alfeios Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Στις 26/12/2019 στις 11:40 ΠΜ, pier88 είπε Τα έχω κάνει όλα αυτά,είναι όλα αυτοματοποιημένα,μόνο το τηλέφωνο μένει αλλά δεν μπορώ να μιλήσω αγγλικά για να συνεννοηθώ και γι αυτό ψάχνω γιά email support. Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal? Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα; Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται. Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του
stefanidisg Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Στις 26/12/2019 στις 11:43 ΠΜ, alfeios είπε Τώρα έχεις άλλο λογαριασμό PayPal? Και θέλεις και δεύτερο στο ίδιο όνομα; Νομίζω ότι αυτό δεν επιτρέπεται. Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του Έχω εγώ στο ίδιο όνομα αλλά άλλο email.
pier88 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Αν υπάρχει κανένας φίλος να μπορεί να μιλήσει στο paypal αντί για μένα ας μου στείλει p.m.
pier88 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Το πρόβλημα λύθηκε,πήρα τηλέφωνο και με λίγο google translate όλα καλά. 1
Muhammad Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 σε λογαριασμό φίλου, συνδέω τραπεζικό λογαριασμό. Στέλνει το paypal 2 καταθέσεις, συμπληρώνω κανονικά τους κωδικούς κατάθεσης και γίνεται confirm ο τραπεζικός λογαριασμός. μετά από τον συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό στέλνω έμβασμα στο paypal. Αυτή είναι η σωστή διαδικασία (δεν υπάρχει κάρτα); Εγώ νόμιζα ότι το Paypal μπορεί να τραβάει αυτόματα από τον τραπεζικό λογαριασμό όποτε απαιτείται. πάω να κάνω το ίδιο στον δικό μου λογαριασμό και δηλώνω 2 IBAN (revolut, leopay). Απο το site μου λέει ότι είναι οκ και 2. Από την εφαρμογή android μου γράφει ότι οι 2 λογαριασμοί είναι unconfirmed και ότι πρέπει να δω για τις 2 καταθέσεις που θα κάνουν, Ότι ακριβώς έγινε και στον φίλο μου. Καταθέσεις όμως δεν έγιναν αλλά και να γίνουν δεν έχει κάπου να συμπληρώσω τους κωδικούς. Τι ακριβώς έχει γίνει τώρα; Είναι confirmed οι 2 λογαριασμοί μου ή όχι; Μου στάλθηκε αυτό το μήνυμα όταν πρόσθεσα το λογαριασμό στο δικό μου account. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου The SEPA Direct Debit Mandate has been accepted Dear xxxxxxxxxxx, Thanks for accepting the SEPA Direct Debit Mandate. Your account with iCard AD X-xxxx is now linked to your PayPal account. Now that you've accepted the mandate and linked your account, you can : - Make payments directly from your bank account. - Pay without exposing your financial information to others. - Speed through checkout. Bank Account: X-xxxx The creditor ID for PayPal: LUxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mandate Reference Number (MRN): 4xxxxxxxxxxxx Please save this number for future reference. This information is also available on the Profile page. Please also note that this email is not a confirmation of payment. Confirmation of your payment will be sent in a separate email. Sincerely, PayPal
alfeios Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα. Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη Μπορει καποιος να βοηθησει ;
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Καλησπέρα Μια βοήθεια για όποιον γνωρίζει περισσότερα. Στο PayPal εμφανίστηκε μια αγορά μέσο balance που είμαι σίγουρος ότι δεν έχω κάνει μετά από επικοινωνία με το eBay μού η αγορά αυτή δεν έχει γίνει ούτε είναι καταγεγραμμένη πουθενά δυστυχώς το PayPal επιμένει και αναρωτιέμαι άμα μπορεί να τραβήξει αυτό το πόσο μέσω της κάρτας μού. Η κάρτα δεν μπορεί να αφαιρεθεί ούτε να κλείσω το λογαριασμό λόγω αρνητικου balance στο PayPal
Γιαούρτι Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας. Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify. Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος. Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα;
NikosKallithea Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Στις 26/12/2019 στις 5:17 ΜΜ, alfeios είπε Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα. Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη Μπορει καποιος να βοηθησει ; Απο οτι ειδα παει και αυτο πέθανε. Αν πληρωσεις κατι δες στο check out τι δυνατότητες εχει εκει απο επιλογες και πες μας εδω να ξέρουμε και εμείς
minotavros Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 26/12/2019 στις 5:17 ΜΜ, alfeios είπε Ειχα κρατησει στους σελιδοδεικτες μου το link της σελίδας του paypal που οριζεις για καθε καρτα αν η μετατροπή νομισματος θα γινεται απο το paypal ή απο την κάρτα. Κανοντας κλικ σημερα μου βγαζει τη λιστα με τις καρτες μου αλλα δεν γραφει κατι γι αυτη την αλλαγη Μπορει καποιος να βοηθησει ; Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή: -Τρεις παύλες πάνω αριστερά - settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings - Website payments - My automatic payments και επιλέγω "update" - Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω. Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2019 από minotavros
tigreos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Στις 27/12/2019 στις 11:50 ΠΜ, minotavros είπε Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή: -Τρεις παύλες πάνω αριστερά - settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings - Website payments - My automatic payments και επιλέγω "update" - Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω. Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account Επέκταση Σε έμενα πάντως δεν το εμφανίζει ούτε από κινητό ούτε από PC (δεν έχω business account ).... Κάποιος που να το βρήκε;
NikosKallithea Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Στις 27/12/2019 στις 11:50 ΠΜ, minotavros είπε Σε εμένα το εμφανίζει από κινητό που το τσεκαρα τώρα στη διαδρομή: -Τρεις παύλες πάνω αριστερά - settinngs (τέρμα κάτω) και επιλέγω account settings - Website payments - My automatic payments και επιλέγω "update" - Στην επόμενη σελίδα πατάω πάνω στο My preapproved payments και μετά τα γνωστά, πατάω πάνω στο Set Available Funding Sources και επιλέγω. Να σημειώσω ότι αν δεν το βλέπεις εσύ έτσι πιθανών να φταίει ότι εγώ έχω business account Επέκταση To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα
minotavros Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Στις 27/12/2019 στις 1:34 ΜΜ, NikosKallithea είπε To pp χρονια τωρα κανει αλλαγες προς το χειροτερο (ευτυχως υπαρχει πλεον το αλι και το αμαζον) σε λιγο λοιπον θα ερθει και η σειρα σου και θα στο κρυψουν, ετσι κανουν σταδιακα τα εξαφανίζουν απο τους χρήστες. Δεν το κανουν μαζικα Ελπίζω να μην προλάβεις να το δεις 😃
NikosKallithea Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Λοιπον εκεινη την επιλογη μαλλον την ξεχναμε? Παμε τωρα στο checkout (αυτο μας εμεινε) και θελει καθε φορα μεγαλη προσοχη στο νομισμα στο οποιο μας προτείνει το ππ να κανουμε την πληρωμη, ανα αυτο ειναι διαφορετικο απο αυτο του πωλητη θα χρεωθουμε την μετατροπη του ππ Υπαρχει λοιπον η επιλογη "Card issuer will determine your exchange rate Change" που ειναι και αυτη κρυμενη και πρεπει να πατησετε "show payment options" για να εμφανηστη, αν πατησετε εκει σας βγαζει επιλογες νομισματος, επιλεγετε το νομισμα που εχει και ο πωλητης, αυτα Εικονα1 SOS αν δεις αυτο που λεει περι μετατροπής τοτε το ππ εχει αναλαβει την μετατροπή του νομισματος, οποτε πατάμε "show payment options" Εικονα2 Μετα Πατάτε "Card issuer will determine your exchange rate Change" και μετα αλλαζουμε το νομισμα στο νομισμα του πωλητη, Μολις το κανετε θα δειτε και μια προειδοποίηση και κοκκινα γράμματα οτι θα χρεωθείτε απο την καρτα σας. Στην επιλογη πληρωμης με το ππ στην μετατροπή του νομίσματος δεν εχει ομως καμια ειδοποίηση, χαχαααααααα(μαγκιές) 2
Γιαούρτι Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2019 Στις 27/12/2019 στις 10:05 ΠΜ, Γιαούρτι είπε Λογαριασμός στο PayPal στο όνομα εκπροσώπου εταιρείας. Γίνεται σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και verify. Το θέμα είναι ότι στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνεται σαν δικαιούχος η εταιρεία και όχι ο εκπρόσωπος. Στέλνουμε έμβασμα στο PayPal. Θα το δεχτεί ή θα γυρίσει πίσω; Ή ακόμα χειρότερα θα πρέπει να στέλνουμε mails για να επιστραφούν τα χρήματα; η βλακεία επιβεβαιώθηκε. στο paypal το γράφει ότι ο δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να είναι ο ίδιος με του λογαριασμού paypal. Παρόλο αυτά η μεταφορά έγινε και δεν εμφανίστηκε στο paypal και προφανώς δε θα εμφανιστεί αφού δεν είναι κοινό το όνομα. Θα επιστραφούν τα χρήματα άμεσα ή θα περιμένουμε κανένα μήνα; είχε κανείς προσωπική εμπειρία; Να δούμε και τι θα πει το paypal....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα