόησα. Δύο μέρες αργότερα λαμβάνω και τη νέα κάρτα (ίδιος αριθμός/διαφορετικό CVV) και το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι να κάνω την ενημέρωση και να ξεμπερδεύω. Κάνω λοιπόν login, διορθώνω Expiration date/Security code, πατάω "Update Card" και εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

ΟΚ, σκέφτομαι, ίσως πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, τυχαίο glitch. Δοκιμάζω λοιπόν λίγη ώρα αργότερα. Τα ίδια. Σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσω πιθανά conflicts, τρέχω άλλο browser χωρίς πολλά extensions και φιοριτούρες. Καμία αλλαγή.

Σε εκείνο το σημείο συνειδητοποιώ πως δεν έχω ενεργοποιήσει την κάρτα ακόμα. Πηγαίνω σε ένα ATM και κάνω «Ερώτηση Υπολοίπου» για το τυπικό της υπόθεσης. Θεωρητικά τουλάχιστον -δεν έχω κάνει συναλλαγή σε POS ακόμα- η κάρτα είναι ενεργοποιημένη. Ε, μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε, εμφανίζεται το ίδιο ακριβώς μήνυμα. 😡

PayPal.png.c80f033735f60347463485f95e912902.png

Τι Διάολο, πόσες μέρες πρέπει να περιμένω;

[Ενημέρωση για κάθε ενδιαφερόμενο]

Είχα αφήσει το θέμα στην τύχη του - από τη μια μεριά δεν καιγόμουν ιδιαίτερα καθώς έχω κι άλλη κάρτα συνδεδεμένη στο PayPal, και απ’ την άλλη δεν ήθελα να χρεωθώ για διεθνείς κλήσεις (υπενθυμίζω πως η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στην Ιρλανδία)

Μπαίνοντας τις προάλλες στον λογαριασμό για να ελέγξω κινήσεις κ.λπ. διαπίστωσα πως η ενημέρωση στοιχείων είχε περάσει. Τώρα πως & γιατί δεν ξέρω. Νομίζω πως στο διάστημα που μεσολάβησε περάστηκε και το νταβατζ... εεεεε... η *χρέωση* των €6 της Πειραιώς, ίσως να ’παιξε κι αυτό κάποιο ρόλο...🤔 Τέλος καλό, όλα καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Όχι δεν σημαίνει επειδή έκλεισε το dispute το PayPal ότι είναι τελεσίδικο. 

Εχω καταφέρει και ξανά ανοίξει το ίδιο dispute 2 φορές απλά χρειαστικε να μιλήσω τηλεφωνικά με το PayPal γιατί μέσω μυνηματων δεν γινόταν δουλειά. 

Αυτη δεν ειναι μια διαδικασια που προβλέπεται σε ολες της περιπτωση(δεν ειναι ο κανονας), γίνεται κατ εξαίρεση για καποιους πελάτες που ενδέχεται να εχουν δικιο και μετα απο την κρίση του ππ

Επεξ/σία από NikosKallithea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτη δεν ειναι μια διαδικασια που προβλέπεται σε ολες της περιπτωση(δεν ειναι ο κανονας), γίνεται κατ εξαίρεση για καποιους πελάτες που ενδέχεται να εχουν δικιο και μετα απο την κρίση του ππ

Πάντως εγώ την έχω ανοίξει 3 φορές την ίδια υπόθεση , αλλά μόνο τηλεφωνικά και με λίγο πίεση. Στο τέλος δικαιώθηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

26 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτη δεν ειναι μια διαδικασια που προβλέπεται σε ολες της περιπτωση(δεν ειναι ο κανονας), γίνεται κατ εξαίρεση για καποιους πελάτες που ενδέχεται να εχουν δικιο και μετα απο την κρίση του ππ

Ίσως αν και πιστεύω ότι αν πραγματικά έχεις αποδείξεις(Το καλύτερο είναι να κάνεις ένα βίντεο όταν ανοίγεις το δέμα) ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν το έλαβες καν και κλείσει το dispute υπέρ του πωλητή που δύσκολο το κόβω τους λες να ξανα - ανοίξουν το dispute - claim.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

  

Ίσως αν και πιστεύω ότι αν πραγματικά έχεις αποδείξεις(Το καλύτερο είναι να κάνεις ένα βίντεο όταν ανοίγεις το δέμα) ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν το έλαβες καν και κλείσει το dispute υπέρ του πωλητή που δύσκολο το κόβω τους λες να ξανα - ανοίξουν το dispute - claim.

Ο συγκεκριμενος ανθρωπος που εχει το προβλημα ακυρωσε την παραγγελία, δεν παρέλαβε τιποτα, δεν ανοιξε κανένα δεμα, απλα εκανε dispute.

Μην βγαίνετε απο το θεμα δεν εχει κανενα νοημα, τα ξερουμε αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...