Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Έχοντας καμία σχέση με το paypal, μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιες οδηγίες σχετικά με το πώς φορτώνω με λεφτά τον paypal λογαριασμό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Nikos Chatzoglou είπε

 Έχοντας καμία σχέση με το paypal, μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιες οδηγίες σχετικά με το πώς φορτώνω με λεφτά τον paypal λογαριασμό μου.

Δεν είναι απαραίτητο να φορτώσεις, μπορείς να συνδέσεις μια κάρτα και να πληρώνεις μέσω της κάρτας. Στην ουσία το PayPal θα χρεώνει την κάρτα σου και θα δίνει τα χρήματα στον πωλητή, σε κάθε συναλλαγή σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgerov είπε

Δεν είναι απαραίτητο να φορτώσεις, μπορείς να συνδέσεις μια κάρτα και να πληρώνεις μέσω της κάρτας. Στην ουσία το PayPal θα χρεώνει την κάρτα σου και θα δίνει τα χρήματα στον πωλητή, σε κάθε συναλλαγή σου. 

Αν θέλω να στείλω λεφτά σε άλλο λογαριασμό paypal τότε μπορώ να το κάνω μέσω της κάρτας ή οχι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Nikos Chatzoglou είπε

Αν θέλω να στείλω λεφτά σε άλλο λογαριασμό paypal τότε μπορώ να το κάνω μέσω της κάρτας ή οχι ;

Φυσικα και μπορεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

H περίπτωση σου ειναι δυσκολη, για υπηρεσίες το ππ δεν επιστρέφει χρήματα, καλη τυχη.

Δεν ειναι ακριβως παροχη υπηρεσιων, ειναι κατι αναμεσα.Πιστευω εχω πιθανοτητες.

Αν γνωριζει καποιος σε αυτα που ρωτησα ας απαντησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/11/2019 στις 11:05 ΜΜ, fastnq2 είπε

Γεια σας,δεν εχω κανει ποτε claim παρολο που εχω κανει απειρες συναλλαγες.Κανα δυο φορες για ποσα κατω απο 5 ευρω δεν ασχοληθηκα.Τωρα το ποσο ειναι τριψηφιο και αφορα παροχη υπηρεσιων. Δεν εχω ιδεα τι ακριβως να κανω. O γουγλης σε μια περιπτωση γραφει οτι πατας το File a Claim σε αλλο σημειο λεει να πατησεις  Escalate to a claim. . Αν θα μπορουσε να βοηθησει καποιος θα το εκτιμουσα,επισης ερχομαι σε επαφη με τον πωλητη?Η παραθετουμε τις αποδειξεις μου εγω και ο πωλητης ξεχωριστα και αποφασιζει το paypal? Επειδη προκειται καθαρα περι απατης οποτε δεν εχω καμια ορεξη να συζητησω μια λυση. Εχω τα σκρινσοτ και απλα θελω τα λεφτα μου πισω εαν γινεται.

Πας στο Resolution Center > Report a problem και επιλέγεις την συγκεκριμένη συναλλαγή από την λίστα. Έπειτα προχωράς με τα βήματα, όπως τον λόγο τον οποίο ανοίγεις το case (item not received κτλ).

Ουσιαστικά στην αρχή ανοίγεις ένα case για να έρθεις σε επικοινωνία με τον πωλητή και να βρείτε μια λύση. Αν αυτός δεν απαντήσει ή δεν τα βρείτε, μπορείς (έπειτα από 10 ημέρες αν θυμάμαι καλά) να κάνεις escalate case to paypal, δηλαδή ζητάς από το paypal να μεσολαβήσει και να αποφασίσει το αποτέλεσμα. Απλά να μην ξεχαστείς να το κάνεις escalate.

Συνήθως οι απατεώνες δεν απαντούν καν στο case οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα το κερδίσεις εύκολα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/11/2019 στις 12:58 ΜΜ, Paragontas-x είπε

Μα καλά είναι δυνατόν να αργεί τόσο πολύ?

Μα τόσο πολύ?

Έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες.

Και το προϊόν μου έχει έρθει κανονικά έτσι? Πως πληρώθηκε δηλαδή το άτομο με το προϊόν αν τα λεφτά δεν έχουν αφαιρεθεί ακόμα από το λογαριασμό μου.

Τελικά τι έγινε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Moυ έχει στο υπόλοιπο με κόκκινο αρνητικο ενα ποσό δηλαδή χρεωστικό που ΔΕΝ μπορω να το ξεπληρώσω με τίποτα.

Βαζω την επιλογή την προσθηκη χρημάτων αλλά μου βγαζει μηνυμα

Αναφορά σε κείμενο

Add Funds to Resolve Negative Balance

pixel.gif
 
pixel.gif

Error Message

This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card.

To add funds using your debit or credit card, complete the information and click Continue

Note: Resolving your negative balance with a debit or credit card will be charged as a cash advance transaction, which may result in additional fees charged to your card account.

οπως και

Αναφορά σε κείμενο

Add Funds to Resolve Negative Balance

pixel.gif
 
pixel.gif

Error Message

You have entered an invalid amount. Please make sure that all punctuation marks are in the correct places and that you only include the numeric portion of your amount. For example, if the amount is €5.00 EUR, you would enter 5.00.

To add funds using your debit or credit card, complete the information and click Continue

Note: Resolving your negative balance with a debit or credit card will be charged as a cash advance transaction, which may result in additional fees charged to your card account.
 
 

Οι κάρτες μου είναι Οκ χωρις πρόβλημα. Μάλιστα τωρα που πλήρωσα το κινητό μου μεσω paypal χρεωθηκε η καρτα μου κανονικά χωρις να αυξηθεί το χρεωστικό υπόλοιπο .

Υπάρχει κάποιος άμεσος τρόπος να βαλω χρήματα απο εμένα στον λογαριασμό μου στο paypal ? Παλια με το capital control υπηρχε αλλά δεν υπάρχουν αυτες οι επιλογες πια.

Καμια ιδέα τι φταίει?  Αυτο δημιουργήθηκε απο μια επιστροφή προιοντος που ειχα πουλησει στο ebay. Με το που εγινε αιτημα επιστροφης απο τον αγοραστή έγινε το κόκκινο χρεωστικό στο paypal. Εκεινη την στιγμή είχα φτάσει στο οριο της πιστωτικής και δεν μπορούσε να τραβηξει άλλα. Τωρα που μπορώ όμως δεν το δεχεται και βγαζει τα παραπάνω μηνύματα. Μαλιστα πρόσθεσα και μια άλλη κάρτα χρεωστική αλλά και πάλι τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την περασμένη Κυριακή έλαβα e-mail με τίτλο "Update your debit or credit card information" που αφορούσε μία VISA της Πειραιώς που έχω συνδεδεμένη στον PayPal λογαριασμό και επρόκειτο να λήξει. Η τράπεζα ωστόσο δεν είχε στείλει ακόμα τη νέα κάρτα, οπότε προσωρινά το αγνόησα. Δύο μέρες αργότερα λαμβάνω και τη νέα κάρτα (ίδιος αριθμός/διαφορετικό CVV) και το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι να κάνω την ενημέρωση και να ξεμπερδεύω. Κάνω λοιπόν login, διορθώνω Expiration date/Security code, πατάω "Update Card" και εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

Αναφορά σε κείμενο

We're sorry. We're not able to process your request right now. Please try again later.

ΟΚ, σκέφτομαι, ίσως πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, τυχαίο glitch. Δοκιμάζω λοιπόν λίγη ώρα αργότερα. Τα ίδια. Σε μια προσπάθεια να ελαχιστοποιήσω πιθανά conflicts, τρέχω άλλο browser χωρίς πολλά extensions και φιοριτούρες. Καμία αλλαγή.

Σε εκείνο το σημείο συνειδητοποιώ πως δεν έχω ενεργοποιήσει την κάρτα ακόμα. Πηγαίνω σε ένα ATM και κάνω «Ερώτηση Υπολοίπου» για το τυπικό της υπόθεσης. Θεωρητικά τουλάχιστον -δεν έχω κάνει συναλλαγή σε POS ακόμα- η κάρτα είναι ενεργοποιημένη. Ε, μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε, εμφανίζεται το ίδιο ακριβώς μήνυμα. 😡

PayPal.png.c80f033735f60347463485f95e912902.png

Τι Διάολο, πόσες μέρες πρέπει να περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβαμαι οτι η ζημια εγινε την στιγμη που προσπαθησες να βαλεις την καρτα στο paypal χωρις να την εχεις ενεργοποιησει πρωτα.Προχθες εκανα την ιδια διαδικασια με σενα αλλα πρωτα ειχα ενεργοποιησει την καινουργια καρτα.Visa της πειραιως και εγω.Καλυτερα επικοινωνησε  με παυπαλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/11/2019 στις 10:29 ΜΜ, zananiro είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω κάποιες ερωτήσεις. Μου ήρθε email από το PayPal να κάνω claim για ένα λάβω ένα χρηματικό ποσό. Το θέμα είναι ότι δεν μου ήρθε στο email που έχω δηλωμένο στο PayPal, αλλά στο επαγγελματικό μου email που δεν έχει καμία σχέση με το PayPal. Καταρχήν γίνεται αυτό? Επίσης γίνεται να δεχτώ το claim μέσω του λογαριασμού που έχω αλλά έχει δηλωμένο άλλο email? 

 

Στις 8/11/2019 στις 10:31 ΜΜ, asdfnikos είπε

99.999999% scam
Αναγράφει το e-mail επάνω το ονοματεπωνυμο σου η κάτι dear ,mr. dear Customer κτλπ?
Ελπίζω να μην άνοιξες κανένα link από το e-mail 

 

Στις 8/11/2019 στις 11:09 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Απάτη είναι,ελπίζω να MHN εβαλες στοιχεία κλπ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, τελικά όλα ΟΚ, δεν ήταν spam. Κάτι που ισχύει και δεν το γνώριζα, είναι ότι μπορεί κάποιος να σου στείλει χρήματα και σε διαφορετικό email από αυτό που έχεις δηλωμένο στο PayPal. Κάνεις claim τα χρήματα, συνδέεσαι με τα κανονικά σου στοιχεία που έχεις δηλωμένα στο PayPal και αυτόματα γίνεται και add το email στο λογαριασμό σου. Γενικά υπάρχει η δυνατότητα να συνδέσεις και άλλα email και να δέχεσαι και εκεί χρήματα. Απλά όπως σωστά επισημάνατε, θέλει γενικότερα προσοχή γιατί το spam πάει σύννεφο. 

Επεξ/σία από zananiro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...