Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σευχαριστω για την απαντηση και τον χρονο σου 

ετσι ειναι οντως αυτη η καρτα εχει βγει για το λογαριασμο απτον οποιο τραβηχτεικαν τα χρηματα

δε θελω να κουραζω ομως διαβαζοντας αρκετα ποστ και λγο καπιταλ κοντρολ βλεπεω συνεχεια για λογαριασμο που δε μπορουσαν να ανοιξει η βγαζει ερορ εμενα απλα μενει στο τσεκινγκ.αν μπορεις να με διαφωτησεις θα ηταν πολυ ευγενικο.αν μπορεις να με παραπεμψεις σε καποιο ποστ που να το απαντα και παλι θα σευχαριστουσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το "checking" δεν είναι κανένα "έρορ". Είναι το είδος του λογαριασμού. Ο λογαριασμός συνδέθηκε και δεν υπάρχει κάτι άλλο να γίνει. Απλά πληρωμές/αγορές με χρήση των συνδεδεμένων λογαριασμών δεν κάνει το paypal σε καμία περίπτωση. Λογαριασμό συνδέεουμε μόνο για να τραβήξουμε τυχόν υπόλοιπο που έχουμε στο paypal. Δεν είναι θέμα ευγένειας αλλά θέμα χρόνου. Δαπάνησε τον εσύ και θα πάρεις όλες τις απαντήσεις σου αντί να τον δαπανήσω εγώ για να ψάξω να σου βρω τα posts -μασημένη τροφή-.Θα λυθούν όλες οι απορίες σου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα δεν ειναι αυτη η προθεση μου να χασεις το χρονο σου αντι για μενα,εννοειτε αν ηξερες μου ελεγες οχι να ψαξεις να βρεις για μενα

απλα ψαχνοντας εβλεπα συνεχεια αλλη δυσκολια και οχι αυτο που δεν ηξερα εγω

οπως και να χει σευχαριστω για τη πληροφορηση και καποιος αλλος θα το δει και θα ενημερωθει γιατι σενα θεμα με 300 σελιδες και 10 χρονια αρκετες φορες ειναι δυσκολη η αναζητηση

 

και παλι ευχαριστω και καλες γιορτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρτε και μερικά δικά μου screenshots και εδώ (εκτός από το ειδικό θέμα που έχει ανοίξει) σχετικά με το πρόβλημα που εμφανίζει με τη συναλλαγματική μετατροπή το Paypal τον τελευταίο καιρό.

ebay1.jpg

ebay2.jpg

ebay3.jpg

 

Στην 1η και στη 2η τα ενεργά links στα οποία πατάμε διαδοχικά για να αλλάξουμε τον τρόπο μετατροπής (από Paypal που είναι default με την ισοτιμία που αναφέρει, σε εκδότη κάρτας). Στην 3η, το μήνυμα σφάλματος που βγάζει αμέσως μετά. Προς το παρόν δηλαδή δεν είναι εφικτό ούτε έτσι να ζητήσουμε να μετατρέψει το συνάλλαγμα η κάρτας μας και η μετατροπή από το Paypal είναι μονόδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, μια γρήγορη ερώτηση. Αποστολή χρημάτων από λογαριασμό PayPal σε άλλο λογαριασμό PayPal κρατάει προμήθεια; και αν ναι ξέρουμε πόσο;

 Αν πρόκειται για λεφτά που βρίσκονται ήδη στο balance και στείλεις προς λογαριασμό Paypal που είναι δηλωμένος εντός Ευρώπης όχι, δεν έχει άλλη προμήθεια. Αν στείλεις τραβώντας από συνδεδεμένη κάρτα στο λογαριασμό αποστολέα, 3,4%+0,35€ (αν θυμάμαι καλά).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

ποσες ημερες μετα την αγορα μπορω να κανω dispute? εχουν περάσει 44 ημερες απο μια αγορά που έχω κάνει και δενε χει φτάσει ακόμα και γνώριζα 45 θελει.. πηγα να κάνω dispute και βλέπω αυτό

  •  
  • The buyer can open a dispute within 180 days of the date the payment was made

εχει αλλάξει? ειναι η πρώτη φορα που προσπαθώ να κάνω dispute και ψάχνομαι , εχει κάποιος εμπειρία πρόσφατη με το χρονικό οριο ? 

