.::NikoS::. Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Ρε σεις δεν υπαρχει αυτο το πράμα κάθε λίγο και λιγάκι πρόβλημα με το paypal. Παλιά γιατί δούλευε χωρίς θέματα δηλαδή; Από τότε που αλλάξανε το UI όλο κάτι δε δουλεύει. Επίσης το support τους πάει από το κακό στο χειρότερο κάθε φορά που προσπαθώ να τους μιλήσω. Και αααν καταφέρεις τελικά να τους μιλήσεις γιατί σε στέλνουν είτε στα FAQ είτε στο τηλέφωνο. 1) Ποτέ δε μου δούλεψε σωστά το message center στη σελίδα τους. Πατώντας Compose φορτώνει επ αόριστον το κυκλάκι και δε με πάει πουθενά. Αναγκάστηκα να ξεκινήσω συζήτηση μέσω της εφαρμογής τους στο android ώστε να εμφανιστεί το μήνυμα οοοταν θυμηθεί στο message center και να συνεχίσουμε από εκεί. 2) Εδώ και πόσες μέρες πάω να κάνω αγορά από ebay αλλά μόλις πατάω σαν τρόπο πληρωμής PayPal και μου ανοίγει το παραθυράκι για login, δεν προχωράει ποτέ να κανει login... Φορτώνει και λέει verifying your information... Αν βάλω λάθος κωδικό το βλέπει αμέσως, αν βάλω άλλο account κάνει login αμέσως. Με το δικό μου account δε κάνει login με τίποτα... Το πρόβλημα υπάρχει όμως μόνο από browser (είτε αυτό είναι από PC, είτε από κινητό), καθώς από την εφαρμογή ebay στο κινητό έκανε login κανονικά... Το πρόβλημα αυτό έχω την εντύπωση ότι παρουσιάστηκε αφού δέχτηκα μία πληρωμή και έχει πάει στο paypal balance. Δείτε την συνομιλία μου με το support, πραγματικά απαράδεκτοι... Πλέον τους κράζω κι από το πρώτο μήνυμα γιατί οι άνθρωποι είναι παντελώς ηλίθιοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john_shadow Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Τελικά υπάρχει πρόβλημα με το refound Τους πήρα τηλ (εχει όλο το paypal πρόβλημα) Μου καταθέσανε το ποσό κατευθείαν στο λογαριασμό μου !!! τηλ που? στο εξωτερικό η σε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Τα διαβάζω προσεκτικά και σε ευχαριστώ που βοηθάς όμως δεν βλέπω πουθενά επιλογή view. Κοίτα τι μου βγάζει όταν επιλέγω Dispute a transaction: Αυτό που καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω είναι να επιλέξω αριστερά στο κυκλάκι τη συναλλαγή που θέλω και μετά να πατήσω κάτω δεξιά στο continue. Το "Details" θα πατησεις, δικο μου λαθος, νομιζα οτι εκει λεει "View" τα υπολοιπα οπως στα ειπα Τελικά υπάρχει πρόβλημα με το refound Τους πήρα τηλ (εχει όλο το paypal πρόβλημα) Μου καταθέσανε το ποσό κατευθείαν στο λογαριασμό μου !!! Τι εννοείς; Γιατι κανονικά που ηταν να πανε τα χρήματα και με ποιον τρόπο πλήρωσες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
letom Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Το "Details" θα πατησεις, δικο μου λαθος, νομιζα οτι εκει λεει "View" τα υπολοιπα οπως στα ειπα Τι εννοείς; Γιατι κανονικά που ηταν να πανε τα χρήματα και με ποιον τρόπο πλήρωσες ΟΚ, το βρήκα. Στο details δεν έχει resolution center αλλά έχει contact seller που το πάτησα και μου λέει να επιλέξω γιατί κάνω dispute άρα αυτό θα είναι. Εντωμεταξύ εντελώς συμπτωματικά ανανεώθηκε το στάτους στο τράκινγκ (μετά από 2 μήνες χωρίς ενημέρωση) και λέει ότι το πακέτο επιστρεφει στον αποστολέα! Οπότε φρενάρω το dispute και θα επικοινωνήσω με το κατάστημα για full refund (λογικά τώρα δεν θα έχουν λόγο να αρνηθούν). Το λινκ για το classic view της σελίδα του dispute transaction που το βρήκες? Υπάρχει κάποιο path μέσα από το καινούριo interface? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 ΟΚ, το βρήκα. Στο details δεν (έχει) resolution center αλλά έχει contact seller που το πάτησα και μου λέει να επιλέξω γιατί κάνω dispute άρα αυτό θα είναι. Εντωμεταξύ εντελώς συμπτωματικά ανανεώθηκε το στάτους στο τράκινγκ (μετά από 2 μήνες χωρίς ενημέρωση) και λέει ότι το πακέτο επιστρεφει στον αποστολέα! Οπότε φρενάρω το dispute και θα επικοινωνήσω με το κατάστημα για full refund (λογικά τώρα δεν θα έχουν λόγο να αρνηθούν). Το λινκ για το classic view της σελίδα του dispute transaction που το βρήκες? Υπάρχει κάποιο path μέσα από το καινούριo interface? Λοιπόν τα γραφω με εικονες γιατι σε καθε ενα κλικ θελεις και βοήθεια Ξεκινάω απο εδώ. Πατας dispute&transaction Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο Details Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει Resolution Centre Πατας το Resolution Centre και εισαι εδω Μην μου πεις πάλι οτι δεν τα βρίσκεις θα πηδηχτό από το παράθυρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coyote2 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 τηλ που? στο εξωτερικό η σε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα? Εξωτερικό Το "Details" θα πατησεις, δικο μου λαθος, νομιζα οτι εκει λεει "View" τα υπολοιπα οπως στα ειπα Τι εννοείς; Γιατι κανονικά που ηταν να πανε τα χρήματα και με ποιον τρόπο πλήρωσες Τα λεφτά του ταχυδρομείου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
letom Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Λοιπόν τα γραφω με εικονες γιατι σε καθε ενα κλικ θελεις και βοήθεια Ξεκινάω απο εδώ. Πατας dispute&transaction p1.png Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο Details p2.png Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει Resolution Centre p3.png Πατας το Resolution Centre και εισαι εδω p4.png Μην μου πεις πάλι οτι δεν τα βρίσκεις θα πηδηχτό από το παράθυρο Πριν διαβάσεις παρακάτω, αν είσαι κοντά σε παράθυρο απομακρύνσου Λοιπόν, μέχρι τη δεύτερη εικόνα όλα καλά. Αλλά όταν πατάω στο details αντί για αυτό που έχεις στην τρίτη εικόνα εγώ βλέπω αυτό: https://postimg.org/image/8kpvzu28bv/ Και δεν υπάρχει πουθενά επιλογή Resolution Center. πατώντας όμως στο contact seller (τέρμα πάνω δεξιά) με πάει στην τέταρτη εικόνα που έχεις βάλει. Άρα όλα ΟΚ. Απλώς -άγνωστο γιατί- σε εμένα είναι διαφορετική η σελίδα στην τρίτη εικόνα και γι' αυτό δεν βγάζαμε άκρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 ^ Οκ πρωτη φορά το βλέπω αυτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DespinaC Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2017 Αναλογα λοιπον την εδρα του λογαριασμου, πχ αν ειναι US δεν θα γινει μετατροπή, αν ειναι οπουδήποτε αλλού, απο δολάρια θα γίνει μετατροπή απο το ππ στο νόμισμα του λογαριασμού το φανταζόμουν.. ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Ερώτηση : Προσπαθώ να εγγραφώ στο Pay Pal και με κόβει στην εισαγωγή του τηλεφώνου! το error log λεει οτι "phone number is not properly formated". Ο τρόπος που δίνω τον αριθμό είναι +302xxxxxxxx. Εχω δοκιμάσει όλες τις παραλλαγές (κενα,+,0) αλλα πάλι τζίφος! Εσείς που χρησιμοποιείται πως το εισάγατε γιατί θα τρελαθώ! Σε αντίστοιχη ερώτηση στην εταιρεία πήρα ως απάντηση ότι δεν βρήσκουν το λογαριασμό μου, να ακολουθήσω τη διαδικασία ερώτησης από το site (ξανα!). ΠΩΣ να τον βρουν αφού το πρόβλημα είναι στο sign up????? !!!!!! Το βαζεις το τηλ κανονικα χωρις το + ουτε τα μηδενικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfeios Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2017 Το βαζεις το τηλ κανονικα χωρις το + ουτε τα μηδενικα Ουτε το 30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ουτε το 30 Ναι (y) ... ξέχασα να το γράψω Παρακαλώ τα φώτα σας. Έχω συνδεδεμένες 2 κάρτες οι οποίες έχουν μέσα χρήματα και οι δύο, αλλά όταν προβαίνω σε κάποια αγορά παρατηρώ ότι τραβάει τυχαία και αυτόματα άλλες φορές από την μία και άλλες φορές από την άλλη χωρίς να μου δίνει νωρίτερα τις δύο παρακάτω επιλογές: 1) Tο δικαίωμα για checkout επιβεβαίωση πριν την τελική πληρωμή. 2) Την επιλογή να διαλέξω εγώ με ποια από τις 2 κάρτες επιθυμώ να πληρώσω. Πιο παλιά έχω την αίσθηση ότι με ρωτούσε νωρίτερα για τα παραπάνω πριν φτάσω στην οριστική πληρωμή. Έχει αλλάξει κάτι? Όσο κι αν έχω ψάξει στο google ή στον λογαριασμό μου στο PayPal, δεν βρίσκω που είναι οι επιλογές αυτές. Γνωρίζει κανείς με ακρίβεια να μου πει στην ιστοσελίδα του PayPal που βρίσκονται αυτές οι 2 ρυθμίσεις ώστε να τις τσεκάρω ??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια. Πιστεύω οτι δεν εχεις τσεκαρει και την δεύτερη κάρτα έτσι ώστε να φαίνεται την στιγμη που πρεπει να πληρωσεις Φαίνονται οι 2 σου καρτες στο κεντρικό μενού , αλλά όχι όταν κανεις checkout Δεν θυμάμαι το path για να πας να τσεκαρεις το μενού εκείνο οπου θα δεις αν είναι τσεκαρισμενη με τικ και η δεύτερη κάρτα Αυτό πιστεύω οτι φταίει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mylo Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Λοιπόν μόλις μου έγινε refund 2.5 CAD στο summary φαίνεται αλλά στο balance τίποτα γιατί ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teo1303 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πως κάνω απενεργοποίηση του security key mobile???? .. Δεν θέλω να χρεωνομαι για τα μυνήματα!!! https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_register-security-key-mobileΠως κάνω deactivate το security key mobile??? Να μην χρεωνομαι για μηνύματα... βασικά δεν ξέρω αν χρεωνομαι (€) στον πάροχο τηλεφωνίας!!!! Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2017 από Teo1303 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anonymousx Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Λοιπόν μόλις μου έγινε refund 2.5 CAD στο summary φαίνεται αλλά στο balance τίποτα γιατί ; Αν φαίνεται σαν συναλλαγή στο paypal μην αγχώνεσαι θα μπουν σίγουρα συνήθως παίρνει 1-2 εργάσιμες για να φανούν στην κάρτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα