Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Xμ ίσως παίζει ρόλο κι αυτό. Στην περίπτωσή μου ήταν full refund.

 

 

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς, που πατάς accept; Τι εννοείς τα λεφτά να μείνουν pending;

Οταν σου κανουν αγορα σου λεει οτι εχεις δικαιομα να δεκτης την ανταμηβη εως 30 μερες, θελω να ξερω αν μπορω να δεκτω τα χρηματα τωρα και μετα να τα μεταφερω σε τραπεζικο λογαριασμο ή πρεπει πρωτα να κανω τραπεζικο λογαρισμο οπως διποτε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν τα δεχτείς θα μπουν στο balance κι από κει τα μεταφέρεις σε λογαριασμό ή τα χρησιμοποιείς για μελλοντικές αγορές. Δεν σε περιορίζει στο πότε θα τα μεταφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα δεχτείς θα μπουν στο balance κι από κει τα μεταφέρεις σε λογαριασμό ή τα χρησιμοποιείς για μελλοντικές αγορές. Δεν σε περιορίζει στο πότε θα τα μεταφέρεις.

Οκ αυτο ηθελα να ξερω, νομιζα πως αν τα λεφτα δεν τα βαλεις σε τραπεζικο λογαριασμο μετα δεν μπορεις να βγαλεις αλλα να τα εχεις μονο για ονλαιιν οποτε τωρα το αφηνω και κανω τραπεζικο λογαριασμο μαζευτει ενα σεβαστο ποσον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς να βάλω στο Bank name ''Ethniki Trapeza'' ''ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ'' ''NATIONAL BANK OF GREECE'';

 

Στη διεύθυνση καταστήματος το βιβλιάριο δε γράφει τίποτα...θα πρέπει να πάω να μάθω τη διεύθυνση ακριβώς του υποκαταστήματος και να τι γράψω με λατινικούς χαρακτήρες;

 

Συγγνώμη για το πρήξιμο αλλά δε θέλω να γίνει κάτι λάθος. Δεν εχει συνδέσει κάνεις λογαριασμό της εθνικής με paypal?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς να βάλω στο Bank name ''Ethniki Trapeza'' ''ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ'' ''NATIONAL BANK OF GREECE'';

 

Στη διεύθυνση καταστήματος το βιβλιάριο δε γράφει τίποτα...θα πρέπει να πάω να μάθω τη διεύθυνση ακριβώς του υποκαταστήματος και να τι γράψω με λατινικούς χαρακτήρες;

 

Συγγνώμη για το πρήξιμο αλλά δε θέλω να γίνει κάτι λάθος. Δεν εχει συνδέσει κάνεις λογαριασμό της εθνικής με paypal?

εγω παντως οταν χρειαστηκα να κανω μεταφορα χρηματων απο PAYPAL σε εθνικη τραπεζα αυτο εκανα..

θα βαλεις κανονικα το Iban σου χωρις να εχουν μεταξυ τους κενο τα νουμερα :-D (δεν χωρανε αν εχουν κενο)

στο ονομα τραπεζας θα βαλεις << NATIONAL BANK >> και τοποθεσια τραπεζας να βαλεις καποιο καταστημα τραπεζας της εθνικης που ειναι στην περιοχη σου!

και αυτο ηταν!!

ελπιζω να σε βοηθησα :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια μια ερωτηση οταν παω να κανω πληρωμη μεσω paypal μου βγαζει να πληρωσω με την prepaid μου ενω εχω δηλωσει σαν primary την πιστωτικη μου πως θα το διορθωσω αυτο δηλαδη να μου βγαζει κατευθειαν ως επιλογη πληρωμης την πιστωτικη μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παιδια ερωτηση: Στις 22/5 πραγματοποιησα μια αγορα απο το fragrancex.com

Μεχρι τωρα δεν μου εχει ερθει το πακετο. Επικοινωνησα μαζι τους και μου λενε πως δεν υπαρχει track number κλπ και πως πρεπει να κανω υπομονη. Τελος παντων θεωρω πως εχει περασει πολυς καιρος και πιθανοτατα δεν θα λαβω ποτε το πακετο. Οποτε εκανα dispute στο paypal πριν τρεις μερες διχως να λαβω απαντηση απο το καταστημα.

Τωρα λοιπον κανω claim?

Και αν ναι, τι γινεται σε αυτην την περιπτωση? Χρησιμοποιω καποια χρονια την υπηρεσια αλλα δεν εχει χρειαστει ποτε να κανω αναλογες κινησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού πλέον δεν το βλέπεις να έρχεται πήγαινε στο Resolution Center και κάνε μια αναλυτική αναφορά της περίπτωσής σου. Θα επικοινωνήσουν με τον πωλητή για να δώσουν εξηγήσεις και όταν περάσουν 2 βδομάδες και δεν το έχεις λάβει ακόμα κάνεις Εscalate όπου και ξαναδίνεις πληροφορίες για την υπόθεση και τους λόγους για τους οποίους ζητάς πίσω τα χρήματα σου. Λαμβάνονται υπόψην τα δεδομένα και κατά πάσα πιθανότητα σου επιστρέφεται το ποσό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πατησα στο Help στη σελιδα του paypal και γραφει πως ενα refund μπορει να παρει μεχρι και 30 ημερες για να εμφανιστει στην καρτα η στο balance,να μπουνε τα χρηματα δηλαδη!(αναλογα απο που εγινε η πληρωμη).

