Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Laptop Toshipa


aikat90

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω τον toshiba m30x-118 εδώ και 1,5 χρόνο είναι ακόμη στην εγγύηση εδώ και ένα μήνα περίπου άρχισε κατά διαστήματα να ακούγεται ένα δυνατό θόρυβος από τον ανεμιστήρα, τον πήγα στην αντιπροσωπία να τον δουν και μου είπαν ότι δεν ακούν το θόρυβο δυστυχώς ο θόρυβος είναι κατά διαστήματα αυτοί επιμένουν ότι δεν έχει κάτι τι μπορώ να κάνω; εγώ ξέρω ότι προέρχεται από τον ανεμιστήρα και όταν ακούγεται εκτός από ενοχλητικός που είναι φοβάμαι μα μην καεί και ο υπολογιστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια είναι η γνώμη σας να επιμένω σε αντικατάσταση του ανεμιστήρα ακόμη και με δική μου πληρωμή(εφόσον η τιμή δεν είναι εξωφρενική) εάν και είναι ακόμη σε εγγύηση ή να τον πάρω από το servce;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε αμα πας στην Ιντεαλ οι τεχνικοι θα σε χρεωσουν για το κοιταγμα 35 ευρω περιπου και μαλλον θα στο κοιταξουν. Τωρα αν δεν εχεις προβλημα στον υπολογιστη με οτιδηποτε αλλο και δεν επιβαρυνει το συστημα μην προβληματιζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζητα τους να σου δωσουν ενα χαρτι που θα λεει πως "ο εντονος θορυβος που παρουσιαστηκε στις ταδε του μηνος και προερχεται απο τον ανεμιστηρα, δεν αποτελει προβλημα" και να στο υπογραψουν κιολας και με σφραγιδα.... Δεν ζητας τιποτα παραπανω απο το να σου πουνε γραπτως αυτο που σου λενε και προφορικως.

Περνα και μια βολτα απο ΚΕΠΚΑ, γραψου και ρωτα τους.... http://www.kepka.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο θόρυβο από τον ανεμιστήρα έχει και ο toshiba A60 ενός φίλου που μου τον έδωσε να τον κοιτάξω. Σε πρώτη φάση αλλάχτηκε ο σκληρός αφού ο προηγούμενος τα είχε φτύσει, αλλά με προβληματίζει ο θόρυβος γι' αυτό αύριο θα κοιτάξω θερμοκρασίες για να δω αν εκεί βρίσκεται η αιτία που ο προηγούμενος παρέδωσε πνεύμα μετά από ούτε 2 χρόνια χρήσης. Αν μάθεις κάτι παραπάνω μιας και είσαι στην εγγύηση πες το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια τελευταία επικοινωνία που είχα με το service της toshiba μου είπε μια υπάλληλος, γιατί ο τεχνικός έλειπε, ότι περιμένουν ανεμιστήρα από τη Γερμανία για να τον αλλάξουν. Δεν ξέρω εάν αποφάσισαν να αλλάξουν τον ανεμιστήρα επειδή και ίδιοι άκουσαν τον θόρυβο ή η το αποφάσισαν επειδή όπως είπε παρά πάνω και ένα φίλος από την αρχή ζητούσα να μου δώσουν εγγράφως, όλα αυτά που μου έλεγαν προφορικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...