Godfath3r Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2006 Εκτός απο τα συγκροτήματα πυροτεχνήματα, σαν αυτά που θέλει να περάσει και να πουλήσει το εκάστοτε περιοδικό.Και εκτός απο την μεγαλύτερη μερίδα του emo-emocore-alternative (σκήνές και οι δύο, που δεν τις ακολουθώ τυφλά, αλλά επιλέγω)δεν μπορώ να πώ υπερτιμημένο κάποιο συγκρότημα... Θέλω να σχολιάσω περισσότερο αυτά που είπατε. Για τους Radiohead.Δεν θα πώ για το Kid A, που εννοείται πως μ'αρέσει αλλά για το amnesiac που μου άρεσε ακόμη περισσότερο και πήγε το πείραμα, το παιχνίδι και αυτή την φάση λίγο παραπέρα.Ναι οκ, έχουν παίξει κιάλλοι alternative με ηλεκτρονικά στοιχεία.Το καλύτερο παράδειγμα που μου έρχετεαι αμέσως είναι το Software lump των Grandaddy.Ποιοί έχουν παίξει καλύτερα?Ποιοί βγάζουν αυτό το feeling στα live τους?Συγκριτικά δεν μπορώ να βρώ κάποιους που να το κάνουν καλύτερα, με αυτόν τον γνόμωνα λοιπόν (εκτός απο τον υποκυμενικό του γούστου) πιστεύω πως οι Radiohead δεν είναι υπερτιμημένοι. Όσο για τους Tool που αναφέρθηκαν.Δεν πιστεύω πως είναι υπερεκτιμημένοι, απλώς ο περισσότερος κόσμος ήθελε με το 10.000 days να ανακαλήψουν τον τροχό.Mε τα προηγούμενα το έκαναν... :-P Για μένα το 10.000 Days είναι απλως ένας πολύ ωραίος δίσκος.Με την παραπάνω οπτική γωνία μάλλον είναι υπερεκτιμημένοι.Αλλιώς μια χαρά μπάντα είναι.Και είναι και Θεούληδες...Εμένα μπορεί να μου την σπάνε σαν άτομα αλλά έχουν γράψει δύο ΠΟΛΥ καλούς (και απο τους αγαπημένους μου) δίσκους.Και αυτό δεν μπορεί να το μειώσει κανείς.
madcap Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2006 Όσο για τους Tool που αναφέρθηκαν.Δεν πιστεύω πως είναι υπερεκτιμημένοι, απλώς ο περισσότερος κόσμος ήθελε με το 10.000 days να ανακαλήψουν τον τροχό.Mε τα προηγούμενα το έκαναν... :-P Για μένα το 10.000 Days είναι απλως ένας πολύ ωραίος δίσκος. Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου.
NoNuclearPower Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 Δεν είναι ποτέ ζητούμενο από κάποιο συγκρότημα να ανακαλύπτουν πάντα τον τροχό. Το θέμα είναι να μην επαναλαμβάνουν τον ήχο τους. Άμα το κάνουν κι εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται ως οι Μεσσίες, εκεί έρχεται η υπερτίμηση, νομίζω. Πάντως μια και κολλήσαμε στους Tool, προσωπικά δεν τους θεωρώ υπερτιμημένους (αν και ούτε εμένα μου άρεσε το 10 000 days). Από τη στιγμή που έχουν στην πλάτη τους ένα "Lateralus" -γιατί όπως σωστά υπόθηκε προηγουμένως, από το "Lateralus" μαθεύτηκε το "Aenima" από τη μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου (πούλησε 2πλάσια αργότερα, από όταν πρωτοβγήκε)- όλος ο πανικός γύρω από το όνομα τους είναι δικαιολογημένος, και τίποτα να μην κάνουν από δω και πέρα. Δείτε συγκροτήματα όπως οι Magazine, oi Sex Pistols και οι Stone Roses. Στην περίπτωση των πρώτων, βγάλαν 4 studio albums, αλλά κανένα δεν "έφτασε" το υπερμέγιστο ντεμπούτο τους ("Real life"). Οι δεύτεροι, 3 μόλις δίσκοι αλλά το "Nevermind The Bollocks.." είναι η ταυτότητα και ουσιαστικά η υπόστασή τους. Όσο για τους τρίτους -εδώ κι αν μιλάμε για παράδειγμα- 2(!!!) δίσκοι. Ο 2ος ήταν αντικειμενικά κάτω του μέτριου, αλλά ποιός θα ξεχάσει τα περιβόητα..."λεμόνια" του αριστουργηματικού ντεμπούτου τους; Oυσιαστικά μιλάμε για ονόματα που παίξαν, παίζουν και θα παίζουν στην Α' Εθνική για ένα και μόνο δίσκο από τον καθένα τους. Για 1 δίσκο μένουν στην ιστορία. Πόσα χρόνια πάνε που δεν υπάρχουν, κι όμως ακόμα τους διαβάζεις και τους ακούς σαν βασική επιρροή των πλείστων μουσικών (έκαστος στο είδος της αντίστοιχης μουσικής) και οι συγκεκριμμένοι δίσκοι επανακυκλοφορούν κάθε τόσο. Θα πει κανένας τους Sex Pistols, τους Magazine ή τους Stone Roses υπερεκτιμημένους; Oύτε με σφαίρες, κι ας μιλάμε μόνο για ένα δίσκο από τον καθένα τους. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τους Tool αλλά και με πάρα πολλούς άλλους. Άν οι Tool διαλύονταν μετά το "Lateralus" να πούμε, εκεί θα γινόταν Ο ΠΑΝΙΚΟΣ! (θέμα μαλακισμένης υστεροφημίας, βλέπε Nirvana, Jeff Buckley, Elliot Smith και για να μην πάμε και μακρυά, Παύλος Σιδηρόπουλος -υπήρξε έστω στο 1/10 ο Σιδηρόπουλος το όνομα που είναι σήμερα όσο ζούσε; -). Aλλά επειδή δεν αυτοκτόνησαν ούτε διαλύθηκαν -καλώς φυσικά- και συνεχίζουν, εκεί αρχίζει και η ζόρικη κριτική. Bάσει του νόμου των πιθανοτήτων, 2ο "Lateralus" ΔΕ θα βγει, αλλά από τη στιγμή που βγήκε μία φορά, είναι αρκετό για να τους αφήσει στην ιστορία και να δικαιολογεί τον εκάστοτε πανικό γύρω από το όνομά τους, όπως και τον τίτλο των ορθώς εκτιμημένων -και στην εποχή τους κιόλας-. 'Αλλοι είναι οι υπερτιμημένοι για μένα. Αυτοί που δε δώσανε τίποτε ακόμα αλλά ο πανικός, πανικός! (φυσικά δε μιλώ για τους Radiohead). Kαι τώρα που το θυμήθηκα. Μέγιστο παράδειγμα ΥΠΟτιμημένου: MARK LANEGAN. Τι στην ευχή, μόνο εγώ βρίσκω τις δουλειές αυτού του τύπου τη μια πιο γαμάτη από την άλλη;;; Στην περίπτωση του ο νόμος των πιθανοτήτων που λέγαμε πιο πάνω μάλλον κάνει εξαίρεση. Η μιά απίστευτη δουλειά μετά την άλλη, κι ακόμα παίζει -συγκριτικά- στην αφάνεια. (Ρε λες γι'αυτό και βγάζει καλούς δίσκους?)
