Anonymousx Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αν φαίνεται στο paypal ότι σου έχει κάνει refund τότε θα μπούν και στην τράπεζα. Αργούν λιγάκι Ευχαριστώ. Δηλαδή να κάνω close το case ή να περιμένω?
thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Κλείνει μόνο του έτσι κι αλλιώς έτσι δεν είναι; Αστο να κλείσει μόνο του, αλλά τα λεφτά θα τα δεις αργότερα μάλλον. Όπως και να έχει, όπως είπα και πριν, αφού έχει φανει η επιστροφή στο paypal, μην αγχώνεσαι. 1
Anonymousx Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Κλείνει μόνο του έτσι κι αλλιώς έτσι δεν είναι; Ευχαριστώ. Ερώτηση είναι το παραπάνω ?
thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Ευχαριστώ. Ερώτηση είναι το παραπάνω ? Όχι 1
Anonymousx Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 3) Μου ζήτησε να του δώσω θετικό feedback να το κάνω?( Αρχικά έκανε την πάπια και δεν απαντούσε μέχρι που έκανα dispute) 4)Να του ζητήσω να μου κάνει και αυτός για να έχω ένα backround ώστε μελλοντικά να μπορώ να αρχίσω κάνω κάποιες πωλήσεις? ( Από ότι διάβασα χρειάζεται να έχεις κάποιο αριθμό από positive feedback χωρίς να είμαι σίγουρος βεβαία ) Για τα παραπάνω τι πιστεύετε/γνωρίζετε ?
thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Για τα παραπάνω τι πιστεύετε/γνωρίζετε ? Προσωπικά, αφού φαίνεται στο paypal ότι σου έχει κάνει full refund: 1) θα άφηνα το case να κλείσει μόνο του. 2) Θα περίμενα να δω τα λεφτά ότι έχουν γυρίσει και στην κάρτα μου. 3) Θα του άφηνα θετική για το λόγο που είπες. Το 1 και το 2 προφανώς δεν έχουν μεγάλη σημασία. Δηλαδή μπορείς να το κλείσεις εσύ και να μην περιμένεις να δεις τα λεφτά στην κάρτα. Αφού είναι το paypal από πίσω, μη φοβάσαι. Μια φορά που είχε γίνει κάποιο σφάλμα με το Paypal και μου είχε κάνει διπλή χρέωση. Ο πωλητής έλεγε ότι είδε μόνο μια χρέωση. Επικοινώνησα με το Paypal και μου τα επέστρεψαν αυτοί χωρίς να τα πάρουν από τον πωλητή (ήταν πολύ μικρό το ποσό, ~2 ευρώ). Μετά από λίγο καιρό πήρα απάντηση και από τον πωλητή ότι τελικά τα είδε και μου τα επέστρεψε κι αυτός. Με το παραπάνω παράδειγμα θέλω να πω ότι, είσαι αρκετά καλυμένος. 1
Anonymousx Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Προσωπικά, αφού φαίνεται στο paypal ότι σου έχει κάνει full refund: 1) θα άφηνα το case να κλείσει μόνο του. 2) Θα περίμενα να δω τα λεφτά ότι έχουν γυρίσει και στην κάρτα μου. 3) Θα του άφηνα θετική για το λόγο που είπες. Το 1 και το 2 προφανώς δεν έχουν μεγάλη σημασία. Δηλαδή μπορείς να το κλείσεις εσύ και να μην περιμένεις να δεις τα λεφτά στην κάρτα. Αφού είναι το paypal από πίσω, μη φοβάσαι. Μια φορά που είχε γίνει κάποιο σφάλμα με το Paypal και μου είχε κάνει διπλή χρέωση. Ο πωλητής έλεγε ότι είδε μόνο μια χρέωση. Επικοινώνησα με το Paypal και μου τα επέστρεψαν αυτοί χωρίς να τα πάρουν από τον πωλητή (ήταν πολύ μικρό το ποσό, ~2 ευρώ). Μετά από λίγο καιρό πήρα απάντηση και από τον πωλητή ότι τελικά τα είδε και μου τα επέστρεψε κι αυτός. Με το παραπάνω παράδειγμα θέλω να πω ότι, είσαι αρκετά καλυμένος. Αυτό που λες με την διπλή χρέωση έτυχε και σε μένα με χρέωσαν 2 φόρες για δυο διαφορετικά αντικείμενα που είχα αγοράσει και μέσα στην ίδια μέρα μου είχε γίνει επιστροφή η μια από τις δυο συναλλαγές και στα 2 αντικείμενα . 4)Να του ζητήσω να μου κάνει και αυτός για να έχω ένα backround ώστε μελλοντικά να μπορώ να αρχίσω κάνω κάποιες πωλήσεις? ( Από ότι διάβασα χρειάζεται να έχεις κάποιο αριθμό από positive feedback χωρίς να είμαι σίγουρος βεβαία ) Για αυτό έχεις να σχολιάσεις κάτι?
thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Αυτό που λες με την διπλή χρέωση έτυχε και σε μένα με χρέωσαν 2 φόρες για δυο διαφορετικά αντικείμενα που είχα αγοράσει και μέσα στην ίδια μέρα μου είχε γίνει επιστροφή η μια από τις δυο συναλλαγές και στα 2 αντικείμενα . 4)Να του ζητήσω να μου κάνει και αυτός για να έχω ένα backround ώστε μελλοντικά να μπορώ να αρχίσω κάνω κάποιες πωλήσεις? ( Από ότι διάβασα χρειάζεται να έχεις κάποιο αριθμό από positive feedback χωρίς να είμαι σίγουρος βεβαία ) Για αυτό έχεις να σχολιάσεις κάτι? Να του ζητήσεις, γιατί όχι; Κάποιες φορές δε μου βάζουν κι εμένα και το ζητάω. Αν και πιστεύω ότι αν του βάλεις εσύ, θα σου βάλει κι αυτός (το 96%-97% έτσι κάνουν) 2
Anonymousx Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Να του ζητήσεις, γιατί όχι; Κάποιες φορές δε μου βάζουν κι εμένα και το ζητάω. Αν και πιστεύω ότι αν του βάλεις εσύ, θα σου βάλει κι αυτός (το 96%-97% έτσι κάνουν) Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου.
thodoris1985 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Πως βάζω 2nd authentication? Επειδή κάπου χάθηκε η ερώτηση σου μέσα σε άλλα μηνύματα.. Τι εννοείς;
patrickdrd Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2017 μαλλον εννοει 2-step authentication, με κινητο κλπ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα