Προς το περιεχόμενο

8800GTX analysis


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή ορισμένοι (*cough*) με πρήξατε λιγάκι και το να φορτώσω το καινούργιο λογισμικό και να ξανανεβάσω ένα ένα όλα τα άρθρα θέλει κάποιο χρόνο (που ούτως ή άλλως δεν διαθέτω), ορίστε το άτιμο το άρθρο σπασμένο σε 7 pdf:

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/Introduction.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/DBPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/AFqnitpicks.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/MCwithAA.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/AAPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/TranspAAPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/Conclusion.pdf

 

----------------------------------------------------------

 

Για όσες παραθέσεις δεν δουλεύουν:

 

Chris Ray's G80 IQ Investigation:

 

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33872731

 

Beyond3d's architecture analysis:

 

http://www.beyond3d.com/reviews/nvidia/g80-arch/

 

(όσοι δεν το διαβάσατε ακόμα και ενδιαφέρεστε για τεχνικές λεπτομέρειες το συνιστώ ανεπιφύλακτα)

 

Θα έδινα και το link για το screenshot στην τελευταία σελίδα αλλά επειδή ο Βέγγος θα μου σπάσει πάλι τις καρύδες μου και θα μου βυθίσει τα καραβάκια στην μπανιέρα σαν ανώριμο παιδί που είναι, λέω να το αποφύγω. Περιμένω e-mail μεγάλε ;)

Δημοσ.
Επειδή ορισμένοι (*cough*) με πρήξατε λιγάκι και το να φορτώσω το καινούργιο λογισμικό και να ξανανεβάσω ένα ένα όλα τα άρθρα θέλει κάποιο χρόνο (που ούτως ή άλλως δεν διαθέτω), ορίστε το άτιμο το άρθρο σπασμένο σε 7 pdf:

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/Introduction.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/DBPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/AFqnitpicks.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/MCwithAA.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/AAPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/TranspAAPerf.pdf

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/Conclusion.pdf

 

----------------------------------------------------------

 

Για όσες παραθέσεις δεν δουλεύουν:

 

Chris Ray's G80 IQ Investigation:

 

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33872731

 

Beyond3d's architecture analysis:

 

http://www.beyond3d.com/reviews/nvidia/g80-arch/

 

(όσοι δεν το διαβάσατε ακόμα και ενδιαφέρεστε για τεχνικές λεπτομέρειες το συνιστώ ανεπιφύλακτα)

 

Θα έδινα και το link για το screenshot στην τελευταία σελίδα αλλά επειδή ο Βέγγος θα μου σπάσει πάλι τις καρύδες μου και θα μου βυθίσει τα καραβάκια στην μπανιέρα σαν ανώριμο παιδί που είναι, λέω να το αποφύγω. Περιμένω e-mail μεγάλε ;)

 

Εδεησε ο κυριος.. :-D

 

Study mode ON B)

Δημοσ.

Μια απλη ερωτησουλα ???

 

 

Εχω επεξεργαστη ΑΜD X2 4200 που του κραταει συντροφια μια Asus 7950GX2 SLI 1gb ram.......

Tην καρτουλα λοιπον εχω βρει να την δωσω , και σκεφτομαι να παρω μια 8800GTX ....

Το ερωτημα λοιπον ειναι , μηπως η cpu ειναι "λιγη" για την 8800??

Τα φωτα σας....

Δημοσ.
Μια απλη ερωτησουλα ???

 

 

Εχω επεξεργαστη ΑΜD X2 4200 που του κραταει συντροφια μια Asus 7950GX2 SLI 1gb ram.......

Tην καρτουλα λοιπον εχω βρει να την δωσω , και σκεφτομαι να παρω μια 8800GTX ....

Το ερωτημα λοιπον ειναι , μηπως η cpu ειναι "λιγη" για την 8800??

Τα φωτα σας....

 

egw lew oti eisai oriaka sta minimum apo apopsi cpu gia na kanis ena tetio enxirima. bebea diafora tha dis opos kai na to kanoume alla to thema einai posi arage? kai an dikeologi to kostos tis agoras tis analoga kai me tis apetisis sou panta...

posi diafora diladi tha dosis se eura?

pantos to sistima sou einai poli kalo gia tin ora kai malon den prepi na anxonese kai na kanis biastikes kinisis...diladi ti den mporis na paiksis me terma grafika?

kai kati akoma gia tin 7950GX2....o ΑΜD X2 4200 einai ligos akoma kai gia authn tora pou to skeutome!

 

mpa kateliksa...arakse! noris einai akoma ;)

Δημοσ.
Μια απλη ερωτησουλα ???

 

 

Εχω επεξεργαστη ΑΜD X2 4200 που του κραταει συντροφια μια Asus 7950GX2 SLI 1gb ram.......

Tην καρτουλα λοιπον εχω βρει να την δωσω , και σκεφτομαι να παρω μια 8800GTX ....

Το ερωτημα λοιπον ειναι , μηπως η cpu ειναι "λιγη" για την 8800??

Τα φωτα σας....

 

Τι οθόνη έχεις και τι μέγιστη ανάλυση επιτυγχάνει; Αν μου πεις LCD με native resolution 1280*1024 τότε θα σε περιορίζει περισσότερο ο επεξεργαστής. Αν ωστόσο μιλάμε για =/>1600*1200 και δεν έχεις καμιά περίεργη και παράλογη αλλεργία με την εξομάλυνση η διαφορά σε αυτά τα επίπεδα είναι στα μονοψήφια ποσοστά. Aν προσέξεις την σελίδα με το ΑΑ performance scaling παραπάνω μου βγάζει ο FX-53 με τετραπλή εξομάλυνση 80 fps στα 1600*1200. Aν ψάξεις στο δίκτυο θα δεις ότι οι high end Core 2 Duo βγάζουν περίπου στα 84. Δεν θα αναβαθμίσω προσορινά για 4 άτιμα καρέ που ούτε καν θα τα καταλάβω σε πραγματικό χρόνο.

 

Να σου κάνω όμως ένα πολύ πιο απλό ερώτημα: εφόσον δεν είχες πρόβλημα με μια 7950GX2 με αυτόν το επεξεργαστή, γιατί να έχεις με μια 8800; Είπαμε είναι δυνατή η δεύτερη αλλά και η 7950 δεν είναι δα και χελώνα μπροστά της.

Δημοσ.

You said:

 

The trick being that w/o any selective SSAA enabled and some or all available filtering optimizations present, shader aliasing gets more prevalent.

 

Παντα ηθελα να δω ενα καλο παραδειγμα απο shader aliasing εχεις κατι προχειρο να δω την διαφορα με ή χωρις selective SSAA?

 

BTW εντυπωσιαστηκα με τα κερδη του brilinear και ακομη περισσοτερο με αυτα στο deffered shading ...

 

You said:

 

One further nitpick would be that the “Clamp” setting still exists; while I understand that some applications (for whatever reason) use extreme negative LOD bias settings on textures and clamping/forcing the application to not use any negative value below default “0.0” does eliminate shimmering, Iʼm having a hard time understanding why an alternative solution wasnʼt possible.

Of course does it cure shimmering side effects, yet there are cases like some racing simulators where for example the white lines on the tracks end up a tad too blurry with the clamp forced on. I would plead for an alternative solution – if possible- via some sort of over filtering.

 

Εδω εχω μπερδευτει πληρως με την χρηση του clamp και το τι ακριβως κανει.. Τελικως πως ακριβως πρεπει να ειναι ρυθμισμενο στο CP?

 

On a side note thnx for taking the time to do these tests.. ;)

Δημοσ.
Παντα ηθελα να δω ενα καλο παραδειγμα απο shader aliasing εχεις κατι προχειρο να δω την διαφορα με ή χωρις selective SSAA?

 

Κατέβασε το demo από την σελίδα του Humus, γιατί αν δεν ενεργοποιήσει ο δημιουργός του παιχνιδιού selective shader AA δεν έχει nada.

 

http://www.humus.ca/3D/SelectiveSuperSampling.rar

 

Δουλεύει μόνο σε κάρτες =/>SM3.0 και με τα κλειδιά 1,2,3 αυξάνεις τον αριθμό δειγμάτων Supersampling στα shaders. F1 for help ;)

 

BTW εντυπωσιαστηκα με τα κερδη του brilinear και ακομη περισσοτερο με αυτα στο deffered shading ...

 

΄Οταν στις χειρότερες περιπτώσεις έχεις απώλεια μόλις 20% χωρίς τις βελτιστοποιήσεις, τότε σε πραγματικό χρόνο και σε βαριά παιχνίδια με πολλές φωτοσκιάσεις η διαφορά μεταξύ quality & high quality είναι από αμελητέα μέχρι ανύπαρκτη. Δοκίμασε quality vs. high quality στο Fear. Ακόμα και στις G7x το ΑF ήταν εντελώς "for free".

 

Το deferred shading demo η PowerVR το είχε φτιάξει για την Series5 desktop GPU που δεν βγήκε ποτέ. Ως γνωστόν οι TBDR μπορούν να σου επεξεργαστούν αβασάνιστα άπειρα lights, γι'αυτό και έχουν σχεδόν ίδιες επιδόσεις αν βάλεις 1 ή 8 lights σε συνθετικές εφαρμογές. Το δυστήχημα είναι ότι το συγκεκριμένο demo δεν μου δίνει την δυνατότητα να ενεργοποιήσω ακόμα περισσότερα lights σε πλήρη οθόνη για να το βασανίσω το πράγμα ένα παραπάνω.

 

Είναι ουσιαστικά MRTs ή quad shading. Η G80 υποστηρίζει πλέον 8 MRTs και όχι μόνο 4 όπως η προηγούμενη γενιά, πράγμα στο οποίο υποψιάζομαι ότι μπορεί να οφείλεται και η μεγάλη άνοδος. To SGX/Eurasia έχει οn-chip MRTs, ie no external framebuffer access while processing MRTs ;)

 

Πριν πει κάποιος τι να τα κάνει τα MRTs....UE3 engine (Epic) και (vaporware?) S.T.A.L.K.E.R.....

 

Εδω εχω μπερδευτει πληρως με την χρηση του clamp και το τι ακριβως κανει.. Τελικως πως ακριβως πρεπει να ειναι ρυθμισμενο στο CP?

 

Clamp for heaven's sake LOL :D

 

΄Ολες οι κάρτες σε default είναι ρυθμισμένες στο μηδέν (0.0). Κάποιοι δημιουργοί είχαν κάποιες περίεργες αναλαμπές να βάλουν για ορισμένες υψές στα παιχνίδια τους να ζητάνε αρνητικό LOD. Ναι μεν αυξάνει την ευκρίνια (level of detail) των υφών, αλλά δημιουργεί και παρενέργειες όπως texture aliasing or shimmering. UE2 engine for instance some textures up to -4.0 LOD.

 

Η ΑΤΙ από ότι υποψιάζομαι το χειρίζεται διαφορετικά και σε αυτές τις περιπτώσεις "υπερφιλτράρει" τις υφές αυτές και έτσι μετριάζεται λίγο το shimmering. H ΝV σε βάζει να το κολλήσεις στο default 0, που σημαίνει ότι και να ζητήσει μια εφαρμογή οτιδήποτε αρνητικό LOD από -0.5 και κάτω, πάλι μόνο 0.0 θα λάβει, γιατί το clamp/τσιμπίδα θα στο έχει κολλήσει εκεί.

 

Το κακό είναι ότι έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του.

 

Αμφότερες εταιρίες έχουν παρακαλέσει τους δημιουργούς να μην κάνουν πλέον τέτοιες ταρζανιές με τις υφές αλλά θα περάσει λίγος καιρός να εισακουστούν.

Δημοσ.
Μια απλη ερωτησουλα ???

 

 

Εχω επεξεργαστη ΑΜD X2 4200 που του κραταει συντροφια μια Asus 7950GX2 SLI 1gb ram.......

Tην καρτουλα λοιπον εχω βρει να την δωσω , και σκεφτομαι να παρω μια 8800GTX ....

Το ερωτημα λοιπον ειναι , μηπως η cpu ειναι "λιγη" για την 8800??

Τα φωτα σας....

 

FILE MOU EGO MPORO NA SOU DOSO TIN KALITERI APANTISI PISTEUO!!!

mias kai exo tin 8800GTX me enan AMDX2 4400+.

lipon na sou po oti katarxas Stin metabasi apo 7900gtx se 8800gtx paratirisa simantiki diafora stin potita apikonisis ton games!!! kai metria diafora se taxitita frames!!! i karta apodidi men ala oxi auta ta opia grafonte stis diafores metrisis! na sou po episis oti tin dokimasa se ena filo mou me conroe E6600 kai ekei pragmatika i karta ta edose sxedon....... ola !!!!!! i cpu itan sta 3540MHZ!!!!!!

 

prosopika pisteuo oti o 4200x2 tha sou periorizi tis pragmatikes epidosis tis kartas se arketo vathmo (25-30% peripou)

Δημοσ.
FILE MOU EGO MPORO NA SOU DOSO TIN KALITERI APANTISI PISTEUO!!!

mias kai exo tin 8800GTX me enan AMDX2 4400+.

lipon na sou po oti katarxas Stin metabasi apo 7900gtx se 8800gtx paratirisa simantiki diafora stin potita apikonisis ton games!!! kai metria diafora se taxitita frames!!! i karta apodidi men ala oxi auta ta opia grafonte stis diafores metrisis! na sou po episis oti tin dokimasa se ena filo mou me conroe E6600 kai ekei pragmatika i karta ta edose sxedon....... ola !!!!!! i cpu itan sta 3540MHZ!!!!!!

 

prosopika pisteuo oti o 4200x2 tha sou periorizi tis pragmatikes epidosis tis kartas se arketo vathmo (25-30% peripou)

 

 

Eν αντιθέση με τον activeX εγώ πάλι διαφωνώ κάθετα εκτός αν παίρνετε σαν βάση μέτρησης το 3dfart06. Nα το ξαναπώ ότι με εξομάλυνση και σε αναλύσεις ίσες ή μεγαλύτερες των 1600 η διαφορά είναι σε μονοψήφιο ποσοστό που ήταν καν το παρατηρείς σε πραγματικό χρόνο; Τώρα αν κάποιος παίζει χωρίς εξομάλυνση και σε αναλύσεις τύπου 1280 ή χαμηλότερες ας κρατήσει τα λεφτά του καλύτερα γιατί η 8800 θα ήταν η απόλυτη σπατάλη.

 

Στο Fear 1600/4xAA η 7900GTX βγάζει 48.3fps και μια 8800GTX 84fps σε έναν Χ[email protected], πράγμα που ισοδυναμεί με 74% υψηλότερες επιδόσεις. Δεδομένου ότι βγάζω 80 fps σε μονοπύρηνο FX-53 αδυνατώ να δω την τεράστια διαφορά. Αν το τραβήξω ακόμα πιο πολύ το σκοινί και πάω 2048*1536 η διαφορά πέφτει στα 2fps (56 vs. 54 fps) που αν χρονίσω την μνήμη της κάρτας στα 1000 τα έχω φτάσει ήδη.

Δημοσ.
Κατέβασε το demo από την σελίδα του Humus, γιατί αν δεν ενεργοποιήσει ο δημιουργός του παιχνιδιού selective shader AA δεν έχει nada.

