Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί να τα μεταφραζε το PayPal στα αγγλικά και έτσι να γινόταν η επικοινωνία. 

 

Και γιατί τότε όσοι μετάφρασα τη σελίδα του PayPal στα ελληνικά  δεν σου λένε να γράφεις οτιδήποτε κείμενο στα αγγλικά πουθενά;;;;;; 

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Κατω απο αυτες τις συνθήκες που γραφεις, δυσκολο έως αδύνατον να σε ξεκλειδώσουν

Φτιάξε ενα νεο λογαριασμό

Δεν θέλω νέο,μου έχουν στείλει χρήματα στον παλιό.

 

5 λεπτά πριν, pier88 είπε
9 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Κατω απο αυτες τις συνθήκες που γραφεις, δυσκολο έως αδύνατον να σε ξεκλειδώσουν

Φτιάξε ενα νεο λογαριασμό

Δεν θέλω νέο,μου έχουν στείλει χρήματα στον παλιό.

Nα το ξαναγράψω γιατί ίσως δεν το έθεσα καλά.

Ξέχασα το κωδικό πρόσβασης, πατάω για να το επαναφέρω ζητάει email,βάζω email  έρχεται ένας κωδικός το βάζω κ μετά ζητάει να μου κάνει κλήση στο τηλέφωνο .Το πρόβλημα είναι ότι έχω αλλάξει πριν χρόνια νούμερο τηλεφώνου. Τον λογαριασμό PayPal το έχω δημιουργήσει πριν χρόνια δεν το χρησιμοποιούσα τώρα που θέλω να το χρησιμοποιήσω δεν μπορώ προσπαθώ να βρω email να στείλω στην PayPal να ρωτήσω αλλά ζητάει να συνδεθώ (πως να συνδεθώ εφόσον ξέχασα κωδικό κ δεν μπορώ να το επαναφέρω;) ακόμα κ στο messenger αυτόματα μηνύματα στέλνουν κ δεν βγάζω άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, pier88 είπε

Nα το ξαναγράψω γιατί ίσως δεν το έθεσα καλά.

Ξέχασα το κωδικό πρόσβασης, πατάω για να το επαναφέρω ζητάει email,βάζω email  έρχεται ένας κωδικός το βάζω κ μετά ζητάει να μου κάνει κλήση στο τηλέφωνο .Το πρόβλημα είναι ότι έχω αλλάξει πριν χρόνια νούμερο τηλεφώνου. Τον λογαριασμό PayPal το έχω δημιουργήσει πριν χρόνια δεν το χρησιμοποιούσα τώρα που θέλω να το χρησιμοποιήσω δεν μπορώ προσπαθώ να βρω email να στείλω στην PayPal να ρωτήσω αλλά ζητάει να συνδεθώ (πως να συνδεθώ εφόσον ξέχασα κωδικό κ δεν μπορώ να το επαναφέρω;) ακόμα κ στο messenger αυτόματα μηνύματα στέλνουν κ δεν βγάζω άκρη.

Διάλεξε ενα τροπο ή πάρε τηλέφωνο

https://www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Διάλεξε ενα τροπο ή πάρε τηλέφωνο

https://www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us

Τα έχω κάνει όλα αυτά,είναι όλα αυτοματοποιημένα,μόνο το τηλέφωνο μένει αλλά δεν μπορώ να μιλήσω αγγλικά για να συνεννοηθώ και γι αυτό ψάχνω γιά email support.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pier88 είπε

Τα έχω κάνει όλα αυτά,είναι όλα αυτοματοποιημένα,μόνο το τηλέφωνο μένει αλλά δεν μπορώ να μιλήσω αγγλικά για να συνεννοηθώ και γι αυτό ψάχνω γιά email support.

Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal?

Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα;

Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται.

Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, alfeios είπε

Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal?

Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα;

Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται.

Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του

Έχω εγώ στο ίδιο όνομα αλλά άλλο email. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε λογαριασμό φίλου, συνδέω τραπεζικό λογαριασμό. Στέλνει το paypal 2 καταθέσεις, συμπληρώνω κανονικά τους κωδικούς κατάθεσης και γίνεται confirm ο τραπεζικός λογαριασμός.

μετά από τον συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό στέλνω έμβασμα στο paypal. Αυτή είναι η σωστή διαδικασία (δεν υπάρχει κάρτα); Εγώ νόμιζα ότι το Paypal μπορεί να τραβάει αυτόματα από τον τραπεζικό λογαριασμό όποτε απαιτείται.

πάω να κάνω το ίδιο στον δικό μου λογαριασμό και δηλώνω 2 IBAN (revolut, leopay). Απο το site μου λέει ότι είναι οκ και 2. Από την εφαρμογή android μου γράφει ότι οι 2 λογαριασμοί είναι unconfirmed και ότι πρέπει να δω για τις 2 καταθέσεις που θα κάνουν, Ότι ακριβώς έγινε και στον φίλο μου. Καταθέσεις όμως δεν έγιναν αλλά και να γίνουν δεν έχει κάπου να συμπληρώσω τους κωδικούς. Τι ακριβώς έχει γίνει τώρα; Είναι confirmed οι 2 λογαριασμοί μου ή όχι;

Μου στάλθηκε αυτό το μήνυμα όταν πρόσθεσα το λογαριασμό στο δικό μου account.

 

Spoiler

 

The SEPA Direct Debit Mandate has been accepted

Dear xxxxxxxxxxx,

Thanks for accepting the SEPA Direct Debit Mandate. Your account with iCard AD X-xxxx is now linked to your PayPal account.

Now that you've accepted the mandate and linked your account, you can :

-    Make payments directly from your bank account.

-    Pay without exposing your financial information to others.

-    Speed through checkout.

  • Bank Account: X-xxxx   
  • The creditor ID for PayPal: LUxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx    
  • Mandate Reference Number (MRN): 4xxxxxxxxxxxx    

Please save this number for future reference. This information is also available on the Profile page.

Please also note that this email is not a confirmation of payment. Confirmation of your payment will be sent in a separate email.

Sincerely,

PayPal

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Μια βοήθεια για όποιον γνωρίζει περισσότερα. Στο PayPal εμφανίστηκε μια αγορά μέσο balance που είμαι σίγουρος ότι δεν έχω κάνει μετά από επικοινωνία με το eBay μού η αγορά αυτή δεν έχει γίνει ούτε είναι καταγεγραμμένη πουθενά δυστυχώς το PayPal επιμένει και αναρωτιέμαι άμα μπορεί να τραβήξει αυτό το πόσο μέσω της κάρτας μού. Η κάρτα δεν μπορεί να αφαιρεθεί ούτε να κλείσω το λογαριασμό λόγω αρνητικου balance στο PayPal 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας.

Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify.

Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος.

Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, alfeios είπε

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Απο οτι ειδα παει και αυτο πέθανε.

Αν πληρωσεις κατι δες στο check out τι δυνατότητες εχει εκει απο επιλογες και πες μας εδω να ξέρουμε και εμείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, alfeios είπε

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

 

 

Επεξ/σία από minotavros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, minotavros είπε

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

Σε έμενα πάντως δεν το εμφανίζει ούτε από κινητό ούτε από PC (δεν έχω business account )....

Κάποιος που να το βρήκε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...