Forensick Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 όλος ο πανικός γύρω από το όνομα τους είναι δικαιολογημένος, και τίποτα να μην κάνουν από δω και πέρα.Δείτε συγκροτήματα όπως οι Magazine, oi Sex Pistols και οι Stone Roses. Στην περίπτωση των πρώτων, βγάλαν 4 studio albums, αλλά κανένα δεν "έφτασε" το υπερμέγιστο ντεμπούτο τους ("Real life"). Οι δεύτεροι, 3 μόλις δίσκοι αλλά το "Nevermind The Bollocks.." είναι η ταυτότητα και ουσιαστικά η υπόστασή τους............Oυσιαστικά μιλάμε για ονόματα που παίξαν, παίζουν και θα παίζουν στην Α' Εθνική για ένα και μόνο δίσκο από τον καθένα τους. Για 1 δίσκο μένουν στην ιστορία. Πόσα χρόνια πάνε που δεν υπάρχουν, κι όμως ακόμα τους διαβάζεις και τους ακούς σαν βασική επιρροή των πλείστων μουσικών (έκαστος στο είδος της αντίστοιχης μουσικής) και οι συγκεκριμμένοι δίσκοι επανακυκλοφορούν κάθε τόσο. Θα πει κανένας τους Sex Pistols, τους Magazine ή τους Stone Roses υπερεκτιμημένους; Oύτε με σφαίρες, κι ας μιλάμε μόνο για ένα δίσκο από τον καθένα τους Ναι μεν, αλλα! Τοτε ο σκληρος ηχος εξελισοτανε(το σκοτωσα..). Αυτο σημαινει πως το punk δεν ειχε βρει ακομα τον ηχο του ας πουμε. Οποτε και ενας μονο δισκος ηταν αρκετος. Τωρα ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Αν ειναι να κανεις ΜΟΝΟ εναν καλο δισκο και να σε κανουνε θεο, ενω τα συγκροτηματα που βγαινουν ΚΑΘΕ μερα ειναι ΑΠΕΙΡΑ, ε, τοτε να το χεσω.
RedKostas Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2006 Kαι τώρα που το θυμήθηκα. Μέγιστο παράδειγμα ΥΠΟτιμημένου:MARK LANEGAN. Τι στην ευχή, μόνο εγώ βρίσκω τις δουλειές αυτού του τύπου τη μια πιο γαμάτη από την άλλη;;; Στην περίπτωση του ο νόμος των πιθανοτήτων που λέγαμε πιο πάνω μάλλον κάνει εξαίρεση. Η μιά απίστευτη δουλειά μετά την άλλη, κι ακόμα παίζει -συγκριτικά- στην αφάνεια. (Ρε λες γι'αυτό και βγάζει καλούς δίσκους?) Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει τις solo δουλειές του, αλλά οι screaming trees ήταν πραγματικό πάρα πολύ καλό συγκρότημα. Κρατήθηκαν (όσο αυτό ήταν δυνατό εκείνες τις ημέρες, θυμηθείτε τον στίχο των mudhoney"everybody loves us, everybody loves our town...", αναφερόμενοι στο Seattle), μακριά από το hype του grunge, και έβγαζαν πολύ καλούς δίσκους, τον ένα μετά τον άλλο. Χωρίς να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους (οι δίσκοι), εντούτοις (!!!) απέπνεαν (!!!!!!) κάτι το αυθεντικό και το παρεϊστικο (κάτι το οποίο προωπικά με ενθουσιάζει), χωρίς marketing, χωρίς promotion, χωρίς τίποτα από αυτά τα οποία μετατρέπουν τα σημερινά χαζοχαρούμενα και ανόητα συγκροτηματάκια σε υπερ-αστέρες μιας χρήσης ("f***k your short memory που λένε και οι Tool). Αν (o Lanegan) δεν είχε και κάτι χριστιανικά κολλήματα, όλα θα ήταν πολύ καλύτερα... Κώστας
NoNuclearPower Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 οι screaming trees ήταν πραγματικό πάρα πολύ καλό συγκρότημα. Κρατήθηκαν μακριά από το hype του grunge, και έβγαζαν πολύ καλούς δίσκους, τον ένα μετά τον άλλο. Χωρίς να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους (οι δίσκοι), εντούτοις (!!!) απέπνεαν (!!!!!!) κάτι το αυθεντικό και το παρεϊστικο (κάτι το οποίο προωπικά με ενθουσιάζει), χωρίς marketing, χωρίς promotion, χωρίς τίποτα από αυτά τα οποία μετατρέπουν τα σημερινά χαζοχαρούμενα και ανόητα συγκροτηματάκια σε υπερ-αστέρες μιας χρήσης ("f***k your short memory που λένε και οι Tool). Προσυπογράφω. Αν και προτιμώ τις σόλο δουλειές του Lanegan. Πώς κατάφερε ο κερατάς και ξέφυγε του ολικού "καψίματος" που πήρε και σήκωσε το grunge μετά το '94.. Ούτε αυτοκτόνησε, ούτε συνέχιζε να επαναλαμβάνει τη μουσική του, αλλά άλλαξε ήχο και μέχρι και σήμερα είναι απολύτως ακμαίος και κάθε δουλειά του εμπνευσμένη, η μια περισσότερο από την άλλη. Κορυφή ο Lanegan! Αν (o Lanegan) δεν είχε και κάτι χριστιανικά κολλήματα, όλα θα ήταν πολύ καλύτερα... Κώστας Tί έγινε ρε παιδιά? Χάσαμε κανά κεφάλαιο? Ποιά χριστιανικά κολλήματα?
Cristina Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 Θα μπορούσε κάποιος να ορίσει το «υποτιμημένο» και το «υπερτιμημένο» ώστε να μιλάμε πάνω κάτω στα ίδια πλαίσια, ακόμα και αν τα κριτήρια είναι υποκειμενικά;
RedKostas Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2006 Tί έγινε ρε παιδιά? Χάσαμε κανά κεφάλαιο? Ποιά χριστιανικά κολλήματα? Για παράδειγμα. Κάτι μου λέέι ότι μάλλον δεν ειρωνεύεται... Κώστας
NoNuclearPower Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2006 Θα μπορούσε κάποιος να ορίσει το «υποτιμημένο» και το «υπερτιμημένο» ώστε να μιλάμε πάνω κάτω στα ίδια πλαίσια, ακόμα και αν τα κριτήρια είναι υποκειμενικά; Μάλλον υποκειμεινικά τίθεται. άμα μιλούσαμε μόνο για αντικειμενικά, δηλαδή κοινώς αποδεκτά, θα έχανε το ενδιαφέρον του. ίσως για το "υποτιμημένο" να είναι πιο αντικειμενικό το πράμα, γιατί εκεί λέμε για κάτι που δεν έχει ανταπόκριση σε πολύ κόσμο. Προσωπικά θεωρώ "υποτιμημένο", αυτό που αξίζει να περάσει πολύ πιο έξω από το μικρό κοινό του, και "υπερτιμημένο" αυτό που τυχάνει πολύ περισσότερης ανταπόκρισης από αυτό που αξίζει..Κοινώς, υποκειμεινικά μιλάμε. Για παράδειγμα. Κάτι μου λέέι ότι μάλλον δεν ειρωνεύεται... Κώστας Μάλλον δε θα ειρωνεύεται, αλλά γιατί "κόλλημα"? Έχει κάτι άλλο πέραν αυτού?
antreaslam Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 AXAXAXA MANOWAR + ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. Α, και τους Mastodon. Lucifer,για να κάνω το συνήγορο του θεού (αφού εσύ είσια ο διάβολος!), θα ήθελα να μου πεις γιατί θεωρείς ότι οι τρύπες,μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι με τον μαχαιρίτσα ας πούμε... ποτέ δεν κορόιδεψαν τον κόσμο τους,ποτέ δεν προσέφεραν μαγικούς ρυθμούς,αλλά ένα σφιχτοδεμενο ροκ, ακολουθώντας ευρωπαικές μπάντες (ετών πριν βέβαια),με συνοχή στον ήχο κ στον στίχο,με πολιτικοποιημένη δράση κ λογική... όταν έφτασαν σε τέλμα,απλά διαλύθηκαν,χωρίς φανφάρες κ τουρ -ένα χρόνο πριν τη διάλυσή μας,ελάτε να μας δείτε-. άφησαν τραγούδια ιδιαίτερα δυνατά στον ελληνικό χώρο,και βοήθησαν αρκετούς νέους να στραφούν στο χώρο του ροκ,χρησιμοποιώντας τον ελληνικό στίχο... (οκ,το ίδιο έκανε κ ο παπ/νου,αλλά είναι άλλη ιστορία)! θεωρώ ότι ο αγγελάκας είναι ένας πολύ καλός perfomer,αλλά μέτριος τραγουδιστής...αν υπήρχε κάποια καλύτερη φωνή στη θέση του,οι τρύπες θα μπορούσαν να πάνε πολυ ψηλότερα κατά τη γνώμη μου(παρ'ότι μουσικές γνώσεις δεν έχω καθόλου,ελπίζω να είναι αν μη τι άλλο σεβαστές)! υπερτιμημένο συγκρότημα ,για μένα είναι οι πυξ-λαξ για παράδειγμα... αυτοί που υποτίμησαν μόνοι τους τον εαυτό τους,κ έμειναν χωρίς (πολύ) κοινό,είναι τα σπαθιά,ενώ τα κρίνα,το παρακάνουν με το cave στη θέση του cave... ααα...και από τα πιο γελοία τραγούδια,που έγινε τρομερή επιτυχία , είναι το μοναξιά μου όλα,μοναξιά μου τίποτα,(ποιος μπορεί να εξηγήσει τι σημαίνει αυτός ο στίχος ρε παιδιά?),κ το στην αγορά του αλ-χαλίλι(του κατά τα άλλα συμπαθούς σε μένα αλκίνοου)...
antreaslam Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2006 AXAXAXA MANOWAR + ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. Α, και τους Mastodon. Lucifer,για να κάνω το συνήγορο του θεού (αφού εσύ είσια ο διάβολος!), θα ήθελα να μου πεις γιατί θεωρείς ότι οι τρύπες,μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι με τον μαχαιρίτσα ας πούμε... ποτέ δεν κορόιδεψαν τον κόσμο τους,ποτέ δεν προσέφεραν μαγικούς ρυθμούς,αλλά ένα σφιχτοδεμενο ροκ, ακολουθώντας ευρωπαικές μπάντες (ετών πριν βέβαια),με συνοχή στον ήχο κ στον στίχο,με πολιτικοποιημένη δράση κ λογική... όταν έφτασαν σε τέλμα,απλά διαλύθηκαν,χωρίς φανφάρες κ τουρ -ένα χρόνο πριν τη διάλυσή μας,ελάτε να μας δείτε-. άφησαν τραγούδια ιδιαίτερα δυνατά στον ελληνικό χώρο,και βοήθησαν αρκετούς νέους να στραφούν στο χώρο του ροκ,χρησιμοποιώντας τον ελληνικό στίχο... (οκ,το ίδιο έκανε κ ο παπ/νου,αλλά είναι άλλη ιστορία)! θεωρώ ότι ο αγγελάκας είναι ένας πολύ καλός perfomer,αλλά μέτριος τραγουδιστής...αν υπήρχε κάποια καλύτερη φωνή στη θέση του,οι τρύπες θα μπορούσαν να πάνε πολυ ψηλότερα κατά τη γνώμη μου(παρ'ότι μουσικές γνώσεις δεν έχω καθόλου,ελπίζω να είναι αν μη τι άλλο σεβαστές)! υπερτιμημένο συγκρότημα ,για μένα είναι οι πυξ-λαξ για παράδειγμα... αυτοί που υποτίμησαν μόνοι τους τον εαυτό τους,κ έμειναν χωρίς (πολύ) κοινό,είναι τα σπαθιά,ενώ τα κρίνα,το παρακάνουν με το cave στη θέση του cave... ααα...και από τα πιο γελοία τραγούδια,που έγινε τρομερή επιτυχία , είναι το μοναξιά μου όλα,μοναξιά μου τίποτα,(ποιος μπορεί να εξηγήσει τι σημαίνει αυτός ο στίχος ρε παιδιά?),κ το στην αγορά του αλ-χαλίλι(του κατά τα άλλα συμπαθούς σε μένα αλκίνοου)...