ρωτάω μήπως περιμένω λίγο ακόμα καθως μεσολάβησαν οι γιορτές και μου φαίνεται ίσως λογικό να έχει αργήσει άλλα δε θέλω να χάσω και το δικαίωμα μου για refund αν εχει χαθεί το δεμα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσες ημερες μετα την αγορα μπορω να κανω dispute? εχουν περάσει 44 ημερες απο μια αγορά που έχω κάνει και δενε χει φτάσει ακόμα και γνώριζα 45 θελει.. πηγα να κάνω dispute και βλέπω αυτό

  • The buyer can open a dispute within 180 days of the date the payment was made
εχει αλλάξει? ειναι η πρώτη φορα που προσπαθώ να κάνω dispute και ψάχνομαι , εχει κάποιος εμπειρία πρόσφατη με το χρονικό οριο ?

ρωτάω μήπως περιμένω λίγο ακόμα καθως μεσολάβησαν οι γιορτές και μου φαίνεται ίσως λογικό να έχει αργήσει άλλα δε θέλω να χάσω και το δικαίωμα μου για refund αν εχει χαθεί το δεμα..

180, στο λέει, και τα παράθεσες κιολας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, επειδή δεν εχω ξανακάνει dispute και η αλληθεια ειναι οτι απο τοτε που αλαξανε την εμφανηση του site με μπερδευει παρα πολυ ,έχω αμφιβολίες γιαυτό ρώτησα μηπως γνώριζε κανεις στα σίγουρα γιατί τόσα χρόνια (απο το2006 πως περάσανε 10 χρονια..) ημουν πεπεισμένος οτι ηταν 45 ημερες, Μάλλον εχει αλλάξει. anyway θα περιμένω αφού εχω τοσο χρονο μπροστά ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, επειδή δεν εχω ξανακάνει dispute και η αλληθεια ειναι οτι απο τοτε που αλαξανε την εμφανηση του site με μπερδευει παρα πολυ ,έχω αμφιβολίες γιαυτό ρώτησα μηπως γνώριζε κανεις στα σίγουρα γιατί τόσα χρόνια (απο το2006 πως περάσανε 10 χρονια..) ημουν πεπεισμένος οτι ηταν 45 ημερες, Μάλλον εχει αλλάξει. anyway θα περιμένω αφού εχω τοσο χρονο μπροστά ακομα

Δεν πιστεύεις τα μάτια σου; Αφού σου είπε ότι έχει αλλάξει και το είδες και μόνος σου. 180 μέρες είναι το περιθώριο. Έχει αλλάξει αρκετό καιρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενεργοποίησα σήμερα την κάρτα κανονικά αλλα μου δείχνει το παρακάτω θαυμαστικό , ξέρετε τι μπορεί να είναι ;  στα notifications δεν έχει κάτι .

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τις αγορές μου με χρήση PayPal. Συγκεκριμένα όταν μεταβώ στο τελευταίο στάδιο της αποδοχής πληρωμής εμφανίζεται το μήνυμα της εικόνας. Να σημειωθεί ότι παλαιότερα γινόταν κανονικά αγορές με τη συγκεκριμένη κάρτα. Γνωρίζει κανείς πως λύνεται το πρόβλημα;

post-278387-0-79502900-1483916050_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κοιτάξτε μια περίεργη εξέλιξη σχετικά με το Paypal Returns.

Τους έκανα μια αίτηση επιστροφής μεταφορικών από 21/12. Πήρα άμεσα επιβεβαιώση μέσω email ότι το αίτημα παραλήφθηκε.

Δέκα μέρες μετά (στις 31/12) και ενώ δεν είχε γίνει ακόμα τίποτα, έστειλα email στην Telus:

 

10 days after I asked for the refund of these return costs, nothing has been refunded yet. Is there a problem with my application?

