georgep800 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Πρώτα επικοινωνείς με τον κινέζο και αν δεις ότι δεν απαντάει ή σου τα "μασάει" προχώρα σε dispute. Αν θες επικοινώνησε μαζί του μέσω του paypal ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένο το ιστορικό συνομιλιών. ΥΓ. Δεν είναι όλοι οι πωλητές κλέφτες που προσπαθούν να μας φάνε τα χρήματα μας μπορεί απλα να έχει γίνει ένα λάθος και να θέλει να το διορθώσει. Πρώτα επικοινωνούμε με τον πωλητή και αν δεν μας ικανοποιήσει τότε παίρνουμε πιο δραστικά μέτρα. Λύσεις όπως dispute/αρνητικές είναι ακραίες που μπορεί να έχουν επίπτωση στη δουλειά του άλλου και καλό είναι να τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν βλέπουμε ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με τον πωλητή.. Ωραία, του έστειλα μήνυμα μέσω του PayPal και περιμένω να μου απαντήσει. Την επιλογή "escalate" θα την επιλέξω αν δεν βγάζω άκρη μαζί του, σωστά; YΓ. Και 'γω πιστεύω ότι λογικά έκανε λάθος και έστειλε άλλο προϊόν και όχι επίτηδες. Απλά επειδή είναι μεγάλο το ποσό θα ήθελα να κάνω την όλη διαδικασία με τρόπο έτσι ώστε αν κάτι δεν πάει καλά με την συνεννόηση με τον Κινέζο, να πάρει θέση το PayPal.
NikosKallithea Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Το ππ θα απαιτήσει να το στειλεις πισω στην κινα με tracking number
georgep800 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Το ππ θα απαιτήσει να το στειλεις πισω στην κινα με tracking number Αυτό θα ήταν το προτιμότερο μιας και το αντικείμενο δεν είναι αυτό που παράγγειλα. Το θέμα είναι το έξοδα αποστολής για να πάει πίσω, ποιος θα τα επιβαρυνθεί;
theopan Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Δημοσ. 23 Απριλίου 2016 Το θέμα είναι το έξοδα αποστολής για να πάει πίσω, ποιος θα τα επιβαρυνθεί; Εσύ πάντα. Σε πρώτη φάση τουλάχιστον, γιατί έχει φτιάξει ένα μηχανισμό το paypal με τον οποίο σου τα πιστώνει πίσω (σταδιακά νομίζω στις επόμενες αγορές σου-δεν είμαι σίγουρος).
gbouros Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Αν έχει γίνει λάθος από τον πωλητή τότε είναι υποχρεωμένος να σου πληρώσει τα έξοδα επιστροφής. Μην αγχώνεσαι, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο αλλά δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματα σου.
georgep800 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Αν έχει γίνει λάθος από τον πωλητή τότε είναι υποχρεωμένος να σου πληρώσει τα έξοδα επιστροφής. Μην αγχώνεσαι, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο αλλά δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματα σου. Τελικά μου έστειλε μήνυμα(όχι μέσω του PayPal) και μου είπε να του το στείλω πίσω και θα μου κάνει refund. Βέβαια επιμένει να κλείσω το dispute απο τώρα, όμως λέω να περιμένω. Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή; Thanks!
afterhours Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Εγω προσωπικα αν δεν δω λεφτα δεν κλεινω το dispute....παντα υπαρχει ο κινδυνος να σου κανει κινεζια λαδια Εμενα μου ειχε συμβει το εξης απο Σιγκαπουρη παρειγγειλα ενα φακο Περιμενα ενα μηνα+ αλλα δεν ηρθε...ανοιξα case-- > item not received ( και μου εκανε αμεσα refund ο σιγκαπουρεζος και καλα επραξε) Ο φακος ηρθε μετα απο 5 μερες νομιζω οποτε αφου ηρθε το προιον του εστειλα μυνημα οτι θα του στειλω τα λεφτα . Ο κινεζος επαθε πλακα .....μου εδωσε ξανα το παπαυλ εμαιλ του και τον πληρωσα ξανα οπως οφειλα. 1
NikosKallithea Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Τελικά μου έστειλε μήνυμα(όχι μέσω του PayPal) και μου είπε να του το στείλω πίσω και θα μου κάνει refund. Βέβαια επιμένει να κλείσω το dispute απο τώρα, όμως λέω να περιμένω. Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή; Thanks! dispute δεν κλεινεις και δεν μιλάς εκτος παυπαλ κ εβαυ, για να πάρεις τα χρηματα της αποστολής πισω πρεπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία του ππ πριν το στειλεις Περισσοτερα εδω https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/ 1
afterhours Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή; Thanks! Μπαινεις στο παυπαλ και διπλα αριστερα εκει που λεει log out πατας τον τροχο Κανε κλικ στο Payments-->Preaproved payments-->Set available funding resources-->Conversion options και εκει επιλεγεις οτι θες απο τα δυο Αυτο ισχυει αν αγοραζεις με καρτα και οχι paypal balance προφανως Αν τραβηξει απο το balance και πληρωσεις ξερω γω σε καναδεζικο δολλαριο θα σε χρεωσει τα δικα του για μετατροπη το paypal
georgep800 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Μπαινεις στο παυπαλ και διπλα αριστερα εκει που λεει log out πατας τον τροχο Κανε κλικ στο Payments-->Preaproved payments-->Set available funding resources-->Conversion options και εκει επιλεγεις οτι θες απο τα δυο Αυτο ισχυει αν αγοραζεις με καρτα και οχι paypal balance προφανως Αν τραβηξει απο το balance και πληρωσεις ξερω γω σε καναδεζικο δολλαριο θα σε χρεωσει τα δικα του για μετατροπη το paypal Ναι, για αγορά μέσω κάρτας λέω, thanks! Για το balance που ανέφερες, υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψω τα ευρώ που έχω εκεί στο νόμισμα που θέλω να αγοράσω; Και το σημαντικότερο, οι ισοτιμίες αυτές είναι οι ίδιες συγκριτικά με αυτές που κάνεις την αγορά ή πιο συμφέρουσες; Κάπου σαν να είχα διαβάσει ότι γίνεται το παραπάνω.... dispute δεν κλεινεις και δεν μιλάς εκτος παυπαλ κ εβαυ, για να πάρεις τα χρηματα της αποστολής πισω πρεπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία του ππ πριν το στειλεις Περισσοτερα εδω https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/ Το θέμα είναι ότι εγώ του γράφω μέσω του PayPal και εκείνος στο Skype(τον έχω κάνει add εδώ και καιρό μιας και έχω κάνει πολλές παραγγελίες απο αυτόν). Καθυστερημένα πέφτει στην αντίληψη μου αυτή η υπηρεσία του PayPal για τις επιστροφές, δυστυχώς. Του το έστειλα ήδη μιας και παραδέχτηκε το λάθος του και δεσμεύτηκε να τα καλύψει. Τι να πω; Για να δούμε...
gbouros Δημοσ. 26 Απριλίου 2016 Δημοσ. 26 Απριλίου 2016 Ελπίζω να το έστειλες με tracking number. Αν δεν αποδειχτεί ότι το έστειλες δύσκολα θα σου δώσει το paypal τα χρήματα σου πίσω.
georgep800 Δημοσ. 26 Απριλίου 2016 Δημοσ. 26 Απριλίου 2016 Ελπίζω να το έστειλες με tracking number. Αν δεν αποδειχτεί ότι το έστειλες δύσκολα θα σου δώσει το paypal τα χρήματα σου πίσω. Ναι, με tracking number το έστειλα καθώς η αξία του αντικειμένου είναι μεγάλη. Ο κινέζος μου είπε ότι θα μου κάνει refund όταν παραλάβει. Μπορεί να ακούγετε λογικό, η πολιτική του PayPal όμως ποιά είναι; Έχει νόημα να κάνω απο τώρα escalate; Ή πρέπει αναγκαστικά να περιμένω να φθάσει το αντικείμενο;
gkarabid Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Μία βοήθεια παιδιά. Θέλω να αγοράσω κάτι από έξω και δεν έχω χρήματα στην paypal Βρήκα από Αγγελία φίλου από εδώ μέσα (ίδια πόλη άρα συνάντηση για μεταφορά) που έχει μεγάλο ποσό μέσα στην paypal και χωρις έξτρα το μεταφέρει στο δικό σου καταβάλλοντας μετρητά. Υπάρχει περίπτωση -όπως είπα θα είμαστε μαζί και θα το δω από το κινητο- να βάλει τα λεφτά και μετά να τα πάρει πίσω με κάποια δικαιολογία όπως κάνουμε όταν αγοράζουμε κάτι το οποίο δεν μας ικανοποιεί?
NikosKallithea Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 ^ Βεβαίως και γινετε, όπως το αναφερεις
gkarabid Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 Δημοσ. 27 Απριλίου 2016 ^ Βεβαίως και γινετε, όπως το αναφερεις Ωχ Νίκο ,δηλαδή να μην το κάνω .Με ποια δικαιολογία όμως μπορεί να ζήτηση επιστροφή χρημάτων αφού δεν θα είναι αγορά αντικειμένου απλως ένα εμβασμα. Σκέφτομαι τώρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα