Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάποιος που να γνωρίζει για τα 2 παρακάτω και έχει λίγο χρόνο και καλή διάθεση ας μου απαντήσει παρακαλώ.

 

:shifty: Παρακαλώ τα φώτα σας.

 

Έχω συνδεδεμένες 2 κάρτες οι οποίες έχουν μέσα χρήματα και οι δύο, αλλά όταν προβαίνω σε κάποια αγορά παρατηρώ ότι τραβάει τυχαία και αυτόματα άλλες φορές από την μία και άλλες φορές από την άλλη χωρίς να μου δίνει νωρίτερα τις δύο παρακάτω επιλογές: 

1) Tο δικαίωμα για checkout επιβεβαίωση πριν την τελική πληρωμή.

2) Την επιλογή να διαλέξω εγώ με ποια από τις 2 κάρτες επιθυμώ να πληρώσω. 

Πιο παλιά έχω την αίσθηση ότι με ρωτούσε νωρίτερα για τα παραπάνω πριν φτάσω στην οριστική πληρωμή. Έχει αλλάξει κάτι? 

Όσο κι αν έχω ψάξει στο google ή στον λογαριασμό μου στο PayPal, δεν βρίσκω που είναι οι επιλογές αυτές.

Γνωρίζει κανείς με ακρίβεια να μου πει στην ιστοσελίδα του PayPal που βρίσκονται αυτές οι 2 ρυθμίσεις ώστε να τις τσεκάρω ???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα

 

Έκανα cancel μια παραγγελία από eBay την οποία είχα ήδη πληρώσει και έλαβα από τον πωλητή το ακολουθώ μυνημα

 

hanks for your msg,dear
do you changed your ebay id?
if yes, could you please kindly send your original ebay id to me? so that i can check it in our system, and find the order detailes in time.

 

if not, could you please kindly send me the paypal transaction id( not ebay transaction id) ? so that i can check it in our paypal account,

 

sorry for all the troubles,
waiting for your reply.

 

Του έστειλα το PayPal transaction id
Τωρα θα μου κάνει refund ?

 

Υ.Γ. Στο eBay μου βγάζει την παραγγελία σαν canceled .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθώ να κάνω αίτηση για επιστροφη των μεταφορικών μέσω PayPal, αλλα πατώντας το κουμπί για να μου εμφανίσει την φόρμα, μου εμφανίζει μια φόρμα κενή. Δεν ξερω τι να συμπληρώσω.

Εχει τύχει σε κανένα;

post-249016-0-58572000-1509565435_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μιλήσει μαζί του 2 φορές. Την μια μου είπαν να ενεργοποιήσω την υπηρεσία,που την είχα ενεργοποιημένη. Την δεύτερη να κάνω εκκαθάριση ιστορικού και να δοκιμάσω κι απο άλλους υπολογιστές και browsers. Τωρα περιμένω την επόμενη απάντηση τους. Τι ειναι αυτο το GUI? Μπας και τους το αναφέρω και βοηθήσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθώ να κάνω αίτηση για επιστροφη των μεταφορικών μέσω PayPal, αλλα πατώντας το κουμπί για να μου εμφανίσει την φόρμα, μου εμφανίζει μια φόρμα κενή. Δεν ξερω τι να συμπληρώσω.

Εχει τύχει σε κανένα;

 

Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ. Εν τέλει μου είπαν ότι μπορούν να πληρώσουν τα μεταφορικά και χωρίς να συμπληρώσω την φόρμα αλλά θα πρέπει να τους πάρω πρώτα τηλ. για λόγους ασφαλείας σε ένα νούμερο εξωτερικού. Πφφφ... Ακόμα δεν το έχω κάνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλήμερα

 

Μου έχουν κάνει full refund για ένα αντικείμενο (η συναλλαγή ότι μου επέστρεψαν  τα λεφτά φαίνεται στο  ιστορικό του paypal άλλα όχι στην prepaid κάρτα που έχω συνδέσει στο λογαριασμό του paypal) 

 

1) Είναι φυσιολογικό αυτό? Χρειάζεται κάποιες μέρες για να φανεί στην prepaid?

 

2) Να κάνω close  το case ή να περιμένω να φανούν τα λεφτά στην prepaid? ( Μου λέει ότι πρέπει να απαντήσω μέχρι 4/11 )

 

3) Μου ζήτησε να του δώσω θετικό feedback να το κάνω?( Αρχικά έκανε  την πάπια και δεν απαντούσε μέχρι που έκανα dispute) 

 

4)Να του ζητήσω να μου κάνει και αυτός για να έχω ένα backround  ώστε μελλοντικά να μπορώ να αρχίσω κάνω κάποιες πωλήσεις?

( Από ότι διάβασα χρειάζεται να έχεις κάποιο αριθμό από positive feedback χωρίς να είμαι σίγουρος βεβαία )

 

Edit

 

Να προσθέσω ότι το balance μου στο paypal είναι 0.0 euro

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλήμερα

 

Μου έχουν κάνει full refund για ένα αντικείμενο (η συναλλαγή ότι μου επέστρεψαν  τα λεφτά φαίνεται στο  ιστορικό του paypal άλλα όχι στην prepaid κάρτα που έχω συνδέσει στο λογαριασμό του paypal) 

 

1) Είναι φυσιολογικό αυτό? Χρειάζεται κάποιες μέρες για να φανεί στην prepaid?

 

2) Να κάνω close  το case ή να περιμένω να φανούν τα λεφτά στην prepaid? ( Μου λέει ότι πρέπει να απαντήσω μέχρι 4/11 )

 

3) Μου ζήτησε να του δώσω θετικό feedback να το κάνω?( Αρχικά έκανε  την πάπια και δεν απαντούσε μέχρι που έκανα dispute) 

 

4)Να του ζητήσω να μου κάνει και αυτός για να έχω ένα backround  ώστε μελλοντικά να μπορώ να αρχίσω κάνω κάποιες πωλήσεις?

( Από ότι διάβασα χρειάζεται να έχεις κάποιο αριθμό από positive feedback χωρίς να είμαι σίγουρος βεβαία )

 

Edit

 

Να προσθέσω ότι το balance μου στο paypal είναι 0.0 euro

 

Αν φαίνεται στο paypal ότι σου έχει κάνει refund τότε θα μπούν και στην τράπεζα. Αργούν λιγάκι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...