Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτο δεν το καταλαβα. Αν εννοεις οτι επειδη μια φορα δε περασε η πληρωμη για Χ,Υ λογους, δεν θα μπορεις πιο μετα να ξανα ψωνισεις παλι με την ιδια καρτα δε νομιζω να ισχυει. Εκτος αν εννοεις απο το ιδιο καταστημα. Για το τελευταιο δε παιρνω θεση γιατι δεν μου εχει τυχει. Θα το δοκιμασω ομως.

 

αν την εχεις συνδεσει στο paypal δε μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για request money (την βλεπει σε άλλο λογαριασμο)

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Είχα παραγγείλει έναν led φακό αξίας 40 περίπου ευρώ με πληρωμή μέσω paypal από κινεζομάγαζο και συγκεκριμένα από το gearbest,χωρίς trucking number,επειδή το χρέωναν έξτρα.Αφού πέρασαν οι 60 ημέρες που θέτει σαν όριο παράδοσης το κατάστημα και δεν είχα παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου,αποφάσισα να στείλω mail στο aftersales support του συγκεκριμένου καταστήματος.Η απάντησή τους ήταν να τσεκάρω την διεύθυνσή μου αν ήταν σωστή,να ρωτήσω το τοπικό ταχυδρομείο,και να περιμένω μερικές ημέρες ακόμα πράγμα που έκανα. Μετά από 10 ημέρες περίπου τους ξαναέγραψα και πήρα την ίδια ακριβώς απάντηση,ώσπου μετά από αρκετά mail κάνανε τον κινέζο  :-D ,και δεν υπήρχε καθόλου ανταπόκριση εκ μέρους τους.Έτσι αποφάσισα να  ανοίξω dispute στο paypal.Αμέσως μου απάντησαν μέσω των μηνυμάτων του paypal και πρότειναν να μου ξανά στείλουν την παραγγελία μου αλλά να χρεωθώ το 30% της αξίας ξανά συν 2 δολάρια για trucking number.Η δικιά μου απάντηση ήταν ότι δεν θέλω το προϊόν πια και επιθυμώ full refund των χρημάτων μου. Αυτό έγινε πριν από 10 ημέρες περίπου και δεν έχω άλλη απάντησή τους είτε με mail είτε με μήνυμα στο paypal.Εγώ τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα για να μου επιστραφούν τα χρήματα; Φτάνει το dispute που άνοιξα στο paypal ή πρέπει να κάνω και κάτι άλλο;

Αφού έκανα escalate και μετά Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number.

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω;

Δημοσ.

 

Αφού έκανα escalate και μετά Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number.

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω;

 

To πιο πιθανόν ειναι το δεμα να χάθηκε, το tracking εχει κολλήσει στις

7/12/2015

, αφου λοιπον εχεις κανει claim απάντησε στο ππ οτι παρ' ολα αυτα που ισχυρίζεται ο πωλητής, εσυ μετα απο 60-70 μέρες δεν παρέλαβες και ασε να αποφασίσουν αυτοί

  • Like 1
Δημοσ.

αν την εχεις συνδεσει στο paypal δε μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για request money (την βλεπει σε άλλο λογαριασμο)

 

Αν ειναι για request επισης δε γνωριζω, οποτε μενω στα λογια σου. Εγω εννοουσα αγορες γενικα.

Δημοσ.

Μπορείς να κάνεις κανονικά την μέθοδο του request και με κάρτα που έχεις δηλωμενη στο PayPal.

 

και σε εμενα και σε ενα φιλο δεν γινεται... πειραιώς both

Δημοσ.

To πιο πιθανόν ειναι το δεμα να χάθηκε, το tracking εχει κολλήσει στις

7/12/2015

, αφου λοιπον εχεις κανει claim απάντησε στο ππ οτι παρ' ολα αυτα που ισχυρίζεται ο πωλητής, εσυ μετα απο 60-70 μέρες δεν παρέλαβες και ασε να αποφασίσουν αυτοί

Πως απαντάω στο paypal;Το θέμα είναι ότι στη σελίδα που με βγάζει το κουμπί respond δεν έχει κάπου να γράψω κάτι.Που πηγαίνω για απάντηση;

Δημοσ.

 

Αφού έκανα escalate και μετά Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number.

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω;

 

 

Σίγουρα θα ζητήσεις από τον πωλητή να ξεκαθαρίσει το ζήτημα διότι το δέμα σου είναι σε διαδικασία ALERT. Αυτό σημαίνει ότι 

Το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα για οποιονδήποτε από αυτούς τους λόγους: το στοιχείο απορρίφθηκε από παραλήπτη? ανακριβή / δυσανάγνωστη / ελλιπή διεύθυνση? λήξει περίοδος διατήρησης? παραλήπτης απουσιάζει? και τα λοιπά.

Το δέμα θα μπορούσε να φυλάσσεται από τελωνειακή υπηρεσία για οποιονδήποτε από αυτούς τους λόγους: περιέχει απαγορευμένα αγαθά? εισαγωγή των εμπορευμάτων είναι περιορισμένη? συγκρατείται από τα τελωνεία λόγω φόρου, ή οποιοδήποτε άλλο απροσδιόριστους λόγους.
Το δέμα μπορεί να έχουν υποστεί ζημία ή έχουν χαθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταφοράς.
Εάν εξασφαλίσει ότι το πακέτο έχει παραδοθεί με επιτυχία, παρακαλούμε να αγνοήσετε αυτή την ειδοποίηση. Ωστόσο, αν δεν έχετε λάβει τη συσκευασία σας και είναι υπό καθεστώς «Alert», τότε παρακαλούμε να δώσουν προσοχή: θα πρέπει να διαβάσετε και να αναλύσετε τις λεπτομερείς πληροφορίες εντοπισμού προσεκτικά. Λόγω των πολύπλοκων περιγραφή της παγκόσμιας ναυτιλίας παρόχους, δεν μπορούμε να ανιχνεύσει αυτόματα και να καθορίζουν όλα τα καθεστώς 100% ακρίβεια, ελπίζω να καταλαβαίνετε. Θα θέλαμε να σας συμβουλέψει να επικοινωνήσετε με τον αποστολέα δέματος ή φορέα αποστολής σας για διευκρινίσεις
Δημοσ.

και σε εμενα και σε ενα φιλο δεν γινεται... πειραιώς both

Αλαλάξτε εμαιλ, στειλτε το request σε καποιο αλλο εμαιλ

 

 

 

 

Πως απαντάω στο paypal;Το θέμα είναι ότι στη σελίδα που με βγάζει το κουμπί respond δεν έχει κάπου να γράψω κάτι.Που πηγαίνω για απάντηση;

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει πλαίσιο κείμενου που να σου επιτρέπει να γράψεις απάντηση

Δημοσ.

 

 

 

 

 

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει πλαίσιο κείμενου που να σου επιτρέπει να γράψεις απάντηση

Δεν έχει απολύτως τίποτα.......

Δημοσ.

Λοιπόν για να σου δώσω να καταλάβεις όταν μου ήρθαν πριν δύο βδομάδες δύο αντικείμενα συνολικής αξίας 200 δολάρια ο πωλητής έκανε τη βλακεία να τα στείλει με ταχυμεταφορά ενώ στο site του έγραφε Standart Shiping. Η ταχυμεταφορά Spedex λοιπόν το έστειλε τελωνείο ( είναι αυτό που λέμε να μην σου τύχει) επειδή λοιπόν το είχα ξαναπεράσει πριν 4 χρόνια ξανά το ίδιο σε άλλη αγορά ήμουν και άπυρος τότε πλήρωσα κανονικά εκτελωνισμό αλλά τώρα απλά ζήτησα από τον πωλητή επιβεβλημένα να μου το στείλει όπως περιέγραφε στην σελίδα του και ουσιαστικά του ζήτησα ευθύνες για τον τρόπο αποστολής. Δεν στέκομαι άλλο σε αυτό διότι ο κάθε ένας το χειρίζεται διαφορετικά και ο κάθε πωλητής είναι διαφορετικός όμως το αποτέλεσμα ήταν να μου επιστρέψει όλο το ποσό 200 δολάρια και 20 δολάρια παραπάνω για όλη την αναστάτωση που μου προκάλεσε. Στην δική σου περίπτωση πάλι ο πωλητής θα ενεργήσει ώστε το αντικείμενο να γυρίσει πίσω στη χώρα του. ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟ. Δεν καταλαβαίνω στο Respond του Paypal γιατί δεν έχει κάτι να γράψεις.

Δημοσ.

εχω κανει 28 Δεκεμβριου μια αγορα απο ebay, ο πωλητης δεν υπαρχει πλεον εκει, διαγραφηκε η τον διεγραψαν , μπορω να διεκδικησω τα χρηματα μου απο το paypal τωρα η να περιμενω και αλλο; 

Δημοσ.

εχω κανει 28 Δεκεμβριου μια αγορα απο ebay, ο πωλητης δεν υπαρχει πλεον εκει, διαγραφηκε η τον διεγραψαν , μπορω να διεκδικησω τα χρηματα μου απο το paypal τωρα η να περιμενω και αλλο; 

 

ναι μπορεις και 99% θα επιστραφουν άμεσα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...