Προς το περιεχόμενο

Provlhma me sklhrous

vlachaquito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Hello kids, exo provlhma & konteyo na skaso.

Eixa 1 seagate 200 gb 7200.7 sata kai eipa na paro akoma 1 na tou kanei syntrofia.

etsi agorasa 1 seagate 250 7200.10 es sata, kai tou kotsaro pano ta windows.

afou kano install ola ta pragmatakia, apofasizo na metafero ta arxeia apo ton palio ston kainourgio gia na kano 1 oraio format ston palio..

edo einai to provlhma. eno ola anagnorizontai kanonika, gia na kano thn metafora arxeion mou exei vgalei thn pisth!!!

milame gia ligotero 3 gb 15 lepta!!! kai kata thn ora ths metaforas sernontai ola ta windows, eno to cpu trexei sta 50 %!!!

exete kamia idea peri tinos prokeite prin arxizo na kano tous sklhrous..iptamenous?? thanx paides perimeno enagonios tis gnomes sas :)

Δημοσ.

an 8es na tous kaneis iptamenous dwstous se mena exw aerodromio sklhrwn ;)

Twra ama 8es na tous kaneis na doulepsoun grhgora, baltous se diaforetika bus k aposundese cd pou peftoun panw sta bus tous. Epeidh ta windows einai ligo argostolides proteinw na kaneis copy megalws ogwn me to total commander den einia free alla kanei th douleia tou mia xara.(egw etsi kanw ta xontra copy/move akoma k sta kleidwmena ;) ) ektos k an breis kanena freeware enallaktiko tou tc opote pes to k se mas na to doulepsoume :)

epishs ama exeis kanena antivirus epanw k ta koitaei otan kaneis to copy, kofto.sunh8ws kati tetoia koitane k skizoun to susthma.

Δημοσ.

oxi re paidia den mporei 16 lepta gia 10 file synolikou ogou 3,5 gb!!! milame oti pio grhgora ta grafo se dvd!!!

epishs na prostheso oti apo ta bios fainontai san master 1 kai slave 1 me to dvd se master 2. einai kai oi 2 sata, ara den peftei pano se dvd klp

Δημοσ.

Μήπως κάποιος από τους 2 δεν έχει αναγνωριστεί σωστά; Μήπως είναι σε PIO Mode αντί Serial ATA (δες στον device manager, IDE ATA/ATAPI Controllers). Μήπως δεν έχεις εγκαταστήσει τους κατάλληλους chipset drivers του mobo σου;

Δημοσ.

Μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα.

Ο device manager (-> IDE ATA/ATAPI controllers -> κάτι Serial ATA Controller -> Primary Channel) στο channel mode τι λέει; PIO Mode ή Serial ATA generation κάτι;

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

epeidh eixa kai egw provlhma me sata sklhro, ekana cd gia xp pro en me tous drivers, kai doulepse. exei kapoios na proteinei kapoio site gia na kanw upload to cd gia na mhn kourazeste bre paidia. Egw to xrwstaw auto sthn voihthia tou Stergiou, thank's tar.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...