rory21 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Ε, όχι και οι τρύπες ρε lucifer. Σωστή η λογική των λυκειακών συγκροτημάτων στυλ διάφανα κρίνα που και εγώ απεχθάνομαι αλλα οι τρύπες ήταν κάτι άλλο ήταν θρησκεία , έδιναν κάτι στην ελληνική μουσική δεν μιλούσαν για έρωτες και αηδίες για να πουλαν δίσκους. Καλά για τους Mastodon δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Α, και από εμένα υπερεκτιμημένοι οι u2 υποτιμημένοι οι μεγάλη μου αγάπη karma to burn.
NoNuclearPower Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2006 Κρίνα, Τρύπες κ Σπαθιά είναι τελείως άλλο πράγμα από Μαχαιρίτσες, Πλιάτσικες, Πυξ Λαξ κτλ.. Μην τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι όταν έφτασαν σε τέλμα,απλά διαλύθηκαν,χωρίς φανφάρες κ τουρ -ένα χρόνο πριν τη διάλυσή μας,ελάτε να μας δείτε-.Σωστόοοος..
Lucifer Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2006 Ε, όχι και οι τρύπες ρε lucifer. Σωστή η λογική των λυκειακών συγκροτημάτων στυλ διάφανα κρίνα που και εγώ απεχθάνομαι αλλα οι τρύπες ήταν κάτι άλλο ήταν θρησκεία , έδιναν κάτι στην ελληνική μουσική δεν μιλούσαν για έρωτες και αηδίες για να πουλαν δίσκους. Καλά για τους Mastodon δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Α, και από εμένα υπερεκτιμημένοι οι u2 υποτιμημένοι οι μεγάλη μου αγάπη karma to burn. Αρχικά να προσκυνήσω λίγο για τους κάρμα. Αν και όποιος τους ξέρει τους αγαπάει, δεν τους ξέρουν πολλοί. Αναφορικά με τις τρύπες τώρα δν ξέρω, βρίσκω όλο αυτό το στυλάκι "φλου συμβολισμός+ιμπρεσσιονισμός για τις μάζες" πολύ μαρκετινίστικο. Για τη φωνή και τον τρόπο απαγγελίας του Αγγελάκα απλά δε το συζητώ, όσο μονότονος και ίδιος και αν είναι από κομμάτι σε κομμάτι, γελάω το ίδιο πολύ. Απλά μου φαίνονται ψεύτικοι στην καλύτερη, στην χειρότερη απλώς παίρνουν αυτό που κάνουν πολύ στα σοβαρά.
carlmikaze Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2006 Κρίνα, Τρύπες κ Σπαθιά είναι τελείως άλλο πράγμα από Μαχαιρίτσες, Πλιάτσικες, Πυξ Λαξ κτλ.. Μην τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι Ναι. Οι δεύτεροι είναι ανύπαρκτοι, ενώ οι πρώτοι είναι απλώς απεριόριστα κακοί. Και για να μην είμαι άδικος, τα κρίνα και τα σπαθιά πάνε στο δεύτερο group εύκολα, ενώ οι τρύπες αντέχουν να χαρακτηριστούν συγκρότημα. Και άντε, έχουν και μερικά ωραία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.