konstantinos77g Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Ε δεν μπορώ να εμπιστευτώ έναν μη αξιόπιστο πωλητή για το τι θα μου στείλει, και όταν θα το παραλάβω δεν θα μπορώ να κάνω και κάτι... Απ'ότι κατάλαβα....
letom Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Έχω κάνει ένα claim και πριν λίγο το paypal μου έστειλε ενα εμαιλ όπου αρχικα λέει εντός 72 ωρών να απαντήσω μέσω αυτού του εμαιλ ενώ στο τέλος λέει να μην απαντήσω σε αυτό το εμαιλ. Τι να κάνω?
Paragontas-x Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Σε όσους χρησιμοποιούν το PayPal από πολύ παλιά κοντά 5 με 6 χρόνια δεν έχετε συνειδητοποίησει ότι πλέον για μια υπόθεση κάνουν πολύ περισσότερες μέρες έως και μήνες απ' ότι παλιότερα; Γιατί συμβαίνει αυτό;
NikosKallithea Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Σε όσους χρησιμοποιούν το PayPal από πολύ παλιά κοντά 5 με 6 χρόνια δεν έχετε συνειδητοποίησει ότι πλέον για μια υπόθεση κάνουν πολύ περισσότερες μέρες έως και μήνες απ' ότι παλιότερα; Γιατί συμβαίνει αυτό; Δεν συμβαίνει αυτο που περιγράφεις οι χρόνοι αφου ανοίξεις dispute ειναι ιδιοι Εξαρτάται βέβαια απο την υπόθεση, αν ειναι κατι απλό οπως απώλεια του δέματος το θεμα λύνεται άμεσα
Paragontas-x Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι οι ίδιοι αλλά έχουν μεγαλώσει κατά πολυ και μιλάω για περιπτώσεις που μετα από ολόκληρο μήνα δεν έχεις λάβει ακόμα το δέμα. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2018 από Paragontas-x
letom Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Παιδιά βοηθήστε με λίγο αν ξέρετε για το ποστ λίγο πιο πάνω. Συμφωνώ με paragontas-x. Τρεις μήνες και το δέμα δεν έχει γίνει καν dispatched σε αποστολή με κούριερ μάλιστα. Η εταιρεία κούριερ μου είπε ότι δεν τις το παραδώσανε ποτέ. Το τράκινγκ λέει απλώς "information received from seller". Και τα έχω στείλει στο pp αναλυτικά, ο seller τους έχει στείλει άλλο τρακινγκ (απο άλλη δική μου παραγγελία που έχω παραλάβει) και το pp κάνει review εδώ και 2 εβδομάδες.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Dispute & claim Και περιμενεις να αποφασίσει το παυπαλ
letom Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 34 minutes ago, NikosKallithea said: Dispute & claim Και περιμενεις να αποφασίσει το παυπαλ Έχω ήδη κάνει claim. Άλλο ρωτάω. Δες 4-5 ποστ πιο πάνω.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, letom είπε Έχω ήδη κάνει claim. Άλλο ρωτάω. Δες 4-5 ποστ πιο πάνω. Όποιος κάνει dispute τι ιδιο μήνυμα παίρνει Σου λεει να απαντησεις (αν έχεις κατι νεότερο) στο κέντρο επίλυσης διαφορών Και κατω σου λεει να μην απαντήσεις στο εμαιλ που σου εστειλε, δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ ουτε του παυπαλ ούτε του εβαυ
letom Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 hours ago, NikosKallithea said: Όποιος κάνει dispute τι ιδιο μήνυμα παίρνει Σου λεει να απαντησεις (αν έχεις κατι νεότερο) στο κέντρο επίλυσης διαφορών Και κατω σου λεει να μην απαντήσεις στο εμαιλ που σου εστειλε, δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ ουτε του παυπαλ ούτε του εβαυ Το γνωρίζω ότι δεν απαντάμε κατευθείαν στα εμαιλ του paypal όμως στην εικόνα που επισύναψα πιο πάνω, στο εμαιλ του paypal λέει "ενημερώστε μας απαντώντας σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου". Αυτό δεν σημαίνει να απαντήσω στο εμαιλ? Στο κέντρο επίλυσης διαφορών δεν μου ζητάει κάτι. Λέει απλώς "We are reviewing your case and will get back to you soon". Και μου εμφανίζει τον διάλογο που είχα με τον seller πριν κάνω escalate σε claim. Η παραγγελία στάλθηκε σε τρία parts. Τα 2 τα παρέλαβα, το τρίτο ποτέ. Όταν έκανα escalate εξήγησα στο paypal τι έγινε και τους έστειλα ως πειστήριο το τράκινγκ νάμπερ του τρίτου part μαζί με ένα screenshot του εμαιλ που έλαβα από τον seller όπου φαίνεται το περιεχόμενο του τρίτου part με το αντίστοιχο τράκινγκ νάμπερ. Όμως o seller έστειλε στο paypal το τράκινγκ του πρώτου part όπου φαίνεται ότι το παρέλαβα. Θέλω να απαντήσω στο paypal ότι αυτό δεν είναι το τράκινγκ του επίμαχου part μην τυχόν και ξεγελαστούν και αποφασίσουν υπέρ του seller. Όμως στο resolution center δεν έχω αυτή τη στιγμή τέτοια δυνατότητα, δεν υπάρχει πουθενά κάποιο πεδίο ώστε να απαντήσω κάτι. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2018 από letom
Paragontas-x Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 μπορείς να προσθέσεις δεύτερη κάρτα στο PayPal και να διαλέξεις να χρησιμοποιείς μια σαν προεπιλογή και αν δεν έχει εκεί τα λεφτά που θέλεις να χρησιμοποιησει να παει και στην δεύτερη κάρτα; Και αν την κάρτα που θελεις να προσθέσεις την έχεις σε Web banking το τετραψήφιο νούμερο μπορεί να το δεις άμεσα στο web banking;
letom Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, Paragontas-x said: μπορείς να προσθέσεις δεύτερη κάρτα στο PayPal και να διαλέξεις να χρησιμοποιείς μια σαν προεπιλογή και αν δεν έχει εκεί τα λεφτά που θέλεις να χρησιμοποιησει να παει και στην δεύτερη κάρτα; Και αν την κάρτα που θελεις να προσθέσεις την έχεις σε Web banking το τετραψήφιο νούμερο μπορεί να το δεις άμεσα στο web banking; 1) Μπορείς να προσθέσεις όσες θες και να έχεις μία σαν προεπιλογή. Αν δεν έχει εκεί λεφτά σου δίνει να επιλέξεις από που να τραβήξει και επιλέγεις εσύ τη δεύτερη κάρτα. 2) Ναι, το βλέπεις αμέσως. Ρε παιδιά δεν έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Αύριο (Κυριακή) λήγει η διορία και δεν βρίσκω άκρη που διάολο να απαντήσω στο paypal. Στο κέντρο επίλυσης διαφορών δεν αναφέρει πουθενά ότι απαιτείται απάντηση από εμένα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί με ρωτάνε στο εμαιλ να τους πω αν τα βρήκα με τον πωλητή? Αφού ο λόγος που δήώσα οταν έκανα escalate to claim ήταν ότι δεν τα βρίσκω με τον πωλητή. Με το claim υποτίθεται αναλαμβάνει το paypal ως ενδιάμεσος και παύω πλέον να μιλάω απευθείας με τον πωλητή. Που κολλάει λοιπόν το αν τα βρήκα ή όχι? Και μάλιστα αν δεν τους απαντήσω παίζει να αποφασίσουν υπέρ του πωλητή. Είναι δυνατόν? Ενώ τους έχω στείλει screenshot και τράκινγκ ναμπερ που φαίνεται ότι δεν έφυγε ποτέ το πακέτο? Και ενώ υπάρχει και η συνομιλία με τον seller εντός του resolution center του paypal όπου ο seller λέει ότι το πακέτο χάθηκε? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2018 από letom
Satzik Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2018 Παιδιά μια ερώτηση.μετα από ένα θέμα το paypal αποφάσισε να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι θα μου τα βάλει στην κάρτα λέει που έγινε η αγορα. Η κάρτα όμως είναι χρεωστική και όχι πιστωτική θα χω θέμα στην επιστροφή;
alfeios Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Satzik είπε Παιδιά μια ερώτηση.μετα από ένα θέμα το paypal αποφάσισε να μου επιστρέψει τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι θα μου τα βάλει στην κάρτα λέει που έγινε η αγορα. Η κάρτα όμως είναι χρεωστική και όχι πιστωτική θα χω θέμα στην επιστροφή; Κανενα θεμα. θα μπουν στον λογαριασμό σου
Satzik Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Στις 16/12/2018 στις 6:59 ΜΜ, alfeios είπε Κανενα θεμα. θα μπουν στον λογαριασμό σου Όπως είπες μπήκαν στο λογαριασμό. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα