Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hello, προσπαθώ να κάνω αγορά από redbubble.com και τρώω άκυρο ενώ μόλις έκανα ανανέωση καρτοκινητού μέσω paypal. Να φταίνε τα cc για αυτό το θέμα; Μήπως έχει ξεπεραστεί το όριο για την τράπεζα; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ολα που ανεφερες πιθανα σενάρια

ΣΥΝ

  • το paypal του πωλητη να εχει προβλημα
  • να εχει "καταναλωθεί" το μηνιαιο οριο της τραπεζας για συναλλαγμα, οποτε απο 1/1

Πρωτα επικοινωνείς με το paypal και ρωτάς, αν σου πουνε ακυρο λογω της κάρτας σου, επικοινωνείς με την τραπεζα σου και ρωτας

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά βοηθήστε γιατί δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει και κινδυνεύω να χάσω 1.000+ ευρώ.

Τέλη Σεπτεμβρίου κάνω μια μεγάλη παραγγελία για κάτι επαγγελματικό. Ο πωλητής την σπάει σε 3 μέρη και μου στέλνει και τα 3 τράκινγκ νάμπερς. Μετά από 2 εβδομάδες παραλαμβάνω τα 2 πρώτα μέρη (χαμηλής αξίας). Το τρίτο μέρος (το ακριβό) μετά από 2 μήνες ακόμα αγνοείται. Το τρακινγκ λέει "instruction data provided to DHL electronically". Η DHL μου λέει ότι δεν παρέλαβαν ποτέ το πακέτο από τον πωλητή. Κάνω dispute paypal. Μιλάω εντός Paypal με τον πωλητή όπου αυτός παραδέχεται ότι υπάρχει κάποιο delivery issue και ζητάει μερικές μέρες να ερευνήσει την υπόθεση για να βρει το πακέτο. Τελικά αφού δεν βρίσκει τίποτα μου προσφέρει 50% αποζημίωση. Την αρνούμαι και κάνω escalate to claim. Και εκεί αρχίζουν τα παράλογα. ΤΟ paypal ζητά απο τον πωλητή πληροφορίες, ο πωλητής δίνει στο paypal το τράκινγ νάμπερ του πρώτου μέρους της παραγγελίας (το οποίο παρέλαβα) και το paypal αποφασίζει υπερ του αφού "σύμφωνα με τον αριθμό αποστολής φάινεται ότι παρέλαβα"!! Εντωμεταξύ από εμένα δεν ζητήθηκε ποτέ τίποτα.

Πήγα στην επικοινωνία του paypal και έστειλα μήνυμα λεγοντας ότι το τράκινγκ που τους έδωσε ο πωλητής αναφέρεται σε άλλο μέρος της ίδιας παραγγελίας. Και τους εξήγησα αναλυτικά, του έστειλα και screenshots από το εμαιλ που έλαβα απο τον πωλητή όπου φαίνονται και η παραγγελία και το ότι έσπασε σε τρία μέρη και τα τρία τράκινγκ ναμπερς. Και screenshot από τον διάλογο με τον πωλητή όπου ο ίδιος επιβεβαίωνε ότι όντως η παραγγελία έσπασε στα τρία και ανέφερε και ο ίδιος τα τρία τράκινγ ναμπερς. Τους έστειλα μέχρι και screenshot από την σελίδα παραγγελιών του προφίλ μου στο σάιτ του πωλητή όπου φαίνεται κι εκεί στο order status part-3 να λέει "product not dispatched". Τι άλλη απόδειξη να χρειαστώ δηλαδή? Και τυφλός να είσαι το βλέπεις.
Τα στέλνω λοιπόν όλα αυτά στο paypal μαζί με αναλυτικό κείμενο. Παίρνω απάντηση ότι το claim ξανάνοιξε και ότι τα στοιχεία που έστειλα θα τα ερευνήσει η ειδική ομάδα των claim specialists. Μετά από μερικές μέρες έρχεται ενημέρωση ότι το paypal αποφάσισε πάλι υπερ του πωλητή επειδή "σύμφωνα με τον αριθμό αποστολής φάινεται ότι παρέλαβα". Ακριβώς η ίδια αιτιολογία με την πρώτη φορά δηλαδή.

Η μόνη εξήγηση είναι ότι δεν ασχολήθηκαν καν με τα στοιχεία που ανέβασα. Δεν μπορεί να τα είδαν και να αποφάσισαν υπερ του πωλητή.

Τι επιλογές έχω? Δεν δέχομαι να έχω τόσες αποδείξεις και να τις αγνοούν. Που να απευθυνθώ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^

Δυστυχώς πολύ δύσκολη υπόθεση, το σπάσιμο των αποστολων ειναι μεγάλο πρόβλημα και ενα σκοτεινό σημείο του PayPal που δύσκολα βγάζεις ακρη.

Κάνε μία προσπάθεια αμφισβητησης της πληρωμής μέσω της Τράπεζας

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το σπάσιμο γίνει "ανεπίσημα" τότε όντως είναι μπέρδεμα. Αν όμως φαίνεται στη σελίδα παραγγελίας στο στάτους ότι έγινε "order split" και λέει part-1 τράκινγκ Α, part-2  τράκινγκ Β, part-3 τράκινγκ Γ και στα Α, Β λέει delivered ενώ στο Γ λέει not dispatched τότε τι πιο ξεκάθαρο από αυτό? Αν ο έλεγχος του paypal γινόταν από bots που δεν μπορούν να "διαβάσουν" screenshots και αυτόματα ελέγχουν μόνο το πρώτο από τα τρία τράκινγκ τότε πάλι θα το καταλάβαινα. Οι απαντήσεις όμως που δέχομαι απο το paypal είναι γραμμένες από άνθρωπο που με διαβεβαιώνει ότι όλα τα στοιχεία θα ελεγχθούν από το team of claim specialists. Αν δεν βλέπουν λοιπόν το προφανές τότε τι στο καλό προστασία προσφέρει το paypal? Και εντάξει τα 1.000 ευρώ θα μπορούσαν να είναι και 5-10.000. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζουν τις υποθέσεις με τέτοια επιπολαιότητα. Και σίγουρα θα έχουν υπάρξει περιπτώσεις πραγματικά περίπλοκες σε σχέση με τη δική μου.

Στην τράπεζα γίνεται αμφισβήτηση μετά από τόσο καιρό? Και τι να εξηγήσω στην τράπεζα και σε ποιον? Παρεμπιπτόντως τα λεφτά τραβήχτηκαν από τη Revolut. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους ξανάστειλα πριν λίγο και τόνισα για άλλη μια φορά ότι δεν παρέλαβα, ότι τους έχω στείλει τα αποδεικτικά αναλυτικά και τους είπα ότι είναι προφανές πως δεν τα έλαβαν υπόψη. Επίσης τους ζήτησα να μου απαντήσουν με βάση ποια στοιχεία φαίνεται ότι παρέλαβα και αποφάσισαν εναντίον μου. 

Δεν πρόκειται να τα παρατήσω αλλά το γεγονός  ότι δεν έλαβαν τίποτα από αυτά υπόψη με έχει απογοητεύσει και με κάνει να αμφιβάλλω για το αν θα τα κοιτάξουν όντως τώρα. Δεν ξέρω, δεν περιμενα ποτέ τέτοια εξέλιξη για μια τόσο απλή υπόθεση. Μέχρι που σκέφτηκα να τα παρατήσω και να πω του πωλητή να μου δώσει το 50% αποζημιωση και να τελειώνουμε (κι ας χάσω τα μισά) αλλά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο θα δεχτεί κάτι τέτοιο. Και το παρανοϊκό είναι ότι οι διάλογοι με τον πωλητή έγιναν μέσα στο paypal. Όχι μόνο δεν πρέπει δηλαδή να κοίταξαν τα αποδεικτικά στοιχεία που ανέβασα αλλά ούτε καν δεν θα διάβασαν τον διάλογο με τον πωλητή εντός του paypal. Είναι να τρελαίνεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει τύχει σε κανέναν να έχει πάρει κάποιο προϊόν από ebay που είναι προ-παραγγελία και ενώ ο πωλητής σου είχε πει θα στο στείλει μετά από ένα μήνα που θα παραλάβει να έχουν περάσει 2 μήνες και να μην έχει στείλει τίποτα.

Αμέσως έκανα paypal dispute - claim και ανάφερα ότι ενώ έχω πλήρωσε πριν 2 μήνες δεν έχει στείλει καν ο πωλητής το προϊόν.

Ενώ περίμενα κοντά έναν μήνα με ανοιχτό claim απο το paypal προχτές λαμβάνω τελική ειδοποίηση από το paypal ότι έκλεισε υπέρ του πωλητή γιατί απ' ότι είπε το paypal τους έδειξε αποδείξει ότι όχι μόνο το έχει στείλει αλλά το έχω λάβει κιόλας.

Πραγματικά όμως δεν έχω λάβει απολύτως τίποτα και στο ebay στα στοιχεία της παραγγελίας δείχνει ότι δεν το έχει στείλει καν και τον 1 μήνα που ήταν ανοιχτό το paypal claim και περίμενε απάντησή από τον πωλητή δεν είχε πει τίποτα και απάντησε τελευταία μέρα πριν λήξει η προθεσμία του paypal για το claim.

 

Τι στο καλό έγινε και πως είναι δυνατόν να κλείσει το claim υπερ του πωλητή χωρίς καν αυτός να έχει στείλει το πακέτο?

Έχω στείλει ήδη μήνυμα στο paypal και τους αναφέρω πως είναι δυνατόν να κλείσανε το claim απο τη στιγμή που εγώ δεν έχω λάβει απολύτως τίποτα?

Και δεν έχω λάβει απάντηση.

Δοκίμασα να κάνω και αναφορά στο ebay αλλά από τη στιγμή που είχα ανοίξει paypal claim και έκλεισε με απόφαση του paypal δεν μπορώ να ανοίξω τίποτα στο paypal.

 

Ευτυχώς δεν είναι πολλά τα λεφτά αλλά κάτι τέτοιο μου τυχαίνει πρώτη φορά και χρησιμοποιώ το paypal χρόνια τώρα.

 

Edit: Μίλησα με paypal support τηλεφωνικός και ξανά - άνοιξαν το claim.

Τους έστειλα με φώτος και όλο το διάλογο που είχα με τον πωλητή.

 

Άντε να δούμε τι θα δούμε.

Και γιατί έκλεισε τόσο εύκολα αρχικά το claim το paypal?

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι να δούμε όμως τώρα που ξανά άνοιξαν το claim τι θα γίνει αν τους δώσει πάλι ο πωλητής ψεύτικο track id και καλά ότι έχω παραλάβει ήδη το αντικείμενο που δεν έχει στείλει καν.

 

Αν και τους είπα να τον προσέχουν γιατί μπορεί να το ξανακάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/12/2018 στις 1:32 ΜΜ, letom είπε

Τους ξανάστειλα πριν λίγο και τόνισα για άλλη μια φορά ότι δεν παρέλαβα, ότι τους έχω στείλει τα αποδεικτικά αναλυτικά και τους είπα ότι είναι προφανές πως δεν τα έλαβαν υπόψη. Επίσης τους ζήτησα να μου απαντήσουν με βάση ποια στοιχεία φαίνεται ότι παρέλαβα και αποφάσισαν εναντίον μου. 

Δεν πρόκειται να τα παρατήσω αλλά το γεγονός  ότι δεν έλαβαν τίποτα από αυτά υπόψη με έχει απογοητεύσει και με κάνει να αμφιβάλλω για το αν θα τα κοιτάξουν όντως τώρα. Δεν ξέρω, δεν περιμενα ποτέ τέτοια εξέλιξη για μια τόσο απλή υπόθεση. Μέχρι που σκέφτηκα να τα παρατήσω και να πω του πωλητή να μου δώσει το 50% αποζημιωση και να τελειώνουμε (κι ας χάσω τα μισά) αλλά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο θα δεχτεί κάτι τέτοιο. Και το παρανοϊκό είναι ότι οι διάλογοι με τον πωλητή έγιναν μέσα στο paypal. Όχι μόνο δεν πρέπει δηλαδή να κοίταξαν τα αποδεικτικά στοιχεία που ανέβασα αλλά ούτε καν δεν θα διάβασαν τον διάλογο με τον πωλητή εντός του paypal. Είναι να τρελαίνεσαι.

Καλά ξεμπερδέματα με το paypal.

Από ότι κατάλαβα το λάθος σου είναι ότι στέλνεις μηνύματα.

Πάρε τηλέφωνο και μίλα τους.

Πριν περίπου 2 χρόνια που σε ένα dispute μου, είχα ανεβάσει όλα τα έγγραφα που ζητούσαν αλλά πήρα και τηλέφωνο.

Η τύπισσα που μίλησα μου είπε το εξής αμίμητο: "θέλετε να μεταφέρουμε τα έγγραφα που ανεβάσατε στο φάκελο του dispute γιατί δεν γίνεται αυτόματα!!!!!"

Μπορεί να έπεσα σε άσχετη και να μου έλεγε παπάτζες αλλά για τόσα χρήματα μόνο τηλεφωνικώς θα συνεννοούμουν μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gbouros said:

Καλά ξεμπερδέματα με το paypal.

Από ότι κατάλαβα το λάθος σου είναι ότι στέλνεις μηνύματα.

Πάρε τηλέφωνο και μίλα τους.

Πριν περίπου 2 χρόνια που σε ένα dispute μου, είχα ανεβάσει όλα τα έγγραφα που ζητούσαν αλλά πήρα και τηλέφωνο.

Η τύπισσα που μίλησα μου είπε το εξής αμίμητο: "θέλετε να μεταφέρουμε τα έγγραφα που ανεβάσατε στο φάκελο του dispute γιατί δεν γίνεται αυτόματα!!!!!"

Μπορεί να έπεσα σε άσχετη και να μου έλεγε παπάτζες αλλά για τόσα χρήματα μόνο τηλεφωνικώς θα συνεννοούμουν μαζί τους.

Που να το φανταστώ κι εγώ. Υποτίθεται ότι και τα μηνύματα είναι ένας από τους τρόπους επικοινωνίας. Αν δεν τα διαβάζουν ας έλεγαν πάρτε υποχρεωτικά τηλέφωνο. Τέλος πάντων, ήθελα να τους πάρω την Παρασκευή αλλά έγινε πολλές ώρες διακοπή ρεύματος στην περιοχή και το άφησα για σήμερα. ΄Ομως χθες απο το πουθενά μου ήρθε εμαιλ απο το paypal και μου λέει ότι μελέτησαν ξανά τα αποδεικτικά στοιχεία που έχω στείλει και ξανάνοιξαν την υπόθεση και ζητάνε επιπρόσθετες πληροφορίες απο τον πωλητή. Μάλλον τωρα πρώτη φορά έδωσαν σημασία στα αποδεικτικά που εόχα στείλει αλλιώς δεν εξηγείται που από μόνοι τους ξανάνοιξαν την υπόθεση μετά από τις 2 απορρίψεις και το οριστικό κλείσιμο που προηγήθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο και να μην το αφήσεις στην τύχη του.

Αν δεν έχεις δωρεάν τηλέφωνα για εξωτερικό βάλε λίγα ευρώ στο skype.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...