Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδιά πήγα να φτιάξω account με email που έχει συγγενής πολλά χρόνια και μου βγάζει μνμ πως υπάρχει ήδη account

πατάω για ανάκτηση και υπάρχει τηλέφωνο δηλωμένο

 

Have us call you

Well show you a code on the next screen. Use it when you get our call.

Home (2••) •••-9944
καμία σχέση με εμάς
 
και από κάτω έχει ανάκτηση μέσω email και μου ήρθε σε ισπανικά/πορτογαλικά δεν ξέρω
 
Código de verificación para restablecer la contraseña de PayPal  



Estimado/a Kskfk Lslfl:
Para restablecer su contraseña, ingrese el siguiente código de verificación cuando se le indique: 5****7

Atentamente,
PayPal

 

εντωμεταξυ το όνομα καμία σχέση όπως φαίνεται

όσο για το email λίγο απίθανο να το είχε άλλος πριν γιατί είναι όνομα+επίθετο+προσωπικούς αριθμούς.

 

 

το θέμα είναι να προχωρήσω σε ανάκτηση με τον φόβο να γίνει ανάκτηση από κάποιον επιτήδειο;

να ενημερώσω paypal για διαγραφή και όταν γίνει να προχωρήσω σε δημιουργία account;

να φτιάξω account με άλλο email;

ή να κάνω κάτι άλλο, τι με συμβουλεύετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μήπως έχουν πρόσβαση και στο εμαιλ του συγγενή σου;

Αλλάξτε κωδικούς καλού κακού

Λύση δεν θα βρεις, γιατι δεν μπορείς να αποδείξεις οτι το εμαιλ ειναι δικό σου, οπότε βάλε άλλο εμαιλ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, coffeex είπε

Αν αγοράσω κάτι με paypal από ένα site πχ στα 800€,  θα χρεωθώ μόνο αυτά ή παίζει και καμιά έξτρα χρέωση από την τράπεζα; 

Εαν εχεις balance στο ππ δεν θα πληρωσεις τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, coffeex είπε

Αν αγοράσω κάτι με paypal από ένα site πχ στα 800€,  θα χρεωθώ μόνο αυτά ή παίζει και καμιά έξτρα χρέωση από την τράπεζα; 

Αναλογα σε τι νόμισμα θα αγοράσεις, αν αγοράσεις σε ευρω δεν χρεώνεσαι τιποτε ουτε απο το παυπαλ ουτε απο την τράπεζα, αν αγοράσεις σε συνάλλαγμα παίζουν 100 παράμετροι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Αναλογα σε τι νόμισμα θα αγοράσεις, αν αγοράσεις σε ευρω δεν χρεώνεσαι τιποτε ουτε απο το παυπαλ ουτε απο την τράπεζα, αν αγοράσεις σε συνάλλαγμα παίζουν 100 παράμετροι

Σε Euro θα αγοράσω αλλά δεν θυμάμαι αν παίζουν τίποτα έξτρα χρεώσεις για τέτοια ποσά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, coffeex είπε

Σε Euro θα αγοράσω αλλά δεν θυμάμαι αν παίζουν τίποτα έξτρα χρεώσεις για τέτοια ποσά. 

Οχι δεν παιζει τιποτα. οσο λεει τοσα θα πληρωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μέσα 100€ και λέει ότι τα μισά είναι από € και τα άλλα μισά από $. 

 Θέλω να αγοράσω από bangood κάτι που κάνει 140€. 

Πως θα γίνει να μου πάρει τα 100 €  από το  PayPal και τα άλλα 40 από την κάρτα?

Γιατί την προηγούμενη φορά μου τα είχε πάρει όλα από την κάρτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στα γρήγορα για να μην σας κουράσω, όποιος όντως γνωρίζει απαντάει... Αγορά ebay, μη ικανοποιημένος έφτασε κατεστραμμένο το προϊόν και ελλιπές, όλα με ευθύνη του πωλητή. Υπήρξε επικοινωνία μέσω ebay αλλά δεν έβγαλα άκρη γιατί το refund που μου πρότεινε το θεώρησα μικρό. Το προχώρησα σε επικοινωνία μέσω του Paypal, αλλά επικοινωνία πάλι με τον πωλητή, ο οποίος έχει αλλάξει τελείως και τώρα ισχυρίζεται οτι θα μου στείλει καινούργιο προϊόν!

Αυτό που θέλω να ρωτήσω, από κάτω από την επικοινωνία μας το Paypal μου δίνει την δυνατότητα μέχρι 30 του μήνα την δυνατότητα "Escalate to PayPal", μετά θα κλείσει αυτόματα. Εκεί που κολλάω είναι οτι δίνει την δυνατότητα "Escalate to PayPal" αν δεν έχει λυθεί μέχρι τις 30. Υποτίθεται οτι έχει λυθεί μέσα από την επικοινωνία μας μέσω Paypal... Αλλά εγώ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος οτι θα είναι οκ απέναντι μου στο προς αντικατάσταση προϊόν που θα μου στείλει και μέχρι να το παραλάβω θα έχει κλείσει η υπόθεση όπως μου αναφέρει από κάτω το Paypal... Πρέπει να το προχωρήσω σε Escalate to PayPal ή είναι ιδέα μου...?

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Παιδιά στα γρήγορα για να μην σας κουράσω, όποιος όντως γνωρίζει απαντάει... Αγορά ebay, μη ικανοποιημένος έφτασε κατεστραμμένο το προϊόν και ελλιπές, όλα με ευθύνη του πωλητή. Υπήρξε επικοινωνία μέσω ebay αλλά δεν έβγαλα άκρη γιατί το refund που μου πρότεινε το θεώρησα μικρό. Το προχώρησα σε επικοινωνία μέσω του Paypal, αλλά επικοινωνία πάλι με τον πωλητή, ο οποίος έχει αλλάξει τελείως και τώρα ισχυρίζεται οτι θα μου στείλει καινούργιο προϊόν!

Αυτό που θέλω να ρωτήσω, από κάτω από την επικοινωνία μας το Paypal μου δίνει την δυνατότητα μέχρι 30 του μήνα την δυνατότητα "Escalate to PayPal", μετά θα κλείσει αυτόματα. Εκεί που κολλάω είναι οτι δίνει την δυνατότητα "Escalate to PayPal" αν δεν έχει λυθεί μέχρι τις 30. Υποτίθεται οτι έχει λυθεί μέσα από την επικοινωνία μας μέσω Paypal... Αλλά εγώ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος οτι θα είναι οκ απέναντι μου στο προς αντικατάσταση προϊόν που θα μου στείλει και μέχρι να το παραλάβω θα έχει κλείσει η υπόθεση όπως μου αναφέρει από κάτω το Paypal... Πρέπει να το προχωρήσω σε Escalate to PayPal ή είναι ιδέα μου...?

Ευχαριστώ!

Εφ οσον άνοιξες dispute αυτη ειναι η διορία και δεν μπορείς να κάνεις τιποτα για αυτο, θα περιμένεις λοιπον καποιες μερες 10-15(και πολλες λεω) να παρεις ολο το ποσο πίσω σε συνεννόηση με τον πωλητη(δεν θα ζητήσεις επαναποστολή), αν οχι τοτε θα κανεις Escalate σε claim οπότε αναλαμβάνει το παυπαλ να λύσει το θεμα και ο χρόνος πλέον γινεται αόριστος

.

Μονο αν δεν κανεις Escalate μονο τοτε αναγκαστικά κλείνει το dispute και στην ουσια χάνεις τα χρήματα αν δεν εχεις πάρει κατι πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εφ οσον άνοιξες dispute αυτη ειναι η διορία και δεν μπορείς να κάνεις τιποτα για αυτο, θα περιμένεις λοιπον καποιες μερες 10-15(και πολλες λεω) να παρεις ολο το ποσο πίσω σε συνεννόηση με τον πωλητη(δεν θα ζητήσεις επαναποστολή), αν οχι τοτε θα κανεις Escalate σε claim οπότε αναλαμβάνει το παυπαλ να λύσει το θεμα και ο χρόνος πλέον γινεται αόριστος

.

Μονο αν δεν κανεις Escalate μονο τοτε αναγκαστικά κλείνει το dispute και στην ουσια χάνεις τα χρήματα αν δεν εχεις πάρει κατι πισω

Έπρεπε να στείλω πιο νωρίς το μήνυμα εδώ...
Μου πρότεινε να μου στείλει καινούργιο προϊόν και το δέχτηκα...
Τώρα τι να κάνω; Να το ακυρώσω , δεν φαίνεται να μου έχει στείλει κάτι ακόμα, ή να το αφήσω και να προχωρήσω σε Escalate to PayPal;

Προχώρησα Escalate σε claim γιατί τώρα κατάλαβα πως λειτουργεί όλο...

Δεν το είχα ξανά χρειαστεί...

Thank you!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Έπρεπε να στείλω πιο νωρίς το μήνυμα εδώ...
Μου πρότεινε να μου στείλει καινούργιο προϊόν και το δέχτηκα...
Τώρα τι να κάνω; Να το ακυρώσω , δεν φαίνεται να μου έχει στείλει κάτι ακόμα, ή να το αφήσω και να προχωρήσω σε Escalate to PayPal;

Προχώρησα Escalate σε claim γιατί τώρα κατάλαβα πως λειτουργεί όλο...

Δεν το είχα ξανά χρειαστεί...

Thank you!

Δικο σου θεμα, εσυ αποφασίζεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...