Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 26/12/2019 στις 11:40 ΠΜ, pier88 είπε

Τα έχω κάνει όλα αυτά,είναι όλα αυτοματοποιημένα,μόνο το τηλέφωνο μένει αλλά δεν μπορώ να μιλήσω αγγλικά για να συνεννοηθώ και γι αυτό ψάχνω γιά email support.

Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal?

Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα;

Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται.

Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
  Στις 26/12/2019 στις 11:43 ΠΜ, alfeios είπε

Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal?

Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα;

Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται.

Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του

Έχω εγώ στο ίδιο όνομα αλλά άλλο email. 

Δημοσ.

σε λογαριασμό φίλου, συνδέω τραπεζικό λογαριασμό. Στέλνει το paypal 2 καταθέσεις, συμπληρώνω κανονικά τους κωδικούς κατάθεσης και γίνεται confirm ο τραπεζικός λογαριασμός.

μετά από τον συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό στέλνω έμβασμα στο paypal. Αυτή είναι η σωστή διαδικασία (δεν υπάρχει κάρτα); Εγώ νόμιζα ότι το Paypal μπορεί να τραβάει αυτόματα από τον τραπεζικό λογαριασμό όποτε απαιτείται.

πάω να κάνω το ίδιο στον δικό μου λογαριασμό και δηλώνω 2 IBAN (revolut, leopay). Απο το site μου λέει ότι είναι οκ και 2. Από την εφαρμογή android μου γράφει ότι οι 2 λογαριασμοί είναι unconfirmed και ότι πρέπει να δω για τις 2 καταθέσεις που θα κάνουν, Ότι ακριβώς έγινε και στον φίλο μου. Καταθέσεις όμως δεν έγιναν αλλά και να γίνουν δεν έχει κάπου να συμπληρώσω τους κωδικούς. Τι ακριβώς έχει γίνει τώρα; Είναι confirmed οι 2 λογαριασμοί μου ή όχι;

Μου στάλθηκε αυτό το μήνυμα όταν πρόσθεσα το λογαριασμό στο δικό μου account.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Δημοσ.

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Δημοσ.

Καλησπέρα Μια βοήθεια για όποιον γνωρίζει περισσότερα. Στο PayPal εμφανίστηκε μια αγορά μέσο balance που είμαι σίγουρος ότι δεν έχω κάνει μετά από επικοινωνία με το eBay μού η αγορά αυτή δεν έχει γίνει ούτε είναι καταγεγραμμένη πουθενά δυστυχώς το PayPal επιμένει και αναρωτιέμαι άμα μπορεί να τραβήξει αυτό το πόσο μέσω της κάρτας μού. Η κάρτα δεν μπορεί να αφαιρεθεί ούτε να κλείσω το λογαριασμό λόγω αρνητικου balance στο PayPal 

Δημοσ.

Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας.

Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify.

Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος.

Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα;

Δημοσ.
  Στις 26/12/2019 στις 5:17 ΜΜ, alfeios είπε

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Απο οτι ειδα παει και αυτο πέθανε.

Αν πληρωσεις κατι δες στο check out τι δυνατότητες εχει εκει απο επιλογες και πες μας εδω να ξέρουμε και εμείς

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 26/12/2019 στις 5:17 ΜΜ, alfeios είπε

Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα.

Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη

Μπορει καποιος να βοηθησει ;

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

 

 

Επεξ/σία από minotavros
Δημοσ.
  Στις 27/12/2019 στις 11:50 ΠΜ, minotavros είπε

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

Επέκταση  

Σε έμενα πάντως δεν το εμφανίζει ούτε από κινητό ούτε από PC (δεν έχω business account )....

Κάποιος που να το βρήκε;

Δημοσ.
  Στις 27/12/2019 στις 11:50 ΠΜ, minotavros είπε

Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή:

-Τρεις παύλες πάνω αριστερά

- settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings

- Website payments

My automatic payments και επιλέγω "update" 

- Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments 

και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω.

Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account

Επέκταση  

To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα

Δημοσ.
  Στις 27/12/2019 στις 1:34 ΜΜ, NikosKallithea είπε

To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα

Ελπίζω να μην προλάβεις να το δεις 😃

Δημοσ.

Λοιπον εκεινη την επιλογη μαλλον την ξεχναμε?

 

 

 

Παμε τωρα στο checkout (αυτο μας εμεινε) και θελει καθε φορα μεγαλη προσοχη στο νομισμα στο οποιο μας προτείνει το ππ να κανουμε την πληρωμη, ανα αυτο ειναι διαφορετικο απο αυτο του πωλητη θα χρεωθουμε την μετατροπη του ππ

Υπαρχει λοιπον η επιλογη "Card issuer will determine your exchange rate Change" που ειναι και αυτη κρυμενη και πρεπει να πατησετε "show payment options" για να εμφανηστη, αν πατησετε εκει σας βγαζει επιλογες νομισματος, επιλεγετε το νομισμα που εχει και ο πωλητης, αυτα

 
 
 
Εικονα1 SOS αν δεις αυτο που λεει περι μετατροπής  τοτε το ππ εχει αναλαβει την μετατροπή του νομισματος, οποτε πατάμε "show payment options"
Checkout1.png.c6ea4260f115a1d1b0f7bd5e85d7516e.png
 
 
 
 
Εικονα2 Μετα Πατάτε "Card issuer will determine your exchange rate Change"
Checkout2.png.8cd1eaca979b13268acf38f7e976b107.png
 
και μετα αλλαζουμε το νομισμα στο νομισμα του πωλητη, Μολις το κανετε θα δειτε και μια προειδοποίηση και κοκκινα γράμματα οτι θα χρεωθείτε απο την καρτα σας.
Στην επιλογη πληρωμης με το ππ στην μετατροπή του νομίσματος δεν εχει ομως καμια ειδοποίηση, χαχαααααααα(μαγκιές)
Checkout3.png.2852dc59ecf87903b483a3fb28e3743e.png
 
 
 
 
  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 27/12/2019 στις 10:05 ΠΜ, Γιαούρτι είπε

Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας.

Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify.

Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος.

Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα;

η βλακεία επιβεβαιώθηκε.

στο paypal το γράφει ότι ο δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να είναι ο ίδιος με του λογαριασμού paypal.

Παρόλο αυτά η μεταφορά έγινε και δεν εμφανίστηκε στο paypal και προφανώς δε θα εμφανιστεί αφού δεν είναι κοινό το όνομα.

Θα επιστραφούν τα χρήματα άμεσα ή θα περιμένουμε κανένα μήνα; είχε κανείς προσωπική εμπειρία; Να δούμε και τι θα πει το paypal....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...