 

http://www.humus.ca/3D/SelectiveSuperSampling.rar

 

Δουλεύει μόνο σε κάρτες =/>SM3.0 και με τα κλειδιά 1,2,3 αυξάνεις τον αριθμό δειγμάτων Supersampling στα shaders. F1 for help ;)

 

Ok will do.

 

Το κακό είναι ότι έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του.

Τα θετικα τα ειχα καταλαβει τα αρνητικα ποια εννοεις οτι ειναι και τι μπορει να διαπιστωσεις σε ενα game που ο developer το εχει κανει με negative LOD bias και εσυ το κανεις force για 0.0?

 

Eν αντιθέση με τον activeX εγώ πάλι διαφωνώ κάθετα εκτός αν παίρνετε σαν βάση μέτρησης το 3dfart06. Nα το ξαναπώ ότι με εξομάλυνση και σε αναλύσεις ίσες ή μεγαλύτερες των 1600 η διαφορά είναι σε μονοψήφιο ποσοστό που ήταν καν το παρατηρείς σε πραγματικό χρόνο; Τώρα αν κάποιος παίζει χωρίς εξομάλυνση και σε αναλύσεις τύπου 1280 ή χαμηλότερες ας κρατήσει τα λεφτά του καλύτερα γιατί η 8800 θα ήταν η απόλυτη σπατάλη.

 

Στο Fear 1600/4xAA η 7900GTX βγάζει 48.3fps και μια 8800GTX 84fps σε έναν Χ[email protected], πράγμα που ισοδυναμεί με 74% υψηλότερες επιδόσεις. Δεδομένου ότι βγάζω 80 fps σε μονοπύρηνο FX-53 αδυνατώ να δω την τεράστια διαφορά. Αν το τραβήξω ακόμα πιο πολύ το σκοινί και πάω στα 2 fps διαφορά (56 vs. 54 fps) που αν χρονίσω την μνήμη της κάρτας στα 1000 τα έχω φτάσει ήδη.

 

Ξερεις τι θα ηταν καλο εαν θελετε; Να δημιουργουσαμε ενα thread που θα καναμε καποια tests εμεις με τις ιδιες ρυθμισεις και settings. Θα μου πεις εαν δεν ειναι στο ιδιο συστημα τοποθετημενα παντα υπαρχει το margin of error αλλα θα βγαζαμε μια ακρη ιδιοις ομμασι.. (περνοντας ως δεδομενο οτι δεν θα παραποιουσαμε τα αποτελεσματα δεν θα ειχε και νοημα αλλωστε)

Εχω δει τοσα benchmarks και τοσες διαφοροποιησεις στο θεμα του cpu scaling και comparison που δεν ξερεις τι να πιστεψεις. Ακομα και τα δικα σου αποτελεσματα να συγκρινεις με καποια αλλα παντα ρισκαρεις να μην εχεις την σωστη εικονα..

Παντως και εγω τεινω να συμφωνησω οτι σε >=UXGA αναλυσεων με οσο το δυνατον περισσοτερα ενεργοποιημενα τα φιλτρα οι διαφορες μικραινουν αρκετα.. Και ειναι απολυτα φυσιολογικο..

Δημοσ.

Mε την διαφορά ότι την 8800 την είχα τρέξει σε άλλο σύστημα με Core2 Duo μέσα και για αυτό κόντευα να μου στρίψει κιόλας μη ξέροντας τι στο διάτανο συνέβαινε και είχα τόση μεγάλη διαφορά στο δικό μου σύστημα. Αν αναλογιστείς όμως ότι είχα περιορίσει από βλακεία μου την κάρτα να τρέχει με εύρος διαύλου στο 1/16 του κανονικού της και ακόμα και τότε είχε "μόνο" 30% διαφορά (πάντα τουλάχιστον 1600 με τετραπλή), ούτε καν έρχεται κοντά στα 30% που ισχυρίζεται o JohnX2.

 

Aδαής δεν είσαι και ξέρεις καλά τι σημαίνει εύρος διαύλου και τι μπορεί να κάνει. Για διαίρεσε το εύρος ενός κανονικού διαύλου x16 PCIe δια 16 και πες μου τι παίρνεις;

 

Τέλος διασταυρώνω τα αποτελέσματά μου και με άλλες πηγές όπως αυτήν εδώ:

 

http://www.techreport.com/reviews/2006q4/geforce-8800/index.x?pg=10

 

We've used FRAPS to play through a sequence in F.E.A.R. in the past, but this time around, we're using the game's built-in "test settings" benchmark for a quick, repeatable comparison.

 

http://www.techreport.com/reviews/2006q4/geforce-8800/index.x?pg=12

 

fear-1600.gif

 

Και πριν πει κανείς minimum framerate, είναι στα 40fps εδώ. Και όχι δεν είναι και το μοναδικό παιχνίδι.

 

....and now time to bitchslap you littlelouie...:P

 

Για ξαναμπες στο σημείο που είχα τραβήξει το screenshot και το είχες τραβήξει και εσύ, κατέβα κάτω στην γέφυρα, πέρασέ την και πες μου τι βλέπεις;

Δημοσ.

Τα θετικα τα ειχα καταλαβει τα αρνητικα ποια εννοεις οτι ειναι και τι μπορει να διαπιστωσεις σε ενα game που ο developer το εχει κανει με negative LOD bias και εσυ το κανεις force για 0.0?

 

Υπέθεσε ότι τρέχεις ένα racing simulator και ο δρόμος έχει λευκές γραμμές, αν αναγκάσεις με το clamp 0.0 στις μακρινές αποστάσεις η λευκή γραμμή θα αρχίσει να θολώνει.

Δημοσ.
Mε την διαφορά ότι την 8800 την είχα τρέξει σε άλλο σύστημα με Core2 Duo μέσα και για αυτό κόντευα να μου στρίψει κιόλας μη ξέροντας τι στο διάτανο συνέβαινε και είχα τόση μεγάλη διαφορά στο δικό μου σύστημα. Αν αναλογιστείς όμως ότι είχα περιορίσει από βλακεία μου την κάρτα να τρέχει με εύρος διαύλου στο 1/16 του κανονικού της και ακόμα και τότε είχε "μόνο" 30% διαφορά (πάντα τουλάχιστον 1600 με τετραπλή), ούτε καν έρχεται κοντά στα 30% που ισχυρίζεται o JohnX2.

 

Aδαής δεν είσαι και ξέρεις καλά τι σημαίνει εύρος διαύλου και τι μπορεί να κάνει. Για διαίρεσε το εύρος ενός κανονικού διαύλου x16 PCIe δια 16 και πες μου τι παίρνεις;

 

Τέλος διασταυρώνω τα αποτελέσματά μου και με άλλες πηγές όπως αυτήν εδώ:

 

http://www.techreport.com/reviews/2006q4/geforce-8800/index.x?pg=10

 

 

 

http://www.techreport.com/reviews/2006q4/geforce-8800/index.x?pg=12

 

fear-1600.gif

 

Και πριν πει κανείς minimum framerate, είναι στα 40fps εδώ. Και όχι δεν είναι και το μοναδικό παιχνίδι.

 

Ειδα και αυτα του Θωμα για αυτο στο λεω.. Οχι οτι αλλαζει πολυ η γενικη εικονα αλλα λεμε..

http://www.tomshardware.com/2006/11/29/geforce_8800_needs_the_fastest_cpu/index.html

 

....and now time to bitchslap you littlelouie...:P

 

Για ξαναμπες στο σημείο που είχα τραβήξει το screenshot και το είχες τραβήξει και εσύ, κατέβα κάτω στην γέφυρα, πέρασέ την και πες μου τι βλέπεις;

 

Δεν βλεπω κατι παραξενο ολα κανονικα ειναι... :confused:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...