Προς το περιεχόμενο

Υποτιμημένα + Υπερτιμημένα albums/συγκροτήματα/κομμάτια


NoNuclearPower

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

den ksero an einai "ypotimhmeno" sygkrothma oi Alice In Chains, mias kai den asxoloymai me thn sygkekrimenh skhnh, pantos genika den toys blepo na anaferontai k paaara poly syxna.. (an kai einai gnostoi se osous asxoloyntai )

 

einai kaloi.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Έχω την ίδια απορία που έθεσε και η Cristina πριν από λίγα ποστς. Τι εννοούμε υπερτιμημένο? Κάτι που απλώς είναι διάσημο κι εμάς δε μας αρέσει?

Ή κάτι που συστηματικά τυγχάνει υπερβολικά θετικών κριτικών ενώ αντικειμενικά (λέμε τώρα) δεν αξίζει μία?

Γιατί αν ακολουθήσω την πρώτη εξήγηση, εγώ προσωπικά μπορώ να κατατάξω τα μισά συγκροτήματα που έχουν βγει και όλος ο κόσμος τρελαίνεται, ενώ εμένα δε μου λένε τίποτα, από τους Blur ως τους Franz Ferdinand και από τους Nirvana ως τη Madonna (μη συγκρότημα, αλλά τέλοσπάντων).

Από την άλλη, αναγνωρίζω ότι υπάρχουν και συγκροτήματα που επίσης δε μου λένε τίποτα, αλλά καλώς κάνει ο κόσμος και τρελαίνεται, γιατί όντως, κάτι θέλουν να πουν. Και το λέω αυτό γιατί έχουν αναφερθεί και οι Radiohead, που προσωπικά δεν κάθομαι σχεδόν ποτέ να τους ακούσω, αλλά μάλλον δε θα τους έβαζα στο ίδιο τσουβάλι με τους Franz Ferdinand π.χ.

 

Εν τέλει εννοώ ότι ένα συγκρότημα που έχει μια συνέπεια και συνέχεια σε αυτό που κάνει (έστω και με κάποιες αποτυχημένες παρεμβολές), όπως είναι π.χ. οι Placebo, είναι λιγάκι άδικο να θεωρείται υπερεκτιμημένο.

 

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν κολλάει, αλλά θα ήθελα να προσθέσω ότι στην Ελλάδα ο κόσμος έχει περίεργα γούστα. Εκθειάζει συγκροτήματα που έξω δεν τα ξέρει ούτε ο γείτονάς τους και σνομπάρει ανελέητα μια-χαρά-διαχρονικούς καλλιτέχνες, που απλώς δεν έχουν την τύχη να είναι μοδάτοι. Δε θα μπω στον κόπο να πω παραδείγματα γιατί η λίστα είναι ατελείωτη.

Δημοσ.

Εγώ έχω άλλο θέμα με όλο αυτό το πράγμα που συζητάμε.

Σιχαίνομαι τους όρους "δισκογραφική δουλειά" και "καρριέρα".

Λες και μετράμε κάποιον καλλιτέχνη με κριτήρια ιδιωτικού υπαλλήλου ή στελέχους επιχείρησης. Για αντοχή στο χρόνο και παραγωγικότητα.

 

Πχ, για μένα και μόνο το Identity να έγραφαν οι X Ray Spex, μου αρκεί για να τους έχω στο πάνθεον του μυαλού μου. Κι ας βγάλουν 127 δίσκους με συνέπεια και συνέχεια οι Milli Vanili.

Δημοσ.
Εγώ έχω άλλο θέμα με όλο αυτό το πράγμα που συζητάμε.

Σιχαίνομαι τους όρους "δισκογραφική δουλειά" και "καρριέρα".

Λες και μετράμε κάποιον καλλιτέχνη με κριτήρια ιδιωτικού υπαλλήλου ή στελέχους επιχείρησης. Για αντοχή στο χρόνο και παραγωγικότητα.

 

Πχ, για μένα και μόνο το Identity να έγραφαν οι X Ray Spex, μου αρκεί για να τους έχω στο πάνθεον του μυαλού μου. Κι ας βγάλουν 127 δίσκους με συνέπεια και συνέχεια οι Milli Vanili.

 

Το περίεργο είναι ότι συμφωνώ. Ούτε εμένα με νοιάζει η συνέχεια μπλα μπλα μπλα που έγραψα στο προηγούμενο ποστ απλώς εννοούσα ότι δεν πρέπει να συγχέουμε το υπερεκτιμημένο με το αναγνωρισμένο-και-διάσημο-αλλά-εμάς-δε-μας-αρέσει.

 

Και με κάτι τέτοια παίρνω κι εγώ το θάρρος να ομολογήσω ότι δε με νοιάζει που οι τα μισά τραγούδια των Fleetwood Mac έχουν τα χάλια τους, αρκεί το Sara και το Dreams για να τους θεωρήσω ό,τι καλύτερο υπάρχει στο mp3 player μου.

Και από την άλλη, τη Madonna (που δεν μπορεί να πει κανείς, άλλο τίποτα από συνέχεια) δεν την αντέχω πάνω από μισό λεπτό.

Δημοσ.

Sorry αλλα oi Fleetwood mac εχουν βγαλει και 5-6 κομματαρες (μπορει γλυκαναλατες αλλα κομματαρες)

οπως και η St.Nicks στη σολο συνεχεια

Δημοσ.
Εγώ έχω άλλο θέμα με όλο αυτό το πράγμα που συζητάμε.

Σιχαίνομαι τους όρους "δισκογραφική δουλειά" και "καρριέρα".

Λες και μετράμε κάποιον καλλιτέχνη με κριτήρια ιδιωτικού υπαλλήλου ή στελέχους επιχείρησης. Για αντοχή στο χρόνο και παραγωγικότητα.

 

Πχ, για μένα και μόνο το Identity να έγραφαν οι X Ray Spex, μου αρκεί για να τους έχω στο πάνθεον του μυαλού μου. Κι ας βγάλουν 127 δίσκους με συνέπεια και συνέχεια οι Milli Vanili.

 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Η "αξία" ενός συγκροτήματος δεν μπορεί να μετρηθεί με τον όγκο της δισκογραφίας του, ή το πόσα χρόνια είναι στο κουρμπέτι...

 

Κώστας

Δημοσ.

SYSTEM OF A DOWN eleos me tous

mpastounovlaxous!!!!

 

Oute kai oi idioi tous pistevo akoma den exoun katalavi ti stil mousikis

paizoun!!!kai as fonazoun merikoi oti auto pou paizoun einai alternative rock,apo tis pleon emporikes mpantes kai ipervolika iperektimimeni!!!

Δημοσ.
Η "αξία" ενός συγκροτήματος δεν μπορεί να μετρηθεί με τον όγκο της δισκογραφίας του, ή το πόσα χρόνια είναι στο κουρμπέτι...

Είναι αυτό που λέμε τόσα post σε αυτό το topic. Υποτίμηση/υπερτίμηση μετριούνται με βάση αυτή την "αξία", που δεν έχει να κάνει ούτε με όγκο δισκογραφίας, ούτε με χρόνια προυπηρεσίας -συμφωνώ-.

Για τον καθένα αξίζει κάτι, άμα του "είπε" κάτι.

 

Παρόλα αυτά είναι πιο εύκολο να σου μείνει μονίμως σε μεγάλη υπόληψη ένα όνομα που ήταν ενεργό για μικρό διάστημα και δεν είχε ευκαιρίες να δείξει την εξέλιξη του (καλή ή κακή). Η αξία του παραμένει σταθερή.

Αλλά πόσο θα έμενε σταθερή, άμα το ίδιο όνομα συνέχιζε κ έβγαζε να πούμε τη μια πατάτα μετά την άλλη;

Εύκολο παράδειγμα, οι Scorpions πχ. Σήμερα θα πρέπει να είσαι μέγιστα ανοιχτόμυαλος για να πεις "αξίζουν". Άν όμως η δισκογραφία τους σταματούσε το πολύ μέσα '80ς -εκεί που το εξαντλησαν δηλαδη-, εύκολα θα μίλαγες (το 2ο ενικού πάει γενικά) για ένα συγκρότημα με "αξία"! Το "Virgin Killer"('70ς) είναι αντικειμενικά από τις μεγιστοτερες αυθεντικές rock δισκάρες που βγήκαν εκείνη τη 10ετία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τους χαρακτηρίζει. Ούτε καν το "Blackout" δε θα τους χαρακτηρίζει.

Αυτό γιατί την τελευταία 20ετία μπήκαν στο τριπάκι να γίνουν όσο μεγαλύτερα νούμερα μπορουν (δισκογραφικά κ γενικά), τόσο ώστε να κωλώνεις -έστω να το σκέφτεσαι 2 φορές- να πεις ανοιχτά "αυτοί οι ξεμωραμένοι κωλόγεροι "αξίζουν" γιατί πριν 30 χρόνια βγάλανε μια δισκάρα που σε τίποτε δε θυμίζει αυτό που καταντήσαν σήμερα".

 

Εντούτοις, είναι πραγματικά κορυφαίο να καταφέρνεις γενικά να κρατάς και να μην απομυθοποιείς πράγματα που τα είχες ψηλά, και με τον καιρό ο χρόνος -αλλά και τα ίδια- να σε προκαλούν να τα ρίξεις. (Και δε μιλάμε μόνο για μουσική).

Τα σέβη μου σε όσους το καταφέρνουν. Εγώ πάλι, το παλεύω..

Δημοσ.

Για μενα οι Scorpions τέλειωσαν με το που έφυγε ο Uli Jon Roth! Μετά από την φυγή του έγιναν ένα ακόμη τυπικό hard rock συγκρότημα.

Μπορεί να μην ήταν ο βασικός συνθέτης, αλλά πάντα έδινε το κάτι παραπάνω με τις ιδέες του που προέρχονταν από τις σπουδές του στην κλασική μουσική και από το ψυχεδελικό hard rock.

Δημοσ.

Θεωρω υπερτιμημενους τους Placebo, τους Evanescence και τους Him.......δεν εχω συγκεκριμενο λογο....απλα θεωρω οτι δεν προσφερουν απολυτως τιποτα καινουργιο για ολη αυτη τη φρενιτιδα που εχουν προκαλεσει....απο κει και περα διαφωνω καθετα με ολους σχεδον εδω μεσα αλλα βαριεμαι να επιχειρηματολογισω :P

Δημοσ.
Θεωρω υπερτιμημενους τους Placebo, τους Evanescence και τους Him.......δεν εχω συγκεκριμενο λογο....απλα θεωρω οτι δεν προσφερουν απολυτως τιποτα καινουργιο για ολη αυτη τη φρενιτιδα που εχουν προκαλεσει....απο κει και περα διαφωνω καθετα με ολους σχεδον εδω μεσα αλλα βαριεμαι να επιχειρηματολογισω :P

 

Για τους Evanescence και τους Him δεν θα εκφέρω γνώμη, αλλά για τους Placebo θα το ξαναπώ: καταλαβαίνω ( με το ζόρι) γιατί να μην αρέσουν σε κάποιον, αλλά όχι και υπερεκτιμημένοι.

Ίσα ίσα, που και μια χαρά αρνητικές κριτικές έχουν πάρει για κάποια albums τους.

Δημοσ.

Στην αγγλια τους Placebo δεν τους εχουν ουτε για φτυσιμο........στην ελλαδα τους εχουν χρυσους........τωρα βεβαια θα μου πεις στην αγγλια βαρανε ενεσεις και με τους πως τους λενε το συγκροτημα που ηταν ο Roobie Williams? τους μπερδευω.....μπακστριτ μποιζ? αυτους τελος παντων.......οποτε τι νοημα να βγαλεις.....παντως η αισθηση που εχω εγω στην ελλαδα για αυτους ειναι οτι δεχονται αδικαιολογητα πολυ σμπρωξιμο....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...