Και μου απαντάνε σήμερα (9 μέρες μετά το τελευταίο email) τα εξής:

Dear Theodoros,

Thanks for submitting your claim for a refund on your return shipping. Unfortunately, your request (number 1126813) is incomplete.

Please clarify which country your PayPal account has been registered in.

Upon receiving the requested information we will further process your request.

If we don’t receive your information by 16.01.2017 your request for a refund will automatically be declined.

Thanks for using our service.

Sincerely,

PayPal & TELUS International

 

Πάνε καλά;;; Που υπήρξε πεδίο στην φόρμα αποστολής αίτησης για να βάλω τη χώρα που έγινε η αρχική εγγραφή στην Paypal και δεν το είδα εγώ και γιατί δεν μπόρεσαν να τη βρουν τέλος πάντων από το e-mail που χρησιμοποιώ ως username στο Paypal, εφόσον τους το έδωσα και όταν μάλιστα είμαι και verified member του Paypal;

Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος τέτοιο πρόβλημα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μια prepaid στην Πειραιώς και θέλω να κάνω paypal. ¨Όταν βάζω την κάρτα μου βγάζει "We’re sorry, this card can’t be added to additional PayPal accounts. Please add a different card."

 

Καμιά ιδέα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κοιτάξτε μια περίεργη εξέλιξη σχετικά με το Paypal Returns.

Τους έκανα μια αίτηση επιστροφής μεταφορικών από 21/12. Πήρα άμεσα επιβεβαιώση μέσω email ότι το αίτημα παραλήφθηκε.

Δέκα μέρες μετά (στις 31/12) και ενώ δεν είχε γίνει ακόμα τίποτα, έστειλα email στην Telus:

Και μου απαντάνε σήμερα (9 μέρες μετά το τελευταίο email) τα εξής:

 

Πάνε καλά;;; Που υπήρξε πεδίο στην φόρμα αποστολής αίτησης για να βάλω τη χώρα που έγινε η αρχική εγγραφή στην Paypal και δεν το είδα εγώ και γιατί δεν μπόρεσαν να τη βρουν τέλος πάντων από το e-mail που χρησιμοποιώ ως username στο Paypal, εφόσον τους το έδωσα και όταν μάλιστα είμαι και verified member του Paypal;

Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος τέτοιο πρόβλημα;

 

Τελικα λίγα λεπτά μετά, έλαβα νέο email με τα εξής:

 

Dear Theodoros,

Please be advised that you have contacted the email of the Refunded Returns service for Australia.

We advise you to submit your claim by filling out the online form for Central and Eastern Europe and attaching your documents to it. You can do so by following the link below.

https://en.paypal-returns.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=60702

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Please visit PayPal.com.au and click Help & Contact so we can respond to your query.

Sincerely,

PayPal & TELUS International

 

Δηλαδή από όσο βλέπω έχουν τη φόρμα σε διαφορετικό site για τους Ευρωπαίους και τους Αυστραλούς πελάτες και μάλλον είχα στείλει το αρχικό claim στην Αυστραλιανή φόρμα χωρίς να το πάρω χαμπάρι (είχα βρει τη URL μέσω google και δεν πρόσεξα εκείνο το "au" που είχε η email address από την οποία μου είχε έρθει επιβεβαίωση). Ξαναέκανα το αίτημα μόλις τώρα στη σωστή φόρμα που μου υπέδειξαν.

 

 

 

 

Εχω μια prepaid στην Πειραιώς και θέλω να κάνω paypal. ¨Όταν βάζω την κάρτα μου βγάζει "We’re sorry, this card can’t be added to additional PayPal accounts. Please add a different card."

 

Καμιά ιδέα?

 

Αυτό ακριβώς που σου γράφει. Η συγκεκριμένη κάρτα έχει προστεθεί στο παρελθόν σε άλλο Paypal account και δεν πρόκειται να γίνει δεκτή ποτέ σε 2ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...