 

EDIT: Σημερα μπηκαν τα χρηματα στην καρτα μου(απο οπου εγινε η οληρωμη δηλαδη)!Εκανε 5 μερες ακριβως για να μπουν τα χρηματα,και ηταν πληρως διαθεσιμα!

Επεξ/σία από MIKELTHEDRUMMER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια κατ'αρχην ευχαριστω για την βοηθεια.

 

Το Paypal τελικα μου επεστρεψε τα χρηματα και ολα οκ.

 

Τωρα ομως εχω αλλο προβλημα. Μου ηρθε ειδοποιηση σημερα για να παραλαβω το πακετο :P

Οι επιλογες μου (οπως το βλεπω) ειναι οι εξης:

1) Παραλαμβανω το πακετο και στελνω μηνυμα στον πωλητη να του στειλω τα χρηματα.

2) Παραλαμβανω και στελνω μηνυμα στο Paypal να στελει τα χρηματα στον πωλητη.

3) Δεν παραλαμβανω (γιατι τελικα πηρα τα ειδη ηδη απο αλλου) και αφηνω το πακετο να αραχνιασει στο ταχυδρομειο μεχρι να το στειλουν πισω.

 

Ποια ειναι η πιο λογικη κινηση (με δεδομενο πως και οι τρεις επιλογες με εξυπηρετουν)?

Επεξ/σία από stormrain
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ ψιλομπέρδεμα, αλλά στο κάτω κάτω το φτέξιμο είναι του πωλητή που αμέλησε προφανώς να το στείλει εγκαίρως με αποτέλεσμα να καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Αν δεν το έχεις καθόλου ανάγκη κάνε το τρίτο. Αν όμως τελικά το πάρεις στη θέση σου θα έκανα το πρώτο ώστε να μην απασχολήσω περαιτέρω το support του paypal και να τελειώσει γρήγορα το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κι εγω στο 1 προανατολιζομαι περισσοτερο (αν και εχω εκνευριστει με την ασυνεπεια τους, γι'αυτο σκεφτηκα το 3) καθως τα προϊοντα ειναι κολωνιες οποτε δεν θα πανε χαμενες τελικα.

Ελπιζω να μην δημιουργηθει κανενα προβλημα με το paypal μετα (διοτι προφανως θα πληρωσω παλι με paypal). Δηλαδη να λαβω κανενα μεηλ του στυλ "Μεγαλε μας δουλευεις" σε καλυτερη διατυπωση :lol:

Τεσπα θα δουμε πως θα παει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω να μην δημιουργηθει κανενα προβλημα με το paypal μετα (διοτι προφανως θα πληρωσω παλι με paypal). Δηλαδη να λαβω κανενα μεηλ του στυλ "Μεγαλε μας δουλευεις" σε καλυτερη διατυπωση :lol:

Τεσπα θα δουμε πως θα παει :)

Μπα δεν έχουν λόγο να στο πουν αυτό αφού και να δουν ότι τελικά ξαναέστειλες τα χρήματα δεν βγαίνει από πουθενά το συμπέρασμα ότι πήγες να κοροϊδέψεις κανέναν ή να πάρεις κάτι τσάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μία βοήθεια σχετικά με κάποιο email που μου ήρθε από το PAYPAL.

Για την ιστορία, αναφέρω τί έχει συμβεί: παρήγγειλα τον προηγούμενο μήνα μία 12μηνη κάρτα συνδρομής για το XBOX Live και δυστυχώς ο κωδικός δεν δούλευε για αρκετές ημέρες με τον λογαριασμό μου. Ενημέρωσα τον πωλητή και φυσικά δέχτηκε να μου επιστρέψει τα χρήματα, κάτι το οποίο έκανε την ίδια κιόλας ημέρα (τα χρήματα εμφανίστηκαν στον τραπ. λογαριασμό μου στην Κύπρου και όχι σ' αυτόν του PAYPAL).

 

Πίστευα ότι το περιστατικό είχε τελειώσει, αλλά ξαφνικά από το PAYPAL μου στέλνουν τα παρακάτω 2 email:

 

1) Hello xxx,

 

We recently notified you of a bank reversal filed by xxxxx (Buyer's name) for a

transaction on Jun 28, 2011. We need a bit more information from you.

 

-----------------------------------

Transaction details

-----------------------------------

 

 

Buyer's name: xxx

Buyer's email: xxx

Transaction ID: xxx

 

Transaction date: Jun 28, 2011

Transaction amount: -30.00 GBP

Case number: xxx

 

 

2) Hello xxx,

 

We recently requested some additional information about a transaction.

 

Please log in to your account and visit the Resolution Center to respond to

this inquiry.

 

Deadline: 8/2/2011

 

-----------------------------------

Transaction Details

-----------------------------------

 

 

Buyer's name: xxx

Buyer's email: xxx

Transaction ID: xxx

 

Transaction date: Jun 28, 2011

Transaction amount: -30.00 GBP

Case number: xxx

 

 

Thanks,

 

PayPal

 

 

 

Δεν έχω καταλάβει τί ακριβώς γίνεται. Πήγα και στο account μου, στο Resolution Center, στα Open Cases και δεν υπάρχει κάτι. Μόνο ένα button που αναφέρει: Dispute a Transaction.

 

Μπορεί κάποιος που είναι εξοικοιωμένος με παρόμοιο περιστατικό ή έχει καταλάβει το νόημα του email να βοηθήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...